Ηλεκτρικά οχήματα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
45.247
Reaction score
106.428
Σε 10 χρόνια η φτηνή κατηγορία θα είναι στα 30Κ.
Μακάρι να έχω άδικο, αλλά δεν θα έχω.
Μάλλον δεν έχεις άδικο.

Στο πρόσφατο συνέδριο μετόχων της Τεσλα, ο ελον και οι υπόλοιποι νερντς, έδειξαν εντελώς απάθεια σε οτιδήποτε έχει να κάνει με μπαταρίες, μοντέλα που περιμένουν από το '19 κάποιοι που τα εξοφλησαν (cybertruck) και γενικώς οτιδήποτε άλλο δεν έχει σχέση με τα robotaxi. 😎

Η πρωτοπόρος τεσλα, η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία, στα αυτοκίνητα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον ούτε για να βγάλει το model 2. 😜🤣😂

Τίποτα, παιδιά έχει αποφασιστεί.
Αυτόνομη οδήγηση, πολύ ακριβά προγράμματα πολύ μεγάλων δυνατοτήτων με πολύ υψηλή υποστήριξη από τεχνητή νοημοσύνη (υπερυπολογιστες διασυνδεδεμενοι με κάθε όχημα) και υπηρεσία ενοικίασης μεταφοράς.

Αλλάζει άμεσα το ποίημα, η κατοχή αυτοκινήτου θα περάσει στο χρονοντουλαπο της ιστορίας, ξεκινώντας από τα χαμηλά πορτοφόλια, που δε θα μπορούν σε καμία περίπτωση να αγοράσουν ΙΧ.

Το 2022 όπως ήδη έχω γράψει, οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ανέβουν, όπως και των μπαταριών.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.361
Reaction score
9.743
Δεν ανησυχώ για τις τιμές.
Όπως είπε και ο Elon πρόσφατα σε ερώτηση για τον ποιον θεωρεί μεγαλύτερο αντίπαλο της Tesla..
''φοβάμαι ότι θα την φάμε όλοι μαζί (Αμερική - Ευρώπη) από τους κινέζους''
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
45.247
Reaction score
106.428
Ο Σαρημπαλίδης στα είπε ??? Είχε τίποτα καινούργιο απο τον φίλο του τον πανόπουλο για το chaos ???
Το χάος είναι χάος, άστα άστα, κυνηγάει το νεβερα αλλά στον ύπνο του. 😜😂🤣

σοβαρές προσωπικότητες αμφότερες...
Εντάξει, μη συγκρίνεις τον Τρακουσέλλη με τον Σαρημπαλίδη, ο δεύτερος είναι καλικάντζαρος, κλικοθηρ σε πλειάδα φυλλάδων, ο πρώτος είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας Τρακουσέλλη και πρόεδρος της ένωσης συντακτών αυτοκινήτου.
 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.527
Reaction score
3.830
Μάλλον δεν έχεις άδικο.

Στο πρόσφατο συνέδριο μετόχων της Τεσλα, ο ελον και οι υπόλοιποι νερντς, έδειξαν εντελώς απάθεια σε οτιδήποτε έχει να κάνει με μπαταρίες, μοντέλα που περιμένουν από το '19 κάποιοι που τα εξοφλησαν (cybertruck) και γενικώς οτιδήποτε άλλο δεν έχει σχέση με τα robotaxi. 😎

Η πρωτοπόρος τεσλα, η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία, στα αυτοκίνητα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον ούτε για να βγάλει το model 2. 😜🤣😂

Τίποτα, παιδιά έχει αποφασιστεί.
Αυτόνομη οδήγηση, πολύ ακριβά προγράμματα πολύ μεγάλων δυνατοτήτων με πολύ υψηλή υποστήριξη από τεχνητή νοημοσύνη (υπερυπολογιστες διασυνδεδεμενοι με κάθε όχημα) και υπηρεσία ενοικίασης μεταφοράς.

Αλλάζει άμεσα το ποίημα, η κατοχή αυτοκινήτου θα περάσει στο χρονοντουλαπο της ιστορίας, ξεκινώντας από τα χαμηλά πορτοφόλια, που δε θα μπορούν σε καμία περίπτωση να αγοράσουν ΙΧ.

Το 2022 όπως ήδη έχω γράψει, οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ανέβουν, όπως και των μπαταριών.
Οσο οι μετοχές ειναι στο θεό και οι κεφαλαιοποιησεις πέρα απο κάθε φαντασία, οι έλον αυτού του κόσμου θα μιλάνε μέχρι για αερογαμία και θα κονομάνε!

Πχιος ο λόγος άλλωστε να προσπαθησουν να βγάλουν προιον καινοτομώντας με ότι αυτό συνεπάγεται ??

Λέει μια μαλακία ο δικος μας για το dogecoin και καιγονται δις $.

Η αυτόνομη οδήγηση σε ερευνητικό επίπεδο είναι λυμένο πρόβλημα, το μεγαλο πρόβλημα είναι εκπαιδευση του πόπουλου αλλά και το νομικό πλάισιο.

Βασικά συμφωνώ με όλα όσα γράφεις, απλά αν συμβεί κάποιο κραχ στο χρηματιστήριο τους βλέπω να το παίρνουν αλλιώς !
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
41.006
Reaction score
69.675
Τρακουσέλλης.

Τον ξερς;

Αυτός

Δεν τον ξέρω.

Εσύ όμως θα είναι καλό να σταματήσεις να αναπαράγεις την κάθε θεωρία/ελπίδα που ακούς ή διάβασες στο φέισμπουκ γκρουπ ή αλλού ως γεγονός.

Να κάνω κι εγώ μια πρόβλεψη; Δεν θα φορολογηθούν έξτρα τα έχοντα ΜΕΚ το '24. :roflmao:
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
7.996
Reaction score
13.823
Αφου εκει μας πανε, εκει θα παμε. Αν η αυτονομια φτασει τα 400-500 χλμ με κανονικες ταχυτητες αυτοκινητοδρομου (150-160) και αν φτιαξουν και εναν τεχνητο θορυβο που να ενεργοποιειται με το πατημα ενος κουμπιου .
 

Gio

Μηνύματα
291
Reaction score
184
Θα ήθελα να πω κάτι, αλλά έχω μόνο 39250 ευρώ. Μήπως θα μπορούσατε να κάνετε μία μικρή έκπτωση;
Αλλιώς συνεχίζω την αποταμίευση, και το λέω όταν έχω τις προϋποθέσεις.
 

gid

Μηνύματα
5.815
Reaction score
6.744
Το προβλημα των ηλεκτρικών είναι η φόρτιση και όχι η αυτονομία. Η αυτονομία είναι επαρκής ακόμη και για ταξίδι. Στα 300χλμ μια στάση δεν είναι δα και πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι όποιος δεν έχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι του (και ελάχιστοι έχουν) παίρνει τομπούλο. Και ότι στην ύπαιθρο για πολλά ακόμη χρόνια θα βρίσκεις ελεύθερο φορτιστή πολύ πιο δύσκολα από ό,τι βρίσκεις ελεύθερη αντλία βενζινάδικου. Και ότι για πολλά χρόνια θα περιμένεις πολλαπλάσιο χρόνο για να πάρεις τα ίδια χλμ. που σου δίνει σήμερα η αντλία. Και ότι θα σου χρεώνουν την ΚΒΩ όσο... συμφωνήσουν μεταξύ τους να στη χρεώνουν.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: MAD

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
45.247
Reaction score
106.428
Δεν τον ξέρω.

Εσύ όμως θα είναι καλό να σταματήσεις να αναπαράγεις την κάθε θεωρία/ελπίδα που ακούς ή διάβασες στο φέισμπουκ γκρουπ ή αλλού ως γεγονός.

Να κάνω κι εγώ μια πρόβλεψη; Δεν θα φορολογηθούν έξτρα τα ΜΕΚ το '24. :roflmao:
Είσαι ολίγον τι εκτός αυτού του πλαισίου και λες ότι να' ναι.😜

Καταρχήν το τι ακούω και τι διάβασα στο κάθε φειζμπουκ γκρουπ, ούτε το ξέρεις ούτε θα το μάθεις, και ούτε το μεταφέρω σα γεγονός, αν δεν έχει επιβεβαιωθεί στην πράξη όπως είπα περί αναμονής για ΚΥΑ επί του θέματος, αλλά ταυτόχρονα κακώς υποτιμάς κάποια "φειζμπουκ γκρουπ", δεν είναι όλοι ψεκασμενοι, και είναι πολύ πιο μέσα στα πράγματα από όσο φαντάζεσαι.

Προφανώς δεν έκατσες να δεις το 5ο συνέδριο ηλεκτροκίνησης, όπου αναλύθηκαν όλοι οι τομείς δράσης και έγινε πλήρης απολογισμός στο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά, το οποίο συνέδριο ήταν βεβαίως και 6+ ώρες, αλλά αν έβλεπες όλα τα πάνελ θα ήξερες αυτά που λέω, αλλά θα ήξερες και πως το "φειζμπουκ γκρουπ" που υποτιμάς, ήταν εκεί, είχε την τιμή και προσκλήθηκε από τη διοργάνωση που ήθελε να εκπροσωπηθεί ενεργά σε πάνελ, μαζί με καθηγητές και πολιτικούς σε πολύ σοβαρές συζητήσεις, και οι συναντήσεις με σδουκου και λοιπούς φορείς δεν είναι καθόλου λίγες, όπως και η συμμετοχή στην εκπόνηση των σφηο (σχέδιο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων), κλπ, η πληροφόρηση λοιπόν σε πολλά πράγματα είναι η επίσημη, χωρίς βεβαίως να μπορεί κανείς να αποκλείσει αλλαγή ρότας από πολιτικές ενέργειες τελευταίας στιγμής.

Τες πα, επί του θέματος:
Άμα θες μη δίνεις σημασία στο τι μετέφερε ο Τρακουσέλλης από τα εμπλεκόμενα υπουργεία, (εγώ είπα από γνωστό δημοσιογράφο και είναι γνωστός, πολύ γνωστός, ασχέτως αν εσύ δεν τον ξέρεις), άλλωστε μέχρι να βγει ΚΥΑ όλοι συγκρατημένοι είναι, η αγορά φωνάζει επειδή χάθηκε ο Γενάρης και δε θέλουν να χαθεί κι ο Φλεβάρης, άρα κοντός ψαλμός αλληλούια. Είναι θέμα λίγων ημερών να δούμε αν ήταν φούμαρα όσα μας μεταφέρθηκαν, ή αν ήταν πραγματικότητα, και το "λίγων ημερών" είναι από το στόμα του Καραμανλή και της σδουκου, αλλά κι αυτά φήμες θα τα πεις μάλλον. 😜🤣😂



Αν η αυτονομια φτασει τα 400-500 χλμ με κανονικες ταχυτητες αυτοκινητοδρομου (150-160)
Στα 150-160 η καταναλωση είναι κοντά στις 30-35kwh (αναλόγως βάρους, αεροδυναμικής, κλπ - σε αντίξοες συνθήκες ανέτως ξεπερνάει τις 50kWh /100km) οπότε για 500χλμ θα χρειάζεται μπαταρία κοντά στις 170kwh, το βλέπω εντελώς απίθανο σενάριο, δίνω πραγματικά απειροελαχιστες πιθανότητες να πραγματοποιηθεί στην επόμενη 15-ετια (μην εμπλεκουμε πανάκριβα υπεραυτοκινητα δεν έχει νόημα), με μόνη εξαίρεση την επαγωγική φόρτιση κατά το ταξίδι, την οποία επίσης δεν βλέπω να υλοποιείται σε νορμάλ χρονικό ορίζοντα, ίσως το 2050; Δεν ξέρω, ακόμα σε ερευνητικό στάδιο βρίσκονται ουσιαστικά αυτά.

Όπως και η φόρτιση εν κινήσει από φωτοβολταϊκά πάνελ, προς ώρας λίγα μπορεί να προσφέρει, αν και κάτι διάβασα για πάνελ απόδοσης 35% στο σύντομο μέλλον).

Η μεγαλύτερη μπαταρία, επειδή προσθέτει βάρος, από ένα σημείο και μετά είναι πρακτικά εντελώς λάθος.

Η πόρσε έκανε σε βάθος ανάλυση της σχέσης βάρους απόδοσης αυτονομίας, σε έρευνα που συμμετείχαν σπουδαίοι μηχανικοί, και κατέληξαν σε ένα ιδανικό νούμερο περί τις 100kwh (νομίζω 101; δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο, αλλά ο αλγόριθμος το έβγαλε με ακρίβεια 2ου δεκαδικού).

Οι ~100 kWh θα αρκούν οριακά (και χονδρικά) για 300χλμ με κίνηση στα 150-160.

Βεβαίως το συνολικό βάρος, το εμβαδό της πρόσθιας επιφάνειας, η οπισθελκουσα, ο συνολικός αεροδυναμικός σχεδιασμός, τα ελαστικά, οι ζάντες, οι αεροτομές κλπ μέχρι και η πίεση αέρα στα ελαστικά, θα επηρεάζουν αυτή την αυτονομία, και σημαντικά μάλιστα, όπως και η εξωτερικη θερμοκρασία, οι αντίθετοι άνεμοι, κλπ.

Το λογικό σενάριο είναι 100-αρα μπαταρία που φορτίζει στον ελάχιστο δυνατό χρόνο, δηλαδή να κάνεις ολιγόλεπτη στάση φόρτισης και να συνεχίζεις.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
1.952
Reaction score
4.490
Σε 10 χρόνια η φτηνή κατηγορία θα είναι στα 30Κ.
Μακάρι να έχω άδικο, αλλά δεν θα έχω.
Σίγουρα δεν θα ξεφτιλιστούν οι τιμές, καθώς μην ξεχνάμε ότι οι σημερινές τιμές των ηλεκτρικών είναι πλασματικές, εφόσον δεν έχουν τέλη ταξινόμησης.

Οπότε έχουμε ακόμα χρόνια μέχρι να έρθουν πραγματικά στα ίσα με τις τιμές των συμβατικών και όταν συμβεί αυτό προφανώς θα καταργηθούν οι φοροαπαλλαγές, δεν θα τις δούμε λοιπόν να πέφτουν κάτω από αυτές των συμβατικών.

Από την άλλη, δεν ξέρω αν μπορούν να κρατηθούν πλασματικά πάνω από αυτές των συμβατικών. Σίγουρα οι Δυτικοί όμιλοι είναι πλέον πολύ λιγότεροι οπότε θα μπορούσε να υπάρξει κάποιου είδους συνεννόηση, η κατά πολύ απλούστερη κατασκευή των ηλεκτρικών όμως, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που ήδη αναπτύσσεται από τις διάφορες κινεζικές εταιρείες, δεν θα το αφήσει να συμβεί αυτό, θεωρώ.

Ναι, όποιος θέλει να πληρώσει τα διπλά-τριπλά για να πάρει "iPhone" θα μπορεί, αλλά ελπίζω ότι θα μπορείς να επιλέξεις και Xiaomi, αν το θες.

Με αυτή την έννοια, δεν ξέρω και γιατί θα συμβεί αυτό που λέει ο Κώστας, ότι δηλαδή τα χαμηλά πορτοφόλια δεν θα μπορούν με τίποτα να αγοράσουν αυτοκίνητο. Το αντιλαμβάνομαι ότι αυτό είναι που θέλουν κάποιες εταιρείες, ελπίζω όμως να μην το καταφέρουν, γιατί αυτό θα σημαίνει πως θα ζούμε σε δυστοπία, από πολλές απόψεις*.

*Δεν λέω πως η δυστοπία είναι απαραίτητα να μην έχεις δικό σου αυτοκίνητο (αν και έχω εκφράσει και στο παρελθόν τη διαφωνία μου με το μοντέλο που έχω ονομάσει "συνδρομητική ζωή"). Δυστοπία θα είναι το να μπορέσει να επιβληθεί κάτι τέτοιο από τις εταιρείες/κολοσσούς, χωρίς την απαραίτητη σύμφωνη γνώμη των πολιτών.
 

Μηνύματα
12.179
Reaction score
15.225
Εντάξει, μη συγκρίνεις τον Τρακουσέλλη με τον Σαρημπαλίδη, ο δεύτερος είναι καλικάντζαρος, κλικοθηρ σε πλειάδα φυλλάδων, ο πρώτος είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας Τρακουσέλλη και πρόεδρος της ένωσης συντακτών αυτοκινήτου.
άσε μας ρε γιατρέ , έχω προλάβει 4Τ επί Φιλιππακόπουλου, τι να μας κλάσουν και οι 2 τους...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
45.247
Reaction score
106.428
άσε μας ρε γιατρέ , έχω προλάβει 4Τ επί Φιλιππακόπουλου, τι να μας κλάσουν και οι 2 τους...
Δεν έχω πρόθεση να υπερασπιστώ κάποιον δημοσιογράφο, αν αυτό νομίζεις. 😂🤣😜

"Γνωστό" είπα, μέχρι εκεί. 😎

Ε, γνωστός είναι, σας αποκάλυψα και ποιος είναι, όπως και ότι είναι πρόεδρος της ένωσης συντακτών αυτοκινήτου. Αντικειμενικά πράγματα λέω, δεν συνεχίζω καμία προάσπιση κανενός. 😎


ΥΓ. Το regen της πόρσε το είδες;, 😜

received_663587555069211.jpeg


800 κιλοβατ ηλεκτρόφρενο, φρένο ισχύος 1070 ίππων πριν ακουμπήσουν τα τακάκια πάνω στους δίσκους! 😂😜🤣

Ορίστε, αυτό σταματάει και τραίνο! 🤣😂😜
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
20.722
Reaction score
36.489
Λάβετε σοβαρά υπόψη στις προβλέψεις σας ότι οι παραδόσεις σήμα σημερινές παραγγελίες φτάνουν στο 23.
Αυτο ισχύει για οκα τα μοντέλα αλλά για κάποια ηλεκτρικά ακούω ότι είναι χειρότερα από τα θερμικά.
Με δεδομένο ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είναι πολύ λίγα ακομα εγώ προσωπικά αν μου έλεγαν ότι θα παραλάβω το Μάρτιο του 23 θα έλεγα άσε να δούμε τι αλλά μοντέλα θα έχουν βγει τοτε και το ξαναβλέπουμε.
Από την άλλη στα θερμικά υπάρχει βάσιμα η εκτίμηση ότι θα σου μείνει ο μουτζούρης στο χέρι μετά από 5 χρόνια.
Κάποτε αγοράζαμε αυτοκίνητα γιατί μας γυάλιζε στο μάτι το καινούργιο έπιανε εύκολα και μια καλή τιμή αυτό που είχαμε και έκανες το πλάνο σου σε 3-4 μήνες με το νέο τουτου.
Τώρα το μόνο που δείχνει λίγο θετικό ειναι οτι τα μτχ έχουν ζήτηση και μια κάποια τιμή. Η τιμή όμως ειναι σήμερα, για να το πουλήσεις σήμερα. Πόσοι μπορούν να το εκμεταλλευτούν αυτό και να μείνουν χωρίς αυτοκίνητο για 1 χρόνο μέχρι να τους έρθει το καινούργιο;

Και ένα τελευταίο, η μισή Ελλάδα μένει στην Αθήνα. Η φόρτιση στο σπίτι ειναι ανέκδοτο για το 90% των αυτοκινήτων στην Αθήνα. Κάθε σύγκριση με αλκή χώρα, Νορβηγία, Γερμανία που ακούω ειναι άστοχη.
Οταν η φόρτιση στο σπίτι δεν θα ειναι σημαντικός παράγοντας της αγοράς ηλεκτρικού άρα θα φορτίζεις στο ηλεκτρικαδικο σε 5 λεπτά όπως γίνεται με το καύσιμο σήμερα τοτε θα γίνει και εδώ η μετάβαση.
Εκτιμω οτι θελουμε μια 5ετια ακομα. Θα έχει μπει και σε πιο ώριμη φάση όλη η αγορά και όλα θα ειναι πολύ καλύτερα.

Αντε και ένα πιο τελευταία ακομα. Μοντέλα μη ιδιοκτησίας σε αυτοκίνητο στην Ελλάδα (σε γενικευμένη χρήση) να είστε καλα να ζήσετε 50 χρόνια ακομα να τα δείτε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
45.247
Reaction score
106.428
Πόσοι μπορούν να το εκμεταλλευτούν αυτό και να μείνουν χωρίς αυτοκίνητο για 1 χρόνο μέχρι να τους έρθει το καινούργιο;
Ίσως είναι καλή επιλογή το λίζινγκ, που πλέον έχει γίνει για όλους.

Στα υπόλοιπα όλα που λες, συμφωνώ 100%.

Παραδόσεις πάντως η Τεσλα σε μοντελ 3 διατηρεί στο 2-μηνο 3-μηνο, αλλά καλού κακού ρωτήστε στην αντιπροσωπεία για ακρίβεια.
Οπου να'ναι θα έχει καλές παραδόσεις και σε μοντελ Υ, διότι το Βερολίνο ξεκίνησε δειλά δειλά.
Τα μοντελ Χ και S, είναι του Αγίου ανήμερα, ούτε να τα φτιάξουν δε θέλουν. 🤣😂😜
Οι άλλοι όλοι, στο ίδιο καζάνι βράζουν, όσον αφορά τις καθυστερήσεις.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.182
Reaction score
9.613
Υπάρχει χαμηλή ταχύτητα κίνησης, υπάρχει συμφόρηση, μεγάλη καθυστέρηση, σταμάτα ξεκίνα, έλεγχοι για αλυσίδες, τροχαία, ατυχηματα στο δρόμο, κλπ.

Σε τέτοιες συνθήκες, η καταναλωση των θερμικών εκτοξεύεται. Το σταμάτα ξεκίνα μέσα σε μποτιλιαρισμα μπορεί να 3-πλασιασει ανέτως την κατανάλωση, και να σε βγάλει εκτός προγράμματος.

Αντιθέτως, αυτή είναι η χαρά των ev. Το μποτιλιαρισμα και το σταμάτα ξεκίνα. Εκεί θα δεις και 6 kWh /100km κατανάλωση, εκεί διαπρέπει. 😎
O καθείς το χαβά του, ο δικός μου χαβάς είναι ακριβώς ο παραπάνω. Καλύτερη διαχείριση του μποτιλιαριμσατος. Γι αυτό πήρα ebike. Και γι αυτό θέλω EV.
Αν είναι και robo-EV, ακόμη καλύτερα, να κάνω και καμία δουλειά στο μποτιλιάρισμα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.389
Reaction score
67.268
Οταν η φόρτιση στο σπίτι δεν θα ειναι σημαντικός παράγοντας της αγοράς ηλεκτρικού άρα θα φορτίζεις στο ηλεκτρικαδικο σε 5 λεπτά όπως γίνεται με το καύσιμο σήμερα τοτε θα γίνει και εδώ η μετάβαση.
Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης πρακτικά. Να συνεχίσουμε από εκεί που ήμασταν. Χωρίς πισωγυρίσματα, αστερίσκους και νέες έγνοιες.

Θα μου είναι εντελώς αδιάφορη η αυτονομία όταν θα μπορώ να φορτίσω με τη χρονική και τοπική ευκολία του σημερινού βενζινάδικου. Δεν πρόκειται ποτέ να οδηγώ και να έχω το μυαλό μου στην κατανάλωση, μήπως και δεν φτάσω στον προορισμό. Ας έχει αυτονομία 200 χιλιόμετρα, αρκεί να υπάρχει γρήγορη και κοντινή λύση φόρτισης.

Αν είναι να πάω εκδρομή και να προσχεδιάζω την πορεία σαν τον στρατηγό , μην τυχόν και βγω εκτός "πολιτισμού", ή να πηγαίνω με 120 για οικονομία, καλύτερα να κλείσω με το Manessis και να είμαι αραχτός στο πούλμαν.

Μιλάω για την οδήγηση ως ευχαρίστηση, πέρα από την ανάγκη μετακίνησης. Μπορεί να μην έχω πλέον την καVλα της οδήγησης και την ανάγκη της ταχύτητας, συνεχίζει όμως να μου αρέσει περισσότερο η οδήγηση από τον προορισμό, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Μέσα στην πόλη, η ανάγκη για γρήγορη φόρτιση παντού είναι ακόμα μεγαλύτερη για τους γνωστούς λόγους.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
20.722
Reaction score
36.489
Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης πρακτικά. Να συνεχίσουμε από εκεί που ήμασταν. Χωρίς πισωγυρίσματα, αστερίσκους και νέες έγνοιες.

Θα μου είναι εντελώς αδιάφορη η αυτονομία όταν θα μπορώ να φορτίσω με τη χρονική και τοπική ευκολία του σημερινού βενζινάδικου. Δεν πρόκειται ποτέ να οδηγώ και να έχω το μυαλό μου στην κατανάλωση, μήπως και δεν φτάσω στον προορισμό. Ας έχει αυτονομία 200 χιλιόμετρα, αρκεί να υπάρχει γρήγορη και κοντινή λύση φόρτισης.

Αν είναι να πάω εκδρομή και να προσχεδιάζω την πορεία σαν τον στρατηγό , μην τυχόν και βγω εκτός "πολιτισμού", ή να πηγαίνω με 120 για οικονομία, καλύτερα να κλείσω με το Manessis και να είμαι αραχτός στο πούλμαν.

Μιλάω για την οδήγηση ως ευχαρίστηση, πέρα από την ανάγκη μετακίνησης. Μπορεί να μην έχω πλέον την καVλα της οδήγησης και την ανάγκη της ταχύτητας, συνεχίζει όμως να μου αρέσει περισσότερο η οδήγηση από τον προορισμό, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Μέσα στην πόλη, η ανάγκη για γρήγορη φόρτιση παντού είναι ακόμα μεγαλύτερη για τους γνωστούς λόγους.
το ποσό αυτό περιέχει τοποθέτηση προϊόντος
βάζε τουλάχιστον κάνα γραφείο που να ξέρεις 8-):biggrin:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
12.437
Reaction score
17.901
καλύτερα να κλείσω με το Manessis και να είμαι αραχτός στο πούλμαν.
Να σε δω στο ίδιο πούλμαν με άπλυτους χίππηδες τουρίστες και γιαγιάδες με τεπαράκια και βαλίτσες στο μέγεθος μπαούλου και τι στον κόσμο! :roflmao:

Εκτός κι αν "κλείσεις" όλο το πούλμαν για πάρτι σου! :whistling:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
166.011
Μηνύματα
2.695.633
Members
37.018
Νεότερο μέλος
ilvadaoth
Top