Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.717
- Reaction score
- 10.524
Τα ίδια είναι, δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
Το φρενάρισμα είναι πιο πολύ θέμα ελαστικών και αναρτήσεων πάρα βάρους.
Το φρενάρισμα είναι πιο πολύ θέμα ελαστικών και αναρτήσεων πάρα βάρους.
Θυμάμαι σημαντικές διαφορές όταν έβλεπα παλαιότερα συγκριτικά και μετρήσεις μεταξύ παρόμοιων μοντέλων.Τα ίδια είναι, δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
Το φρενάρισμα είναι πιο πολύ θέμα ελαστικών και αναρτήσεων πάρα βάρους.
Το id3 συγκρινόμενο με ενα καλό Golf πως φρενάρει; Εχεις νούμερα;Τα πρώτα ηλεκτρικά που βγήκαν, που πατούσαν σε σασί από κάποιο ICE, λόγω αυξημένου βάρους και ιδίων όλων των υπολοίπων παραμέτρων, είχανε όντως αυξημένη απόσταση φρεναρισματος σε σχέση με το ίδιο αμάξωμα στην ελαφρύτερη ICE έκδοσή του.
Μετα έστρωσε, αφού βγήκαν καθαρόαιμος πλατφόρμες ev, με ειδικά φρένα και αναρτήσεις για το σχέδιο αυτό.
Γενικώς, καλό είναι να αποφύγετε ηλεκτρική εκδοχή μιας πλατφόρμας θερμικού, πριν τουλάχιστον να τσεκάρετε τις παραμέτρους που σας ενδιαφέρουν.
Μια χαρά φρενάρει, δε τα έχω πρόχειρα θέλει ψάξιμο σε ανάλογα τεστ.Το id3 συγκρινόμενο με ενα καλό Golf πως φρενάρει; Εχεις νούμερα;
Την Πέμπτη το βράδυ να εχεις τα δεδομέναΜια χαρά φρενάρει, δε τα έχω πρόχειρα θέλει ψάξιμο σε ανάλογα τεστ.
Σε ένα αυτοκίνητο που έχει να αλλάξει αμορτισέρ από τότε που αγοράστηκε
Με ενδιαφέρει η σύγκριση μεταξύ αυτοκινήτων καινούργιων/καλά συντηρημένων. Όχι τι θα συμβεί αν ο ιδιοκτητης είναι αμελής.Το αν είναι φθαρμένα
Οταν πατάμε φρένο ο μπροστινός άξονας βυθίζεται γιατί το κέντρο μάζας του συστήματος είναι πάνω από το επίπεδο που ορίζουν τα 4 κέντρα κυλισης (=κεντρα τροχών) και η ροπή αδράνειας περιστρέφει το όχημα προς τα μπροςΌταν πατάμε φρένο .
Έχουμε μεταφορά βάρους στον πρόσθιο άξονα. Βουλιάζει η μπροστινή ανάρτηση και ανασηκώνεται η πίσω. Σε ένα αυτοκίνητο που έχει να αλλάξει αμορτισέρ από τότε που αγοράστηκε, φρενάρουμε μόνο με τα μπροστινά ελαστικά γιατί τα πίσω με το ζόρι πατάνε στο έδαφος.
Ένα αγωνιστικό που είναι τραπέζι φρενάρει πολύ καλύτερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
Η διάσταση των ελαστικών είναι πάντα ανάλογη με το βάρος του αυτοκινήτου . Το αν είναι φθαρμένα ή έχει βρέξει δεν χρειάζεται εξήγηση.
Τα δισκόφρενα είναι ανάλογα του βάρους αλλά όχι για λόγους απόστασης αλλά για λόγους αντοχής.
Ελάχιστη έως μηδαμινή διαφορά κάνουν τα σούπερ ακριβά στην απόσταση.
Διάφορα κάνουν στην επανάληψη και την αξιοπιστία.
Από την στιγμή που μπορεί να σου μπλοκάρει τον τροχό , ας πούμε με 150χλμ , μετά είναι θέμα abs να τον κρατήσει στην ιδανική ισορροπία για να φρενάρει και να μην μπλοκάρει.
Το plaid που πέφτει κράξιμο ζήτημα να έχει 1 μέτρο διαφορά από την Porsche.
Στην επανάληψη πονάει , πράγμα όμως που στην καθημερινότητα αποκλείεται να το χρειαστείς.
Παιζ-δεν παιζ, απο το άλλο που μετράει ΓΤΠΚ ανηχοϊκά θα παιζ καλύτεραΕίναι σα μετρήσεις εξαιρετικού ηχείου σε ανηχοικες συνθήκες, που μετά το πετάς σε τυχαία σαλόνια όπου να'ναι. Δε παιζ...
ΟΚ, πάρε σοβαρή μέτρηση από εδώ:Παιζ-δεν παιζ, απο το άλλο που μετράει ΓΤΠΚ ανηχοϊκά θα παιζ καλύτερα
Στο Plaid μετά από καμιά δεκαριά δοκιμές τείνει στο άπειρο.Με ενδιαφέρει η κλασική 100-0 Km μέτρηση, συγκρινόμενη με το αντίστοιχης τιμής-επιδόσεων της ίδιας εταιρίας.
Όχι;Μόλις προ ολίγων ημερών, και εντελώς τυχαία, ανακάλυψα ότι στο eco έχει κόφτη στα 130χλμ/ω!
Τέλειο;