Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152
Πάντως την αξιοπιστία της Νισάν, μπορείς να την καταθέσεις και στην τράπεζα.

Το αριγια, χωρίς καν να έχει κυκλοφορήσει, είναι αυτοκίνητο που (άκουσον άκουσον) θα αγόραζα. :neo:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152

21 μετράω στη Θεσσαλονίκη:

Screenshot_20210226_173949_com.android.chrome.jpg


Και μάλλον αρκετά στη χώρα:

Screenshot_20210226_174007_com.android.chrome.jpg
 

TGD

Μηνύματα
10.556
Reaction score
10.231
Τα περισσότερα είναι σε ξενοδοχεία ή σε πάρκινγκ. Μερικά δεν τα καταλαβαίνω (πχ αυτό στους Αφέτες δεν έχει πληροφορίες, σαν να είναι στο σπίτι κάποιου με κινητό αγγλίας).
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.449
Reaction score
78.290

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152
Ερώτηση:

Μεταξύ των νέων ανανεωμένων μοντέλων (2021) hyundai kona ev και KIA SOUL EV, αμφότερα 64-αρια και "φουλ" εκδόσεις, ποιο προτιμάτε;

Κοστίζουν ουσιαστικά τα ίδια λεφτά, έχουν ίδια αυτονομία, ίδιες επιδόσεις, ίδιο μέγεθος, ίδιες επιδόσεις.

5 χρόνια εγγύηση το hyundai και 7 το KIA.
Λίγο πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά βλέπω το KIA.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152
Το KIA e-Nero.
Είναι εκτός αυτή η επιλογή. (το NIRO, γιατί Nero δεν υπάρχει κιόλας)
Δεν έχει ενδείξεις μπροστά στο τζάμι, τα άλλα έχουν.
Και είναι τζάμπα μακρύτερο, στα 4375mm ενώ τα άλλα είναι 4,18-4,19m, σημαντικά πιο συμμαζεμενα.

Στα 4261mm μήκος πάει το VW Id3.
Το οποίο για μεγάλη μπαταρία τσιμπάει αδίκως τιμή.

Πορτμπαγκάζ μεγάλο δεν ενδιαφέρει.

To Dacia Spring Electric με μήκος μόλις 3737mm θα ήταν ιδανικό, αλλά θέλω 64-αρα μπαταρία, οχι μικρότερη. Δυστυχώς θα το κυκλοφόρησαν με πολύ μικρή μπαταρία.

Πολύ μικρή και του BMW I3.
Που έχει εξαιρετικό μήκος (4μ).

Το θέλω για πόλης, αλλά να μπορώ να κάνω και εξορμήσεις στα βουνά, να μην είναι άχρηστο ακόμα και για Χαλκιδική. Άρα με 200χλμ αυτονομία κόβονται όλα τα μικρής μπαταρίας οχήματα, δε γίνεται να κάνεις στάση κάθε 200χλμ ή και λιγότερο, για φόρτιση .
 
Last edited:

Μηνύματα
239
Reaction score
450
Καλημέρα. Το ΚΙΑ είναι πιο ενδιαφέρον και προσωπικά από παλαιότερο (συμβατικό) ΚΙΑ που είχα απόλυτα ικανοποιημένος.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.082
Reaction score
8.986
Λίγο πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά βλέπω το KIA.
Σίγουρα είναι πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά το ΚΙΑ, δεν το συζητάμε.
Το Hyundai είναι εντελώς meh.

Το ερώτημα είναι, σου αρέσει; Γιατί αν όχι, καλύτερα να κυκλοφορείς με ένα παντελώς αδιάφορο αυτοκίνητο, παρά με ένα που τραβάει το μάτι με την κακή έννοια. Εγώ π.χ. αν με ανάγκαζες να αγοράσω ένα από τα δύο (χωρίς να κρίνω άλλες διαφορές, μόνο το εμφανισιακό) θα έπαιρνα το Hyundai για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Αν όμως σε κάποιον αρέσει το ΚΙΑ, έχει σίγουρα να "πει" περισσότερα.

Αυτό που είναι πανέμορφο σε αυτή την κατηγορία είναι το Mokka-e, αλλά δυστυχώς με μικρότερη μπαταρία, οπότε βγαίνει εκτός.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152
Το ερώτημα είναι, σου αρέσει;
Ναι, και μου θυμίζει μίνι, που επίσης μου αρέσει. :)

1615193198098.png


Συγκριτικά και το niro είναι meh.

Αυτό που είναι πανέμορφο σε αυτή την κατηγορία είναι το Mokka-e, αλλά δυστυχώς με μικρότερη μπαταρία,
Οντως, κουκλί είναι.
Και μικρού μήκους (4150) αλλά με μπαταρία επίσης μικρή, όπως και το αδερφάκι του το DS 3 Crossback E (4118) με ομοίως μικρή μπαταρία και (άκουσον άκουσον) κακές αναρτήσεις.

Στο CITROEN e C4 έχουν εξαιρετικές αναρτήσεις και φανταστικά καθίσματα, αλλά αυξημένο μήκος (4360) και μικρή μπαταρία..
 
Last edited:

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.298
Reaction score
870
Πάντως όταν έκανα κουφάρι το ΚΙΑ Sportage το καινούργιο εντυπωσιάστηκα με την ποιότητα κατασκευής ακόμα και στα κρυφά σημεία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.152
Πληροφοριακά το NIRO το οδήγησα.
Κόπηκε. Δε θα το ήθελα.

IMG_20210308_112750.jpg


Θέλει αναβάθμιση για να είναι αξιόλογο.

Ακούγεται αρκετά (έως πολύ) η φασαρία δρόμου και αέρα πάνω από 120, στα 140-150 κάνει τρελή φασαρία, και η ανάρτηση αν και αρκετά καλή, θέλει κι άλλη δουλειά.

Όταν αναβαθμιστεί, θα είναι ενδιαφέρον, μέχρι τότε όχι.

Γκάζι έχει αξιοπρεπές. Λένε 7.9 στα 100, αλλά το έχουν μετρήσει στα 6,5 να τα φτάνει, είναι επαρκεστατο.

Το soul όπως και το kona έχουν περάσει αυτή την αναβάθμιση, με καλύτερη ηχομόνωση και επιπρόσθετα bumpers στην ανάρτηση, αλλά και με άλλες βελτιώσεις στα σημεία, οπότε η οδήγηση του SOUL αυτή τη στιγμή είναι πολύ καλύτερη εμπειρία από το NIRO, έχουν βάλει και διπλά κρύσταλλα ηχομόνωσης εμπρός και η απόσβεση κραδασμών είναι ακόμα καλύτερη.

Το νέο kona ακόμα δεν έχει πατήσει Ελλάδα, το περιμένουν σε καναδυό βδομάδες, θα το οδηγήσω.

Πλέον θα διαθέτουν και εφαρμογή στο κινητό για έλεγχο μπαταρίας, κλπ.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.649
Μηνύματα
3.021.458
Members
38.474
Νεότερο μέλος
x x x BLOODBATH x x x
Top