alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 14.399
- Reaction score
- 27.689
Εγώ πάντως εχθές με το που είδα τι γινόταν στους δρόμους μπήκα στο πρώτο βενζινάδικο και φούλαρα.
Των φρονίμων τα παιδιά....
Των φρονίμων τα παιδιά....
Μάλλον το βενζίνης τελειώνει πρώτο, διότι δεν μπορείς να έχεις θέρμανση με κλειστό κινητήρα, και στο ρελαντί καίει μπόλικο καύσιμο.Ίσως δεν έκανα σωστή ερώτηση (Δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί αρπάζεστε έτσι! Ούτε ο Μάσκ δεν θα ''ταραζόταν'' έτσι! ), γεμάτο ρεζερβουάρ λοιπόν, και γεμάτη μπαταρία τα ηλεκτρικά, με όλα ανοιχτά, φώτα, ζέστη, ραδιόφωνο, κτλ. ποιο θα τελειώσει πρώτο? στο περίπου, γιατί κανένας δεν ξέρει με ακρίβεια νομίζω!
"κουφ@λες", θα τα πουλησω ολα και θα μετακομισω σε ηλεχτρικο τροχοσπιτο.. βαλω και φουτοβουλταικο... και πχοιος με πχιανει..
Λοιπόν να ακόμα ένα πλεονέκτημα των ηλεκτρικών.Υπάρχει και μια ακόμα παράμετρος που δεν θιξαμε ως τώρα, σε κακές καιρικές συνθήκες και ακραία φαινόμενα, όπως σε έντονη χιονόπτωση, είτε αν κινείσαι προς κάποιο χιονοδρομικο κέντρο, είτε στην Αθήνα σε τέτοιες καταστάσεις όπως αυτές τις μέρες..
Υπάρχει χαμηλή ταχύτητα κίνησης, υπάρχει συμφόρηση, μεγάλη καθυστέρηση, σταμάτα ξεκίνα, έλεγχοι για αλυσίδες, τροχαία, ατυχηματα στο δρόμο, κλπ.
Σε τέτοιες συνθήκες, η καταναλωση των θερμικών εκτοξεύεται. Το σταμάτα ξεκίνα μέσα σε μποτιλιαρισμα μπορεί να 3-πλασιασει ανέτως την κατανάλωση, και να σε βγάλει εκτός προγράμματος.
Αντιθέτως, αυτή είναι η χαρά των ev. Το μποτιλιαρισμα και το σταμάτα ξεκίνα. Εκεί θα δεις και 6 kWh /100km κατανάλωση, εκεί διαπρέπει.
Κανένα, εννοείται.No offence, φίλε.
Αρκετά το αναλύσαμε, φτάνει..Πόση ώρα αντέχει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε μποτιλιάρισμα στο χιόνι; - NewsAuto.gr
Ένας πολύωρος αποκλεισμός στην Εθνική Οδό λόγω χιονοθύελλας καιwww.newsauto.gr
Σιγά μην σε πληρώσω κιόλας...Αρκετά το αναλύσαμε, φτάνει..
Να ξερς το νιους Ότο είναι η πιο μεγάλη παπαριά ιντερνετικου υλικού που υπάρχει στο γνωστό σύμπαν της αυτοκίνησης.
Κλικοθηρικο και ότι να ναι..
Δε του χαρίζω κλικ ούτε αν με πληρώσεις.