- Μηνύματα
- 46.299
- Reaction score
- 93.802
Ούτε Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 130. Με 150 ούτε Λαμία.
Α, σου έχω λύση Sένια.Ούτε Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 130. Με 150 ούτε Λαμία.
Επιτέλους!Α, σου έχω λύση Sένια.
Διαθέσιμο στο ελληνικό site για παραγγελίες.
Το αυτοκίνητο έχει πινακίδα "ΧΕΑ- ...." άρα κυκλοφορεί εδώ και καιρό (αν δεν κάνω λάθος οι πινακίδες αυτές έχουν φτάσει πλέον στο "ΧΕΗ- ....").Tesla Model 3 Is Greek Prime Minister‘s New Ride
Featured image: @jannis134/Twitter Tesla is rapidly entering the Greek market. In summer 2020, the company began preparations for the opening of a store and service center, followed by an official opportunity to order cars. Now the Greek Prime Minister has become the proud owner of Tesla Model...www.tesmanian.com
Ζήτω η νεαααΔημόοοοκράτίαααα
View attachment 182352
Με επιδότηση το πήρε ο ατιμος!
Tesla videos, ουδέν κρυφόν πλέον..
Οι κάμερες των αυτοκινήτων δίνουν υλικό που αναγνωρίζεται σε ασφαλιστικές και δικαστήρια..
Για τα επόμενα χρόνια και μέχρι η πυκνότητα των σημείων φόρτισης να φτάσει αυτή των βενζινάδικων δεν θα σχεδίαζα καμία διαδρομή με 50χλμ καβάτζα στο ρεζερβουάρ, ούτε με βενζίνη/πετρέλαιο δεν το κάνω που έχει τόσα σημεία παντού και πάντα, όταν ανάψει λαμπάκι εκεί γύρω στα 100χλμ υπόλοιπο ψάχνω να γεμίσω.βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα
Σε όλο το παραπάνω ποστ, όπου έχεις γράψει κιλοβάτ (KW) θα έπρεπε να έχεις γράψει κιλοβατώρες (KWh)Τα 25Kw/100Km που έγραψα τις προάλλες είναι ο μέσος όρος από πολλές πηγές .
Ακόμα και από το παραπάνω βίντεο που κατανάλωσε 20kw/100km λείπουν οι συνεπιβάτες , οι βαλίτσες και το A/C. Μόνο αυτά θα τσιμπούσαν άλλα 2kw.
Το Model 3 γράφει μικτά 23Kw. Το καλό με τα ηλεκτρικά είναι ότι είτε έχεις 150 άλογα είτε 1150 με σταθερή ταχύτητα πάλι σχεδόν το ίδιο καταναλώνεις. Βέβαια δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο των +100.00€ καταναλώνει ένα 10€ ανά 100χλμ λιγότερο.
Όπου βλέπεται καταναλώσεις κάτω απο 20Kw/100km να είστε δύσπιστοι.
Οπου βλέπεται πάνω από 25Kw/100km σημαίνει ότι είναι τεχνολογικά πίσω. Έχει πολλές απώλειες. Εδώ ο κυρίαρχος είναι η Tesla.
Οπότε για να κλείσουμε το θέμα της κατανάλωσης μία και καλή.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Golf με μπαταρίες 50 -75Kw.
Κατανάλωση 20 - 23/100χλμ.
Αυτονομία 350 χλμ (χονδρικά πάντα) , βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα.
Είμαστε στα - 300χλμ και στην καλύτερη στα +300. Αυτή η κατηγορία κάπου εδω παίζει.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Model S, BMW 5, μεγάλα SUV με μπαταρίες 75 - 100Kw.
Κατανάλωση 22 - 25/100χλμ.
Πρακτικά ανεβαίνουμε 100χλμ σε αυτονομία.
Το ωραιο με τις καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι ότι... αυτές είναι.
Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Παλεύουν όλοι στα 20Kw/100Km. Όλη η φασαρία είναι πάνω κάτω 2 - 3Kw.
Παράγοντες που χειροτερεύουν δραματικά την κατανάλωση είναι το κρύο, η ανηφόρα και πάνω από τα 150χλμ/ώρα είναι δράμα.
Παράγοντας που βελτιώνει δραματικά την αυτονομία είναι η ταχύτητα, στα 110 είναι οι αυτονομίες που ανακοινώνουν. Το εκνευριστικό είναι ότι όλα τα τεστ τα κάνουν με 110.
Μέσα στην πόλη πάνε καλύτερα από την Εθνική.
Αυτό δεν είναι απόλυτα αληθές, για την ίδια χρήση (βλ. απαίτηση ισχύος) η κατανάλωση ενέργειας είναι λίγο πολύ η ίδια, παίζουν λίγο λόγω διαφοράς μάζας και γενικότερης απόδοσης των επιμέρους συστημάτων.Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Model 3 Real Energy ConsumptionΤο Model 3 γράφει μικτά 23Kw.
Είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όσον αφορά το ποσοστό εκμετάλλευσης της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών (efficiency), αλλά και σε τεχνολογία μπαταριών, powertrain κλπ.κυρίαρχος είναι η Tesla
Διπλάσια μέση ωριαία ταχύτητα=μείωση αυτονομίας στο μισό περίπου! Προς το παρόν τα (γήινα!!) ηλεκτρικά αυτοκίνητα (εκεί στα 30.000 ευρώ) είναι μόνο για την πόλη (μην μου αναφέρετε πάλι τα tesla που μπορεί να τα αγοράσει το 2% των αγοραστών)Τα 25Kw/100Km που έγραψα τις προάλλες είναι ο μέσος όρος από πολλές πηγές .
Ακόμα και από το παραπάνω βίντεο που κατανάλωσε 20kw/100km λείπουν οι συνεπιβάτες , οι βαλίτσες και το A/C. Μόνο αυτά θα τσιμπούσαν άλλα 2kw.
Το Model 3 γράφει μικτά 23Kw. Το καλό με τα ηλεκτρικά είναι ότι είτε έχεις 150 άλογα είτε 1150 με σταθερή ταχύτητα πάλι σχεδόν το ίδιο καταναλώνεις. Βέβαια δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αν ένα αυτοκίνητο των +100.00€ καταναλώνει ένα 10€ ανά 100χλμ λιγότερο.
Όπου βλέπεται καταναλώσεις κάτω απο 20Kw/100km να είστε δύσπιστοι.
Οπου βλέπεται πάνω από 25Kw/100km σημαίνει ότι είναι τεχνολογικά πίσω. Έχει πολλές απώλειες. Εδώ ο κυρίαρχος είναι η Tesla.
Οπότε για να κλείσουμε το θέμα της κατανάλωσης μία και καλή.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Golf με μπαταρίες 50 -75Kw.
Κατανάλωση 20 - 23/100χλμ.
Αυτονομία 350 χλμ (χονδρικά πάντα) , βγάλε 50 για να μην πας με την ψυχή στο στόμα.
Είμαστε στα - 300χλμ και στην καλύτερη στα +300. Αυτή η κατηγορία κάπου εδω παίζει.
Σε αυτοκίνητα μεγέθους Model S, BMW 5, μεγάλα SUV με μπαταρίες 75 - 100Kw.
Κατανάλωση 22 - 25/100χλμ.
Πρακτικά ανεβαίνουμε 100χλμ σε αυτονομία.
Το ωραιο με τις καταναλώσεις των ηλεκτρικών είναι ότι... αυτές είναι.
Δεν είναι σαν την βενζίνη με τις τεράστιες διακυμάνσεις, το ένα μοντέλο των 100 ιππων να καίει 7λτ και το άλλο των 250 ίππων 15λιτ.
Παλεύουν όλοι στα 20Kw/100Km. Όλη η φασαρία είναι πάνω κάτω 2 - 3Kw.
Παράγοντες που χειροτερεύουν δραματικά την κατανάλωση είναι το κρύο, η ανηφόρα και πάνω από τα 150χλμ/ώρα είναι δράμα.
Παράγοντας που βελτιώνει δραματικά την αυτονομία είναι η ταχύτητα, στα 110 είναι οι αυτονομίες που ανακοινώνουν. Το εκνευριστικό είναι ότι όλα τα τεστ τα κάνουν με 110.
Μέσα στην πόλη πάνε καλύτερα από την Εθνική.
Ποιος τα γ@μεί τα ηλεκτρικά...Πολύ τσουχτερή φορολόγηση στη Γαλλία για αυτοκίνητα μεγάλης κατανάλωσης, ύψους 50.000€ και έως τη μισή αξία του αυτοκινήτου:
Οι αγοραστές των Porsche και Ferrari αντιμετωπίζουν πράσινο φόρο 50.000 ευρώ στη Γαλλία
Ένα σχέδιο νόμου στον προϋπολογισμό της Γαλλίας μπορεί να αναγκάσει τους αγοραστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν τις αγορές μοντέλων Porsche, Ferrari ή Lamborghini που χρησιμοποιούν μεγάλη ποσότητα βενζίνης για να κινηθούν.www.capital.gr
Στο τρέχον έτος (2020) ισχύει φόρος 20.000€, για το 21' προβλέπει το νέο νομοσχέδιο φόρο 40.000€ και για το '22 50.000€.