Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Δεν έχει άδικο, είναι αλήθεια εξαιρετικό.
Πρακτικά ο μόνος του αντίπαλος είναι το KIA SOUL, το οποίο λόγω σχήματος, προσφέρει άνετο κάθισμα και σε δίμετρο άνθρωπο στην πίσω σειρά καθισμάτων.
Γιατί ? ταξί θα το δουλεύεις και σε νοιάζει η άνεση δίμετρου επιβάτη?
Ασε μας ρε μάστορα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Γιατί ? ταξί θα το δουλεύεις και σε νοιάζει η άνεση δίμετρου επιβάτη?
Ασε μας ρε μάστορα.
Ο μόνος λόγος που το κοιτάω, είναι άμα έρθεις καμιά μέρα με τη δικιά σου με τραίνο ή αεροπλάνο, κι έρθω με τη δικιά μου να σας πάρουμε να πάμε εβορα, θα κάτσετε πίσω.
Οπότε, το κοιτάω.

Καμιά φορά φορτώνω ένα φιλικό ζευγάρι και πάμε βόλτα Χαλκιδική για ψάρι, ή σε κάνα χιονισμένο βουνό για κρέατα και φασολάδα. Ο ιχαλτου ας πούμε, δεν είναι ζουπάς, και βολεύεται καλά στο γιαρις.

Επίσης πίσω κάθεται η μάνα μου όταν την πάω όπου χρειάζεται. 70+.

Και τα 3 μου παιδιά, που σε περνάνε στο μπόι. Η μεγάλη μου κόρη, περνάει και μένα..

Βέβαια ταξί δεν δουλεύω ακόμα, αλλά ποτέ δε ξέρεις. Λένε με τα ηλεκτρικά πως παίζει κι αυτό. Λες;
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Σου δείχνουν δυο αυτοκίνητα.
Έχουν την ίδια ιπποδύναμη.
Ίδια τιμή, ας πούμε 40Κ.
Αδιάφορο αν έχει για ρεζερβουάρ μπαταρία ή μπιτόνι με υδατάνθρακες που έλεγε και ο υπουργός.
Έχω την εντύπωση ότι αν εχει μπαταρία αγοράζεις πολύ λιγότερο αυτοκίνητο.

Ο κουμπάρος με ενημέρωσε ότι η VW έχει το ID3 για Test drive.
Επειδή με τρώει η περιέργεια μάλλον θα πάω.
Σίγουρα θα πάω όταν φέρουν και το Audi e-tron.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Γι'αυτό υπερτερεί το σόουλ:

Kia soul ev: best world urban car 2020


Κέρδισε το VW και το μίνι..
Πουλάνε σα καραμέλες. Δικαίως. Μικρό, ευρύχωρο, καλή αυτονομία.

1615455208909.png

Ο κουμπάρος με ενημέρωσε ότι η VW έχει το ID3 για Test drive.
Επειδή με τρώει η περιέργεια μάλλον θα πάω.
Και γω. Το id3 οπωσδήποτε. :)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Είναι αυτό που έλεγες για την ηχομόνωση.
Είναι πολλά τα λεφτά για να χάνει από το ντιζελάκι που έχεις.

Άσε τα περί αυτονομίας στην άκρη, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Άσε τα περί αυτονομίας στην άκρη, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου.
Διαφωνώ.
Είναι πολλά τα λεφτά για ιχ που θα αδυνατεί να βγει εκτός πόλης.
Αν ήταν μέχρι 15 κ, αντε να πω πάει στα δγιάλα ας είναι μόνο πόλης, αλλά να έχει 35 και 45 χιλιάρικα και να μη μπορείς να πας 500 χλμ χωρίς 3 στάσεις της 1 ώρας γιατί φορτίζουν κι αργά; ρε αϊντε..

Δεν είναι τυχαίο που τα τεσλα με αυτονομία 500χλμ+ φορτίζουν με 250 κιλοβατ, έτσι γίνεται σε 15' η φόρτιση. Το νέο χιουνται (αϊονικ) επίσης θα φορτίζει σε ένα τέταρτο. Κι αυτά θέλουν μια ώρα, και δε βγάζουν ούτε 200χλμ και θέλουν τόσα λεφτά; ουστ.

Τουλάχιστον να βγάζουν 400χλμ, να έχουν 60+ μπαταρία. Ειδάλλως είναι όντως κλοπή.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Ναι , εντάξει.
Το ''Άσε'' το λέω για να επικεντρωθούμε μόνο στην ποιότητα κύλισης και του εσωτερικού.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Αυτό ναι, τρομερό αυτοκίνητο πόλης, με τη σφραγίδα της Ρενό:


Στα 12,5κ, με μπαταρία 27-αρα, φόρτιση σε 1 ώρα με μόλις 30 κιλοβατ.
3,73 μήκος, σούπερ.

Σα πασατεμπο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Astadialare.

Ντομεταξί η δικιά μου δε θέλει να βλέπει το id4, καθόλου δεν της αρέσει, αλλά τρελαίνεται για νταστερ, το λατρεύει, και το σπρινγκ της άρεσε σε φωτογραφίες, το νταστερ από κοντά, μπήκε και στη θέση τ'οδηγου.

Screenshot_20210312_092506_com.android.chrome.jpg


Σαντερο ε;
Τόνος στην πρόπαραληγουσα:
Σ..άντερο; good news! :lolsign:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658

Η πιο χαλαρή οδηγική εμπειρία εβερ, καθώς οι αναρτήσεις είναι πραγματικά μοναδικές, τα εμπρός MacPherson και ο πίσω ημιάκαμπτος υιοθετούν τα Progressive Hydraulic Cushions, δηλαδή την τεχνολογία με υδραυλικά τέρματα στα αμορτισέρ η οποία συνοδεύεται από 20 πατέντες! :thumbsup:




ΥΓ.
Ξεσκονόπανο
Ήμουνα έτοιμος να της το πάρω, αφού τόσο πολύ της άρεσε, μέχρι που το οδήγησα. Πέραν της αναγούλας από τις κλίσεις του αμαξώματος και την πλεύση σα βάρκα του σκάφους, ο θόρυβος του ντιζελοκινητήρα ήταν παρανοϊκός, σα να οδηγείς καθισμένος κάτω από το καπό του κινητήρα, τρατζικ φασαρία, αδιανόητη αισχροτητα. Απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.
 
Last edited:

gid

Μηνύματα
7.316
Reaction score
8.540
Από ό,τι διαβάζω στο άρθρο έχει περιοριστή στα 150χ/ω

Θα κάνει θραύση στην Ελλάδα!!! :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
To λοιπόν, οδήγησα το id3 1st edition, το οποίο βέβαια έχει εξαντληθεί, και καλώς, διότι τα πορτοκάλια είναι για χυμό, όχι για αυτοκίνητο :

IMG_20210312_123618.jpg
IMG_20210312_122315.jpg
IMG_20210312_120952.jpg


Τα θετικά του είναι πολλά, ξεκινώντας από την τιμή του, γιατί με 40κ παίρνεις 77 κιλοβατωρες με πλούσιο εξοπλισμό.

Έχει ωραία φρένα, καλή ανάρτηση, περνάει ωραία από λακκούβες παρά τις 19" ζάντες, και είναι πραγματικά πολύ ήσυχο στο δρόμο, όταν είδα το κοντέρ να λέει 145 δε το πίστευα, πολύ ησυχία και πάρα πολύ καλό γκάζι, γρήγορες και άμεσες επιταχύνσεις σε κάθε ταχύτητα, ακαριαία (0-100 έχει σε 7.3). Στα φανάρια φεύγει βολίδα, πισοκινητο, το κοιτούσαν να φεύγει και έμεναν με ανοιχτό το στόμα οι πέριξ..

Πάμε στα αρνητικά.
Σε ζαγρε άσφαλτο, πολύ κοινή στους ελληνικούς δρόμους, είναι πολύ έντονη η φασαρία που περνάει μέσα, σου παίρνει το κεφάλι.
Το τιμόνι είναι εντελώς χάλια, καμία αίσθηση, ελαφρύ και αβέβαιο, ενώ τα ελαστικά που φορούσε το συγκεκριμένο τραβούσαν στις γραμμές του δρόμου υπερβολικά πολύ.
Τέλος τα χειριστήρια είναι για τ'αναθεμα, έψαχνα 5' να βρω πως στο δγιαλο ανοίγει ο κλιματισμός, δράμα. Δύσχρηστα, σε λάθος μενού να μπαίνω συνέχεια, σας μιλάω για δράμα, σα να δίνουν α Android σε αυτόν που ξέρει μόνο Apple, και το αντίστροφο.
Υποθέτω πως σε κάνα τρίμηνο θα τα μάθεις, δε ξέρω, αηδία.

Αυτά.

Υπ'οψιν πως η μεγαλύτερη μπαταρία η 77-αρα έχει υποδεέστερες επιταχύνσεις λόγω βάρους, από 7.3 πάει 7.9" το 0-100. Ωστόσο έχει σοβαρή αυτονομία, και στα 40κ είναι πραγματικά το πιο φτηνό με τέτοια αυτονομία.



ΥΓ.
Υπόψιν πως εταιρική αγορά έχει έξτρα 5% έκπτωση στην λιανική τιμή προ φόρων, οπότε τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα και όλα μέσα, για 77kWh είναι 39.5κ.
Η εγκατάσταση οικιακού wallbox δωρεάν.
 

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
To λοιπόν, οδήγησα το id3 1st edition, το οποίο βέβαια έχει εξαντληθεί, και καλώς, διότι τα πορτοκάλια είναι για χυμό, όχι για αυτοκίνητο :


Έχει ωραία φρένα
Κάποιοι το κοροϊδεύουν γιατί έχει ταμπούρα πίσω. Έχει όντως ωραία φρένα; Αποτελεσματικά;
Μέσα είναι χάλια.
 


Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
ταμπούρα ;
για κάποιο λόγο θα το σκεφτήκανε ίσως,
δε νομίζω ότι στη σημερινή εποχή ένα ταμπούρο κοστίζει λιγότερο από ένα δίσκο+δαγκάνα

πάντως τα πίσω φρένα δεν έχουν πολλή δουλειά να κάνουν
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
Η αλήθεια είναι ότι δε το έσκισα κιόλας στα φρένα, αλλά όσο τα χρησιμοποίησα, η αίσθηση ήταν καλή, δεν είχα κανένα παράπονο.

Σα φυσιολογικά φρένα, τίποτα περίεργο.

Είχα απενεργοποιησει τελείως την ανάκτηση ενέργειας με το αφημα του γκαζιού, ωστόσο όταν πατούσα φρένο έδειχνε να πηγαίνει ενέργεια στην μπαταρία, άρα ότι και να κάνεις, αυτο φρενάρει με διπλό τρόπο, όχι όπως τα συμβατικά που στηρίζονται μόνο στους δίσκους.

Τα φρένα είναι άριστα, πάνω από το μέσο όρο, καλύτερα ενός γκολφ λόγου χάριν.

Το τιμόνι είναι άθλιο, χειρότερο από του παλιού Fiat panda στην ελαφριά ηλεκτρική επιλογή του, αυτό ήταν το κυρίως πρόβλημα στην οδήγηση, και τραβούσε συχνά πολύ έντονα μια δεξιά μια αριστερά, όπως ήθελε ο δρόμος. Πολύ. Μλκια σκέτη.


Εφόσον πάντως έχει ανάκτηση ενέργειας με το αφημα του γκαζιού, δεν υπάρχει πρόβλημα να ζεσταθουν τα ταμπουρα με κανένα τρόπο ακόμα και σε κατέβασμα του Ολύμπου.
Δεν είναι πρόβλημα τα ταμπουρα.
 




Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.115
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top