Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Αυτό που λέω είναι ότι 32Α ασφάλεια δίνει 22Α στην πρίζα.
Μπορεί να δέχεται 22Α η 32αρα ασφάλεια από το ρολόι; 🤔
Μπορεί να έβαλαν μικρή ασφάλεια στο ρολόι;
Δεν ξέρω. Άσχετος.
 


Μηνύματα
369
Reaction score
916
Η ασφάλεια δεν περιορίζει το ρεύμα που περνάει παρα μόνο αν πέσει. Αν δεν εχει πέσει κατι ξεχάστε το. Το δίκτυο μπορεί να τροφοδοτήσει οτιδήποτε βάλει ένας οικιακός καταναλωτής πάνω του σε οποιοδήποτε σημείο του.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Η Τέσλα έριξε επισήμως τις τιμές στα οικιακά ηλιακά πάνελ και στην μπαταρία τοίχου ινβερτερ που τα συνοδεύει, το προϊόν αυτό συνδέεται άμεσα με τη φόρτιση αυτοκινήτου και δίνει μπόλικα αμπέρ.

Προφανώς, η συνδυασμένη χρήση των προϊόντων της εταιρείας, θα είναι η μόνη λύση σε περιοχές που έχουν πρόβλημα στο δίκτυο, και μάλλον αποτελούν καλή επιλογή για όλους όσους μπορούν να τα τοποθετήσουν.
 

Μηνύματα
369
Reaction score
916
Όταν εγώ ζητάω παροχή 250Α και εσύ 32Α δεν μου φέρνουν μεγαλύτερη ισχύ στο σπίτι μου. Φέρνουν πιο χοντρό καλώδιο το οποιο το ασφαλίζουν με μεγαλύτερη ασφάλεια έτσι σε περίπτωση βρακυκλωματος να μη σκάσει. Η ισχύς του δικτύου από πίσω είναι ίδια για αυτό που θα χρησιμοποιήσει ο καταναλωτής. Αλλάζει ίσως το βραχυκύκλωμα αλλα αυτό δεν ενδιαφέρει τους καταναλωτές.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Εγώ δε κατάλαβα πως το πήρε στην Ελλάδα, αφού λένε παράδοση από τέλη Νοεμβρίου!

Μάλιστα ταξινομήθηκαν 5 Τέσλα στην χώρα το Σεπτέμβρη!

Πώς; Πήραν και φορτιστή, πως;
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Επειδή έκανα μια έρευνα αυτές τις μέρες για ότι κυκλοφορεί σε PHEV (Pug in Hybrid) στην αγορά και κυρίως σε SUVειδές ας γράψω μερικές παρατηρήσεις.
Με τα PHEV η αυτονομία είναι πολύ μικρή. Πολύ κάτω από 100 χλμ, πρακτικά από αυτά που διαβάζω μιλάμε για 30-40 χλμ. Εφόσον είναι φορτισμένο. Αν έχεις θέση πάρκινγκ και πρίζα δηλαδή. Αν όχι θα περιμένεις να φορτίσει στη διαδρομή από τα φρένα. Πρακτικά πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα τα πάρουν για να εκμεταλλευτούν τα κίνητρα. Ειδικά οι υπάλληλοι που τα έχουν ως παροχή από τις εταιρείες τους. Αυτή τη στιγμή αν το αυτοκίνητο βγάζει λιγότερο από 50 γρ CO2/100χλμ και έχει ΛΤΠΦ ως 40000 δεν θεωρείται έξτρα εισόδημα για τον υπάλληλο. (αλλά και πάνω από 40Κ να είναι η ΛΠΤΦ η επιβάρυνση είναι κλιμακωτή και μικρή, οπότε αν σας βγάζει το allowance για το μίσθωμα προτιμήστε καλύτερο αυτοκίνητο).
Σε αυτή την κατηγορία, μέχρι 40Κ, η καλύτερη επιλογή είναι η σειρά 3 BMW. 330e, έχουν φτιάξει και δύο εκδόσεις business advanced και Msport advanced με μερικά καλούδια πάνω για να βγαίνει η τιμή οριακά στα 39950.
Και είναι η μόνη περίπτωση που έχει σοβαρό κινητήρα (δίλιτρο, κοντά 190 ίππους).
Γιατί από κει κάτω συμβαίνει το εξής, όλα τα μοντέλα έχουν μικρό κινητήρα 1300-1500cc τουρμπατους που βγάζουν πολλά άλογα (200 λέει η land rover για παράδειγμα στο discovery sport) αλλά θα κάψει τα άντερα του για να τα βγάλει. Και άντε πες δεν σε νοιάζει τι θα κάψει γιατί πληρώνει η εταιρεία τα καύσιμα, από αυτονομία τι γίνεται; Λοιπόν, προσοχή σε αυτό το κομμάτι γιατί αν το προορίζετε το αυτοκίνητο για κύρια χρήση ως συμβατικό να έχετε υπόψη σας ότι τα ντεπόζιτα είναι κουτσουρεμένα, διαβάζω για 35-40 λίτρα χωρητικότητα μόνο.
Γενικά δεν υπάρχουν πολλές και καλές επιλογές στην κατηγορία που ψάχνω.
Ξεχωρίζουν τα X3 και GLC (και ίσως τα XC60, δεν έχω καταλήξει αν οι εκπομπές κατά WPLT είναι εντός ορίων), με τα mercedes να έχουν ένα προβάδισμα γιατί είναι τα μόνα που σου δίνουν επιλογή να επιλέξεις είτε βενζινοκνητήρα είτε πετρελαιοκινητήρα στις εκδόσεις PHEV. Ετσι αν θες να το χρησιμοποιείς κυρίως σαν συμβατικό και αν πληρώνεις και από την τσέπη σου καύσιμα και κάνεις και πολλά χιλιόμετρα και σου αρέσει η καμπύλη του πετρελαίου πας στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα και είσαι άρχοντας. Ολα τα άλλα είναι βενζινοκίνητα μόνο.
Άλλες επιλογές σοβαρές σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχουν σήμερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Οτιδήποτε έχει μπρίζα, το παίρνεις μόνο αν μπορείς να το φορτίζεις σπίτι ή στη δουλειά σου.

Είμαι κατά των PHEV, αλλά αν έχεις τα ψυχολογικά σου (range anxiety) τότε πάρε τέτχια να μη χρειάζεσαι ψυχοφαρμακα.

Αν η μπαταρία του phev έχει αυτονομία πάνω από 70χλμ, μάλλον θα καλύπτει τις καθημερινές σου μετακινήσεις πλήρως, οπότε βενζινά θα χρειαστείς μόνο σε ταξίδια. Πιθανώς να μετανιώσεις γιατί δε πήρες φουλ ηλεκτρικό..

Ειδάλλως πάρε καθαρό ηλεκτρικό, που να καλύπτει η αυτονομία του τις καθημερινές σου μετακινήσεις, ως αυτοκίνητο πόλης.

Αν θες μεγάλα ταξίδια, πάρε Τέσλα, έχει τις καλύτερες αυτονομίες και τη συντομότερη φόρτιση.



:party: :party: :party:
ΥΓ.
Θυμήθηκα εκείνο τον ηλικιωμένο Άγγλο που κάνει ριβιου στα αυτοκίνητα, που είχε ηλεκτρικό σκέτο και το έδωσε, γιατί ήταν όλο με το άγχος του range, δεν άντεξε, θα πέθαινε από άγχος.

Πήρε λοιπόν ένα PHEV τέρας μπεμβε, γ@μάτο αυτοκινητάρα οκ, και πέρασε κάνα εξάμηνο που δεν έκαψε κιχ από βενζίνη, γιατί του έφτανε στις καθημερινές του μετακινήσεις η αυτονομία των 75-80χλμ, πόσο ήταν δε θυμάμαι, φόρτιζε το βράδυ και του έφτανε. Τζάμπα ο βενζινοκινητήρας, για τα ψυχολογικά του κάθε ξεμωραμένου..

Μόνο για το χαβαλε πατούσε καμιά φορά τέρμα γκάζια για να ξυπνάει ο βενζινοκινητήρας, και στοπ, γιατί φτάσαμε 70 μιλια ταχύτητα, φτάνει, παράνομο είναι από κει και πάνω, δε τρέχει ποτέ.

Αυτοκίνητα με ένα σταύλο άλογα, να πιάνουν τελική ταχύτητα χρήσης στα 2-3 δευτερόλεπτα μάξιμουμ, και μετά με 60-70 μίλια τελική το πολύ.

Και μη τυχόν και σταματήσει στο δρόμο να φορτίσει και πρέπει να περιμένει κάνα μισάωρο, τρελό άγχος, είναι τόσο πολυάσχολος, που τα ξύνει όλη μέρα αλλά μισή ώρα φόρτισης δε την αντέχει ούτε ως σκέψη..

Αυτός που λόγω προστάτη θέλει μισή ώρα για κατούρημα...

Αϊ κατουρα μας ρε παππού...

Τες πα.. στη Γερμανία με την οτομπαν που παν σα σίφουνες και μερικοί καλύπτουν τεράστιες αποστάσεις καθημερινά με υψηλές ταχύτητες, αγοράζουν τα phev σα στραγάλια, δείτε τα στατιστικά των πωλήσεων. Μα άμα τελειώσει το gigafactory στο Βερολίνο,να δεις που όλοι Τέσλα θα ψωνίσουν, και θα έρθουν εδώ στα μεταχειρισμένα τα γερμανικά phev, για τον λαό.

Αϊ σιχτιρ..
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Θυμήθηκα εκείνο τον ηλικιωμένο Άγγλο που κάνει ριβιου στα αυτοκίνητα, που είχε ηλεκτρικό σκέτο και το έδωσε, γιατί ήταν όλο με το άγχος του range, δεν άντεξε, θα πέθαινε από άγχος.
Αν αναφέρεσαι στον Harry Metcalfe, πάρ' το αλλιώς. ;)
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Οτιδήποτε έχει μπρίζα, το παίρνεις μόνο αν μπορείς να το φορτίζεις σπίτι ή στη δουλειά σου.
Λάθος, όπως εξήγησα το παίρνεις και ας μην έχεις πρίζα για να εκμεταλλευτείς τα κίνητρα. Αυτοκίνητο για το οποίο πριν τα κίνητρα θα έπρεπε το στέλεχος να πληρώσει 5000 ευρώ το χρόνο εφορία ενώ τώρα για το ίδιο αυτοκίνητο θα πληρώσει μόνο 500. Να και αν έχει πρίζα, να και αν δεν έχει.

Hint: δεν υπάρχει πρίζα στο πεζοδρόμιο, οπότε μας είναι αδιάφορη η ύπαρξη της για τεχνολογικούς λόγους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Όντως, η εφορία είναι σημαντική υπόθεση. ;)

Ζιζικ; Είχα κατ'σκορδογκαΐλες για το γκαράζ του χάρη (που ξέρω πως πολύ τον εκτιμάς) τι να σου πω.. :lol:

Επίσης δεν ενδιαφέρομαι για ηλιοροφή, φοβάμαι μη καεί η φαλάκρα! :tongue:
Μάσκα στη φαλάκρα; :lolsign:
Τυχεροί εσείς οι μαλιαδες!

Το μόνο που περιμένω (για να γελάσω, μη φανταστείς) είναι η νέα αυτονομία που θα ανακοινώσει η Τέσλα με τις φρέσκιες μπαταρίες τους.:gotcha:

Πολύ γέλιο θα πέσει.. να δω μετά επιχειρήματα υπέρ των PHEV..

Τα phev πολλοί τα θεωρούν τα κολοβά φίδια της δεκαετίας. Μάλλον κακό θα κάνουν, παρά καλό.

Διάβασα και για κάτι νέους κινητήρες ντίζελ, με προδιαγραφές e7 χαμηλή κατανάλωση υψηλή ισχύ και χαμηλούς ρύπους. Πολύ ωραία, αλλά ...γιατί; Αφού τα σταματάνε..
Και σιγά μη βάλουν τέτοια τεχνολογία σε φορτηγά...
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Ζιζικ; Είχα κατ'σκορδογκαΐλες για το γκαράζ του χάρη (που ξέρω πως πολύ τον εκτιμάς) τι να σου πω.. :lol:
Όταν ο Χάρης είχε eco home, εσύ ακόμα ούτε diesel δεν είχες ρε κακομοίρηηηη. :roflmao: :roflmao: :tongue:



In 2007, Metcalfe tried to install three wind turbines on his land, but was turned down by local planners. In spite of this, he built a 5,000sqft eco-home in a traditional Cotswold stone-style for his family, which through use of a Geothermal heat pump and a smaller domestic windturbine, means that energy consumption is down 80%.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Όταν ο Χάρης είχε eco home, εσύ ακόμα ούτε diesel δεν είχες ρε κακομοίρηηηη. :roflmao: :roflmao: :tongue:

In 2007...
Ντίζελ είχα πριν το '07 ρε! :tongue:

Το '07 ε;

Κι ο γιος μου το '07 ήταν 1 έτους, η μεγάλη μου η κόρη ήταν 5 χρόνων, κανένα από τα 3 παιδιά μου δεν είχαν φτιάξει eco home που λες, αλλά και τα 3 τα έβαζα στο ντίζελ να τα πάω βόλτα (s max).:lol:

Δηλαδή θα οφείλαμε όλοι το 2007 να κάνουμε το ίδιο για να τον "ξεπεράσουμε", ασχέτως της ηλικίας μας ή της χώρας που ζούμε και των ενδιαφερόντων μας; Δε κατάλαβα, αυτός έφτιαξε ατμος σεταπ με 4 σαμπ στα 47 του; Ε;
Πόσους προβολείς έχει αλλάξει; :tongue:

Αυτός με περνάει ένα σκασμό χρόνια, οπότε έχω ακόμα καιρό, θα τον περάσω στη στροφή, να δούμε αυτός πότε θα με περάσει στο RT 60 του χομ σίνεμα!

:lolsign: :lolsign: :lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Άντε να ξυπνούν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Δενκακό... αν ήταν 20,000 whatever φθηνότερο.

Εδώ είσαι.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Για τον Ζιζίκο το κάναν έτσι! :lol:


Σοβαρά όμως, στα μοντέλα των προηγούμενων ετών έχει βγει και πρόβλημα ανάρτησης. Σε όλα τα μοντέλα, '12 με '16.


Και η Τέσλα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να μη καλύψει την επισκευή..

Είναι πάνω από 20 οι χρήστες παλιών μοντέλων Τέσλα που αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα, στο φόρουμ τους. Άλλοι, βλέποντας το θέμα, έσπευσαν σε αλλαγή των αναρτήσεων νωρίτερα από το προβλεπόμενο "σέρβις", οπότε μπαίνουν οι νεότερες.

Αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα ως τώρα, πολύ σοβαρό.

Βέβαια, μετά το 2017 άλλαξαν το επίμαχο σημείο της ανάρτησης, αλλά η συμπεριφορά της φίρμας είναι αυτή, μετά την περίοδο εγγύησης δε καλύπτει τίποτα..

 
Last edited:

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
είναι κλασσική περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος που υπήρχε κατά την στιγμή της αγοράς και η κάλυψή του είναι ανεξάρτητη της ισχύος της εγγύησης.
μια ομαδική αγωγή , με λιγοστά στοιχεία αρκεί σε οποιοδήποτε δικαστήριο να επιδικάσει την αποζημίωση των παθόντων.

γιατί νομίζετε ότι κάνουν ανακλήσεις οι κατασκευαστές και αντικαθιστούν προβληματικά εξαρτήματα;
για να προλάβουν τέτοιου είδους καταστάσεις που όταν επιδικαστούν και θα αναγκαστούν να πληρώσουν και θα υποστούν πλήγμα στην εμπορική τους εικόνα. αντίθετα η ανάκλιση αν και με αυξημένο κόστος συντελεί στην βελτίωση της εικόνας του κατασκευαστή.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.091
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top