Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.917
Σε αυτούς που έχουν τα λεφτά να το πάρουν. Που τα έχουν με άνεση, που τους περισσεύουν και θέλουν να κάνουν το κέφι τους. 😎
Τώρα λοιπόν το έθεσες στην σωστή βάση. Απευθύνονται σε όσους τους περισσεύουν 40000 χιλιάρικα για να κάνουν το κέφι τους. Δεν απευθύνονται στον μέσο Έλληνα που θέλει ένα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο γενικής χρήσεως.
Συμφωνούμε απόλυτα.
Σκέτη απογοήτευση, ε;

Ωραία. Πάρε ice.
Ή μάλλον, μείνε στο ICE που έχεις.
Είσαι ο καλύτερος.
αμφισβητείται η μεθοδολογία;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Δεν απευθύνονται στον μέσο Έλληνα που θέλει ένα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο γενικής χρήσεως.
Συμφωνούμε απόλυτα.
Αγαπητέ μου, ο μέσος Έλληνας, όπως φαίνεται από εδώ:

348812_2aca7a26e29ba2df5adcd9ba0e52e95b.png


Δεν έχει τη δυνατότητα ούτε πολυκαναλο σεταπ να στήσει, πόσο μάλλον να αγοράσει αυτοκίνητο, δε μπορεί, τι λες τώρα...

Ποιο ev? Ούτε καν ice. Ούτε το ποταπο τ ροκ.

Ο μέσος Έλληνας δεν χρειάζεται να συμμετέχει στα ανάλογα νήματα των πολυκαναλων σεταπ, ούτε να μιλάει για τρινοβ, πόσο μάλλον για απλά δικάναλα με χαιενταδικα ηχεία. Μόνο στις ηχομπαρες συμμετέχει, μέχρι εκεί.

Τα Βαλχάλα τα καλώδια δεν είναι για το μέσο Έλληνα, πάρτε το χαμπάρι.

Επίσης δε χρειάζεται να συμμετέχει σε φόρουμ για κότερα.

Ο μέσος Έλληνας, χρειάζεται να κάνει οικονομία για να πληρώσει το ρεύμα που έγινε πανάκριβο, και για να βάλει πετρέλαιο θέρμανσης που τσούζει η τιμή. Άσε το αέριο, αυτό πήγε στα ουράνια.

αμφισβητείται η μεθοδολογία;
Καθόλου, εγώ μαζί σου είμαι, δε σου κάνουν τα ev, εσύ θες 1000 χιλιόμετρα στην καθισιά χωρίς στάση. 1300 ίσως. 1600 καλύτερα.

Έχεις δίκιο σε όλα.
Και στον ήχο της πόρτας. Πολύ σημαντικό. Το σημαντικότερο ίσως. Κάτι άλλο τόσο σημαντικό δε σκέφτομαι.

Τέλος πάντων, δε σου κάνουν τα ηλεκτρικά. Καλύτερα να αποφεύγεις αυτό το θρεντ, είναι μόνο για ανόητους πλούσιους.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.014
Reaction score
6.807
Εγώ αν μπορώ να κάνω μια επισήμανση σε όποιον διαβάζει το thread, θα ήταν μην παίρνετε λογιστικές συμβουλές από τον @costas EAR :p

Ναι, πολλά από αυτά που λέει μπορείς να τα κάνεις, όμως δεν είναι νόμιμα. Και εφόσον δεν είναι νόμιμα, είναι κλεψιά. Και ναι, το ξέρουμε ότι κλέβοντας μπορείς να βγάλεις λεφτά, αλλά δεν είναι αυτό το point*.

Τα φορολογικά κίνητρα στις επιχειρήσεις για EV έχουν τεράστιο νόημα, δεν είναι απλά για να πάνε τα λεφτά στα λεφτά. Ένας επαγγελματίας που χρησιμοποιεί όντως το αυτοκίνητο για λόγους δουλειάς, αρχικά κάνει παραπάνω χιλιόμετρα από κάποιον που το έχει για να το χαϊδεύει. Μόνο και μόνο από αυτό αξίζει να τον επιδοτήσεις παραπάνω.

Δεύτερον, επειδή είναι εργαλείο δουλειάς, μπορεί πολύ πιο εύκολα να το δει σαν επένδυση από έναν ιδιώτη και να τον συμφέρει όντως να το αγοράσει. Όχι απλά για το γούστο. Οπότε μπορεί να το πάρει με leasing (παρόλο που κι αυτός μπορεί να ΜΗΝ έχει τα χρήματα να το αγοράσει με μετρητά) αλλά στο τέλος να τον συμφέρει. Δεν είναι δηλαδή ότι θα το πάρει γιατί έχει πιο πολλά λεφτά.

Τρίτον, κατά την εποχή καθίζησης της αγοράς, τα στατιστικά έδειχναν πως τα εταιρικά ήταν αυτά που κινούσαν την αγορά. Ένας λόγος παραπάνω να εστιάσεις εκεί.

Τέταρτον, τα φορολογικά κίνητρα είναι "δανεικά". Στον ιδιώτη αν θες αντί για 6Κ να δώσεις 10Κ, πρέπει να βγάλεις από την τσέπη 4Κ επιπλέον. Στην εταιρεία λες πάρε 5.5 και τα υπόλοιπα θα στα αφαίρεσω από αυτά που ΘΑ μου έδινες. Δεν είναι το ίδιο για το κράτος.

Τώρα, ότι κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό και παρανόμως αγοράζουν αυτοκίνητα ως εταιρικά τα οποία όμως δεν έχουν επαγγελματική χρήση, είναι άλλη κουβέντα. Δεν σημαίνει οτι είναι λάθος η λογική των μέτρων. Στο συγκεκριμένο απλά μπορεί και το κράτος να κάνει τα στραβά μάτια, γιατί θέλει να προωθήσει τα EV και είναι πιο εύκολο να το κάνει με "δανεικά" όπως είπα παραπάνω. Δεν το κάνει γιατί έχει πρόθεση να πριμοδοτήσει τους πλούσιους, απλά θέλει να βοηθήσει όποιον μπορεί να πάρει, να το πάρει.

*Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν λέω ούτε ότι ο ίδιος ο Κώστας κάνει αυτά που αναφέρει και άρα ότι είναι παράνομος. Π.χ. αυτό που λέει για πώληση του αυτοκινήτου σε μέτοχο στο 10% της αξίας (με την αγοραία να είναι στο 75%) ξέρω ότι δεν το λέει για τον εαυτό του γιατί είναι ελ. επαγγελματίας.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.739
Reaction score
83.514
Όλες οι θεωρίες σταματούν μόλις οδηγηθεί ηλεκτρικό για 10-15 χιλιόμετρα. ;)
Η πιο σωστή παρατήρηση.

...και μένουν τα εγωιστικά πείσματα. :biggrin:

Έκανα πρόσφατα test drive το Tesla 3, το απλό, και μέσα σε λίγα λεπτά γκρεμίστηκαν όλες οι "muscle car" αγάπες, η "μουσική" των εξατμίσεων, οι "σωστές" αλλαγές στο κιβώτιο (μηχανικό ή αυτόματο). Συν την απαλλαγή από λάδια, ξίδια και πάσης φύσεως μαυρίλες που για τον υποχόνδριο εαυτό μου είναι ανασταλτικοί παράγοντες. Καθαρά πράγματα.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.739
Reaction score
83.514
*Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν λέω ούτε ότι ο ίδιος ο Κώστας κάνει αυτά που αναφέρει και άρα ότι είναι παράνομος. Π.χ. αυτό που λέει για πώληση του αυτοκινήτου σε μέτοχο στο 10% της αξίας (με την αγοραία να είναι στο 75%) ξέρω ότι δεν το λέει για τον εαυτό του γιατί είναι ελ. επαγγελματίας.
Αυτό που ωθεί τον Ear να γράφει με αυτόν τον τρόπο, και συμφωνώ μαζί του, είναι η "λογική" που επικρατεί στα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά που ελκύουν χομπίστες.

Όσοι δεν μπορούν να έχουν το "καλό" ψάχνουν τρόπους να το μειώσουν. Το επόμενο βήμα είναι η επίθεση σε αυτούς που το έχουν. Είναι καθαρά εγωιστική άμυνα.

Θυμάμαι, νέος, που όταν κάποιος έπαιρνε ακριβό γρήγορο αυτοκίνητο ήταν αυτομάτως "κουλός" και λυπούνταν το καημένο το αυτοκίνητο που έπεσε σε λάθος χέρια. Λες και οι φτωχοί είναι εκ γενετής Hamilton και η πουτνα η κοινωνία δεν τους αφήνει να το αποδείξουν. :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Π.χ. αυτό που λέει για πώληση του αυτοκινήτου σε μέτοχο στο 10% της αξίας (με την αγοραία να είναι στο 75%) ξέρω ότι δεν το λέει για τον
Ωστόσο έχω γνωρίσει τέτοια περιστατικά.
Πολλά.

Το τελευταίο παράδειγμα που ξέρω, είναι από model X που αγοράστηκε (φυσικά εταιρικό) στα 140.000 ευρώ, επιδοτήθηκε γερά, επιδοτήθηκε υπεραποσβεση 150%, η οποία ολοκληρώθηκε σε 1 έτος (πέρασε στα έξοδα 200 χιλιάρικα, πως το λένε), οπότε είχε φοροαπαλλαγή 100 χιλιάρικα εντός του τρέχοντος έτους (θα τα έδινε εφορία) άρα μαζί με την επιδότηση, το αυτοκίνητο του κόστισε χονδρικά 30 χιλιάρικα και μπορεί να λέω πολλά.

Το εν λόγω αυτοκίνητο, εδωθηκε ως παροχή από την εταιρεία σε εταίρο, έναντι μισθών συνολικής αξίας 25 χιλιαρικων (1 μηνιάτικο ηταν).

Το αυτοκίνητο αυτό, κατόπιν πουλήθηκε 85 χιλιάρικα με απόδειξη στα 30.

Καθαρό κέρδος βγήκε πάνω από 50 χιλιάρικα από όλη τη διαδικασία. Δηλαδή έριξε 140 χιλιάρικα και πήρε πίσω ~200. Κατανοητό;

Ο εν λόγω κύριος, παρήγγειλε Porsche taycan τώρα, την περιμένει.
Σε κάνα χρόνο, θα την πουλήσει.
Πάλι λεφτά θα βγάλει.
Νόμιμα όλα. (τρόπος του λέγειν)

Επίσης πάει να αγοράσει διαμέρισμα στους ουρανοξύστες στο ελληνικό. Δε θέλετε να μάθετε τιμή / τετραγωνικό. Ωστόσο, σε κάθε όροφο έχει και πισίνα.


Άλλο ένα παράδειγμα σοβαρό. Γνωστός θα πάρει μερικές EQS. Δε ξέρουμε πόσες, το σκέφτεται.

Θα γίνει υπό την επιδότηση του ΕΣΠΑ, σε ποσοστό 80% της αξίας αγοράς, με στόχο κάλυψη στόλου εταιρείας ενοικιάσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.



Φυσικά, 2-3 δεξερωγωποσα από αυτά, είναι εξ'αρχης για "γνωστούς", που θα τα περνάνε στα έξοδα. Τα νοίκια δήθεν.



Τζάμπα θα πάρουνε όλοι τους από μια EQS.



Αντε γειά.



Αλλά υπ' όψιν, έχουν το cash για να αγοράσουν μετρητοίς δεξερωγωποσα EQS. Κ; Ι το έχουν να κάθεται σε λογαριασμό εδώ και καιρό. Respect. 😎



Έκανα πρόσφατα test drive το Tesla 3, το απλό, και μέσα σε λίγα λεπτά γκρεμίστηκαν όλες οι "muscle car" αγάπες, η "μουσική" των εξατμίσεων, οι "σωστές" αλλαγές στο κιβώτιο (μηχανικό ή αυτόματο).
Πες τα ρε αδερφέ, να μη τα λέω μόνος μου... :rofl: :lol::lol:
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.014
Reaction score
6.807
Ωστόσο έχω γνωρίσει τέτοια περιστατικά.
Πολλά.
Βρε είμαι σίγουρος πως υπάρχουν πολλοί. Κι εγώ θα μπορούσα να το κάνω.

Αλλά αν το έκανα και μου έβγαινε το αυτοκίνητο τζάμπα ή έβγαζα και κέρδος, δεν θα ήταν επειδή το κράτος επιδοτεί τους έχοντες, θα ήταν επειδή παρανόμησα χοντρά και έκλεψα το κράτος. Και όπως είπα, ναι, το ξέρουμε ότι από την κλεψιά μπορούν να βγουν λεφτά. Όχι μόνο από την φοροδιαφυγή, γενικώς.

Όσο για τα υπόλοιπα, εννοείται πως συμφωνώ. Αλλά όπως είπες, τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί, βαρέθηκα κι εγώ.
 

D

debianfox

Guest
Αυτό που ωθεί τον Ear να γράφει με αυτόν τον τρόπο, και συμφωνώ μαζί του, είναι η "λογική" που επικρατεί στα περισσότερα καταναλωτικά αγαθά που ελκύουν χομπίστες.

Όσοι δεν μπορούν να έχουν το "καλό" ψάχνουν τρόπους να το μειώσουν. Το επόμενο βήμα είναι η επίθεση σε αυτούς που το έχουν. Είναι καθαρά εγωιστική άμυνα.

Θυμάμαι, νέος, που όταν κάποιος έπαιρνε ακριβό γρήγορο αυτοκίνητο ήταν αυτομάτως "κουλός" και λυπούνταν το καημένο το αυτοκίνητο που έπεσε σε λάθος χέρια. Λες και οι φτωχοί είναι εκ γενετής Hamilton και η πουτνα η κοινωνία δεν τους αφήνει να το αποδείξουν. :roflmao:
διαφωνω......οταν προκειται με τα δικα του τα λεφτα -λεφτα του πλουσιου η του εχοντος- ειναι ζηλεια..οταν ομως ειναι με τα λεφτα των μη εχοντων και των φορολογουμενων δεν ειναι ζηλεια.....ειναι αλλο πραγμα....
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.739
Reaction score
83.514
διαφωνω......οταν προκειται με τα δικα του τα λεφτα -λεφτα του πλουσιου η του εχοντος- ειναι ζηλεια..οταν ομως ειναι με τα λεφτα των μη εχοντων και των φορολογουμενων δεν ειναι ζηλεια.....ειναι αλλο πραγμα....
Δεν έφτασα τη συζήτηση στον τρόπο απόκτησης. Τα συναισθήματα δημιουργούνται εξαρχής, πριν καν γνωρίσουμε τον άλλον.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Δεν έφτασα τη συζήτηση στον τρόπο απόκτησης.
Ο τρόπος μας μάρανε. 😂😁🤣

Πάντως θεωρώ πως πολλά λεφτά δεν έχει βγάλει κανένας, δουλεύοντας "τίμια", "με τον ιδρώτα του", και τέτοια τσιτάτα του ΚΚΕ μλ.

Με κλοπές, εκμετάλλευση του συστήματος, των παραθύρων του νόμου και των άλλων ανθρώπων, ναι.
Με όπλα, πτανες και ναρκωτικά, ναι.

Α, και με την πολιτική, που είναι όλα τα ανωτέρω μαζί. 😁🤣😂
 

D

debianfox

Guest
Δεν έφτασα τη συζήτηση στον τρόπο απόκτησης. Τα συναισθήματα δημιουργούνται εξαρχής, πριν καν γνωρίσουμε τον άλλον.
μα δεν χρειαζεται να γνωριζουμε τον αλλον, αφου ξερουμε οτι οποιος κ αν ειναι , αδιαφορο-παιρνει κρατικη επιδοτηση απο τους φορους μας..οι κρατικες επιδοτησεις ειναι ιδιον των σοσιαλιζοντων οικονομιων, και ειναι ασυμβατες με την ελευθερη φιλελευθερη οικονομια της αγορας
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.643
Reaction score
9.215
ΥΓ. Μετά από 15.000χλμ στο ev, έκανα τη μλκια και μπήκα στο γιαρις χιμπριντ να το πάρω κι αυτό για μια μικρή βόλτα για ψώνια. Έκανα αναστροφή στα 150μετρα, τόσο το άντεξα. Ουστ.
Δεν υπάρχει επιστροφή.
Ο, τι έχει εξάτμιση , είναι γτπκ.
Για να είμαστε δίκαιοι με τα θερμικά, το Yaris μόνο από τα καλύτερα της κατηγορίας δεν είναι στους τομείς της ποιότητας κύλισης, των κάθε λογής θορύβων (από δρόμο, αέρα, κινητήρα) και του... ήχου της πόρτας. Σίγουρα ήταν με διαφορά το χειρότερο από όσα είχαμε πρόσφατα στην τελική λίστα επιλογής μας για μικρό αυτοκίνητο. Μάλιστα, η έλλειψη ηχομόνωσης, σε συνδυασμό με τις σταθερά υψηλές στροφές που κρατάει ο κινητήρας -λόγω CVT- όταν ζοριστεί λίγο, κάνει ιδιαίτερα ενοχλητικό το ακουστικό του αποτύπωμα, ενώ παράλληλα πάσχει εμφανώς από έλλειψη δύναμης. Λογικό να σου φανεί "κάπως" μετά το ID.3, αλλά θεωρώ βέβαιο ότι αυτό δε θα ίσχυε στον ίδιο βαθμό με πολλά άλλα... εξατμίζοντα.
Διάβασα κάπου για ήχο πόρτας που κλείνει...
Ξεκολλάτε ρε από αυτήν την παπάτζα πια , 2021 έχουμε .
Οποιαδήποτε πόρτα μπορεί να ακουστεί βαριά τύπου χρηματοκιβωτίου δεν είναι κριτήριο ποιότητας κατασκευής ή συναρμολόγησης .
Αυτό ακριβώς σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει κάνει παραχωρήσεις, προφανώς για λόγους κόστους, όταν η πόρτες ηχούν "ψεύτικα". Μια πολύ καλή απόδειξη: στο Puma οι μπροστινές πόρτες ηχούν Μερσεντές, ενώ οι πίσω... Yaris. :p
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.739
Reaction score
83.514
μα δεν χρειαζεται να γνωριζουμε τον αλλον, αφου ξερουμε οτι οποιος κ αν ειναι , αδιαφορο-παιρνει κρατικη επιδοτηση απο τους φορους μας..οι κρατικες επιδοτησεις ειναι ιδιον των σοσιαλιζοντων οικονομιων, και ειναι ασυμβατες με την ελευθερη φιλελευθερη οικονομια της αγορας
ΟΚ, αλλά άλλο φιλελεύθερος κι άλλο μαλ@κας.

Κι εγώ φιλελεύθερος είμαι αλλά ταυτόχρονα είμαι καπιταλιστής. Αν μου δίνουν χρήματα νόμιμα σκασίλα μου η ηθική/ιδεολογική διάσταση του θέματος. :biggrin:

Από το να τα πάρουν οι ταξικοί μου πολέμιοι χίλιες φορές να τα πάρω εγώ. Κι ας τα κάψω.

Αφήνω απέξω τη φορολογία που κάθε άλλο παρά φιλελεύθερη είναι.
 

gid

Μηνύματα
7.406
Reaction score
8.642
Αγαπητοί Συμφορουμίτες,

Γεννιόμαστε βουτηγμένοι στην προπατορική βενζίνη.

Οι e-Προφήτες του φόρουμ μας καλούν να κάνουμε την e-πέρβαση.

Εάν και εφόσον τους ακολουθήσουμε, θα κερδίσουμε την αιώνιον μεταορυκτοκαύσιμον ζωήν.

Οι καιροί ου μενετοί.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.405
Reaction score
74.700
Επδότηση για ηλεκτρικά δίνεται και στις ΗΠΑ.

Το κοράκι βέβαια, αφού επωφελήθηκε επι χρόνια ζήτησε να καταργηθεί... :rolleyes:


----------------------------


 

D

debianfox

Guest
Φιλε xfader, αναγνωριζω οτι το συστημα ειναι ενα ..καπιταλισμος..με την παρατηρηση οτι οποιος ειναι φιλευθερος , ντε φακτο ειναι κ καπιταλιστης....ομως οταν μιλαμε για ταξικους εχθρους, δινουμε ιδεολογικη διασταση στο θεμα, κ η αποψη σκασιλα μου τα ιδεολογικα αποτελει αυτοαναιρεση..
Το ζητημα δεν ειναι ιδεολογικο ουτε ηθικο..ειναι οικονομικο...ητοι ποιος παιρνει με αποφαση υπουργου τα λεφτα του αλλου..ετσι γινεται στον κομμουνισμο κ στον σοσιαλισμο
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.739
Reaction score
83.514
Φιλε xfader, αναγνωριζω οτι το συστημα ειναι ενα ..καπιταλισμος..με την παρατηρηση οτι οποιος ειναι φιλευθερος , ντε φακτο ειναι κ καπιταλιστης....ομως οταν μιλαμε για ταξικους εχθρους, δινουμε ιδεολογικη διασταση στο θεμα, κ η αποψη σκασιλα μου τα ιδεολογικα αποτελει αυτοαναιρεση..
Το ζητημα δεν ειναι ιδεολογικο ουτε ηθικο..ειναι οικονομικο...ητοι ποιος παιρνει με αποφαση υπουργου τα λεφτα του αλλου..ετσι γινεται στον κομμουνισμο κ στον σοσιαλισμο
Συμφωνώ. Όμως, η επικρατούσα ιδεολογία στην ΕΕ είναι κοινωνικός φιλελευθερισμός (μακριά από τον κλασικό φιλελευθερισμό). Τι είναι αυτός στην πράξη;

"Μοντέρνος" σοσιαλισμός.

Ιδεολογικά είμαι απέναντι αλλά δεν πρόκειται να το παίζω αντίδραση όταν ξέρω ότι αυτό δεν αλλάζει σε ρεαλιστικό βάθος χρόνου.

Υ.Γ. Το "ταξικούς εχθρούς" το έβαλα για πλάκα, για να τσιμπήσουν όσοι αριστεροί δεν έχουν μπαναριστεί λόγω ευγενικής συμπεριφοράς. :biggrin:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.333
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top