Ηλεκτρικά οχήματα

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
11.007
Reaction score
22.554
ΥΓ


το συνολικό κόστος συντήρησης ενός Ι.Χ. στην Ελλάδα κυμαίνεται -σύμφωνα με τη LeasePlan- γύρω στα 905 ευρώ τον μήνα, δηλαδή αισθητά πάνω από τον κατώτατο μισθό και λίγο χαμηλότερα από τις μέσες αποδοχές ενός μισθοσυντήρητου Έλληνα.
Την έρευνα της Lease Plan να την πάρουμε στα σοβαρά; Επειδή μια άλλη έρευνα τους που είχα διαβάσει για το κόστος χρήσης τα ηλεκτρικά τα είχαν βγάλει ακριβότερα. Τώρα είναι ίδια ή φθηνότερα. Τι είναι τελικά; 🙃

Γενικά η προηγούμενη έρευνα τους για το κόστος χρήσης των ηλεκτρικών ήταν εντελώς κουκουρούκου και τους είχα γράψει ένα μεγάλο κείμενο στην ανάρτηση τους εξηγώντας τι και πώς. Λες να με διάβασαν και να τα έβγαλαν τελικά ίσα ή φθηνότερα; 😅
 





Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.451
Reaction score
9.926
Στην αυτοκίνηση έχει τουλάχιστον 30 χρόνια.
Το υδρογόνο φαίνεται να εχει πλεονεκτήματα για να βρει εφαρμογη στα φορτηγά, στα πλοία και στα αεροπλάνα . Εκεί δηλαδή που χρειάζονται τεράστια ποσά ενέργειας σε σχέση με τα ΙΧ
 

Μηνύματα
5.593
Reaction score
4.107
Εγώ πιστεύω πως οι ανακοινώσεις και τα άρθρα για το υδρογόνο κάνουν ζημιά, με την έννοια ότι δημιουργούν σύγχυση στον δυνητικό αγοραστή ηλεκτρικού, με αποτέλεσμα να αναβάλει την αγορά με το σκεπτικό «όλο κάτι καινούριο βγάζουν», «νωρίς είναι ακόμα, στάσου να δούμε τι θα επικρατήσει» κ.ο.κ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
11.007
Reaction score
22.554
Τις τελευταίες 3 μέρες κάθε "πρωί" που φεύγω έχει χιόνι. Πρέπει να διανύσω μια απόσταση 2-3 χιλιομέτρων μέχρι την Ανάβυσσο, με ανηφόρες και κατηφόρες με χιόνι. Αν και all weather παπουτσιών στο όχημα, μια σκάλα στο χειρόφρενο την βάζω όταν κατεβαίνω, και μια πρώτη, μπας και γλιτώσω τις αλυσίδες. Είναι επικίνδυνα τα πράγματα εδώ και αν γίνει λαλακία δεν θα τρακάρω αλλά θα φύγω κάτω στο γκρεμό.

Εδώ πχ που είναι χθεσινή φωτογραφία από γείτονα που κατέβαινε κατά τις 10:00 (εγώ 06:00), βλέπουμε πως αν χαθεί ο έλεγχος το αμάξι θα πάει ευθεία και θα φύγεις κάτω αριστερά καθώς δεν σε σταματά τίποτα (έχω μιλήσει ήδη με τον πρόεδρο του οικισμού για το πόσο επικίνδυνο είναι αυτό το σημείο).
FB_IMG_1675847626285.jpg


Με το ηλεκτρικό παλικάρια που δεν έχει ούτε manual χειρόφρενο ούτε ταχύτητες τι κάνουμε;

Υγ: κάθε φορά που πέφτει χιόνι είμαστε έτσι και χειρότερα, ενώ 3χλμ παρακάτω δεν έχει νιφάδα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
46.555
Reaction score
110.727
Ε, ότι κάνεις και συ. 😜😁😂🤪

Προσευχή να μη χρειαστεί αλυσίδες.


Υπ'οψιν πως τα "καθαρόαιμα" χειμωνιάτικα λάστιχα, είναι σαφώς καλύτερα στο χιόνι απ'τα 4 εποχών.

Τέλος, η "μία σκάλα στο χειρόφρενο" μου φαίνεται έως επικίνδυνη, ενώ το B στα ηλεκτρικά δεν είναι, και φρενάρει όσο θες.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
43.156
Reaction score
83.088
Με το ηλεκτρικό παλικάρια που δεν έχει ούτε manual χειρόφρενο ούτε ταχύτητες τι κάνουμε;
Ό,τι κάνει κάποιος με καινούριο αυτόματο χωρίς κλασικό χειρόφρενο. Αν έχει ανάκτηση ενέργειας σε διαφορετικά επίπεδα, βάζεις το μεγαλύτερο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.236
Reaction score
5.032
Με το ηλεκτρικό παλικάρια που δεν έχει ούτε manual χειρόφρενο ούτε ταχύτητες τι κάνουμε;
Μην το φοβάσαι το ηλεκτρικό στο χιόνι, είναι πολύ καλύτερο από τα συμβατικά.

Δεν χρειάζεται χειρόφρενο ή ταχύτητα γιατί με το regeneration "κρατάει" πολύ περισσότερο από αυτά. Μπορείς να κατεβαίνεις με την ταχύτητα που θες, χωρίς όμως να φρενάρεις, που είναι επικίνδυνο, ή να πατάς συμπλέκτη (ακόμα χειρότερα και με αυτόματο που δεν ελέγχεις πότε θα γίνει αυτό) και να χάνεις το κράτημα. Ένα πεντάλ, ευκολότερος και καλύτερος έλεγχος.

Δεν μιλάμε βέβαια για κατηφόρες με τεράστια κλίση, εκεί θα θέλει και λίγη βοήθεια από το φρένο, αλλά αυτό ισχύει με όλα.

Ούτε λέω πως τα ηλεκτρικά κάνουν μαγικά και παραβαίνουν τους νόμους της φυσικής. Απλά είναι καλύτερα από τα συμβατικά σε αυτές τις συνθήκες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
11.007
Reaction score
22.554
Μάλιστα. Οπότε θα το δω ξανά όοοοοταν έρθει το ηλεκτρικό. Μπορεί να νοικιάσω κάποιο για κανένα ΣΚ έτσι για την εμπειρία.
.


Gov.gr
 
Last edited:


spylab

We wellcome chechen Peace Corps
Moderator
Μηνύματα
11.255
Reaction score
27.509
Προσευχομαι μην ο Ear παρει υδρογονου και τα ξαναπερασουμε ολα απο την αρχη :biggrin:

(Κολλητος φιλος που εχει διαβασει το νημα πηρε ενα id3 one με 20κ κμ για την γυναικα και περιμενει leasing το δικο του το καλοκαιρι. Βγαινει βολτες δε χωρις λογο για να το οδηγει οπως οταν ειχε παρει το πρωτο του μηχανακι :) )
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
46.555
Reaction score
110.727
Κολλητος φιλος που εχει διαβασει το νημα πηρε ενα id3 με 20κ κμ για την γυναικα και περιμενει leasing το δικο του το καλοκαιρι. Βγαινει βολτες δε χωρις λογο για να το οδηγει οπως οταν ειχε παρει το πρωτο του μηχανακι :)
Άγαλμα θα με κάνετε ρε, άγαλμα. 😁😂🤪

Το iD.3 ήταν η μοναδική σοβαρή επιλογή στα λεφτά του (το λιφ στα ίδια λεφτά με πλατφόρμα ice, και τα Τέσλα +10 χιλιάρικα).

Τώρα με τις μειώσεις τιμών των Τέσλα, σε συνδυασμό με την αδυναμία παράδοσης iD.3 λόγω μικρής δυναμικότητας παραγωγής και τις αυξήσεις τιμών στα iD.3, μόνη λογική και vfm επιλογή είναι τα Τέσλα.
Πιο ακριβά, έχει πολλά ωραία αυτοκίνητα.

Ωστόσο, το iD.3 παραμένει ένα εξαιρετικό όχημα, πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, και λόγω μικρού κύκλου στροφής, απίστευτα βολικό μέσα στα στενά δρομάκια της πόλης.
Εκεί τα Τέσλα υστερούν.

Πι Ες

received_512524534125473.jpeg
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
167.598
Μηνύματα
2.736.952
Members
37.234
Νεότερο μέλος
Marios Karydis
Top