Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.577
στα ηλεκτρικά πληρώνεις μπαταρία προς το παρόν, αν σου βγαίνει με επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές κλπ το σκέφτεσαι και αποφασίζεις

για την πόλη ωστόσο δεν έχουν αντίπαλο,
ησυχία, οικονομία και ευκολία που δεν υπάρχει στα ICE

σα να συγκρίνεις δίχρονο μηχανάκι με μανιβέλα με τετράχρονο με μίζα,
πριν την αλλαγή δε σου λείπει κάτι,
μετά την αλλαγή σου φαίνεται το πρώτο αρχαιολογία
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
στα ηλεκτρικά πληρώνεις μπαταρία προς το παρόν, αν σου βγαίνει με επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές κλπ το σκέφτεσαι και αποφασίζεις

για την πόλη ωστόσο δεν έχουν αντίπαλο,
ησυχία, οικονομία και ευκολία που δεν υπάρχει στα ICE

σα να συγκρίνεις δίχρονο μηχανάκι με μανιβέλα με τετράχρονο με μίζα,
πριν την αλλαγή δε σου λείπει κάτι,
μετά την αλλαγή σου φαίνεται το πρώτο αρχαιολογία
Ησυχία στην Αθήνα!! χα χα
 

D

Deleted member 35

Guest
Ησυχία στην Αθήνα!! χα χα
Σκέψου πόσο χρόνο περνάς τη μέρα στο αυτοκίνητο σου. Βάλε όλο αυτό το θόρυβο που λες και αφαίρεσε τον δικό σου. Νομίζω πως έχει μια διαφορά.
 

Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.577
Ησυχία στην Αθήνα!! χα χα
ακόμη και στην αθήνα στο φανάρι όταν σβήνει η μηχανή νιώθεις διαφορά,
με το υβριδικό Yaris που έχω, ξεκινάς και συνεχίζεις χωρίς να δουλέψει μίζα,
η διαφορά στην άνεση μεγαλώνει και άλλο.
ε στο ηλεκτρικό δεν ανάβει ποτέ η μηχανή, η ησυχία συνεχίζει.


και εκτός από το θόρυβο είναι και οι κραδασμοί,
η άνεση είναι σε επόμενο επίπεδο,

τώρα αν αξίζει το κόστος ή η φασαρία της φόρτισης (σε ταξίδι) αυτό είναι άλλο ερώτημα

όσον αφορά φόρτιση σε σπίτι ή πυλωτή,
ακόμη και με απλή πρίζα στη διάρκεια της νύχτας παίρνεις grosso mondo 150-200 χλμ αυτονομίας (σε πόλη)
με απλό μονοφασικό φορτιστή το 8ωρο του νεχτερινού σχεδόν 400 χλμ αυτονομίας σε πόλη
(μιλάω για το id3 με τη μεσαία μπαταρία)
 
Last edited:

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Σκέψου πόσο χρόνο περνάς τη μέρα στο αυτοκίνητο σου. Βάλε όλο αυτό το θόρυβο που λες και αφαίρεσε τον δικό σου. Νομίζω πως έχει μια διαφορά.
Όποτε βρισκομαι σε δρόμο της Αθήνας το μόνο που δεν ακούω είναι ο θόρυβος από τον κινητήρα του αυτοκίνητου μου!
 

D

Deleted member 35

Guest
Όποτε βρισκομαι σε δρόμο της Αθήνας το μόνο που δεν ακούω είναι ο θόρυβος από τον κινητήρα του αυτοκίνητου μου!
Υπερβάλλεις για να εκδηλώσεις άρνηση. Έχω σαν επαγγελματικό αυτοκίνητο FIAT Fiorino 2016 το οποίο δεν έχει καμία μα καμία μόνωση στο πίσω μέρος. Αν έχω το παράθυρο έστω και ελάχιστα ανοιχτό οι λαμαρίνες κουδουνίζουν σαν τεράστιο ηχείο. Όμως με κλειστά παράθυρα είναι μια χαρά ήσυχο. Βέβαια δε συγκρίνεται με το Accent 2003 που έχω σαν προσωπικό αυτοκίνητο το οποίο είναι αρκετά καλύτερο. Όταν όμως μπαίνω σε άλλο αμάξι υβριδικό και υψηλότερης κατηγορίας τότε δεν ακούω τίποτα μέχρι να εμπλακεί η ΜΕΚ.

Τώρα αν εσύ κινείσαι μόνιμα στην Ποσειδώνος και την ΠΑΘΕ τι να σου πω; Ίσως και να έχεις δίκιο. Αλλά Αθήνα δεν είναι μόνο αυτό. Έχει χιλιάδες χλμ δρόμων οι οποίοι έχουν διαφορετική κίνηση.
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Υπερβάλλεις για να εκδηλώσεις άρνηση. Έχω σαν επαγγελματικό αυτοκίνητο FIAT Fiorino 2016 το οποίο δεν έχει καμία μα καμία μόνωση στο πίσω μέρος. Αν έχω το παράθυρο έστω και ελάχιστα ανοιχτό οι λαμαρίνες κουδουνίζουν σαν τεράστιο ηχείο. Όμως με κλειστά παράθυρα είναι μια χαρά ήσυχο. Βέβαια δε συγκρίνεται με το Accent 2003 που έχω σαν προσωπικό αυτοκίνητο το οποίο είναι αρκετά καλύτερο. Όταν όμως μπαίνω σε άλλο αμάξι υβριδικό και υψηλότερης κατηγορίας τότε δεν ακούω τίποτα μέχρι να εμπλακεί η ΜΕΚ.

Τώρα αν εσύ κινείσαι μόνιμα στην Ποσειδώνος και την ΠΑΘΕ τι να σου πω; Ίσως και να έχεις δίκιο. Αλλά Αθήνα δεν είναι μόνο αυτό. Έχει χιλιάδες χλμ δρόμων οι οποίοι έχουν διαφορετική κίνηση.
Δεν υπερβάλλω καθόλου. Αυτή είναι η αλήθεια. Για το δικό μου αυτοκίνητο! Δεν προσπαθώ να επιβάλλω σε άλλον αν θα παρει ηλεκτρικό. Εγώ μιλάω ως ιδιώτης, που ενδιαφέρθηκα να πα΄ρω ηλεκτρικό (άσε τα εταιρικά). Ε, λοιπόν σαν ιδιώτης αυτή τη στιγμή από καμμία άποψη δεν συμφέρει να πάρω ηλεκτρικό (σημείωση: ζω στην επαρχία και δεν μου περισεύουν 40.000 για ένα αυτοκίνητο που είναι ισάξιο αυτοκινήτου 15000 ευρώ).
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.005
Reaction score
6.776
Μέσα: ποιότητα κατασκευής πλαστικούρα σκληρή αντίστοιχη αυτοκινήτου των 12.000 ευρώ.
Υ.Γ πάω μετά δίπλα βλέπω το T-Rock βενζίνη... 24000 ευρώ για επίσης πλαστικούρα
Και καλά το ID.3 πες ήταν πλαστικούρα των 12.000€ (αν και βλέπω τα έκανες 15 τώρα, αναβαθμίστηκε) γιατί είναι ηλεκτρικό και είναι ακριβά και δεν ξέρω γω τι άλλο.

Το συμβατικό T-Roc των 24.000€ ήταν κι αυτό αντίστοιχο με συμβατικό των 12.000€;

Γιατί κάπου εδώ τελειώνει η επιχειρηματολογία και αρχίζει ο παραλογισμός.
 


D

Deleted member 35

Guest
Και εγώ ζω επαρχία και μάλιστα ο κοντινότερος φορτιστής είναι στα 40χλμ. Και εννοείται πως δεν μου περισσεύουν χρήματα ούτε για ηλεκτρικό πατίνι. Αλλά δε γίνεται να μην αναγνωρίσεις κάποια πλεονεκτήματα.

Πχ αυτά που διαβάζω περί σέρβις. Ή στο φρενάρισμα με την ανάκτηση ενέργειας. Είναι πλεονεκτήματα τα οποία τα απολαμβάνεις από την πρώτη μέρα.

Θα σου πω μόνο τούτο. Σε πρόσφατο βίντεο της MB S-Class τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα χόρευαν καρσιλαμά. Μιλάμε για αυτοκίνητο των 200.000€ και το συγκεκριμένο πράγμα έκανε μπαμ. Επίσης έχει αλλάξει κατά πολύ η βιομηχανία. Γενικά τα τελευταία χρόνια έχουν έρθει τα πάνω κάτω στην αξιοπιστία. Και η πλαστικούρα που βλέπεις ίσως είναι καλύτερη διότι μπορεί να σου δίνει καλύτερα μηχανικά μέρη.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
10.529
Ασε γιατί και σε μερσεντες των 80.000 πατάς το ταμπλό και νομίζεις ότι τσαλακωνεις σακούλες από την λαϊκή.
Τα ηλεκτρικά δεν έχουν αντιπαλο στη πόλη. Έξω είναι που έχουν θέματα ακόμη
 


Μηνύματα
304
Reaction score
433
Εγω νομιζω οτι καπου λιγο εως πολυ οι περισσοτεροι ζηλευετε και λετε ολες αυτες τις μπουρδες.

Το οικονομικο ειναι ενα θεμα που μας απασχολει ολους και ξεκιναει για ολο τον κοσμο για πολλα υλικα αγαθα οπως για την αγορα μιας καφετιερας εως και ενος αμαξιου κοκ...

Το εγγενες και αλυτο μεχρι στιγμης τουλαχιστον προβλημα, ειναι η φορτιση γι αυτους που δε διαθετουν ιδιωτικο παρκινγκ πρωτευοντος και δευτερευοντος οι χιλιομετρικες αποστασεις ταξιδιων. Το δευτερο ειναι ξεκαθαρα ψυχολογικο για τους περισσοτερους ανθρωπους και αν βαλουν κατω τα χλμ που διανυουν καθημερινα θα δουν οτι εισαι σαθρα τα επιχειρηματα τους. Για ενα ταξιδι τον χρονο αντε δυο που κανουμε οι περισσοτεροι ειναι αστειο να το συζηταμε...

Απο την αλλη καπου ειχα διαβασει οτι ενα ηλεκτρικο αμαξι για να αρχισει να ναι eco friendly πραγματικα πρεπει να γραψει πανω απο 100κ χλμ. Αν δεν απατωμαι η ιδια η volvo εχει κανει αυτη την μελετη. Τα συμφεροντα που παιζονται πισω απο την πλατη μας πολλα και ποικιλλα δε θα μπω σε αυτην την αντιπαραθεση.
Εγω χωρις να χω οδηγησει ηλεκτρικο ακουω και ασπαζομαι την ησυχια και την ακαριαια επιταχυνση και ομολογω οτι θα το απολαμβανα. Απο την αλλη δε μου αρεσει κανενα σχεδιαστικα παρα μονο κατι bmw και volvo που ενδεχομενως να μπορουσα να αγορασω με ενα δανειο αλλα δεν ειμαι αυτης της αποψης.
Να χρεωθω για ενα τουτου δυσκολα... Για σπιτι ναι :)

Προσωπικα το μονο που με ενοχλει σε ολη αυτην ιστορια ειναι το γεγονος οτι αν εισαι ελευθερος επαγγελματιας η εχεις εταιρεια αγοραζεις ηλεκτρικο και βγαινεις και κερδισμενος! Και ο απλος πολιτης αναγκαζεται να πορευτει με οτι σαπακι εχει και να δινει και ενα καρο τελη επειδη ειναι παλιο, ρυπογονο κτλ αλλα ελα μου που δεν εχει φραγκα να τ αλλαξει....

Θα πρεπε να συμβαινει το αντιστροφο σε εναν ιδανικο κοσμο αλλα παπαρια....και θα μου πειτε ρε μεγαλε τι μας λες. Μηπως θες και παγκοσμιο αφοπλισμο και διαμοιρασμο πλουτου στους φτωχους? Απλα το λεω και ας πεσει κατω.

Απλα κατανταει λιγο κουραστικο στην συγχρονη κοινωνια που ζουμε να επιβραβευονται οι πλουσιοι με φοροελαφρυνσεις και να πηδιουνται οι απλοι φτωχοι υπαλληλισκοι.

Υ.γ. 1 δεν ειμαι ουτε συριζαιος ουτε κομμουνιστης. Αν ημουν λογικα θα χα και παραπανω λεφτα και κανα ηλεκτρικο μερσεντικο! Αλλα οκ παραπανο δεν εχω. Μερος του καπιταλιστικου ειμαι και γω. Γενικες σκεψεις κανω επειδη θεωρω οτι λογω ζηλειας γινονται ολα αυτα τα σχολια και λογω αμαθειας η πιο σωστα ημιμαθειας.
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
Και καλά το ID.3 πες ήταν πλαστικούρα των 12.000€ (αν και βλέπω τα έκανες 15 τώρα, αναβαθμίστηκε) γιατί είναι ηλεκτρικό και είναι ακριβά και δεν ξέρω γω τι άλλο.

Το συμβατικό T-Roc των 24.000€ ήταν κι αυτό αντίστοιχο με συμβατικό των 12.000€;

Γιατί κάπου εδώ τελειώνει η επιχειρηματολογία και αρχίζει ο παραλογισμός.
To iD3 είναι ποιότητας κατασκευής αυτοκινήτου των 12-15000 ευρώ (δεν πιστεύω να βρίσκεις και καμμιά σημαντική διαφορά μεταξύ αυτοκίνητων αυτού του εύρους-και για αυτό δεν θεωρώ σημαντικό το να πω 12 ή 15 χιλιάδες).
Αν διαβάσεις αυτά που είπα για το Τ-rock, η βασική μου ένσταση είναι τα 1000CC που τα πουλάνε για μεταξωτές κορδέλες.... Καλά και η ποιότητα κατασκευής μέσα δεν σε εντυπωσιάζει κιόλας!
Αυτά...
Αλλά για την ταμπακιέρα δεν μας είπες... 40.000 ευρώ για το id3 (58KWh) !!!!!!!!!! Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να κάνουν οικονομία; ή αυτούς που θέλουν να σώσουν τον πλανήτη; Γιατί για ιδιωτική χρήση δεν....
 

Μηνύματα
14.980
Reaction score
20.646
Διάβασα κάπου για ήχο πόρτας που κλείνει...

Ξεκολλάτε ρε από αυτήν την παπάτζα πια , 2021 έχουμε .
Οποιαδήποτε πόρτα μπορεί να ακουστεί βαριά τύπου χρηματοκιβωτίου δεν είναι κριτήριο ποιότητας κατασκευής ή συναρμολόγησης .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Αλλά για την ταμπακιέρα δεν μας είπες... 40.000 ευρώ για το id3 (58KWh) !!!!!!!!!! Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να κάνουν οικονομία; ή αυτούς που θέλουν να σώσουν τον πλανήτη;
Σε αυτούς που έχουν τα λεφτά να το πάρουν. Που τα έχουν με άνεση, που τους περισσεύουν και θέλουν να κάνουν το κέφι τους. 😎

Όλες οι θεωρίες σταματούν μόλις οδηγηθεί ηλεκτρικό για 10-15 χιλιόμετρα. ;)
Πού να δεις τι γίνεται στα 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα. Απορείς με αυτά που ακούς από τους δήθεν "αρνητές ηλεκτρικών αυτοκινήτων"

FB_IMG_1637681825226.jpg


Να, αυτοί είναι οι αρνητές ev. 😁


...και να φανταστείς πως δεν έχει μπεί ο Κωσταυτιάς ακόμη στην κουβέντα.... :biggrin:
Εχω αρχίσει να τη βαριέμαι. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε, σα το εμβόλιο είναι, δεν έχει νόημα παραπάνω.


Εγω νομιζω οτι καπου λιγο εως πολυ οι περισσοτεροι ζηλευετε και λετε ολες αυτες τις μπουρδες.
Προσυπογράφω τον ανωτέρω. 👍


Απλα κατανταει λιγο κουραστικο στην συγχρονη κοινωνια που ζουμε να επιβραβευονται οι πλουσιοι με φοροελαφρυνσεις και να πηδιουνται οι απλοι φτωχοι υπαλληλισκοι.
Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα από όσο λες.
Όντως τα λεφτά πάνε στα λεφτά, και όσο πάει, αυτό γιγαντωνεται.

Και θα σου δώσω το πιο σημαντικό παράδειγμα εβερ:

Η Ελλάδα έχει μια σημαντική πρωτιά στην απορρόφηση κεφαλαίων από εσπα

FB_IMG_1638873676194.jpg


Αλλά δίνονται μόνον εάν ήδη έχεις το κεφάλαιο φουλ, και έχεις αποδείξεις (τριμήνου ή εξαμήνου) πως είχες τα λεφτά να κάθονται στην τράπεζα χωρίς καμία κίνηση, και πληρώσεις φουλ 100% εξόφληση των τιμολογίων, και μετά από κάνα χρόνο σου δίνουν πίσω όλα τα λεφτά.

Όλα ρε, σου μένουν και ρεστα.

Αλλά όχι άμα είσαι φτωχός και τα έχεις ανάγκη για να κάνεις δουλειά, όχι κύριος. Να τα έχεις να κάθονται, να τα επενδύσεις σε ότι μλκια θες, και μετά θα στα δώσουμε πίσω.

Μοιράζουν λεφτά με τα τσουβάλια, αυτή είναι η πραγματικότητα που ζούμε. Αλλά τα μοιράζουν μόνο σε αυτούς που ήδη τους περισσεύουν τα λεφτα.

Φακτς οφ φακιν λαιφ.
Λιβ γουιθ ιτ.




ΥΓ. Μετά από 15.000χλμ στο ev, έκανα τη μλκια και μπήκα στο γιαρις χιμπριντ να το πάρω κι αυτό για μια μικρή βόλτα για ψώνια. Έκανα αναστροφή στα 150μετρα, τόσο το άντεξα. Ουστ.
Δεν υπάρχει επιστροφή.
Ο, τι έχει εξάτμιση , είναι γτπκ.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
7.132
Reaction score
7.172
Το τι μάσα πέφτει βέβαια από ενδιάμεσους σε πολλά από τα προγράμματα το φαντάζεστε, έ;
Για μια ακόμα φορά λεφτά πέφτουν, αλλά δεν θα δούμε προκοπή στην χώρα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.285
Για μια ακόμα φορά λεφτά πέφτουν, αλλά δεν θα δούμε προκοπή στην χώρα.
Μα λεφτά δε πέφτουν "για να δούμε προκοπή στη χώρα", αλλά για διαφορετικούς λόγους. 😎

Στα ev είναι κάπως παρόμοια. Άμα πάρεις κάνα φτηνό up θα πάρεις επιδότηση 500 ευρώ και τα 300 θα τα δώσεις στο γραφείο λογιστών που θα αναλάβουν τα της επιδότησης.

Άμα όμως πάρεις κάνα μερτσεντες, θα τσιμπήσεις 6 χιλιάρικα επιδοτηση. Λένε να τα πάνε στα 8,5 χιλιάρικα. Αρκεί να πάρεις ακριβό.

Λογιστές έχεις ήδη στην εταιρεία σου, δε πληρώνεις κάτι παραπάνω.

Βεβαίως, το ακριβό θα το πάρεις για να το περάσεις στα έξοδα, γιατί έχεις πολλά έσοδα και φορολογείσαι. Οπότε το περνάς με 150% υπεραποσβεση και γλυτώνεις το 75% της αξίας του, που θα τα έδινες στην εφορία (αφού φορολογείσαι με 50% συντελεστή, λόγω υψηλών εσόδων).

Άρα το αυτοκίνητο στην αρχική του αγορά, θα σου κοστίσει το 25% της τιμής, μείον τα 6 χιλιάρικα της επιδότησης.

Τιδεγκαταλαβαινεις.

Σε 2 χρόνια που θα έχει τελειώσει η απόσβεση, το πουλάς στο 10% της αξίας του σε μέτοχο της εταιρείας, και αυτός το πουλάει στο 75% της αξίας του καινούριου.

Δηλαδή, σε 2 χρόνια βγάζεις λεφτα επιπλέον, που μπορεί να φτάσουν το 50% της αξίας του αυτοκινήτου. Είναι τρόπος να αυγατιζουν τα λεφτά σου το να αγοράζεις ev σήμερα.

Τέλος μαθήματος. Πάρτε ICE.
 
Last edited:

D

Deleted member 35

Guest
Διάβασα κάπου για ήχο πόρτας που κλείνει...

Ξεκολλάτε ρε από αυτήν την παπάτζα πια , 2021 έχουμε .
Οποιαδήποτε πόρτα μπορεί να ακουστεί βαριά τύπου χρηματοκιβωτίου δεν είναι κριτήριο ποιότητας κατασκευής ή συναρμολόγησης .
Δε διάβασες σωστά το μήνυμα μου. Δεν αναφέρθηκα στην ποιότητα κατασκευης αλλά στο θόρυβο. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν επενδύσεις που κόβουν τους εξωτερικούς θορύβους. Το fiorino που έχω είναι σκέτη λαμαρίνα και αν το παράθυρο είναι λίγο ανοιχτό κάνει αντηχηση όταν κλείνεις την πόρτα.

Ο φίλος πιο πάνω αναφέρθηκε στον δήθεν θόρυβο της Αθήνας και ότι ένα ηλεκτρικό δε βοηθάει και πολύ.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.193
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top