Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Ο,τι κλειδώνει ξεκλειδώνει .
Ο,τι γινόταν παλιά με τους κόφτες αντικόφτες , και τα περιοριστικά που έμπαιναν στο σαζμάν και πήγαινε μόνο μέχρι 250 το αυτοκίνητο.
 

gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Άλλο να θέτει ένα όριο ο κατασκευαστής (που ποιός του δίνει σημασία στην τελική), κι άλλο μια κυβέρνηση, νομοθετικά, και μάλιστα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Θα τρέξει το δάκρυ κορόμηλο. Κάποιοι θα βρούν τρόπο να το προσπεράσουν, αλλά θα τους περιμένει η δικαιοσύνη στη γωνία (σε χώρες όπου η τροχαία δεν κοιμάται 365 μέρες το χρόνο).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665
Φόρτιση μεταβλητής τάσης.

We developed new tech which is the fastest charging tech for batteries in the world. Recently, we completed high-density battery charging in ten minutes. If you compare that to Tesla at 70 minutes, we are seven times faster.

"Inventor of the graphite anode – key Li-ion battery tech – says he can now charge an electric car in 10 minutes • The Register" https://www.theregister.com/2021/06/14/rachid_yazami_the_future_of_ev_batteries/
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Μλκα τι θα γίνει αν γίνουν υποχρεωτικά τα όρια ταχύτητας στα αυτοκινητα;
Την τελευταία φορά που κοίταξα, στην Εθνική το όριο ταχύτητας ευτυχώς δεν είναι ούτε 90, ούτε 60, αλλά 130. Σε κομμάτια των Γερμανικών αυτοκινητόδρομων δεν υπάρχουν όρια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665
Την τελευταία φορά που κοίταξα, στην Εθνική το όριο ταχύτητας ευτυχώς δεν είναι ούτε 90, ούτε 60, αλλά 130. Σε κομμάτια των Γερμανικών αυτοκινητόδρομων δεν υπάρχουν όρια.
Ναι, 130 έχουμε σε μεγάλα κομμάτια.
Ωστόσο αν πάρεις το δρόμο από Βέροια για Κοζάνη, Γρεβενά, κλπ, ανάμεσα στα 130-αρια τα 80-αρια πάνε σύννεφο.

Εδώ στην περιφερειακή οδό ήταν 90 και το πήγαν 80.
Στο δρόμο για Χαλκιδική ήταν 110 και το πήγαν 90.
Όπου γίνονται ατυχήματα, δε διορθώνουν το πρόβλημα, κατεβάζουν τα όρια ταχύτητας.
Σε λίγο θα πηγαίνεις με ποδήλατο και θα σε γράφουν για υπερβολική ταχύτητα..

Τέλος πάντων, μεγάλο θέμα τα όρια ταχύτητας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Ναι, 130 έχουμε σε μεγάλα κομμάτια.
Ωστόσο αν πάρεις το δρόμο από Βέροια για Κοζάνη, Γρεβενά, κλπ, ανάμεσα στα 130-αρια τα 80-αρια πάνε σύννεφο.

Εδώ στην περιφερειακή οδό ήταν 90 και το πήγαν 80.
Στο δρόμο για Χαλκιδική ήταν 110 και το πήγαν 90.
Όπου γίνονται ατυχήματα, δε διορθώνουν το πρόβλημα, κατεβάζουν τα όρια ταχύτητας.

Σε λίγο θα πηγαίνεις με ποδήλατο και θα σε γράφουν για υπερβολική ταχύτητα..

Τέλος πάντων, μεγάλο θέμα τα όρια ταχύτητας.
Είναι γνωστή η πάγια βλακώδης τακτική , της μείωσης των ορίων προς τα κάτω.
Αθάνατο ελληνικό δημόσιο.
Στα τέμπη όταν έκαναν τα έργα , είχαν όριο 60 σε κάποια σημεία πολύ πριν τα έργα.
Ευθεία μεγάλη και 4 λωρίδες αν θυμάμαι καλά , με 60 ρε γμτ. Το έβλεπαν κάτι τουρίστες Αυστρικοί με κάτι Αουντι rs4 και γελάγανε.
Πάντως η αλήθεια με τα όρια ,απλά δεν έχει νόημα .
Τα ίδια γίνονται και στα αμερικάνικα highways που ο δρόμος σηκώνει πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες. Οχι όριο 60 max 65 σε λίγες πολιτείες . Οι άλλες 55.
Γι αυτό και οι αμερικάνοι είναι οι περισότεροι με το scanner στο σκιάδιο ή στο ντουλαπάκι.
Και λεηζερ πιάνουν , αλλά θέλει προσοχή πως και πόσο γρήγορα θα φρενάρεις , αν θα προλάβεις και όλα τα σχετικά γιατί η ειδοποίηση έρχεται σχετικά αργά από το scanner>
 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.071
Όπου γίνονται ατυχήματα, δε διορθώνουν το πρόβλημα, κατεβάζουν τα όρια ταχύτητας.
Και όπου το διορθώνουν (βλέπε παράκαμψη Θερμοπυλών) δεν το ξανανεβάζουν για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.
Στον Βόλο έγινε δικαστήριο πρόπερσι για ένα ατύχημα, το οποίο απεφάνθει ότι έφταιγε η κατάτασταση του δρόμου μετά την ανισόπεδη του περιφερειακού. Έγιναν έργα, φρεάτια και αγωγοί να φεύγουν τα όμβρια, και καλού κακού κατέβασαν και το όριο στο 60. Άμα ξαναγίνει θα λένε "έτρεχε".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665
Κοίτα, είναι και η συνήθεια, η γνώση του δρόμου, η εμπειρία, που διαφοροποιεί τους οδηγούς μεταξύ τους.

Ένας οδηγός που για πρώτη φορά θα μπει στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, σε κάποια σημεία μπορεί να τα δει κωλυόμεννα αν τα όρια αντί 70-80 ήταν στα 100, και αν τα είχε ξεπεράσει έστω και λίγο.

Εγώ όμως που κάνω 600 φορές το χρόνο (2 κάθε μέρα) επί χρόνια, τον ξέρω απ'εξω, πάω και με κλειστά μάτια με διπλάσια ταχύτητα από τα όρια. Με 130 και 140 πάω χαλαρά με τσιγάρο στο στόμα και να γράφω στο φόρουμ.

Έτσι πάει, πολλές στροφές που ξέρεις πως είναι, που τις έχεις δοκιμάσει εκατοντάδες ή χιλιάδες φορές, στροφές που στην αρχή μπορεί και να σε τρόμαξαν, μετά τις παίρνεις άνετα και με υψηλότερη ταχύτητα, και μηχανικά, ούτε καν τις σκέφτεσαι.
 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.071
Γι' αυτό τα όρια ταχύτητας είναι πάντα χαμηλότερα από τα όρια σχεδιασμού. Για να μπει όριο 130 πρέπει η ταχύτητα σχεδιασμού να είναι 160.
Αλλά όταν στο Λάρισα-Τρίκαλα το όριο ήταν 90 με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και τώρα με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και μπαριέρα στη μέση είναι ακόμα 90, τι να πώ; Όταν στο παλιό στενούρι Άμφισσα-Λιδωρίκι ήταν 90 και τώρα που φάρδυνε ο δρόμος πέτυχα 60; Ή στην ωραία κατηφόρα της Γλύφας που το όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι χαμηλότερο από το όριο όταν γίνονταν τα έργα;

Κάποτε ο παππούς μου ήταν πρόεδρος της κοινότητας, όταν έγινε ο νέος δρόμος για το χωριό. Έγινε μια τριμελής επιτροπή (στην οποία ήταν μέλος) για να βάλουν τα όρια ταχύτητας στον δρόμο. Τα έβαλαν, αλλά δεν μπορούσαν να αποφασίσουν τα όρια ταχύτητας για τη γέφυρα. Στέλνουν ερώτημα στο Υπουργείο Δημοσίων Έργων το οποίο απαντά ότι η γέφυρα επιτρέπει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων με ταχύτητα 70km/h.
- Τι λέτε καλέ που θα βάλουμε όριο 70 στη γέφυρα, 30 να βάλουμε!
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
υπάρχουν 3 λόγοι που συντελούν στην εφαρμογή ορίων ταχύτητας σε έναν αυτοκινητόδρομο
α) η ποιότητα κατασκευής : οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν πλέον από το αντίστοιχο ευρωπαικό δίκτυο
β) οι δυνατότητες των οχημάτων : τα ΙΧ που κυκλοφορούν και έχουν περάσει κτεο έχουν δυνατότητα να κινηθούν με ασφάλεια πολύ γρήγορα
γ) οι ικανότητες των οδηγών : χάσαμε. ελάχιστοι Έλληνες έχουν την δυνατότητα να κινηθούν με ασφάλεια για αυτούς και τους άλλους σε ταχύτητες άνω τον 100χαω σε έναν οποιοδήποτε αυτοκινητόδρομο. ξεκινάμε με τα έυκολα, οτι δεν γνωρίζουν τα όρια του οχήματος , δεν αναγνωρίζουν επαρκώς την επικινδυνότητα των καιρικών συνθηκών (ανάβουν πχ προβολέα ομίχλης στην βροχή - έλεος) , δεν κοιτάνε καθρέπτες, δεν γνωρίζουν τον ΚΟΚ , καβαλάνε την αριστερή λωρίδα για πάντα κλπ.

μια χαρά είναι τα όρια των αυτοκινητοδρόμων μας και περιορίζονται από το επίπεδο του μέσου Έλληνα οδηγού.
οι γερμανοί με οδική παιδεία αυτοκινητοδρόμων 70+ ετών μπορούν να κινηθούν με ασφάλεια με 200+ , εμείς ούτε με 120.
για φαντάσου λοιπόν να είσαι ικανός οδηγός με καλό όχημα στην Αθηνών/Θεσσαλονίκης σε τμήμα με 3 λωρίδες και να ανοίγεις 180+ στην αριστερή πλησιάζοντας όχημα στην μεσαία με 130. Αισθάνεσαι ασφαλής να περάσεις δίπλα του με 50+ χαω διαφορά; Δηλαδή δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κάνει αριστερά χωρίς να σε δεί για να περάσει τον μπροστινό του που πάει με 110;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Ο όρος faster πρέπει να περιέχει και κάποιες άλλες λέξεις.
Faster than 3,5 million bugati , δεν λέει τίποτα.
Γενικά faster . ok.
Στα 0-400 ή στο 1/4 του μιλίου που μετράνε οι αμερικάνοι , ναι μπορεί να είναι.
ΟΧΙ ΌΜΩΣ το απολύτως ταχύτερο αυτοκίνητο. 152.9 μιλια είναι καλά αλλά δεν είναι και τα πάντα , υπάρχουν και ταχύτερα.
Εγω θα ήθελα να δω κανά γύρο στην laguna seca που είναι κοντά τους η στο nyrburgring , να δούμε τι ψάρια πιάνει.
Οχι ότι θα είναι αργό , αλλά θα ήθελα να δω ρε παιδί μου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665
Εσύ μπορεί να θες να δεις διάφορα, πάρτο να τα δεις από πρώτο χέρι.

Στα "μόλις" 130 χιλιάρικα που το πουλάνε, είναι η σφαίρα της σφαίρας, δε το πλησιάζει τίποτα.
 


gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Σφαίρα μπορεί να είναι, αλλά την αίσθηση που δίνει ένα γρήγορο συμβατικό δεν τη δίνει. Η εμπειρία είναι εντελώς αποστειρωμένη και ψυχρή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.665
Ψυχρή;
Σα τους κλας ντε; Σα τα πρίμα των μόνιτορ;

Ποια αίσθηση μωρέ δε δίνει;
0-100 σε 2" σου βγάζει τ'αντερα..

Τι πίνετε βραδιάτικα;

Πάρτε το απόφαση, πιο γρήγορο από μπουγκατι, πιο γρήγορο από οτιδήποτε άλλο, ανεξαρτήτως χρημάτων.
 

Μηνύματα
204
Reaction score
461
Την προηγούμενη Κυριακή με πήγε βόλτα ένα φίλος με το model 3 performance που έχει εδώ και δύο μήνες..... Η ποιότητα του είναι απίστευτη (οκ 70.000 κάνει) και η τεχνολογία του κάνει το αυτοκίνητο μου να μοιάζει με των Flintstones.... Όταν λοιπόν βγήκαμε σε ανοιχτό δρόμο και του έκανε ένα άνοιγμα 0-170 νόμιζα ότι έπαιζα need for speed....η δύναμη ήταν ακαριαία, ωμή και σε κολλούσε στο κάθισμα. Νόμιζα ότι μόνο με τη μηχανή μου έχω δει κάτω από 4 δευτερόλεπτα τα 100 και με το Tesla, κάναμε ακόμα πιο λίγα.....
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Ετσι ! μόνο οι μηχανές δίνουν το απόλυτο . Η απόλυτη gavla her doctor , morcycles.
Period.
Ψυχρή;
Σα τους κλας ντε; Σα τα πρίμα των μόνιτορ;

Ποια αίσθηση μωρέ δε δίνει;
0-100 σε 2" σου βγάζει τ'αντερα..

Τι πίνετε βραδιάτικα;

Πάρτε το απόφαση, πιο γρήγορο από μπουγκατι, πιο γρήγορο από οτιδήποτε άλλο, ανεξαρτήτως χρημάτων.
Εχεις καβαλήσει ποτέ κανά γρήγορο χιλιάρι ? Να κρατιέσαι σχεδόν από τα clip ons να μην φύγεις πίσω?
Εκεί να δείς γκάζι , μάναμ .
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.221
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top