Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

gid

Μηνύματα
7.283
Reaction score
8.498
Βασικός παράγοντας για την επικράτηση των ηλεκτρικών θα είναι ο φόβος για τα νέα μέτρα που - όπως φαίνεται - θα θεσπίζονται διαρκώς κατά των συμβατικών. Κανείς δε θέλει να αγοράσει αμάξι που σε 3-5-7 χρόνια ίσως δε θα μπορεί να το κυκλοφορήσει χωρίς "ποινές" και παντού.
 

Μηνύματα
2.336
Reaction score
4.896
Βασικός παράγοντας για την επικράτηση των ηλεκτρικών θα είναι ο φόβος για τα νέα μέτρα που - όπως φαίνεται - θα θεσπίζονται διαρκώς κατά των συμβατικών. Κανείς δε θέλει να αγοράσει αμάξι που σε 3-5-7 χρόνια ίσως δε θα μπορεί να το κυκλοφορήσει χωρίς "ποινές" και παντού.
Αν δεν φτηνήνουν έως την τιμή των αντίστοιχων συμβατικών, αν δεν αυξηθεί η αυτονομία, αν δεν υπάρξει τρόπος ταχείας φόρτισης οπουδήποτε βρεθείς (άκουσα πρόσφατα το γελοίο 20 ώρες για πλήρη φόρτιση με οικιακό ρεύμα της bmw) και κυρίως αν δεν αυξηθεί η ζωή της μπαταρίας στα 20 χρόνια ή 300.000Km...δεν υπάρχει περίπτωση να υπερτερήσουν των συμβατικών.
 

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
ξέχασε το το τελευταίο
καμία ελπίδα.
2 7ετίες προβλέπεται να βγάζουν στο μέλλον τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και αυτό μετά από factory refurbish
 

gid

Μηνύματα
7.283
Reaction score
8.498
Αν δεν φτηνήνουν έως την τιμή των αντίστοιχων συμβατικών, αν δεν αυξηθεί η αυτονομία, αν δεν υπάρξει τρόπος ταχείας φόρτισης οπουδήποτε βρεθείς (άκουσα πρόσφατα το γελοίο 20 ώρες για πλήρη φόρτιση με οικιακό ρεύμα της bmw) και κυρίως αν δεν αυξηθεί η ζωή της μπαταρίας στα 20 χρόνια ή 300.000Km...δεν υπάρχει περίπτωση να υπερτερήσουν των συμβατικών.
Η αυτονομία βρίσκεται ήδη ψηλά και διαρκώς ανεβαίνει

Οι τιμές θα πέσουν όπως πάντα συμβαίνει σε προϊόντα νέας τεχνολογίας και οικονομίες κλίμακας

Η ταχεία φόρτιση σε εξωτερικούς σταθμούς φόρτισης είναι ήδη δεδομένη, κανένας σταθμός φόρτιστης δεν δίνει ρεύμα οικιακής στάθμης, είναι όλοι πολύ ισχυρότεροι, σε μισή-μια ώρα έχεις φύγει

Οι οικιακές πρίζεις είνα θέμα με την τυπική παροχή των 8KVA, αλλά έτσι κι αλλιώς πόσοι έχουν εσωτερικό γκαράζ; Οι περισσότεροι θα βασίζονται σε εξωτερκούς σταθμούς που μάλιστα θα είναι και πιο οικονομικοί για να τραβανε κόσμο σε mall και τέτοια κόλπα

Η διάρκεια μπαταρίας μπορεί να μην φτάσει εκεί που εσύ θέλεις αλλα και το συμβατικό πόσο σε έχει ματώσει μετά από 300Κ χλμ; Και τι αξία μεταπώλησης έχει;

Και στην τελική, αν το συμβατικό δεν επιτρέπεται π.χ. να κυκλοφορήσει μέσα στην πόλη λόγω ρύπανσης (ή έστω υπόκειται σε μονά-ζυγά), τι θα κάνεις;
 

TGD

Μηνύματα
6.906
Reaction score
7.002
Τα χιλιόμετρα τα βγάζουν οι μπαταρίες ήδη, αν δεν είσαι ταξιτζής θα αλλάξεις αμάξι πριν την μπαταρία. Τα άλλα θέλουν δουλειά, αλλά -όπως έχω ξαναπεί- ας ήταν αλλιώς τα πράγματα και θα είχα ηλεκτρικό για την πόλη από πρόπερσι.
 

Μηνύματα
2.336
Reaction score
4.896
Η αυτονομία βρίσκεται ήδη ψηλά και διαρκώς ανεβαίνει

Οι τιμές θα πέσουν όπως πάντα συμβαίνει σε προϊόντα νέας τεχνολογίας και οικονομίες κλίμακας

Η ταχεία φόρτιση σε εξωτερικούς σταθμούς φόρτισης είναι ήδη δεδομένη, κανένας σταθμός φόρτιστης δεν δίνει ρεύμα οικιακής στάθμης, είναι όλοι πολύ ισχυρότεροι, σε μισή-μια ώρα έχεις φύγει

Οι οικιακές πρίζεις είνα θέμα με την τυπική παροχή των 8KVA, αλλά έτσι κι αλλιώς πόσοι έχουν εσωτερικό γκαράζ; Οι περισσότεροι θα βασίζονται σε εξωτερκούς σταθμούς που μάλιστα θα είναι και πιο οικονομικοί για να τραβανε κόσμο σε mall και τέτοια κόλπα

Η διάρκεια μπαταρίας μπορεί να μην φτάσει εκεί που εσύ θέλεις αλλα και το συμβατικό πόσο σε έχει ματώσει μετά από 300Κ χλμ; Και τι αξία μεταπώλησης έχει;

Και στην τελική, αν το συμβατικό δεν επιτρέπεται π.χ. να κυκλοφορήσει μέσα στην πόλη λόγω ρύπανσης (ή έστω υπόκειται σε μονά-ζυγά), τι θα κάνεις;
Καλά, όταν θα... τότε θα αγοράσουμε ηλεκτρικό, χα χα
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.948
Reaction score
6.648
ξέχασε το το τελευταίο
καμία ελπίδα.
2 7ετίες προβλέπεται να βγάζουν στο μέλλον τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και αυτό μετά από factory refurbish
Δηλαδή αυτή τη στιγμή βγάζουν πολύ πάνω από 7ετια (χωρίς refurbish) και "στο μέλλον" θα βγάζουν λιγότερο; Πως θα γίνει αυτό το μαγικό;

Σε μια δεκαετία τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ πιο αξιόπιστα και μακροβιότερα από τα συμβατικά. Οι κινητήρες είναι ήδη, οι μπαταρίες είναι αυτή τη στιγμή συγκρίσιμες και θα γίνουν πολύ πολύ καλύτερες, γιατί οι λόγοι που τις κάνουν να φθίνουν είναι γνωστοί και συγκεκριμένοι και θα ξεπεραστούν. Δεν είναι σαν τους συμβατικούς κινητήρες που δέχονται μηχανική καταπόνηση και αυτό θα υπάρχει πάντα όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία.
 

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
Το μοντέλο που πρόκειται να προωθηθεί είναι της χρονομίσθωσης. Θα παίρνεις πρώτης κατηγορία όχημα 0-4ετων με τόσα το μήνα , δεύτερης με 4-7 με τόσα μήνα , factory refurbished 7-10ετων κλπ

Θα τα έχει όλα απάνω του και θα σου ξεκλειδώνουν features. Θέλεις να κάνει 0-100σε 3 θα πληρώνεις 600 το μήνα , θέλεις σε 7 δευτερόλεπτα θα πληρώνεις 400 , θέλεις ταχυφόρτιση 300αρα θα πληρώνεις , θέλεις την απλή θα είναι στο πακέτο.
Μην ξεχνάμε ότι στο κύκλο ζωής ενός ιχ υπάρχει ένα σημαντικό κόστος που αφορά τακτική συντήρηση και βλάβες που αφορά κατά κύριο λόγο τον κινητήρα και τη μετάδοση , ένα κόστος που πρακτικά εξαλείφεται.
Αν βγάλουν και 20 χρόνια μπαταρία ποιος θα συντηρήσει την αγορά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Έχει πάντως αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που συμπλήρωσαν πάνω από 8-ετια και δουλεύει κανονικά η μπαταρία τους.

Πολλά έχουν ξεπεράσει τα 500.000 χλμ και ένα διάβασα πως ξεπέρασε το 1 μυριο χιλιόμετρα με μια αλλαγή μπαταριών από σφάλμα εργοστασιακό στα πρώτα 2 χρόνια.

Αυτές οι "φοβίες" για τις σύγχρονες μπαταρίες, είναι ανυπόστατες.

Τες πα, εδώ θα είμαστε..

Τα ice θα ακριβύνουν πολύ, πριν φτηνύνουν τα ev, λόγω euro 7 προδιαγραφών. Η Ρενό λέει για διπλασιασμό τιμής στα πολύ φτηνά μικρά ice.
 
Last edited:


gid

Μηνύματα
7.283
Reaction score
8.498
Καλά, όταν θα... τότε θα αγοράσουμε ηλεκτρικό, χα χα
Κανείς δεν είπε πως θα αγοράσεις ηλεκτρικό αύριο, οπότε δε βλέπω γιατί γελάς. Αλλά ότι θα αγοράσεις, αυτό είναι βέβαιο.
 

Μηνύματα
2.336
Reaction score
4.896
Κανείς δεν είπε πως θα αγοράσεις ηλεκτρικό αύριο, οπότε δε βλέπω γιατί γελάς. Αλλά ότι θα αγοράσεις, αυτό είναι βέβαιο.
Γελάω γιατί κάποιοι (εκ του marketing της αυτοκινητοβιομηχανίας) προσπαθούν να μας πείσουν πόσο "συμφέρον" είναι να ξεπουληθούμε και να αγοράσουμε τώρα ηλεκτρικό αυτοκίνητο....
 


TGD

Μηνύματα
6.906
Reaction score
7.002
1. Το προσόν του ηλεκτρικού είναι ότι δεν κάνει θόρυβο.
2. Φωτιζόμενη πολύχρωμη γρίλια. Σαν νταλικά. Μπλιαχ!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
1. Το προσόν του ηλεκτρικού είναι ότι δεν κάνει θόρυβο.
Επίσης ότι έχει άμεσα διαθέσιμο γκάζι, από την εκκίνηση.
Τέλος, είναι ασφαλέστερο αυτοκίνητο.

Αυτά είναι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα, οδηγικά μιλώντας.

Στα υπόλοιπα θέματα :

1. Είναι τίγκα φορτωμένο με μπλιμπλικια, απλικέισονς και κουλες δυνατότητες. Η χαρά του γκατζετακια.

2. Καίει ελάχιστα ευρώ ανά 100χλμ, έχει φτηνότερα σέρβις και φτηνότερη ασφάλεια. Γενικά έχει πολύ μειωμένα έξοδα συντήρησης.

3. Έχει επιδότηση αγοράς, φοροαπαλλαγη, δεν έχει τελη κυκλοφορίας, έχει δωρεάν στάθμευση σε πάρκινγκ του Δήμου, και πιθανώς φτηνότερα διόδια. Γενικά έχει οικονομικά κίνητρα.

4. Αν το φορτίζεις σπίτι, δε ξανασταματας ποτέ σε βενζινάδικο όλη τη χρονιά που πηγαινοερχεσαι στη δουλειά.

5. Καμιά φορά όταν πας για καφέ ή σε λιντλ κλπ, φορτίζει δωρεάν. Τζάμπα εντελώς χιλιόμετρα.

6. Είναι οικολογικό, δε βγάζει μπόχα τίποτα, μηδέν, και ήσυχο.. Αν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν μέσα σε μια μεγαλούπολη ξαφνικά γινόντουσαν ηλεκτρικά, θα περπατούσες στους δρόμους και θα ήταν ήσυχα, και δε θα βρωμουσε καυσαέριο εξάτμισης. Θα έπινες καφέ στο μπαράκι στο πεζοδρόμιο στην παραλιακή, και ούτε εξάτμιση θα άκουγες, ούτε μπόχα από καμένα λάδια.
Πολιτισμός.
 

Μηνύματα
27.023
Reaction score
24.954
Μην γράφεις ότι κουλό σου έρχεται στο κεφάλι.

Γκάζι έχουν από την εκκίνηση και τα ice , με την χρήση συμπλέκτη και ανέβασμα στροφών. Πατινάρισμα λέγεται .
Ασφαλή είναι και τα ice. Ποιά η διαφορά της μίας ασφάλειας με την άλλη ? τα ίδια συστήματα έχουν.

1. δεν είναι κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου τα απλικέισονς για τους γκατζετάκηδες.
2. Και τα ice πλέον καίνε ελάχιστα ανά 100χλμ.Και αν δεν φόρτωναν τηνβενζίνη με ένα κάρο φόρους θα ήταν ακόμα φθηνότερα. Δλδ το ρεύμα είναι δωρεάν ? Οταν πληθύνουν τα ev και θα φορτωθεί το δίκτυο για να φορτίζονται όλα αυτά τι θα γίνει ? δεν θα ανέβει η τιμή της κιλοβατώρας? Τα φτηνότερα σερβις μένει να τα δούμε. Και τα ice εχουν φτηνά σερβις , αφού πλέον δεν θέλουν τίποτα , πέραν της αλλαγής λαδιών στα 20-30χιλ χλμ. Για την μειωμένη τιμή της ασφάλειας αυτό θα το δούμε.
3. Για όλα αυτά τα μαιμού προνόμια , θα το δούμε όταν ο στόλος γίνει αρκετά μεγάλος και αρχίσει το κράτος να τα βλέπει σαν αγελάδες προς άρμεγμα όπως έβλεπε τόσα χρόνια τα ice και ακόμα το κάνει.
Θα σου πω εγώ που θα πάει η φοροαπαλλαγή τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας τα μειωμένα διόδια και η δωρεάν στάθμευση στα πάρκινγκ του Δήμου. Θα τα διαγράψουν με αριθμητική πρόοδο.
4.Για να το φορτίσεις στο σπίτι , θα πρέπει να έχεις ικανό φορτιστή , και όχι τα 8kva της απλής παροχής. Ασε που οι περισσότεροι δεν έχουν πάρκινγκ -πυλωτή για να μπορέσουν να το υλοποιήσουν . Οσο για το βενζινάδικο , δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα των 3-4 λεπτών στάση για να γεμίσεις , ή έστω να μισογεμίσης βενζίνη το ρεζερβουάρ. Εδώ μιλάς για 20 λεπτες και ωριαίες στάσεις για φόρτιση μπαταριών, το βενζινάδικο σε πείραξε?
5. ποιά καφέ έχουν δωρεάν ταχυφορτιστές και δεν το ήξερα? στα lidl δεν πάω είναι σιχαμένα , εκτός μία φορά το δίμηνο να πάρω έναν συγκεκριμένο καφέ και φεύγω τρέχοντας. Δεν τα μπορώ. Οχι μόνο εγώ και πολλοί άλλοι .
6. Σιγά που σε ενοχλούν οι εξατμίσεις και το καυσαέριο ! Στο 80-90 ζείς?
Καμμένα λάδια και βρώμα βγάζουν μόνο τα κωλοdiesel , αλλά αυτά θα αργήσουν πολύ να εξαφανιστούν.
Αυτά είναι υπεύθυνα για όλα αυτά που αναφέρεις στο 6. Οχι τα βενζινοκίνητα.
Πολιτισμός δεν είναι να πίνεις καφέ στο μπαράκι στην παραλιακή και να μην έχεις τα αυτοκίνητα να κάνουν όλα αυτά που αναφέρεις , για τα οποία όπως ανέφερα δεν ευθύνονται τα περισσότερα ice αλλά λίγα diesel .


Πέραν τούτων , εγώ θα ρίξω πολύ γέλιο , όταν κάποια στιγμή θα αρχίσουν να πληθαίνουν τα ηλεκτρικά και θα πρέπει η εκάστοτε κυβέρνηση να αντισταθμίσει την χασούρα από τους φόρους . Και τότε θα αρχίσει ξανά η φορολόγηση και θα κοπούν οι φοροαπαλλαγές και τα σουξου μούξου , θα χρεώνουν κανονικά οι ασφάλειες και και και .
Για βλάβες δεν ξέρω ακόμα και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη , όμως ως νέα σχετικά τεχνολογία όλο και κάποιες παιδικές ασθένειες θα υπάρξουν. Θα δείξει .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Πέραν τούτων , εγώ θα ρίξω πολύ γέλιο
Η κατσίκα του γείτονα; :gotcha:

Φιλική συμβουλή : δες θετικά τα ev, δεν είναι προς όφελός σου το ανάποδο. :)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Είναι θέμα χρόνου να εξαφανιστούν οι απαλλαγές. Όποιος προλάβει τώρα. Μόλις αρχίσουν να μειώνονται τα έσοδα του κράτους από τα καύσιμα τα λέμε.
Η συντριπτική πλειοψηφία ζει σε πολυκατοικίες. Από αυτούς τουλάχιστον το 50% δεν έχει parking ούτε για το πρώτο όχημα.
Ποιά ηλεκτρικά;;

Γενικά,
Ξοδεύουμε ορυκτά καύσιμα για να παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια. Με αυτή θα φορτίζουμε τα ηλεκτρικά οχήματα. Θα ξοδεύουμε ξανά ορυκτά καύσιμα για να παράγουμε ενέργεια να δουλέψουν τα εργοστάσια που θα ανακυκλώσουν τις μπαταρίες από τα ηλεκτρικά οχήματα.

Πανέξυπνο δε λέω. :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Η αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για παραγωγή ρεύματος, προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς.

Ήδη το ποσοστό είναι εντυπωσιακό.

Οι επενδύσεις σε απε είναι τρομακτικές, χαμός γίνεται.

Ταυτόχρονα, κλείνουν τα εργοστάσια παραγωγής ρεύματος από ορυκτά καύσιμα, το ένα μετά το άλλο.

Βεβαίως οι επιδοτήσεις για αγορά ev δεν πρόκειται να συνεχίσουν για πολύ, όπως και οι φοροαπαλλαγές και τα λοιπά κίνητρα μετάβασης.

Ωστόσο είναι βέβαιο ότι η φορολόγηση των ICE θα χτυπήσει ταβάνι, όπως και οι τιμές των ice που θα εκτοξευθούν λόγω προδιαγραφών Euro 7 και γενικά λόγω πολύ υψηλής φορολόγησης.
Αντιθέτως, οι τιμές των ev πρόκειται να πέσουν κάπως, όσο μειωθούν οι τιμές των μπαταριών.



ΥΓ. Στο USA για Τεσλα και ηλεκτρικά wv, το πρώτο σέρβις είναι επισήμως στα 40 ή 50.000χλμ (αναλόγως πολιτείας).

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λόγω μειωμένης τελικής ταχύτητας, ομαλής επιτάχυνσης και αφθονων ηλεκτρονικων βοηθημάτων ακόμα και σε αυτοκίνητα χαμηλής κατηγορίας τιμής, σε Αγγλία και Αμερική ήδη υπάρχουν ειδικά μειωμένα ασφάλιστρα.

Βεβαίως η μείωση της τελικής ταχύτητας και η υποχρεωτική τήρηση των επίσημων ορίων ταχύτητας σε κάθε δρόμο, είναι προς υλοποίηση σε όλα τα ΙΧ αυτοκίνητα από το 2025, στην αρχή με δικαίωμα ακύρωσης, αλλά όχι για πολύ.
Υπάρχουν αντιδράσεις, όπως υπήρξαν κάποτε αντιδράσεις για τις ζώνες ασφαλείας, που δεν ήθελαν να είναι υποχρεωτικές. Καλώς όμως έγιναν τελικά υποχρεωτικές, και πρόκειται να γίνει υποχρεωτική η τήρηση των ορίων ταχύτητας σε κάθε δρόμο.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.332
Reaction score
27.597
Το μεγαλύτερο ποσοστό παραγωγής ενέργεια από "ΑΠΕ" παράγεται από φυσικό αέριο. Αιολική ενέργεια και υδροηλεκτρικά που είναι ΑΠΕ είναι περίπου στο 30%.
Το φυσικό αέριο δεν είναι ΑΠΕ. Είναι όμως καθαρό καύσιμο και το ονόμασαν "ΑΠΕ" να ανεβάσουν τα νούμερα καθώς η παραγωγή ενέργειας από φυσικό αέριο έχει περάσει το 40%. Και αυτά είναι στοιχεία περσινά. Έτσι έχουμε ένα μαγικό "παραγωγή από ΑΠΕ +70%" . Μπορεί να είναι και παραπάνω το φυσικό αέριο. Αμφιβάλω πολύ αν ανεβαίνει η αιολική καθώς ο περισσότερος κόσμος όταν ακούσει για ανεμογεννήτριες βγαίνει στους δρόμους και στα βουνά να τα ακυρώσει. Πρώτη γραμμή και οι δήμαρχοι. Το ίδιο έγινε και εδώ στα Καλύβια. Το ίδιο και στην Τήνο που έχω φίλο όπου περιχαρής μου ανακοίνωσε τότε ότι "τα κατάφεραν".
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.501
Members
37.876
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top