Ηλεκτρικά οχήματα

Μηνύματα
11.255
Reaction score
13.587
1) η καμπίνα του οχήματος δεν είναι αεροστεγής
2) ο κύριος εξαερισμός του χώρου γίνεται από κλαπέ που κρύβονται από τον πίσω προφυλακτήρα. Για ένα όχημα που κινείται δεν είναι πρόβλημα. Ούτε για ένα ακίνητο που έχει περιβάλλον αεριζόμενο.
3) το CO2 είναι βαρύτερο από τα στοιχεία του ατμοσφαιρικού αέρα. Σε περιβάλλον αποκλεισμού από χιονόπτωση ο χώρος γύρω από το αυτοκίνητο θα γεμίσει χιόνι που θα δημιουργήσει κοιλότητες που θα περικλείουν τα εξαεριστικά του οχήματος. Με δεδομένη την πολύ χαμηλή θερμοκρασία τα καυσαέρια (που έχουν ήδη χαμηλή παροχή λόγω μικρής ισχύος στο ρελαντί) θα βγαίνουν στην εξάτμιση με πολύ μεγάλο μέρος του υδρατμού υγροποιημένο και το CO2 θα έχει ήδη πολύ χαμηλή θερμοκρασία ώστε να ανέβει λόγω πυκνότητας στην ατμόσφαιρα και θα παραμένει χαμηλά μεγάλο μέρος του. μετά από λίγες ώρες οι κοιλότητες αυτές θα έχουν μεγάλη συγκέντρωση CO2 και θα περνάει στην καμπίνα.
συγκεντρώσεις άνω του 4% οδηγούν σε λιποθυμία και θάνατο.

επίσης
ένα τυπικό όχημα έχει κατανάλωση στο ρελαντί 0.8 με 1 λίτρο την ώρα. Ο χρόνος αναμονής είναι συγκρίσιμος με ένα ηλεκτρικό στην θέρμανση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.853
Reaction score
100.508
Ακίνητο το ev και αναμμένη θέρμανση στους 22,5°C, με εξωτερική θερμοκρασία 5°C, μου δείχνει κατανάλωση 0,8-1 kW (έχω αντλία θερμότητας που λειτουργεί εξαιρετικά μέχρι τους - 20°C και με ελαττωμένη απόδοση στους - 30°C).

Σε ακραία περιστατικά, για να περιορίσω την κατανάλωση θα μπορούσα να κατεβάσω την θερμοκρασία καμπίνας στους 15°C, ενώ σε ένα θερμικό δε μπορείς να το κάνεις να καίει λιγότερο εν στάση, θα καίει στάνταρ όσο καίει στο ρελαντί.

Με φουλ μπαταρία (58kwh) αντέχει σίγουρα πάνω από 60-70 ώρες σταματημένο να βγάζει ζέστη.

Μάλλον είναι ελάχιστα τα θερμικά που μπορούν να πιάσουν τέτοιο χρόνο αναμονής..
 




Μηνύματα
1.952
Reaction score
4.073
Ο γρηγορότερος τρόπος για να κάνεις μλκια είναι να πηγαίνεις με 180 και να λες "δε τραβάει" σε δημόσιους δρόμους, κι άμα τραβάει, είναι ακόμα γρηγορότερος τρόπος για τη μλκια όπως το παλικάρι εδώ (έλληνας, φρέσκο Τεσλα, νομίζω περφορμανς, προ λιγων ημερών έγινε)

View attachment 236136

Για να μη το ζαλιζουμε πολύ, δεν είσαι κάνα 20-χρονο ή 25-χρονο να λέμε είναι στην εφηβεία και θα μάθει, είναι ακόμα νέος με τα μυαλά πάνω από το κεφάλι και τέτοια. Δεν είσαι κανένας πιτσιρικάς να έχεις δικαιολογητικά λόγω ηλικίας. Δεν είναι δικός σου ο δρόμος, δεν ζεις μόνος σου στη χώρα, δεν ζεις σε χώρα που δεν έχει νόμους, και πάνω από 150 σε οποιονδήποτε δρόμο στην Ελλάδα, οι συνέπειες άμα σε πιάσουν είναι σημαντικές, κοίτα τι προβλέπεται αν πηγαίνεις με 155:

<<Για κίνηση οχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητα πάνω από 150 χλμ/ώρα, στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας με ταχύτητα πάνω από 130 χλμ/ώρα και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο με ταχύτητα πάνω από 120 χλμ/ώρα, το πρόστιμο ανέρχεται σε 350€ και αφαιρείται επί τόπου η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες. Επίσης, όσοι έχουν ετήσιο εισόδημα 50.001-100.000€ και 100.000€ και πάνω το πρόστιμο αυξάνεται στα 700 και 1050 ευρώ αντίστοιχα. >>

Άρα, παρανομεις, βασιζόμενος στην ελλιπή αστυνόμευση (έλα μωρέ δε θα με πιάσουν) και στα ελλιπή μέτρα ελέγχου ταχύτητας (κάμερες), πιθανώς και στην ανοχή κάποιων τροχονόμων.

Δεν σέβεσαι τους άλλους, δεν σέβεσαι τους νόμους, δεν σέβεσαι τον κοκ, δεν σέβεσαι την ζωή των συνανθρώπων σου, δεν σέβεσαι την δική σου ζωή, δεν σέβεσαι τους κανόνες της κοινωνίας στην οποία ζεις, κλπ κλπ κλπ, κοτζαμάν μαντράχαλος με άσπρα μαλλιά.

Άσε με αδερφάκι μου, σοβαρεψου επιτέλους κάποτε. Δεν είναι σοβαρά πράματα αυτά, δεν είναι μαγκιά και δεν αποδεικνύεις τίποτε άλλο, εκτός του ότι είσαι προβληματικός.

Οι δημόσιοι δρόμοι δεν διατίθενται για δοκιμές αγωνιστικής οδήγησης, δεν δικαιούσαι να κάνεις αυτά που κάνεις.

Μη νομίζεις ότι δεν ξέρω την ικανοποίηση της ταχύτητας, και είναι γνωστό σε πολλούς σας ότι πιτσιρικάς έτρεχα και γω σα παλαβός στους δρόμους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχω μετανιώσει για αυτά τα σφάλματα της δικής μου νιότης, και ντρέπομαι γι'αυτα που τότε έκανα, θέτοντας σε κίνδυνο τον κόσμο γύρω μου και τον εαυτό μου, χάριν της ευχαρίστησης της ταχύτητας.

Θα χαρώ πάρα πολύ να σε πιάσουν και να σου πάρουν το δίπλωμά σου φορέβε, αν δεν συμμορφωθείς στην λογική και στους κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς που ισχύουν.

Δεν είναι μλκες όσοι δε τρέχουν στους δρόμους, και όπου λέει 130 πάνε με 130 ή αντε 140. Μλκες είναι αυτοί που πάνε πάνω από 140, και φταίει η ελλιπής αστυνόμευση των δρόμων, σε άλλα προηγμένα κράτη, με σοβαρή επιτήρηση του οδικού δικτύου, δε τολμάει κανένας να ξεπεράσει ούτε κατά 5χλμ τα όρια, τον πιάνουν τα ραντάρ αμέσως, όπου κι αν είναι, χωρίς κενά, είτε οδηγεί φεραρι είτε πόρσε και οποιοδήποτε πανγρήγορο αυτοκίνητο, όλοι παν με 100.

Περιμένω με χαρά να είναι κλειδωμένες οι τελικές ταχύτητες όλων των ΙΧ στα 160 (κι αυτά πολλά είναι), και να γίνει υποχρεωτική από το ίδιο το αυτοκίνητο η τήρηση των ορίων ταχύτητας σε δημόσιους δρόμους, μπας και γλυτώσουμε από όλους εσάς τους σουμαχερ των δημοσίων δρόμων.

Ελπίζω σε πλήρη αστυνόμευση των δημοσίων δρόμων με τα διαθέσιμα μέσα της σύγχρονης τεχνολογίας. Μαθαίνω πως γίνονται κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση, τόσο με drones όσο και με άλλα μέσα, ακόμα και από τα αποκόμματα των διοδίων που φανερώνουν την μέση ταχύτητα. Είναι σε φάση ολοκλήρωσης η συμμετοχή των ιδιωτικών επιχειρήσεων που εμπλέκονται στο οδικό δίκτυο για τον έλεγχο της ταχύτητας των ΙΧ.

Επι του θέματος, πωλήσεις ev

View attachment 236135
Πολύ σωστά. Επίσης, η πλήρης αστυνόμευση και τήρηση των ορίων ταχύτητας, θα άρει και την ανταγωνιστική οδήγηση!
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.289
Reaction score
9.577
Που τα βρίσκεται όλα αυτά τα ακραία; :gotcha:

Ο ένας γράφει άρθρο και λέει οτι σε μποτιλιάρισμα 77 χλμ θα βγεις από το αυτοκίνητο με χιονοθύελλα και θα περπατήσεις 50χλμ ( ; )για να βρεις ένα μπιτόνι βενζίνης.

Ο άλλος ότι θα πεθάνεις από τα καυσαέρια !!
Δηλαδή θα βουλώσει η εξάτμιση, δεν θα σβήσει το αυτοκίνητο, θα έχει τον ορισμό της άπνοιας για να μπουν τα καυσαέρια στην καμπίνα. Νταξ , παίξε τζόκερ. :gotcha::gotcha:

Σε ακραίες καιρικές συνθήκες ( που δεν είναι οι 5 βαθμοί αλλά οι - 10 ) θα επιβιώσει ο καλύτερα προετοιμασμένος. Καμία σημασία δεν έχει αν έχει ΜΕΚ ή αντλία θερμότητας.
Σημασία έχει να είναι φουλ σε καύσιμο , όποιο και αν είναι αυτό, και καμιά κουβέρτα αν έχει μικρά παιδιά. Όχι ότι δεν θα έχεις μπουφάν και σκούφους αλλά για τα παιδιά στο πίσω κάθισμα βοηθάει. Θα κάνεις και μια διαχείριση την ενέργεια με σβήσε άναψε την θέρμανση και ο Θεός βοηθός.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.380
Reaction score
18.359
Το θέμα δεν είναι που τα βρήκαμε τα σενάρια αλλά τι ισχύει στην πραγματικότητα.
Από την άλλη αν δεν ακούσαμε κάτι δεν συνεπάγεται ότι δεν έγινε ή δεν μπορεί να γίνει.
Κατά τα άλλα για να είμαστε προετοιμασμένοι πρέπει να ξέρουμε και με τι έχουμε να κάνουμε.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.289
Reaction score
9.577
Όλα μπορούν να γίνουν αλλά το να το μετατρέπουμε σε θέμα ηλεκτρικών Vs θερμικών είναι άσχετο. Δηλαδή αν είχε ζητήσει 5 λίτρα βενζίνη τι θα γινόταν; Θα λέγαμε ότι με τα θερμικά κρυώνεις;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
8.380
Reaction score
18.359
Δεν μπαίνω στην λογική ηλεκτρικό vs θερμικό γιατί είναι χαζό.

Άρθρα ανεβάζουμε όλοι και τις εμπειρίες τους οι ιδιοκτήτες, και λίγη λογική να διαβάζουμε πίσω από τα κείμενα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.289
Reaction score
9.577
1) η καμπίνα του οχήματος δεν είναι αεροστεγής
2) ο κύριος εξαερισμός του χώρου γίνεται από κλαπέ που κρύβονται από τον πίσω προφυλακτήρα. Για ένα όχημα που κινείται δεν είναι πρόβλημα. Ούτε για ένα ακίνητο που έχει περιβάλλον αεριζόμενο.
3) το CO2 είναι βαρύτερο από τα στοιχεία του ατμοσφαιρικού αέρα. Σε περιβάλλον αποκλεισμού από χιονόπτωση ο χώρος γύρω από το αυτοκίνητο θα γεμίσει χιόνι που θα δημιουργήσει κοιλότητες που θα περικλείουν τα εξαεριστικά του οχήματος. Με δεδομένη την πολύ χαμηλή θερμοκρασία τα καυσαέρια (που έχουν ήδη χαμηλή παροχή λόγω μικρής ισχύος στο ρελαντί) θα βγαίνουν στην εξάτμιση με πολύ μεγάλο μέρος του υδρατμού υγροποιημένο και το CO2 θα έχει ήδη πολύ χαμηλή θερμοκρασία ώστε να ανέβει λόγω πυκνότητας στην ατμόσφαιρα και θα παραμένει χαμηλά μεγάλο μέρος του. μετά από λίγες ώρες οι κοιλότητες αυτές θα έχουν μεγάλη συγκέντρωση CO2 και θα περνάει στην καμπίνα.
συγκεντρώσεις άνω του 4% οδηγούν σε λιποθυμία και θάνατο.

επίσης
ένα τυπικό όχημα έχει κατανάλωση στο ρελαντί 0.8 με 1 λίτρο την ώρα. Ο χρόνος αναμονής είναι συγκρίσιμος με ένα ηλεκτρικό στην θέρμανση.
CSI το έκανες !!!
Αν καταφέρεις και πετύχεις τόση άπνοια πιο πιθανό είναι να τραβήξεις τα καυσαέρια των μπροστινών σου . Η εισαγωγή είναι στους υαλοκαθαριστήρες . Άρα είτε ηλεκτρικό είτε θερμικό πάλι την έβαψες.
Καλά τόση ώρα κανένας δεν θα κλάσει να ανοίξουν ένα παράθυρο;
:lolsign: :lolsign:
 

Μηνύματα
291
Reaction score
370
[
CSI το έκανες !!!
Αν καταφέρεις και πετύχεις τόση άπνοια πιο πιθανό είναι να τραβήξεις τα καυσαέρια των μπροστινών σου . Η εισαγωγή είναι στους υαλοκαθαριστήρες . Άρα είτε ηλεκτρικό είτε θερμικό πάλι την έβαψες.
Καλά τόση ώρα κανένας δεν θα κλάσει να ανοίξουν ένα παράθυρο;
:lolsign: :lolsign:
CSI το έκανες !!!
Αν καταφέρεις και πετύχεις τόση άπνοια πιο πιθανό είναι να τραβήξεις τα καυσαέρια των μπροστινών σου . Η εισαγωγή είναι στους υαλοκαθαριστήρες . Άρα είτε ηλεκτρικό είτε θερμικό πάλι την έβαψες.
Καλά τόση ώρα κανένας δεν θα κλάσει να ανοίξουν ένα παράθυρο;
:lolsign: :lolsign:
CSI Και λίγο είπες
Αν κάνει κρύο το καλοριφέρ θα το έχεις την ανακύκλωση αυτο τραβάει τον αέρα από μέσα όχι από έξω αλλά αυτό λίγο σημασία έχει για αυτούς.
Θα μπορούσα να πω κι άλλα πολλά αλλά από ότι καταλαβαίνω εδώ πέρα τα αυτοκίνητα τα ηλεκτρικά είναι διαστημόπλοια
 


Μηνύματα
11.255
Reaction score
13.587
οι συνθήκες που περιγράφηκαν ήταν αυτές του αποκλεισμού για πάρα πολλές ώρες λόγο χιονόπτωσης.
είναι αυτές οι συνθήκες που οδήγησαν τον ιδιοκτήτη ηλεκτρικού οχήματος να μείνει από ρεύμα και ζέστη.
αυτό αντιστοιχεί σε πολλές ώρες σχεδόν μέρα αν όχι παραπάνω.

αν λοιπόν έχουμε αυτές τις συνθήκες τότε αναμένουμε οτι εξακολουθεί να χιονίζει περιστασιακά και η ακινησία των οχημάτων ευνοεί την απόθεση χιονιού περιμετρικά και την φραγή του εξαερισμού του δρόμου.

σε αυτό το διάστημα - των πολλών ωρών , 20 και βάλε - είναι πιθανό να έχουμε δηλητηρίαση απο CO2 σε κάποια οχήματα ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ γιατί τότε - μαντέψτε ΔΕΝ θα μπει αέρας από το ψηλότερο σημείο που είναι μπροστά από τον ανεμοφράκτη αλλά θα εξακολουθεί να γίνεται συναλλαγή από τα μη αεροστεγή εξαεριστικά του πίσω προφυλακτήρα και ποσότητα CO2 να μπεί σητν καμπίνα.

θυμίζω οτι 0.8 λίτρα ανα ώρα είναι περίπου 0.7 κιλά καυσίμου , 83% περιεκτικότητα σε άνθρακα δηλαδή 2.13 κιλά CO2 ανά ώρα και θες μόλις 4% στην ατμόσφαιρα του οχήματος για να χαιρετίσεις.
 

Μηνύματα
291
Reaction score
370
Είπαμε, είναι ακριβά για χαζούς πλούσιους.

Άστα άστα, μεγάλη απάτη.
Ναι είναι για πλούσιους δεν τους νοιάζει πότε θα φτάσει στον προορισμό

Άστα άστα είναι για γρήγορα και ξένοιαστα ταξίδια
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.853
Reaction score
100.508
Με πιο πολλή αγάπη
Βρε όλα δε τα ξέρει κανείς, αλλά συ με τις αναρτήσεις σου σε αυτό το θρεντ, δείχνεις περίτρανα ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα περί των ev.
Καλύτερα να απέχεις τούτου του θρεντ, άλλωστε δε σε ενδιαφέρουν τα ηλεκτρικά, εδώ ειναι για όσους ενδιαφέρονται. 😎
 

Μηνύματα
291
Reaction score
370
Βρε όλα δε τα ξέρει κανείς, αλλά συ με τις αναρτήσεις σου σε αυτό το θρεντ, δείχνεις περίτρανα ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα περί των ev.
Καλύτερα να απέχεις τούτου του θρεντ, άλλωστε δε σε ενδιαφέρουν τα ηλεκτρικά, εδώ ειναι για όσους ενδιαφέρονται. 😎
Μαύρα μεσάνυχτα έχεις εσύ
Και σε παρακαλώ δεν θα ήθελα υποδείξεις που θα γράφω αυτά μπορείς να τα πεις κάπου αλλού όχι σε μένα8-)
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.330
Μηνύματα
2.641.470
Members
36.748
Νεότερο μέλος
GCHAK56
Top