Ηλεκτρικά οχήματα

Μηνύματα
383
Reaction score
319
Να γιατί τα ηλεκτρικά θα πατώσουν! Δεν υπάρχει οικογένεια που θα γυρισει στα μικροσκοπικά sedan !! Και σίγουρα το νέο ηλεκτρικό audi Q6 e tron με βάρος 2200 δεν θα είναι λύση!!!!!!

 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.972
Reaction score
22.492
Το Model Y πάντως έχει άλλη άποψη. :)
Πουλάει σαν καραμέλες.

Από θέμα αεροδυναμικής και βάρους, το Ford F150 lightning πούλησε πάνω από 200.000 κομμάτια με το που άνοιξε η πλατφόρμα και οδήγησε την Ford να σταματήσει να δέχεται παραγγελίες.. Είναι σίγουροι πως όταν την ανοίξουν πάλι το ίδιο θα γίνει, ίσως και χειρότερα.
 
Last edited:

Μηνύματα
383
Reaction score
319
Αυτό όμως μπορεί να δώσει ελπίδα στο μέλλον:

Το Model Y πάντως έχει άλλη άποψη. :)
Πουλάει σαν καραμέλες.

Από θέμα αεροδυναμικής και βάρους, το Ford F150 lightning πούλησε 200.000 κομμάτια με το που άνοιξε η πλατφόρμα και οδήγησε την Ford να σταματήσει να δέχεται παραγγελίες.. Είναι σίγουροι πως όταν την ανοίξουν πάλι το ίδιο θα γίνει, ίσως και χειρότερα.
Αν όντως θέσουν ζήτημα βάρους, τότε αντίο..............
Προβλέπω η Ευρώπη να κάνει την τούμπα του αιώνα βλέποντας Αμερικάνους και Ταιβάν, Κορέα, Ιαπωνία να κυριαρχούν. Θα πάει στα σκουπίδια η πράσινη ανάπτυξη όπως πήγε και με την ενέργεια!!!! Λιγνίτη γύρισαν όλοι ξανά! Και την καταστροφική πυρηνική ενέργεια! 30 χρόνια στράφι εξαγγελλίες.........
Υβριδικό Μ με V8 κινητήρα!!!! ΑΣΤΕΙΟ !!!!!! Δεν πάει πουθενά αυτή η πολιτική.........

 
Last edited:

Μηνύματα
383
Reaction score
319
Και σίγουρα με απόκλιση 30% σε ιδανικές συνθήκες !!!!! δεν πάς ταξίδι!!!!! Δείτε βάρος σε αυτά με μεγάλη μπαρταρία!!!

 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.450
Reaction score
9.923
Σαν ζεστό ψωμί..
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
43.135
Reaction score
83.021
Να γιατί τα ηλεκτρικά θα πατώσουν! Δεν υπάρχει οικογένεια που θα γυρισει στα μικροσκοπικά sedan !! Και σίγουρα το νέο ηλεκτρικό audi Q6 e tron με βάρος 2200 δεν θα είναι λύση!!!!!!

Όλα αυτά γιατί "η Γαλλία σκοπεύει να καθιερώσει φορολογία με βάση και το βάρος". Η Γαλλία, που δεν καθορίζει και τα αυτοκινητικά δρώμενα του πλανήτη. Και "σκοπεύει να"...

Λέει το αφεντικό της Citroen:
Ο ίδιος τοποθετεί το τέλος των SUV προς τα τέλη της δεκαετίας. Και θεωρεί ότι καλό θα ήταν οι εταιρίες να αρχίσουν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα. Το θέμα είναι αν θα ακολουθήσουν και οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν βολευτεί με την μόδα των SUV και δύσκολα θα επανέλθουν σε πιο εκλογικευμένες προτάσεις και κατηγορίες.

Οι εταιρείες θα "πρέπει να αρχίσουν να" όταν η Γαλλία "θα αρχίσει να...αυτό που σκοπεύει να"...

Χ3σε ψηλά κι αγνάντευε δηλαδή
 

Μηνύματα
2.706
Reaction score
1.130
Οι συνέπειες να τρακάρει ένα τόσο βαρύ ηλεκτρικό σε σταθερό εμπόδιο πχ κολώνα ή τοίχο δεν είναι πολλαπλάσιες από ένα 1400κε των 1000 κιλών. Το πιό ελαφρύ που είδα στον παραπάνω πίνακα ηλεκτρικό είναι 1700 κιλά ! !
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
43.135
Reaction score
83.021
Και σίγουρα με απόκλιση 30% σε ιδανικές συνθήκες !!!!! δεν πάς ταξίδι!!!!! Δείτε βάρος σε αυτά με μεγάλη μπαρταρία!!!

Όταν κάποιος θέλει να..."αποδείξει" κάτι, εφευρίσκει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Πίπες, σε απλά ελληνικά. :tongue:

Επειδή το θέμα των EQE το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει, η εικονιζόμενη στην φωτό Mercedes EQE, δεν είναι η "απλή" με τη μεγάλη αυτονομία των 626 (και όχι 639) Km
EQE 300.png




αλλά η AMG 53, με αυτονομία 526 Km.
EQE 53 4MATIC.png



Αν μάλιστα επιλέξει κάποιος τους τροχούς του αυτοκινήτου του τεστ, η αυτονομία περιορίζεται στα 478 Km. Κοινώς απόκλιση 11,5%
AMG EQE 53 4MATIC+ - Ihre Konfiguration - Mercedes-Benz Car Configurato.png



Και επειδή κάποιοι μιλάνε για βάρος, η GLE με 2650 κιλά πρέπει να 'ναι πανάλαφρη... :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
46.513
Reaction score
110.589
Το πιο ενδιαφέρον που είδα στο ανωτέρω τεστ (τα περί αυτονομίας δεν έχουν κανένα απολύτως ενδιαφέρον ή νόημα, είναι μόνο για άσχετους), ήταν η παρουσία του Σμαρτ #1.
Ρε σεις; Κυκλοφόρησε;
Τι χάσαμε;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.972
Reaction score
22.492
Αν όντως θέσουν ζήτημα βάρους, τότε αντίο..............
Μα τι λες; Οι μπαταρίες θα αλλάξουν, αλλάζουν ήδη. Θα γίνουν μικρότερες, ελαφρύτερες και αποδοτικότερες. Έτσι θα χρειάζεσαι λιγότερες για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε έχεις εξασφαλισμένο και το μικρότερο βάρος. Κοίτα και εδώ για απόδειξη. Σε 20άρι κοντέινερ έβαλε παλιές μπαταρίες από ηλεκτρικά - υβριδικά. Τώρα λόγο μεγέθους είναι 550ΚWh. Αν έβαζε καινούργιες στο ίδιο χώρο θα είχε 1.5MWh, τριπλάσιο. Αυτό μας λέει ότι έχουμε το ίδιο energy capacity στο 1/3 του αρχικού βάρους.


Βάλε μέσα τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα γίνουν ελαφρύτερα και αποδοτικότερα, καταλήγουμε στο τέλος με ένα ηλεκτρικό όχημα ιδίου βάρους με το αντίστοιχο θερμικό.
 

Μηνύματα
383
Reaction score
319
Μα τι λες; Οι μπαταρίες θα αλλάξουν, αλλάζουν ήδη. Θα γίνουν μικρότερες, ελαφρύτερες και αποδοτικότερες. Έτσι θα χρειάζεσαι λιγότερες για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε έχεις εξασφαλισμένο και το μικρότερο βάρος. Κοίτα και εδώ για απόδειξη. Σε 20άρι κοντέινερ έβαλε παλιές μπαταρίες από ηλεκτρικά - υβριδικά. Τώρα λόγο μεγέθους είναι 550ΚWh. Αν έβαζε καινούργιες στο ίδιο χώρο θα είχε 1.5MWh, τριπλάσιο. Αυτό μας λέει ότι έχουμε το ίδιο energy capacity στο 1/3 του αρχικού βάρους.


Βάλε μέσα τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα γίνουν ελαφρύτερα και αποδοτικότερα, καταλήγουμε στο τέλος με ένα ηλεκτρικό όχημα ιδίου βάρους με το αντίστοιχο θερμικό.
Πάααααρα πολλά θα Άλεξ!!!!! Θα πάμε 2050 έως να δεις κάτι τέτοιο, ή μάλλον θα πάμε σε άλλη τεχνολογία!!!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.972
Reaction score
22.492
Πάααααρα πολλά θα Άλεξ!!!!! Θα πάμε 2050 έως να δεις κάτι τέτοιο, ή μάλλον θα πάμε σε άλλη τεχνολογία!!!
Που τα είδες τα ΘA; Σου λέει ότι αυτές των 550KWh είναι 7 ετών. Σου λέω και 3 στο κοντέινερ 10, που δεν βγάζει νόημα γιατί αυτό θα σήμαινε πως τις έβγαλε το 2012. Δεν γίνεται. Οπότε μέσα σε 7 χρόνια έχουμε μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας στο 1/3 του βάρους. Που ξέρεις τι θα δεις το 2030; Δεν ξέρεις, δεν γίνεται να ξέρεις. Οπότε κράτα μικρό καλάθι σε ότι διαβάζεις, θετικό ή αρνητικό. Προσωπικά αυτά τα βαρύγδουπα σχόλια των CEOs τα διαβάζω ως δηλώσεις του τι δεν μπορεί να κάνει η εταιρία τους, σήμερα. Οπότε καλό θα ήταν να είναι κάπως φειδωλοί στα μεγάλα λόγια επειδή μαρτυρούν καταστάσεις. Σημερινές βέβαια αλλά αυτό δεν αλλάζει την δήλωση.
 

Μηνύματα
383
Reaction score
319
Όταν κάποιος θέλει να..."αποδείξει" κάτι, εφευρίσκει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Πίπες, σε απλά ελληνικά. :tongue:

Επειδή το θέμα των EQE το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει, η εικονιζόμενη στην φωτό Mercedes EQE, δεν είναι η "απλή" με τη μεγάλη αυτονομία των 626 (και όχι 639) Km
View attachment 278633



αλλά η AMG 53, με αυτονομία 526 Km.
View attachment 278632


Αν μάλιστα επιλέξει κάποιος τους τροχούς του αυτοκινήτου του τεστ, η αυτονομία περιορίζεται στα 478 Km. Κοινώς απόκλιση 11,5%
View attachment 278631


Και επειδή κάποιοι μιλάνε για βάρος, η GLE με 2650 κιλά πρέπει να 'ναι πανάλαφρη... :biggrin:
Όταν όμως σας έλεγα το βάρος των μεγάλων SUV κάποιοι γελούσαν! Πάρτε τωρα και μια ιΧ7 με 2700 κιλά, πούπουλο λέμε!!!!!!! Χωρίς πλάκα, τα 2.600 κιλά ΔΕ σταματούν , ΟΥΤΕ επιταχύνουν όπως ένα απλό αμάξι, θέλουν ακριβά φρένα, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα σταθεροποίησης κτλ. Άρα λεφτά, πολλά λεφτά, δε θα πέσουν τιμές εκεί ψηλά όσο και να αλλάξει τεχνολογία!! Βλέπω βενζίνη έως 2090 , μέχρι να στερέψει!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
46.513
Reaction score
110.589
Σαν ζεστό ψωμί..
Τα 3.000 EV/εβδομάδα ήταν η παραγωγή του Βερολίνου στο Δεκέμβρη, τώρα μόλις μπήκε σε παραγωγή το λευκό εσωτερικό και τώρα ξεκινάει το κόκκινο χρώμα.

Άμεσα η παραγωγή θα ανέβει στα 5.000 EV την εβδομάδα. Πιθανώς ήδη να έχει φτάσει σε αυτό το νούμερο, θα ξέρουμε αύριο. 😎

Οι ημερομηνίες παράδοσης νέων παραγγελιών έχουν πάει στο 3-μηνο ήδη, έχει γίνει της πτανας στις νέες παραγγελίες με τη μείωση τιμών.

Η πρόβλεψη του αριθμού παραγωγής του Βερολίνου είναι να φτάσει τα 10.000 EV εντός του 2023, οπότε θα αγγίξει το μισό μύριο EV στο έτος.

Μόλις το φτάσει, ξεκινάει η επέκταση του εργοστασίου στο Βερολίνο..

Στα σχέδιά τους, είναι και δεύτερο εργοστάσιο στην Ευρώπη, κάπου είδα για Αγγλία, αν και δεν έχει κλείσει ακόμα η τοποθεσία.

Υπ'οψιν πως στην επόμενη συγκέντρωση μετόχων, θα ανακοινωθεί το νέο μικρό Τέσλα, το οποίο θα ξεκινήσει παραγωγή εντός του έτους. Εκεί να δεις τι θα πει να φεύγουν σαν καραμέλες. 😜🤪😂

Αύριο θα ανακοινωθεί το νέο εργοστάσιο στη Νεβάδα, 3,5 δις επένδυση, για παραγωγή semi.
Λένε θα είναι στην ανακοίνωση ο governor της Νεβάδα και ο Ελον.

Αύριο στο "earnings" θα πούνε συγκεκριμένο νούμερο "installed capacity" για Βερολίνο, αλλά από αυτό δεν θα ξέρουμε το "ramping".

Συνολικά 3 νέα εργοστάσια ξεκινάνε, και είναι σε διερεύνηση για το 4ο.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
10.972
Reaction score
22.492
Όταν όμως σας έλεγα το βάρος των μεγάλων SUV κάποιοι γελούσαν! Πάρτε τωρα και μια ιΧ7 με 2700 κιλά, πούπουλο λέμε!!!!!!! Χωρίς πλάκα, τα 2.600 κιλά ΔΕ σταματούν , ΟΥΤΕ επιταχύνουν όπως ένα απλό αμάξι, θέλουν ακριβά φρένα, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα σταθεροποίησης κτλ. Άρα λεφτά, πολλά λεφτά, δε θα πέσουν τιμές εκεί ψηλά όσο και να αλλάξει τεχνολογία!! Βλέπω βενζίνη έως 2090 , μέχρι να στερέψει!!
Και αν σε 7 χρόνια δεις ένα Χ7 ή άλλο αντίστοιχο, με Solid State batteries και 600χλμ αυτονομία στο ίδιο βάρος με το σημερινό diesel τι θα πεις μετά;
 


Μηνύματα
401
Reaction score
59

Είναι τραγικό, σε δύο δικά μου vag και σε γνωστών (χρονολογίας 2005-2015) κρέμασαν οι οροφές. Παρόλο που δεν έμεναν σε ήλιο. Επίσης δε γνωρίζω dsg εκείνης της εποχής που να μη χαλάσε. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας το πει, έχω περιέργεια .
Το δικό μου, Golf VI DSG 2009 μια χαρά πάει ακόμα. Είναι γεγονός ότι τα DSG είναι ευπαθή, δεν σημαίνει όμως ότι χαλάνε όλα. Η οροφή όμως κρέμασε :D
 




Staff online

  • spylab
    We wellcome chechen Peace Corps

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
167.556
Μηνύματα
2.735.704
Members
37.229
Νεότερο μέλος
aprovele
Top