Ηλεκτρικά οχήματα



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.720
Reaction score
103.990
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης της εταιρείας με την υποχρέωση της παρούσας, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ
Μετά τις επιδοτήσεις, θα ακολουθήσουν οι κυρώσεις.
Καρότο στην αρχή, και μαστίγιο στη συνέχεια.
Αυτό θα γενικευτεί σε όλα τα ΙΧ..

Σε άλλα νέα, η VW πετάει τα δισεκατομμύρια..

 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.720
Reaction score
103.990
Σημείο "κλειδί" για να συνεχίσεις προς Κοζάνη, πραγματικά πολύ κοντά στον κεντρικό δρόμο μπροστά στη Βέροια, μπήκε επιτέλους ένας διπλός 120-αρης

Screenshot_20220813_121133_com.xatori.Plugshare.jpg


Ο οποίος ξεκίνησε και λειτουργεί κανονικά!
2 ev μπορούν να φορτιζουν ταυτόχρονα με 120 kW το καθένα.

FB_IMG_1660381540737.jpg


Επιτέλους!

Τώρα, στην επιστροφή ας πούμε από Γιάννενα, άμα πάω σερί με 150 σε όλο το δρόμο (που δε γίνεται, με τούνελ κλπ, αλλά τες πα, πες πως έρχομαι καρφί από Ηγουμενίτσα και τελειώνει η μπαταρία κει στη Βέροια), με μια στάση 6 λεπτών εκεί έξω από τη Βέροια, φορτίζει το 1/3 της μπαταρίας για να καλύψει την απόσταση έως Θεσσαλονίκη, δηλαδή για τα υπόλοιπα 100χλμ.

Πολύ βολικό σημείο και για Αθηναίους κλπ με κατεύθυνση προς Κοζάνη.

Πολύ ευχάριστα νέα λοιπόν!

Ένα σημείο "κλειδί", πριν τις ανηφόρες είτε για Κοζάνη είτε για τα χιονοδρομικά, έχει σοβαρό ταχυφορτιστή πλέον!
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.720
Reaction score
103.990
Γιατί καλέ, 36αρα μπαταρία έχεις;
Όχι, 58-αρα. 😂

Το 1/3 της μπαταρίας είναι 19 kWh και με 120-αρη θέλει όχι 6, αλλά 9,5 λεπτά ακριβώς. 😜

Σε 180-αρη που ανέβασε έως 137 kw, από 5% πήγε στο 25% σε 6,5 λεπτά:

IMG_20220805_221459.jpg


Και στο 30% σε 8 λεπτά...

IMG_20220805_221626.jpg


Οι 13 kWh που πήρε σε 6.5 λεπτά, υπεραρκούν για την διαδρομή Βέροια Θεσσαλονίκη.

Μη το συζητάς καν. Με 120-αρη και 150-αρη είμαστε αρχηγοί. Με 50-αρη είμαστε για κλάματα. 😁😜😂🤣
 




TGD

Μηνύματα
3.799
Reaction score
3.601
 


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
29.185
Reaction score
24.144
Όπως σε όλα, έτσι κι εδώ υπάρχουν οι αντιφρονούντες.
Βρήκα ένα άρθρο που το βρήκα πολύ ενδιαφέρον, αλλά δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που περιγράφει.
Γνώμες;

mixanima.jpg


Αυτό το μηχάνημα χρειάζεται να μετακινήσει 500 τόνους γης και αναλόγου μεταλλεύματος που θα κατάληξει σε μία μπαταρία αυτοκινήτου λιθίου.
Καίει 900-1000 γαλόνια καυσίμου σε μια βάρδια 8 ωρών.
Το λίθιο εξευγενίζεται από το μετάλλευμα χρησιμοποιώντας θειϊκό οξύ.
Το προτεινόμενο ορυχείο λιθίου στο Thacker Pass εκτιμάται ότι απαιτεί έως και 75 τόνους θειϊκού οξέος την ημέρα!
Το θειϊκό οξύ δεν αποδομείται στη φύση.

Μια μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ας πούμε ένα μέσο Τέσλα, αποτελείται από 12 κιλά λιθίου, 30 κιλά νικέλιο, 20 κιλά μαγγάνιο, 15 κιλά κοβάλτιο, 100 κιλά χαλκό και 100 κιλά αλουμίνιο, χάλυβα και πλαστικό κλπ.
Κατά μέσο όρο 750-1.000 τόνους ορυκτών, που έπρεπε να εξορυχθούν και να μετατραπούν σε μια μπαταρία που αποθηκεύει απλώς ηλεκτρική ενέργεια.
Ηλεκτρισμός που παράγεται από πετρέλαιο, φυσικό αέριο, άνθρακα, πυρηνική ενέργεια ή νερό και ένα μικρό κλάσμα του ανέμου και της ηλιακής ενέργειας.
Αυτή είναι η αλήθεια, για το ψέμα, της «πράσινης» ενέργειας.
Δεν υπάρχει τίποτα πράσινο για την πράσινη νέα συμφωνία.

Όλα δείχνουν ότι αυτή η ανοησία θα συνεχίσει να αναπαράγεται και να διαφημίζεται μέχρι να γεμίσει όλος ο τρίτος κόσμος με άδειες και άχρηστες τις μπαταρίες γεμάτες βαρέα μέταλλα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
9.148
Reaction score
19.585
Έχουν γραφτεί πολλά για το συγκεκριμένο post. Από αυτά που θυμάμαι είναι ότι ο καδοφόρος εκσκαφέας είναι ηλεκτροκίνητος.

Οπότε το "Καίει 900-1000 γαλόνια καυσίμου σε μια βάρδια 8 ωρών" πάει περίπατο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
9.148
Reaction score
19.585
Δεν θυμάμαι γιατί πάει καιρός. Την ηλεκτροκίνηση την θυμάμαι γιατί το τσεκάρα και όντως αυτά τα θηρία είναι ηλεκτροκίνητα.
Στα υπόλοιπα δε έχω γνώση οπότε τι να τσεκάρω. 🙂
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.328
Reaction score
9.667
Αυτό το θέμα έχει κλείσει από την Volvo .
Σύγκρινε δυο ίδια αυτοκίνητα που παράγει , ένα ev και ενα θερμικό και το αποτέλεσμα ήταν ότι μετά από 80.000 - 140.000 χιλιόμετρα το ηλεκτρικό είναι πιο καθαρό.
Το εύρος των χιλιομέτρων έχει να κάνει με το μίγμα καυσίμων που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρισμού.
Ανεξάρτητες έρευνες πάνω κάτω στα ίδια νούμερα καταλήγουν.

Άρα πάλι στο γκρί καταλήγουμε.
Ούτε στο πάρε ηλεκτρικό και όλα είναι τέλεια, ούτε πάρε θερμικό γιατί τα ηλεκτρικά μολύνουν το ίδιο.

Ένα ηλεκτρικό που θα πωληθεί μετά από 4 - 5 χρόνια έχοντας καλύψει 100Κ - 125Κ χιλιόμετρα , ο πρώτος ιδιοκτήτης δεν θα έχει προσφέρει απολύτως τίποτα στον πλανήτη.
Θα έχει προσφέρει όμως στην πόλη του. Μηδέν καυσαέριο και σχεδόν μηδενική ηχορύπανση.
Το δε όχημα στον δικό του κύκλο ζωής, ας πούμε στα 300.000 χλμ , θα έχει μολύνει το 1/3 σε σχέση με ένα θερμικό.

Το στοίχημα είναι αυτά τα πρώτα χιλιόμετρα να πέσουν και άλλο.
Πρώτον να αντικαταστήσουμε τις πρώτες ύλες των μπαταριών με λιγότερο ρυπογόνες (καλά αυτό με τον χαλκό και το αλουμίνιο που γράφει δεν το σχολιάζω καν).
Δεύτερον να εχουμε πιο πράσινη παραγωγή ενέργειας.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
165.152
Μηνύματα
2.671.920
Members
36.889
Νεότερο μέλος
gianni
Top