- Μηνύματα
- 51.105
- Reaction score
- 124.671
Με τις υποδομές φόρτισης παίζει το ανέκδοτο με την κότα και το αυγό σε παγκόσμια κλίμακα.
Δε βάζουν ακριβούς ταχυφορτιστές γιατί δεν κυκλοφορούν αρκετά ev ώστε να αποσβέσουν την εγκατάσταση, και δεν αγοράζει ο κόσμος ev γιατί δεν υπάρχουν άφθονοι ταχυφορτιστες παντού.
Παράπονα για έλλειψη υποδομών φόρτισης υπάρχουν σε όλον τον πλανήτη, με μόνη εξαίρεση λίγες περιοχές και κυρίως για Τεσλα, που έχουν αρκετά καλό δίκτυο σε μερικές χώρες.
Όμως : Το ψυχολογικό του κόσμου, δε παλεύεται. Ακόμα και για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθήνα, θα ήθελαν όλοι 20 ενδιάμεσους σταθμούς ταχυφορτιστων για να είναι ικανοποιημένοι.
Μιλάμε για 500 χλμ, που τα τυπικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέλουν 1 ενδιάμεση στάση, ή αντε 2 τα μικρότερης μπαταρίας. Τες πα, με 3 ενδιάμεσα σημεία φόρτισης, ανά 150χλμ, καλύπτεται κάθε πραγματική απαίτηση. Οοοοοοοοχι φίλος, 3 δεν είναι τίποτα, 33 να υπάρχουν, αν δεν υπάρχουν 20 εγώ δε νιώθω σιγουριά. 20, ανά 15χλμ, μη τυχόν "μείνεις" στο δρόμο.
ΥΓ.
Αυτή είναι η σημερινή κατάσταση, μεταξύ Θεσσαλονίκης Αθήνας :
(4 ταχυφορτιστες 50kW, ο ένας με παράκαμψη, κι άφθονοι 22kW)
Σχεδόν καθημερινά διαβάζω στα νέα ότι εγκατασταθηκαν νέοι φορτιστές, προχωράνε τα έργα της ΔΕΗ και των υπολοίπων, μέχρι τέλους του έτους θα έχουν μπει αρκετές δεκάδες χιλιάδες φορτιστές επιπρόσθετα από όσους βλέπουμε ήδη, οι οποίοι μια χαρά αρκούν για Θεσσαλονίκη Αθήνα, απλώς είναι έως 50 kW και όχι 100-ρηδες ή ακόμα μεγαλύτεροι. Αυτά.
ΥΓ2. Στο 2ο πόδι της Χαλκιδικής, ακόμα δεν έχει κανέναν. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για επενδύσεις.
Οι επενδύσεις ήδη τρέχουν, καλπαζουν. Αυτοί θα είναι τα βενζινάδικα του μέλλοντος.
Δε βάζουν ακριβούς ταχυφορτιστές γιατί δεν κυκλοφορούν αρκετά ev ώστε να αποσβέσουν την εγκατάσταση, και δεν αγοράζει ο κόσμος ev γιατί δεν υπάρχουν άφθονοι ταχυφορτιστες παντού.
Παράπονα για έλλειψη υποδομών φόρτισης υπάρχουν σε όλον τον πλανήτη, με μόνη εξαίρεση λίγες περιοχές και κυρίως για Τεσλα, που έχουν αρκετά καλό δίκτυο σε μερικές χώρες.
Όμως : Το ψυχολογικό του κόσμου, δε παλεύεται. Ακόμα και για τη διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθήνα, θα ήθελαν όλοι 20 ενδιάμεσους σταθμούς ταχυφορτιστων για να είναι ικανοποιημένοι.
Μιλάμε για 500 χλμ, που τα τυπικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέλουν 1 ενδιάμεση στάση, ή αντε 2 τα μικρότερης μπαταρίας. Τες πα, με 3 ενδιάμεσα σημεία φόρτισης, ανά 150χλμ, καλύπτεται κάθε πραγματική απαίτηση. Οοοοοοοοχι φίλος, 3 δεν είναι τίποτα, 33 να υπάρχουν, αν δεν υπάρχουν 20 εγώ δε νιώθω σιγουριά. 20, ανά 15χλμ, μη τυχόν "μείνεις" στο δρόμο.
ΥΓ.
Αυτή είναι η σημερινή κατάσταση, μεταξύ Θεσσαλονίκης Αθήνας :
(4 ταχυφορτιστες 50kW, ο ένας με παράκαμψη, κι άφθονοι 22kW)
Σχεδόν καθημερινά διαβάζω στα νέα ότι εγκατασταθηκαν νέοι φορτιστές, προχωράνε τα έργα της ΔΕΗ και των υπολοίπων, μέχρι τέλους του έτους θα έχουν μπει αρκετές δεκάδες χιλιάδες φορτιστές επιπρόσθετα από όσους βλέπουμε ήδη, οι οποίοι μια χαρά αρκούν για Θεσσαλονίκη Αθήνα, απλώς είναι έως 50 kW και όχι 100-ρηδες ή ακόμα μεγαλύτεροι. Αυτά.
ΥΓ2. Στο 2ο πόδι της Χαλκιδικής, ακόμα δεν έχει κανέναν. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για επενδύσεις.
Οι επενδύσεις ήδη τρέχουν, καλπαζουν. Αυτοί θα είναι τα βενζινάδικα του μέλλοντος.
Last edited: