Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Δεν ξέρω τι χρήση θα μπορούσε να έχει αυτό το μερτσέντες, ως σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πέραν της επίδειξης μιας σειράς οθονών στο ταμπλό με ενιαίο εμπρός τζάμι.

Θαυμάζω βεβαίως το συντελεστή οπισθελκουσας και την πολυτέλεια του εσωτερικού, αλλά κάπου κει τελειώνει το ποίημα..
 


Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.882
Reaction score
34.266
Δεν ξέρω τι χρήση θα μπορούσε να έχει αυτό το μερτσέντες, ως σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πέραν της επίδειξης μιας σειράς οθονών στο ταμπλό με ενιαίο εμπρός τζάμι.

Θαυμάζω βεβαίως το συντελεστή οπισθελκουσας και την πολυτέλεια του εσωτερικού, αλλά κάπου κει τελειώνει το ποίημα..
Γιατι το λες αυτο; Ομορφο ειναι, ποιοτικο ειναι, μεγαλη αυτονομια, πολυτελες, εχει τα παντα ολα. Τιμη δεν ειδαμε ακριβως κι ενα πολυ μεγαλο μεγεθος.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.105
Reaction score
2.740
αν δεν φτιαχτει δικτυο στα πεζοδρομια η σοβαρη μεταβαση στα ηλεκτρικα στο ελλαδισταν θα αργησει
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Γιατι το λες αυτο; Ομορφο ειναι, ποιοτικο ειναι, μεγαλη αυτονομια, πολυτελες, εχει τα παντα ολα. Τιμη δεν ειδαμε ακριβως κι ενα πολυ μεγαλο μεγεθος.
Ακριβώς αυτό το πακέτο χαρακτηριστικών δε το καταλαβαίνω.

Τεράστια υπερπολυτελής λιμουζίνα.

Τιμή θα ξεκινάει χονδρικά από 100κ και μέχρι τα 200 θα έχεις επιλογές.

Προφανώς θα έχει χρήση για πρωθυπουργικο όχημα, αλλά μάλλον θα το θέλουν με θωράκιση που λόγω βάρους θα είναι θέμα....

Πάρα την πολύ μεγάλη μπαταρία, δεν νομίζω πως θα έχει πραγματική αυτονομία για Αθήνα Θεσσαλονίκη, λόγω πολύ μεγάλου βάρους, αλλά μπορεί και να τα καταφέρει, το παίζεις στον πρωθυπουργό; :lol:

Τες πα, προφανώς είναι κορυφαίο όχημα, αλλά αν μου το χάριζαν, θα το πουλούσα για να πάρω το άουντι με σόνος και με τα ρέστα ένα τεσλα. :gotcha:
 

gid

Μηνύματα
7.409
Reaction score
8.645
Δεν ξέρω τι χρήση θα μπορούσε να έχει αυτό το μερτσέντες, ως σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πέραν της επίδειξης μιας σειράς οθονών στο ταμπλό με ενιαίο εμπρός τζάμι.

Θαυμάζω βεβαίως το συντελεστή οπισθελκουσας και την πολυτέλεια του εσωτερικού, αλλά κάπου κει τελειώνει το ποίημα..

¨Ελα έλα τώρα, αφού είσαι βαμμένος καρά-Τεσλάκιας, ποιον κοροϊδεύεις;;

Αν είχε τα ίδια μπλιμπλίκια κάποιο Τέσλα, θα παραμιλούσες σήμερα για το διαστημικό αυτοκίνητο που είναι μια δεκαετία μπροστά από τον ανταγωνισμό.... :lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Τα Τεσλα είναι όντως μια 10-ετια μπροστά από τους υπόλοιπους, ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αν το ψάξεις, θα καταλήξεις στο ίδιο συμπέρασμα, ειλικρινά στο λέω.

Προσωπικά, το μόνο που με ενοχλεί στο μοντελ Υ που θα ήθελα να πάρω, είναι το μέγεθος. Λίγο αμερικανιά, λίγο χιούτζ. Αν ήταν 50-70 cm μικρότερου μήκους, θα ήταν ότι καλύτερο για τα δικά μου γούστα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Αν θυμάμαι καλά από το βίντεο ξεκινά από τα 80Κ εως 140Κ.
Αλλά σαν κλασική Μερσεντές θα είναι μόνο με αριστερό φλάς, το δεξί θα είναι στα έξτρα με συν 5Κ :gotcha:. Στην αυτονομία είναι 20 μίλια πίσω από τοTesla.

Η Tesla ήταν 10 χρόνια μπροστά.
Στο τεράστιο τάμπλετ . Δηλαδή την μετατροπή όλου του εσωτερικού από αναλογικό σε ψηφιακό. Δεν είναι τόσο απλό χιλιόμετρα καλωδιώσεων που κατέληγαν σε διακόπτες να μεταφερθούν σε τάτς σκριν. Είναι νέα αρχιτεκτονική.
Όταν το έκανε πριν από δέκα χρόνια ήταν πρωτοπορία. Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στα σαλόνια των άλλων για να καταλάβουμε πόσο μπροστά ήταν.
Πλέον δεν είναι.

Ήταν 10 χρόνια μπροστά όταν έβαλε στο πάτωμα τις μπαταρίες.
Σιγα τα αυγά θα μου πείτε αλλά δεν είναι τόσο απλό. Σχεδίασε από την αρχή ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο ενώ οι άλλοι προσπαθούσαν για λόγους οικονομίας να στριμώξουν μπαταρίες κάτω από τα καθίσματα. Αυτό είχε ως συνέπεια να ψύχουν σωστά τις μπαταρίες τους.
Πλέον δεν είναι.

Ήταν 10 χρόνια μπροστά στους ηλεκτροκινητήρες.
Δεν ξέρουμε αν είναι ακόμα. Τώρα βγάζουν οι μεγάλοι τα νέα τους μοντέλα.

Ήταν 10 χρόνια μπροστά στο autopilot.
Παραμένει χρόνια μπροστά.

Ήταν 10 χρόνια μπροστά στο δίκτυο φορτιστών.
Παραμένει αιώνες μπροστά.

Δυστυχώς παραμένει πίσω στα γνωστά θέματα ποιότητας και αιώνες πίσω στο after sales.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Την πλατφόρμα σκεϊτμπορντ που τώρα παλεύουν και ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές, η Τεσλα την χαρακτήρισε το 2020 obsolete.

Stractual batteries με single cast Θα βγάλει, πιθανώς πρώτη εμφάνιση στο μοντελ 2 πιθανώς εντός του '22.

Octovalve. Κανείς δεν έχει κάτι παρόμοιο.

Κλπ.. Μη το συζητάς.

Βεβαίως το δίκτυο πραγματικών ταχυφορτιστών της Τεσλα είναι μοναδικό, ενώ οι υπόλοιποι παλεύουν με ελάχιστους 22 kW φορτιστές και χαμηλότερες δυνατότητες ταχύτητας φόρτισης στα αυτοκινητα.

Στην τελική, δε μετράει πόσο κρατάει η μπαταρία, αλλά πόσο γρήγορα φορτίζει, ο ρυθμός φόρτισης σε χλμ/λεπτό φόρτισης, και η Τεσλα είναι χαοτικά μπροστά.

Απορώ γιατί δε δίνει μια λύση να χρησιμοποιούνται οι ταχυφορτιστες της Τεσλα με μετατροπέα και σε άλλα ev, κι ας χρεώνει διπλάσια το ρεύμα.


Βεβαίως σε ποιότητα κατασκευής και άνεση κύλισης, δεν έχει φτάσει την γερμανική.

Ακόμα και το τελευταίο model 3 του 2021, με διπλά τζάμια ηχομόνωσης, έχει σαφώς υψηλότερο θόρυβο κύλισης από το id3 και χειρότερη ανάρτηση όσον αφορά άνεση σε λακκούβες.
Δηλαδή πιο ευχάριστο ταξίδι θα κάνεις με id3 αυτή τη στιγμή που μιλάμε, παρά με το πιο καλοπουλημενο Τεσλα, το μοντελ 3.

Ωστόσο, ο ίδιος ο ελον μασκ δήλωσε πως το Model Y που θα κατασκευαστεί στη Γερμανία, θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο, σε πολλούς τομείς.
Για να δούμε..
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Φιλαράκ να σε πω κατ;
Το κάθισμα της Merc και την ποιότητα εσωτερικού - κύλισης δεν τα φτάνει η Tesla ούτε σε 100 χρόνια.
Σέστηκε ο αγοραστής για την βαλβίδα του ψυκτικού.

ΥΓ: Δώρο να μου την έκανες θα την πουλούσα και θα έπαιρνα το 3. Αλλά η τεχνολογική ανωτερότητα κάνει μπαμ.
Είναι σαν να παίζει μπάλα η εθνική Γερμανίας Vs ΗΠΑ. Το κατέχουν το άθλημα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Το κάθισμα της Merc και την ποιότητα εσωτερικού - κύλισης δεν τα φτάνει η Tesla ούτε σε 100 χρόνια.
Σέστηκε ο αγοραστής για την βαλβίδα του ψυκτικού.
Σωστά. :drinks:

¨Ελα έλα τώρα, αφού είσαι βαμμένος καρά-Τεσλάκιας, ποιον κοροϊδεύεις;;
Κανέναν, ούτε καν τον εαυτό μου. 8-)

Όπως ξαναείπα, έδωσα προκαταβολή και περιμένω να μου παραδοθεί το id3 και όχι ένα Τεσλα 3, που θα είχε πραγματικά ασήμαντη διαφορά τιμής. :dance2:
 
Last edited:

Μηνύματα
15.014
Reaction score
20.759
η σειρά S έχει το κοινό της και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ
μεταξύ μας το αυτοκίνητο προσφέρει ανέσεις δυσεύρετες έως ανύπαρκτες σε άλλο κατασκευαστή.
είναι φτιαγμένο για λεφτάδες που μπαίνοντας σε ένα αυτοκίνητο είτε ως επιβάτες είτε ως οδηγοί δε θέλουν να νιώσουν οτι μπαίνουν σε κάτι ποιοτικά υποδεέστερο από το πολυτελές σπίτι τους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
μεταξύ μας το αυτοκίνητο προσφέρει ανέσεις δυσεύρετες έως ανύπαρκτες σε άλλο κατασκευαστή.
Νομίζω πως οι γνωστές αγγλικές λιμουζίνες προσφέρουν πολλά περισσότερα, αλλά σε υψηλότερο κοστολογιο βέβαια.

Τέλος πάντων, είναι κατηγορία αυτοκινήτων που δεν έχει ενδιαφέρον για μένα, και προφανώς για την συντριπτική πλειοψηφία, αλλά εννοείται πως η πολυτέλεια του εσωτερικού και η ποιότητα κύλισης αυτών των αυτοκινήτων παραμένουν σημεία θαυμασμού για όλους μας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
<<το e.Primacy αυξάνει την αυτονομία τους κατά περίπου 7%, έναντι των άλλων ελαστικών της κατηγορίας του, ή 30 χιλιόμετρα για ένα όχημα με αυτονομία 400 χιλιομέτρων.>>

"Michelin e.Primacy: "Πράσινο" ελαστικό με κορυφαίες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου - Autoblog.gr" https://www.autoblog.gr/2021/04/14/...ies-epidoseis-kai-xamhlh-katanalwsh-kausimou/

Οι διαφορές στην αυτονομία από τέτοια ελαστικά, μπορούν να ισοσκελίσουν τη μείωση της χωρητικότητας των μπαταριών μετά από 100.000χλμ (μετρήθηκε 8% σε κάποια Τεσλα).

Πολύ σημαντική η τεχνολογια των ελαστικών στα ev.
 

Μηνύματα
15.014
Reaction score
20.759
η μικρή αυτονομία της μπαταρίας έχει οδηγήσει σε μεγάλη εξέλιξη στα θέματα διαχείρισης ενέργειας.
είναι ευτύχημα που ΔΕΝ βγάζουν χλμ οι μπαταρίες μέχρι στιγμής.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Το Mercedes στα 100 χιλιάδες θα είναι με οθονούλες μεγέθους iPhone.
3 οθόνες, θα πρέπει να πληρώσεις έξτρα για να μεγαλώσει καθεμία από αυτές, φθάνοντας 200 χιλιάδες αν θες να είναι όλες μεγάλες όπως τις μεγάλες της φωτογραφίας.

[Διδάγματα από πρόσφατη επίσκεψη σε αντιπροσωπεία Merc]
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Και οι δικές μου εντυπώσεις από το EQA, που πήγα αντιπροσωπεία να ρωτήσω τιμές για τα "έξτρα", είναι ανάλογες.
Χρεώνουν πολύ φουσκωμένα κοστολογια για οτιδήποτε έξτρα ζητάς.

Αν θες να το πάρεις με φουλ έξτρα, ηλιοροφες και head up display και δεξερωγωτι, το κοστολογιο πάει πραγματικά πολύ ψηλά, όχι αστεία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
Η μεγάλη ιστορία των ev ξεκινάει από δω:

1618603787988.png


Και συνεχίζει με ένα σωρό απίθανα ev:

1618603847897.png


1618603865581.png


1618603904950.png


Κλπ κλπ κλπ

Και ένα πολύ ωραίο βίντεο με όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τότε που εμφανίστηκαν, τον Απρίλιο του 1880:

"An illustrated history of electric car design | Stuff.co.nz" https://i.stuff.co.nz/motoring/evs/124743456/an-illustrated-history-of-electric-car-design
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.391
Reaction score
125.527
<< ο αεροδυναμικός συντελεστής της φτάνει στο Cd 0,20, καθιστώντας την ηλεκτρική limo το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής της αυτοκίνησης>>

"Νέα Mercedes EQS (+video) - mercedes, mercedes eqs, mercedes s-class" https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Nea-Mercedes-EQS-video_215686.asp
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.482
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top