Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687
Πάντως είναι όντως υπό διερεύνηση η κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού πόλης, εδώ στην Ελλάδα, από γερμανική εταιρεία.
Ο βόλος όντως ακούγεται, αλλά δεν έχω μάθει να έκλεισε η δουλειά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.416
Reaction score
27.701
Πάντως είναι όντως υπό διερεύνηση η κατασκευή ενός μικρού ηλεκτρικού πόλης, εδώ στην Ελλάδα, από γερμανική εταιρεία.
Ο βόλος όντως ακούγεται, αλλά δεν έχω μάθει να έκλεισε η δουλειά.
Αυτό λες;

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687
Αυτό λες;
Ναι.

Πισοκινητο, ελαφρύ, πιάνει 140χλμ/ω, δείχνει εξαιρετικό για πόλης.


Κι ο ανταγωνισμός στην αυτονομία :


Screenshot_20210407_173729_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210407_173746_com.android.chrome.jpg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687
Στην αρχή του προγράμματος φάνηκε ότι οι πόροι ήταν σχετικά περιορισμένοι, με συνέπεια ο αριθμός των δικαιούχων να δείχνει, φαινομενικά, μικρός. «Δεν είμαστε σε αυτή τη φάση. Στη νέα ΚΥΑ έχουμε ορίσει έναν προϋπολογισμό που τροποποιείται ανάλογα με τη ζήτηση. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν οι πόροι, δεν τίθεται ζήτημα επιλεξιμότητας. Μέχρι το τέλος του έτους μπορούν οι πολίτες να κάνουν αίτηση για ηλεκτρικό ποδήλατο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή οικιακό φορτιστή»


"«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Πώς να κάνετε αίτηση για ηλεκτρικό ποδήλατο ή αυτοκίνητο -Αναλυτικές οδηγίες | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr" https://www.iefimerida.gr/ellada/ilektriko-podilato-aytokinito-odigos-gia-epidotisi
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687
Το 70% των Ευρωπαίων οδηγών, θα θεωρούσε ένα ηλεκτρικό όχημα ως το επόμενο αυτοκίνητό τους.

Το αποτέλεσμα της έρευνας ουσιαστικά καταρρίπτει πολλούς από τους μύθους που σήμερα εμποδίζουν τους οδηγούς να κάνουν τη μετάβαση.

η ικανοποίηση των οδηγών από ένα ηλεκτρικό όχημα (EV) βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με το 89% των οδηγών EV να δηλώνουν ότι η μετάβαση σε EV ήταν η σωστή απόφαση. Το 74% αισθάνονται πιο άνετοι και το 77% το βρίσκουν πιο ξεκούραστο στην οδήγηση από ό,τι ένα όχημα ICE.

Το 97% των οδηγών EV δήλωσαν ότι η μετάβαση από τους συμβατικούς κινητήρες στα ηλεκτρικά οχήματα ήταν ευκολότερη από αυτό που περίμεναν.

Επιπλέον, η πλειοψηφία (70% )των οδηγών παραδέχτηκαν ότι η αυτονομία των EVs τους είναι καλύτερη από την αναμενόμενη πριν από την αγορά.

Η προοπτική του χαμηλού κόστους χρήσης δελεάζει το 31% των οδηγών ενός αυτοκινήτου ICE που σκέφτονται να το αλλάξουν με ένα EV. Από την άλλη πλευρά, έχοντας κάνει αυτή την αλλαγή, το 83% των οδηγών EV παραδέχεται ότι το EV τους έχει χαμηλότερο κόστος χρήσης από το αναμενόμενο.


"Έρευνα Nissan" https://www.capital.gr/diethni/3537...ko-oxima-tha-einai-to-epomeno-autokinito-tous
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687
"EV drivers spend average $3 and 34 minutes charging on electric superhighway" https://thedriven.io/2021/04/09/ev-...34-minutes-charging-on-electric-superhighway/

RACQ head of public policy Rebecca Michael says the average charge time from the 11,656 unique sessions since March last year had average charge time of less than 34 minutes, and an average cost of around $3 per session. The charging rate is around 20c/kWh.
 





Μηνύματα
13.613
Reaction score
6.571
Παααααααααααρα πολλοί.
Κοίτα πχ πόσα BMW και Mercedes είναι παρκαρισμένα έξω τη νύχτα.
Ναι αλλά αυτά δεν θέλουν και μια παροχή ρεύματος δίπλα.
Σε χθεσινή βόλτα, γύρω από την Ακρόπολη, είδα ένα ίδιο αλλά σε μαύρο χρώμα, παρκαρισμένο στον δρόμο, κάτω από τον περιφερειακό του Φιλοπάππου. Ακριβώς έξω από μια μονοκατοικία, προφανώς όχι τυχαία. Όποιος έχει ακίνητο σε εκείνο το σημείο, μπορεί χαλαρά να σκάσει και μια 50αρα+ για αυτοκίνητο.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.687

ID.4 Pro S 82 (kWh) 260 miles
Tesla Model 3 Standard Range Plus 263 miles
Chevrolet Bolt EV 259 miles
Ford Mustang Mach-E Select RWD Standard Range 230 miles.
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.853
Reaction score
4.601
40 χιλιαρικα δεν έκανε ούτε το μισό καγιέν την προηγούμενη δεκαετια. Μια νορμάλ Μερσεντές ξεκινούσε περίπου από τόσα. Το Λεόν το κούπρα στεϊσον βαγκον που ήταν το απόλυτο τσάμπα έκανε κοντά στα 35 χιλιάρικα... Για πχια ελίτ και πράσινα άλογα διαβάζω; Νορμάλ άνθρωποι αγόραζαν αυτοκίνητα στα 30-40 χιλιάρικα που γουστάρανε(με) ένα καλύτερο αυτοκίνητο από τον μέσο κούβα των 20-25 χιλιάδων ευρώ για την καύλα μας αλλά και για την ασφάλεια της οικογένειάς μας.

Προφανώς και δεν έχουμε όλοι την ίδια τσέπη, επισης το εταιρικό leasing έχει δυστυχως ακόμα στην χώρα μας σοβαρότατα πλεονεκτήματα έναντι του αστείου leasing για ιδιώτες. Δεν θα παραμείνει αυτή η κατασταση για πάντα, στα επόμενα λίγα χρόνια αφενός η εξέλιξη θα φτάσει και στα 20χιλιαρικα και τότε δεν θα υπάρχουν ουσιαστικές δικαιολογίες για κανέναν.Αφετερου το leasing για ιδιώτες θα γίνει ανταγωνιστικοτερο.
 
Last edited:


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.718
Reaction score
10.527
Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται !!
Με τιμές ανταγωνιστικές στην Τέσλα βλέπω το S σαν μελλοθάνατο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.320
Μηνύματα
2.858.463
Members
37.894
Νεότερο μέλος
Nika
Top