Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Α, σου έχω λύση Sένια.

Διαθέσιμο στο ελληνικό site για παραγγελίες.
Επιτέλους!

Άντε με τις παπ@ριές, που μου πανηγυρίζουν κιόλας στην προσπάθεια να φτάσουν Κατερίνη, με αυγό στο γκάζι για κόφτη, που αμφιβάλλω αν έβγαλε αριστερό φλας για προσπέραση.... Άσε που άσπρισαν τα μαλλιά του από την αγωνία "θα φτάσω, δεν θα φτάσω" και έπαθε ρεύση μόλις είδε πρίζα μπροστά του. :roflmao::lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658

Ζήτω η νεαααΔημόοοοκράτίαααα:party:

1602397494773.png


Με επιδότηση το πήρε ο ατιμος! :lolsign:


Tesla videos, ουδέν κρυφόν πλέον..


Οι κάμερες των αυτοκινήτων δίνουν υλικό που αναγνωρίζεται σε ασφαλιστικές και δικαστήρια..
 
Last edited:



Μηνύματα
685
Reaction score
2.165

Ζήτω η νεαααΔημόοοοκράτίαααα:party:

View attachment 182352

Με επιδότηση το πήρε ο ατιμος! :lolsign:


Tesla videos, ουδέν κρυφόν πλέον..


Οι κάμερες των αυτοκινήτων δίνουν υλικό που αναγνωρίζεται σε ασφαλιστικές και δικαστήρια..
Το αυτοκίνητο έχει πινακίδα "ΧΕΑ- ...." άρα κυκλοφορεί εδώ και καιρό (αν δεν κάνω λάθος οι πινακίδες αυτές έχουν φτάσει πλέον στο "ΧΕΗ- ....").

Άσχετο, φίλος Αθηνέζος πέρυσι πήρε καινούριο αυτοκίνητο με "ΧΕΖ-..." 💩
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Τα 25Kw/100Km που έγραψα τις προάλλες είναι ο μέσος όρος από πολλές πηγές .

Ακόμα και από το παραπάνω βίντεο που κατανάλωσε 20kw/100km λείπουν οι συνεπιβάτες , οι βαλίτσες και το A/C. Μόνο αυτά θα τσιμπούσαν άλλα 2kw.
Το Model 3 γράφει μικτά 23Kw. Το καλό με τα ηλεκτρικά είναι ότι είτε έχεις 150 άλογα είτε 1150 με σταθερή ταχύτητα πάλι σχεδόν το ίδιο καταναλώνεις. Βέβαια δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο των +100.00€ καταναλώνει ένα 10€ ανά 100χλμ λιγότερο.

Όπου βλέπεται καταναλώσεις κάτω απο 20Kw/100km να είστε δύσπιστοι.
Οπου βλέπεται πάνω από 25Kw/100km σημαίνει ότι είναι τεχνολογικά πίσω. Έχει πολλές απώλειες. Εδώ ο κυρίαρχος είναι η Tesla.

Οπότε για να κλείσουμε το θέμα της κατανάλωσης μία και καλή.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Golf με μπαταρίες 50 -75Kw.
Κατανάλωση 20 - 23/100χλμ.
Αυτονομία 350 χλμ (χονδρικά πάντα) , βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα.
Είμαστε στα - 300χλμ και στην καλύτερη στα +300. Αυτή η κατηγορία κάπου εδω παίζει.

Σε αυτοκίνητα μεγέθους Model S, BMW 5, μεγάλα SUV με μπαταρίες 75 - 100Kw.
Κατανάλωση 22 - 25/100χλμ.
Πρακτικά ανεβαίνουμε 100χλμ σε αυτονομία.

Το ωραιο με τις καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι ότι... αυτές είναι.
Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Παλεύουν όλοι στα 20Kw/100Km. Όλη η φασαρία είναι πάνω κάτω 2 - 3Kw.

Παράγοντες που χειροτερεύουν δραματικά την κατανάλωση είναι το κρύο, η ανηφόρα και πάνω από τα 150χλμ/ώρα είναι δράμα.
Παράγοντας που βελτιώνει δραματικά την αυτονομία είναι η ταχύτητα, στα 110 είναι οι αυτονομίες που ανακοινώνουν. Το εκνευριστικό είναι ότι όλα τα τεστ τα κάνουν με 110.

Μέσα στην πόλη πάνε καλύτερα από την Εθνική.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα
Για τα επόμενα χρόνια και μέχρι η πυκνότητα των σημείων φόρτισης να φτάσει αυτή των βενζινάδικων δεν θα σχεδίαζα καμία διαδρομή με 50χλμ καβάτζα στο ρεζερβουάρ, ούτε με βενζίνη/πετρέλαιο δεν το κάνω που έχει τόσα σημεία παντού και πάντα, όταν ανάψει λαμπάκι εκεί γύρω στα 100χλμ υπόλοιπο ψάχνω να γεμίσω.
Τα 350-500 αυτονομία σε συνδυασμό με το ανύπαρκτο δίκτυο για φόρτιση σήμερα πρακτικά καθιστά αυτά τα αυτοκίνητα για την ελληνική αγορά αντικείμενα μόνο για gadget freaks. Για χρήση μέσα στην πόλη αυστηρά.
Μιλάμε μόνο για τους daily commuters που πανε και έρχονται στη δουλειά τους και με την προυπόθεση ότι έχουν πάρκινγκ σπίτι τους για να το φορτίζουν και ίσως και στη δουλειά τους (μια ματιά στο απέραντο πάρκινγκ που λέγεται "δρόμοι της Αθήνας" θα σας δώσει μια καλή εικόνα). Αυτοί είναι περιορισμοί που κόβουν πολύ την πιθανή πελατεία στην Ελλάδα. Από εμπειρική παρατήρηση, αυτές οι περιπτώσεις αφορούν συνήθως το δεύτερο αυτοκίνητο στην οικογένεια αφήνοντας εκτός την πλέον κλασσική κατηγορία όπου υπάρχει ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές (καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη + εξορμήσεις τα ΣΚ + διακοπές-ταξίδια). Τα δεύτερα αυτοκίνητα όπου υπάρχουν επιτρέπουν την πολυτέλεια των μικρών χώρων, της χαμηλής αυτονομίας αλλά συνήθως δεν επιτρέπουν το σημαντικά υψηλότερο κόστος για το είδος της χρήσης που έχουν αυτή τη στιγμή τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η δε περιορισμένη χρήση τους δεν καθιστά ως δέλεαρ την εξοικονόμηση από τα καύσιμα, για όσο αυτή ισχύει.
 

gid

Μηνύματα
7.316
Reaction score
8.540
Τα 25Kw/100Km που έγραψα τις προάλλες είναι ο μέσος όρος από πολλές πηγές .

Ακόμα και από το παραπάνω βίντεο που κατανάλωσε 20kw/100km λείπουν οι συνεπιβάτες , οι βαλίτσες και το A/C. Μόνο αυτά θα τσιμπούσαν άλλα 2kw.
Το Model 3 γράφει μικτά 23Kw. Το καλό με τα ηλεκτρικά είναι ότι είτε έχεις 150 άλογα είτε 1150 με σταθερή ταχύτητα πάλι σχεδόν το ίδιο καταναλώνεις. Βέβαια δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο των +100.00€ καταναλώνει ένα 10€ ανά 100χλμ λιγότερο.

Όπου βλέπεται καταναλώσεις κάτω απο 20Kw/100km να είστε δύσπιστοι.
Οπου βλέπεται πάνω από 25Kw/100km σημαίνει ότι είναι τεχνολογικά πίσω. Έχει πολλές απώλειες. Εδώ ο κυρίαρχος είναι η Tesla.

Οπότε για να κλείσουμε το θέμα της κατανάλωσης μία και καλή.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Golf με μπαταρίες 50 -75Kw.
Κατανάλωση 20 - 23/100χλμ.
Αυτονομία 350 χλμ (χονδρικά πάντα) , βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα.
Είμαστε στα - 300χλμ και στην καλύτερη στα +300. Αυτή η κατηγορία κάπου εδω παίζει.

Σε αυτοκίνητα μεγέθους Model S, BMW 5, μεγάλα SUV με μπαταρίες 75 - 100Kw.
Κατανάλωση 22 - 25/100χλμ.
Πρακτικά ανεβαίνουμε 100χλμ σε αυτονομία.

Το ωραιο με τις καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι ότι... αυτές είναι.
Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Παλεύουν όλοι στα 20Kw/100Km. Όλη η φασαρία είναι πάνω κάτω 2 - 3Kw.

Παράγοντες που χειροτερεύουν δραματικά την κατανάλωση είναι το κρύο, η ανηφόρα και πάνω από τα 150χλμ/ώρα είναι δράμα.
Παράγοντας που βελτιώνει δραματικά την αυτονομία είναι η ταχύτητα, στα 110 είναι οι αυτονομίες που ανακοινώνουν. Το εκνευριστικό είναι ότι όλα τα τεστ τα κάνουν με 110.

Μέσα στην πόλη πάνε καλύτερα από την Εθνική.
Σε όλο το παραπάνω ποστ, όπου έχεις γράψει κιλοβάτ (KW) θα έπρεπε να έχεις γράψει κιλοβατώρες (KWh)

Πολύ συνηθισμένο λάθος αλλά δεν παύω να βγάζω σπυράκια όταν το βλέπω.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές, για την ίδια χρήση (βλ. απαίτηση ισχύος) η κατανάλωση ενέργειας είναι λίγο πολύ η ίδια, παίζουν λίγο λόγω διαφοράς μάζας και γενικότερης απόδοσης των επιμέρους συστημάτων.
Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι ότι όταν έχεις διαθέσιμο το γκάζι (την ισχύ) θα τη χρησιμοποιήσεις πολύ περισσότερο από ότι όταν δεν την έχεις, θα πατήσεις πιο βαθιά το γκάζει στο προσπέρασμα, θα φύγεις πιο γρήγορα στο φανάρι κάποιες φορές, θα το πατήσεις παραπάνω στην εθνική γιατί "πάει καλύτερα".
Αυτό όπως έχω γράψει πιστεύω ότι θα το δούμε πιο έντονα στα ηλεκτρικά με την ατέλειωτη ροπή που έχουν από τόσο χαμηλά, θέλω να δω την κατανάλωση (οπότε και την αυτονομία) όταν θα το πάρω να πάω βόλτα στο πόρτο χέλι και στις αλλεπάλληλες στροφές της επιδαύρου όταν θα το σανιδώνω στα πολύ μικρά κομμάτια ευθείας που έχω διαθέσιμα για να προσπεράσω το φορτηγό που με πάει καροτσάκι, και θα το κάνω αυτό 10 φορές γιατί μπορώ, πόση ενέργεια θα μείνει διαθέσιμη στις μπαταρίες; θα με βγάλει μέχρι το πόρτο χέλι; ή θα πρέπει να πηγαίνω "κότα" για να είμαι σίγουρος ότι θα με βγάλει; Και καλά τα προσπεράσματα, το "άσε-πάτα" στυλ οδήγησης που συμβαίνει στους στριφτερούς δρόμους δεν έχει καμία σχέση με την οδήγηση στην εθνική οδό, ενεργειακά. Είναι γνωστό ότι η μεγάλη κατανάλωση ενέργειας είναι στις φάσεις της επιτάχυνσης και όχι σε συνθήκες διατήρησης της ταχύτητας.
Κατά τη γνώμη μου υπάρχει ακόμα πολύ δρόμος μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι καταναλώσεις και οι αυτονομίες. Εδώ στα συμβατικά και ακόμα και σήμερα αλλάζουν πρότυπα μέτρησης (από NEDC σε WLTP) πόσο μάλλον σε αυτά που είναι καινούργιο φρούτο.
Γενικά η θεωρητική αυτονομία σε συνδυασμό με τις απίστευτες επιταχύνσεις που έχουν αυτά τα αυτοκίνητα θα μας απασχολήσουν πολύ στο μέλλον.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Δυστυχώς για επαρχιακό δίκτυο δεν υπάρχει τίποτα αξιόπιστο.
Ακόμα τα EV τα δοκιμάζουν σαν γκάτζετ.
Σχεδιάζουν διαδρομές με βάση τις δικές τους απαιτήσεις. Εθνική οδό, με σταθερές ταχύτητες κοντά σε δίκτυο ταχυφορτιστών.
Σαν τον άλλον που έγραψε 9λτ/100 με Rx8, με 110χλμ/ωρα βράδυ στην Εθνική για να μην βρει κίνηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Το Model 3 γράφει μικτά 23Kw.
Model 3 Real Energy Consumption
between 115 - 230 Wh/km

City - Cold Weather 175 Wh/km
Highway - Cold Weather 230 Wh/km
Combined - Cold Weather 199 Wh/km

City - Mild Weather 115 Wh/km
Highway - Mild Weather 177 Wh/km
Combined - Mild Weather 145 Wh/km
κυρίαρχος είναι η Tesla
Είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όσον αφορά το ποσοστό εκμετάλλευσης της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών (efficiency), αλλά και σε τεχνολογία μπαταριών, powertrain κλπ.


Πλέον με την ενσωμάτωση των νέου τύπου μπαταριών στο σασί των αυτοκινήτων (structural battery), γυρνάει μια ακόμα σελίδα, αφήνοντας όλους τους άλλους πολύ πίσω.

Οι καταναλώσεις και στα ice αυξάνονται σε υψηλές ταχύτητες, λόγω της αντίστασης του αέρα (προφανώς).

Πλέον στα ηλεκτρικά, αυτό (αεροδυναμική) μετράει πολύ, για να δώσει αυξημένη αυτονομία.
Και εκεί έχει πολύ δυνατές επιδόσεις η Τέσλα, ιδίως στο Υ, που ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα SUV.

Το "ειδικό" σασί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια ακόμα παράμετρος που οδηγεί σε ελαττωμένο βάρος και κατ'επέκτασιν καλύτερες επιδόσεις στην αυτονομία, και πάλι είναι μπροστά.

Έχουν πολύ δρόμο για να τον φτάσουν, καθώς όλοι οι άλλοι κατασκευαστές τώρα υιοθετούν το φλατ ev σασί, το οποίο είχε σχεδιάσει αρχικά η Τέσλα με σκοπό την εύκολη και γρήγορη αλλαγή μπαταριών αντί φόρτισης, ήταν μια ιδέα τότε να πηγαίνεις στο πρατήριο καυσίμων και αντί να περιμένεις μισή ώρα για φόρτιση, να σου βγάζουν όλες τις μπαταρίες και να σου τοποθετούν άλλες πλήρως φορτισμένες, σε 10', τέλος πάντων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Ήδη παράγει αυτοκίνητα που αποτελούνται από δύο "mega castings" – ένα για το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι ένα για το εμπρός – και το "structural battery" που τοποθετείται ενδιάμεσά τους.

Έτσι, έχει σημαντικά ελαττωμένο βάρος, με αποτέλεσμα αυξημένη αυτονομία, κερδίζοντας ταυτόχρονα και αυξημένη ακαμψία.

Προς το παρόν, ο ανταγωνισμός της Τέσλα, απλά είναι πολύ πίσω.
 
Last edited:



Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Τα 25Kw/100Km που έγραψα τις προάλλες είναι ο μέσος όρος από πολλές πηγές .

Ακόμα και από το παραπάνω βίντεο που κατανάλωσε 20kw/100km λείπουν οι συνεπιβάτες , οι βαλίτσες και το A/C. Μόνο αυτά θα τσιμπούσαν άλλα 2kw.
Το Model 3 γράφει μικτά 23Kw. Το καλό με τα ηλεκτρικά είναι ότι είτε έχεις 150 άλογα είτε 1150 με σταθερή ταχύτητα πάλι σχεδόν το ίδιο καταναλώνεις. Βέβαια δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο των +100.00€ καταναλώνει ένα 10€ ανά 100χλμ λιγότερο.

Όπου βλέπεται καταναλώσεις κάτω απο 20Kw/100km να είστε δύσπιστοι.
Οπου βλέπεται πάνω από 25Kw/100km σημαίνει ότι είναι τεχνολογικά πίσω. Έχει πολλές απώλειες. Εδώ ο κυρίαρχος είναι η Tesla.

Οπότε για να κλείσουμε το θέμα της κατανάλωσης μία και καλή.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Golf με μπαταρίες 50 -75Kw.
Κατανάλωση 20 - 23/100χλμ.
Αυτονομία 350 χλμ (χονδρικά πάντα) , βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα.
Είμαστε στα - 300χλμ και στην καλύτερη στα +300. Αυτή η κατηγορία κάπου εδω παίζει.

Σε αυτοκίνητα μεγέθους Model S, BMW 5, μεγάλα SUV με μπαταρίες 75 - 100Kw.
Κατανάλωση 22 - 25/100χλμ.
Πρακτικά ανεβαίνουμε 100χλμ σε αυτονομία.

Το ωραιο με τις καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι ότι... αυτές είναι.
Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Παλεύουν όλοι στα 20Kw/100Km. Όλη η φασαρία είναι πάνω κάτω 2 - 3Kw.

Παράγοντες που χειροτερεύουν δραματικά την κατανάλωση είναι το κρύο, η ανηφόρα και πάνω από τα 150χλμ/ώρα είναι δράμα.
Παράγοντας που βελτιώνει δραματικά την αυτονομία είναι η ταχύτητα, στα 110 είναι οι αυτονομίες που ανακοινώνουν. Το εκνευριστικό είναι ότι όλα τα τεστ τα κάνουν με 110.

Μέσα στην πόλη πάνε καλύτερα από την Εθνική.
Διπλάσια μέση ωριαία ταχύτητα=μείωση αυτονομίας στο μισό περίπου! Προς το παρόν τα (γήινα!!) ηλεκτρικά αυτοκίνητα (εκεί στα 30.000 ευρώ) είναι μόνο για την πόλη (μην μου αναφέρετε πάλι τα tesla που μπορεί να τα αγοράσει το 2% των αγοραστών)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Πολύ τσουχτερή φορολόγηση στη Γαλλία για αυτοκίνητα μεγάλης κατανάλωσης, ύψους 50.000€ και έως τη μισή αξία του αυτοκινήτου:


Στο τρέχον έτος (2020) ισχύει φόρος 20.000€, για το 21' προβλέπει το νέο νομοσχέδιο φόρο 40.000€ και για το '22 50.000€.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Πολύ τσουχτερή φορολόγηση στη Γαλλία για αυτοκίνητα μεγάλης κατανάλωσης, ύψους 50.000€ και έως τη μισή αξία του αυτοκινήτου:


Στο τρέχον έτος (2020) ισχύει φόρος 20.000€, για το 21' προβλέπει το νέο νομοσχέδιο φόρο 40.000€ και για το '22 50.000€.
Ποιος τα γ@μεί τα ηλεκτρικά... :tongue: :roflmao:

Πάμε Γαλλία να χτυπήσουμε Ferrari κοψοχρονιά, τώρα που θα τρέχουν να τις ξεφορτωθούν. :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.135
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top