Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
range extender λύση αναμένεται να παρουσιάσει και η mazda με μικρό μοτεράκι περιστροφικού τύπου (χεχεχε)
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
3.907
Reaction score
3.700
Η γνωστή εταιρία κατασκευής smartphones παρουσίασε το SF5, ένα plug-in υβριδικό crossover στο μέγεθος του Audi Q5. Το μήκος φτάνει τα 4.700 χλστ

το ηχοσύστημα αποτελείται από 11 ηχεία και 2 subwoofers

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην ηχομόνωση, με τους Κινέζους να ανακοινώνουν πως στο ρελαντί ο θόρυβος είναι μόλις 38 db.

Το SF5 διαθέτει έναν 1.500άρη τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, που λειτουργεί ως γεννήτρια για τη μπαταρία. Η οποία, με τη σειρά της, δίνει ενέργεια σε δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) συνολικής απόδοσης 551 ίππων και 820 Nm. Ισχύς ικανή να το στείλει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,7 δλ. Μόνο με το ρεύμα, το αυτοκίνητο της Huawei μπορεί να κινηθεί έως 180 χλμ.

Οι πωλήσεις του SF5 ξεκινούν τάχιστα, μόλις από τον επόμενο μήνα, και με τιμή εκκίνησης τις 216.800 γουάν (27.716 ευρώ).

Εκ πρώτης όψεος φαίνεται να έχει και τα θετικά του...
Πως θα πείσουμε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να σταματήσουν να βάζουν όλα τα χειριστήρια σε οθόνες αφής >:(;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702

η αντίστροφη μέτρηση για να βγει στους δρόμους το ηλιακό αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει…

Πρόκειται για ένα ηλιακό όχημα που σχεδιάστηκε από πρώην μηχανικούς της Tesla και της Ferrari, με την κουκούλα και την οροφή του αυτοκινήτου να αποτελούνται από ηλιακούς συλλέκτες.

Τα ηλιακά πάνελ μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες με ρυθμό φόρτισης περίπου 8 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ αν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο για πολλές ώρες σε εξωτερικό παρκινγκ ή στο δρόμο η αυτονομία μπορεί να φθάσει και τα 70 χιλιόμετρα, αρκετά παραπάνω από το μέσο όρο των ημερήσιων αναγκών ενός ευρωπαίου οδηγού.

Πηγή: https://www.skai.gr/news/autokinito...s-tis-eyropis-kai-iliako-ilektriko-aytokinito




 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Powered by the sun
Thanks to more than 248 solar cells seamlessly integrated into the body of our solar car. The Sion can add up to 245 km (112 km on average) of driving range per week through solar energy to the car’s battery. Full self-sufficiency on short distances.

Price
€25,500


Battery
35 kWh

Drivetrain
120 kW Motor

Trunk Volume
650 l

Charging
CCS: 30 Min.
Type 2: 3.5 h
SchuKo: 13 h

Range
255 kilometers according to WLTP standard

Solar Range
Up to 245 km/week

Torque
270 Nm

Max. Speed
140 km/h

 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
Screenshot_20210422-184927.jpg

... σαν το χοντα τσαζ ή τυπου μιτσουμπισι η κοψια του απεξω, ομως αυτο εκει τωρα τι ειναι; μουχλα ; ταπετσαρια δασος!; 🐒
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Now, Tesla is on the verge of opening a new factory in Texas and another in Germany. Both aim to begin Model Y production later this year. If you asked CEO Elon Musk, he'd probably tell you these upcoming Model Y crossovers will have better paint, higher overall quality, and perhaps even 4680 cells. Maybe they'll even have structural battery packs?




Αυτό το "πακέτο" περιμένουμε.. :)

1. Air suspension (adjustable)
2. Structual battery pack (4680)
3. Better paint & overall quality (Berlin)
4. Noise cancelation (active)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Εδώ και καιρό το βλέπουμε να έρχεται, και να που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά από τη Ρενό:

"θα είναι το πρώτο που θα ενσωματώνει Active Cruise Control με «υποχρεωτική» συμμόρφωση με τα όρια ταχύτητας"


Περιορισμός της τελικής ταχύτητας και υποχρεωτική τήρηση των ορίων ταχύτητας, αργά ή γρήγορα θα εφαρμοσθούν σε όλα τα αυτοκίνητα, είτε ev είτε ice.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Θα γινει η χαρα των προγραμματιστων!
Το πιο ευκολο θα ειναι να βγαλουν τον κοφτη.
Πολύ φοβάμαι πως αυτές οι μέρες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Μάλλον τα χειρότερα να περιμένεις, πχ το αυτοκίνητο να μη ξεκινάει καν αν δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ, και να σε καρφώνει το ίδιο στην επιτόπια τροχαία άμα πατήσεις πάνω από τα όρια ταχυτήτων. :lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Πρόσφατα κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το πρώτο ηλεκτρικό LEAF –ταξί με μπαταρία των 62KWh και 528 χιλιόμετρα αυτονομία.

 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
Εδώ και καιρό το βλέπουμε να έρχεται, και να που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά από τη Ρενό:

"θα είναι το πρώτο που θα ενσωματώνει Active Cruise Control με «υποχρεωτική» συμμόρφωση με τα όρια ταχύτητας"


Περιορισμός της τελικής ταχύτητας και υποχρεωτική τήρηση των ορίων ταχύτητας, αργά ή γρήγορα θα εφαρμοσθούν σε όλα τα αυτοκίνητα, είτε ev είτε ice.
Πωλείται mazda cx7
Μοντέλο 08 με πραγματική τελική 240+
Ευκαιρία , μόνο 55000 ευρώ!!!
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447

Οι λόγοι που ένας στους πέντε επιστρέφει σε εσωτερικής καύσης στην Καλιφόρνια.


Αν και δεν αφορά τον αγοραστή, η ζημιά ανα όχημα της Tesla αναπληρώνεται απο carbon credits και bitcoin...
Η ανακοίνωση αγοράς bitcoin απο τον Musk οδήγησε σε μεγάλη αύξηση της τιμής του. Μεγάααλη κομπίνα αυτή. ;)
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.962
Reaction score
6.687
Οι λόγοι που ένας στους πέντε επιστρέφει σε εσωτερικής καύσης στην Καλιφόρνια.
Μπορείς να το δεις και ανάποδα πάντως αυτό:
"4 στους 5 αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων παλιάς τεχνολογίας (έως 2018), δηλώνουν πως δεν θα επιστρέψουν ξανά σε συμβατικό".

Μάλιστα για την Tesla συγκεκριμένα (που εκείνη την εποχή ήταν πιο μπροστά), το ποσοστό ανεβαίνει στο 90%. Μια χαρά το βρίσκω, δεδομένου ότι μιλάμε για μια (ακόμη και σήμερα, πόσο μάλλον τότε) καινούργια τεχνολογία με δεδομένα προβλήματα (μικρότερο δίκτυο σε σχέση με πρατήρια βενζίνης, μεγαλύτερος χρόνος φόρτισης κλπ.).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Οι λόγοι που ένας στους πέντε επιστρέφει σε εσωτερικής καύσης στην Καλιφόρνια
Το μικρότερο ποσοστό επιστροφής στα ICE το έχουν τα Τεσλα.

Προφανώς το οργανωμένο δίκτυο ταχυφορτιστων της Τεσλα είναι ο άσσος στο μανίκι της φίρμας, όπως και τα πιο "ώριμα" ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με ικανοποιητική αυτονομία.

Το πρόβλημα του δικτύου ταχυφορτιστων για τις υπόλοιπες μάρκες, είναι σημαντικό σε όλο τον πλανήτη.

Και μεις είμαστε σε άθλια κατάσταση, ταχυφορτιστή 100kw δε βλέπεις ούτε με κιάλια, πόσο μάλλον 150-αρη ή 300-αρη..

Οι 99 στους 100 ταχυφορτιστες στους δρόμους είναι 22kW..

Σιγα σιγά, με ρυθμούς χελωνας:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Όπως και να'χει, το πράγμα είναι αποφασισμένο, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τόσο τα κράτη όσο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βάλει πλώρη ηλεκτρική, και εντός της δεκαετίας που διανύουμε, πρακτικά θα πάψουν οι υπόλοιπες επιλογές.

Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να προσαρμοστουμε όλοι στα νέα δεδομένα, τόσο οι αγοραστές αυτοκινήτων, όσο και τα άπειρα διάσπαρτα πρατήρια βενζίνης.

Προς το παρόν, οι πρατηριούχοι δεν έχουν νιώσει σοβαρή ελάττωση στις πωλήσεις υγρών καυσίμων, και αντιθέτως, όσοι έχουν κάνει μια επένδυση για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δε βλέπουν αυτή η επένδυση να αποδίδει, διότι είναι πραγματικά ελάχιστος ο αριθμός των ev που κυκλοφορούν, κι ακόμα πιο μικρή η ανάγκη αυτών για φόρτιση στο δρόμο, καθώς όλοι φορτιζουν στο σπίτι τους.

Είναι αυτό ένα πραγματικό πρόβλημα που απομακρύνει τους πρατηριουχους από τέτοιες επενδύσεις. Φαύλος κύκλος.

Επιπρόσθετο πρόβλημα είναι οι προδιαγραφές ηλεκτρικής παροχής για τους πρατηριουχους, διότι για να δώσουν 300kW θέλουν ειδικές εγκαταστάσεις.
Ακόμα πιο μεγάλο είναι (και θα είναι) το πρόβλημα με τα φορτηγά, όπου προωθείται το 1MW φόρτισης, και τα μεγαβάτ δεν είναι παιχνίδια..
Πολύ ειδικές συνδέσεις ρεύματος, αδύνατες στις περισσότερες περιοχές λόγω έλλειψης υποδομών της κάθε "ΔΕΗ".

Δύσκολο το πρόβλημα και για τους παρόχους ρεύματος, καθώς σύμφωνα με μελέτη της Toyota, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία πόλη στον πλανήτη που να μπορεί να αντέξει τις ανάγκες σε ρεύμα αν ξαφνικά όλοι οι κάτοικοι αλλάξουν όλα τα ICE με ev και τα βάλουν όλοι το βράδυ για φόρτιση.
Θα πέσουν όλα. Κανένα δίκτυο δεν τα αντέχει.

Η μετάβαση λοιπόν, έχει πολύ δουλειά, είναι ένα ντόμινο αλλαγών που οφείλουν να ακολουθήσουν οι παροχοι ηλεκτρικού ρεύματος πρωτίστως, και μετά οι πρατηριούχοι.

Η συνδυασμένη εκμετάλλευση των εναλλακτικών πηγών ενέργειας (αιολική, ηλιακή, κλπ) σε κάθε περίπτωση, δείχνει να είναι ένα σωστό βήμα, και έχουν ήδη εμφανιστεί τέτοιες λύσεις, ακόμα και από εκμετάλλευση της ενέργειας των κυμάτων σε φορτιστές αυτοκινήτων όπως είδα στη Σκωτία, με φορτιστές 300kW παρακαλώ..
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Ακόμα και οι οικιακοί φορτιστές, 7kW σε μονοφασικη παροχή και 11kW σε τριφασική, εύκολα φέρνουν στα όρια τις δυνατότητες της παροχής, με κάποια μηχανήματα σοβαρής κατανάλωσης να λειτουργούν στο σπίτι (κουζίνα, θερμοσίφωνο, κλιματισμός, κλπ).

Βέβαια υπάρχουν δικλείδες στην οικιακή εγκατάσταση, ειδικά πηνία που ελέγχουν την συνολική κατανάλωση της οικίας και δίνουν προτεραιότητα σε αυτήν, παρά στο αυτοκίνητο.
Αυτές όμως οι λύσεις, απλώς δείχνουν την έκταση του προβλήματος.

Ακόμα ακόμα και σε μια απλή σουκο να βάλεις το ev να φορτίσει, θα δεις την έκταση των προβλημάτων στις οικιακές εγκαταστάσεις, όπου θεωρητικά η κάθε σουκο αντέχει 16Α, μα στην πράξη με 16Α για 9 ώρες σερί, μάλλον θέμα θα προκύψει. Μόλις 3,7kW μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα, πόσο μάλλον 7 και 11 kW..
 

Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
η οικιακή φόρτιση δεν είναι πρόβλημα, θα το βάλεις στην πρίζα και θα το προγραμματίσεις να φορτίσει μετά τα μεσάνυχτα που δεν δουλεύει τίποτα.
20KWh θα ζητήσεις, μέχρι τις 7 το πρωί θα είναι έτοιμο.
η φόρτιση εκτός οικίας είναι το θέμα.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.575
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top