Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Από φορτιστή είμαι έτοιμος στα 11kW:


IMG_20210616_120608.jpg


IMG_20210616_122109.jpg


Τα καλώδια είναι no name, δυστυχώς.

Στέγαστο για ήλιο και βροχή τοποθετήθηκε πάνω από το φορτιστή, δε φαίνεται στη φωτογραφία:

IMG_20210616_123813.jpg



Οι γλάστρες δε συννενοούνται, μόνο μια ξεκίνησε άνθη..

IMG_20210616_094801.jpg


IMG_20210616_094751.jpg


Πολύ μάστερ ο τύπος με τα αμπέλια, περιποιημένα περισσότερο και από το ζιζικ.
 

Μηνύματα
204
Reaction score
461
Ετσι ! μόνο οι μηχανές δίνουν το απόλυτο . Η απόλυτη gavla her doctor , morcycles.
Period.

Εχεις καβαλήσει ποτέ κανά γρήγορο χιλιάρι ? Να κρατιέσαι σχεδόν από τα clip ons να μην φύγεις πίσω?
Εκεί να δείς γκάζι , μάναμ .
αν και άτοπη η σύγκριση, αυτή τη στιγμή καμία μοτοσικλέτα παραγωγής δεν μπορεί να κάνει λιγότερα από τα 2,1 δευτερόλεπτα του model s performance. Ακόμα και η Chiron των 2 εκατομμύριων είχε 2,5 sec..... Αν παμε δε στο tesla roadster SpaceX Package με 1,1 sec 0-100, τότε μιλάμε για επιταχύνσεις που αγγίζουν τα αμερικανικά dragster. Πιστεύω ότι σε αυτές τις επιταχύνσεις δεν κολλάει μόνο το σώμα σου στο κάθισμα, μετατοπίζονται και τα όργανα σου.....
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Τα 0-100 , έχουν προ πολλού ξεπεραστεί απο τα 0-200 στις μηχανές.
Οσο για τα αυτοκίνητα , δεν παύουν να είναι 4τροχα. Οι μηχανές έχουν ώς γνωστόν άλλη φιλοσοφία και
αλλη αίσθηση . Το απόλυτο.
 

gid

Μηνύματα
7.318
Reaction score
8.541
Πάρτε το απόφαση, πιο γρήγορο από μπουγκατι, πιο γρήγορο από οτιδήποτε άλλο, ανεξαρτήτως χρημάτων.
Πασά μου δε χρειάζεται να το "πάρω απόφαση", το ΞΕΡΩ. Αλλά δεν έχει την απόλαυση/αίσθηση του συμβατικού γκαζιού. Τώρα αν εσύ διαφωνείς, δικαίωμά σου, δε θα προσπαθήσω να σε πείσω, δε με ενδιαφέρει.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.682
Πασά μου δε χρειάζεται να το "πάρω απόφαση", το ΞΕΡΩ. Αλλά δεν έχει την απόλαυση/αίσθηση του συμβατικού γκαζιού. Τώρα αν εσύ διαφωνείς, δικαίωμά σου, δε θα προσπαθήσω να σε πείσω, δε με ενδιαφέρει.
Αυτό το λες στη θεωρία, ή μετά από εκτεταμένη καθημερινή χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Σε ρωτάω γιατί και μένα ήταν αυτός από τους μεγαλύτερους προβληματισμούς μου πριν πάρω ηλεκτρικό. Ο ήχος του κινητήρα που δεν θα υπάρχει, η αίσθηση κλπ. Προς έκπληξή μου όμως, τελικά δεν ευσταθούσε καθόλου ο προβληματισμός.

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τον τεχνητό ήχο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, με τη συνήθεια, ή με κάτι άλλο. Σου λέω απλά την εμπειρία μου.

ΟΚ, φυσικά και πριν δεν είχα 12κύλινδρη Ferrari για να μου λείψει το "μουγκρητό". Αν εσύ έχεις κάτι ανάλογο, πάσο, εκεί μπορεί όντως να είναι αλλιώς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Από έγκυρες πηγές μαθαίνω ότι η έλλειψη τσιπ έφτασε στην vw, οπότε οι χρόνοι παράδοσης των ev της φίρμας πλέον παίζει να ξεπεράσουν τους 7-8 μήνες.

Στανταρακι ότι όποιος παραγγείλει σήμερα, η παράδοση πάει για τους πρώτους μήνες του 2022.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Έχοντας σταδιακά αλλάξει τα διάφορα κηπουρικά μου* με επαναφορτιζόμενα, εκτός μηχανών ακόμα**, μπορώ να σας πω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Πολιτισμός! 😍


* blower και μωρό μπορντουράκι πρόπερσι, μπορντουροκόφτρα πέρσι, μακριά μπορντουροκόφτρα και τρίμμερ φέτος.
**τον επόμενο χρόνο ελπίζω να έχουν έρθει στην Ελλάδα σοβαρά βαριά χλοοκοπτικά με mulching ώστε να αποσύρω την 13 χρόνων βενζινοκίνητη κρατώντας μόνο την ονειρεμένη περσινή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Πολιτισμός! 😍
Αυτό είναι το κύριο αίσθημα που είχα κι εγώ, δοκιμάζοντας διάφορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η επιστροφή μετά από ηλεκτρικό στο ντιζελάκι μου, ήταν (κάθε φορά μετά από τεστ ντραιβ σε ev) μια τραυματική εμπειρία.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Βασικα μονο που δε θ ακουω το θορυβο μου φτανει νομιζω. Αν εχει και σοβαρη αυτονομια...
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.682
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Πολιτισμός!
Που να δείτε πώς είναι να μπαίνεις σε αυτοκίνητο που το έχεις αφήσει καλοκαίρι όλη μέρα να ψήνεται στον ήλιο και να σε υποδέχεται με μια τέλεια θερμοκρασία των 23 βαθμών Κελσίου στην καμπίνα! (έχοντας ορίσει ώρα αναχώρησης ή έχοντας ανοίξει μέσω του app το preconditioning, λίγη ώρα πριν)

Πολιτισμός στο τετράγωνο!

(ΟΚ, technically αυτό δεν είναι feature μόνο των καθαρών ηλεκτρικών, θα μπορούσε να το κάνει και ένα καινούργιο υβριδικό)
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
23 σίγουρα όχι, αλλά το τωρινό κύριο αερίζει κατά βούληση μέσω app. Και το προηγούμενο του '07, με προγραμματισμό. :tongue:
 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Που να δείτε πώς είναι να μπαίνεις σε αυτοκίνητο που το έχεις αφήσει καλοκαίρι όλη μέρα να ψήνεται στον ήλιο και να σε υποδέχεται με μια τέλεια θερμοκρασία των 23 βαθμών Κελσίου στην καμπίνα! (έχοντας ορίσει ώρα αναχώρησης ή έχοντας ανοίξει μέσω του app το preconditioning, λίγη ώρα πριν)
Συγγνώμη, αλλά ήταν στα εξτρά του τουτού μου το 2004 (από τη τηλεχειριστήριο) και στου τωρινού (μέσω bluetooth).
Αλλά δεν θέλει πάνω από 2 λεπτά να κρυώσει έτσι κι αλλιώς, έχει γερό κλιματιστικό, οπότε δεν άξιζε τα χρήματα.
 



TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Θυμάμαι ένα αρχαίο επεισόδιο στο top gear που μίλαγαν για οικονομία καυσίμων.
Έβαλαν λοιπόν ένα Prius στην πίστα με τον Sting να πάει όσο γρηγορότερα μπορούσε και ο Clarkson απο πίσω ακολουθούσε με την M3.
Η Μ3 έκαψε λιγότερο απο το Prius!
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς, αλλά πώς οδηγείς.
Αλλιώς, πάρτε Μ3 για οικονομία.
Δηλαδή, να λέμε την αλήθεια. Κανείς δεν παίρνει Tesla για οικονομία, για τα γκάζια το παίρνει.
Δεν είναι άσχετο με το ότι πήρα την 220 για οικογενειακό. Για πρώτη φορά ειμαι κάτω απο 10 κιλά στον ίππο. Με πολυμορφικό.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
για φαντάσου λοιπόν να είσαι ικανός οδηγός με καλό όχημα στην Αθηνών/Θεσσαλονίκης σε τμήμα με 3 λωρίδες και να ανοίγεις 180+ στην αριστερή πλησιάζοντας όχημα στην μεσαία με 130. Αισθάνεσαι ασφαλής να περάσεις δίπλα του με 50+ χαω διαφορά; Δηλαδή δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κάνει αριστερά χωρίς να σε δεί για να περάσει τον μπροστινό του που πάει με 110;
Όχι, κόβεις, γιατί (1) μπορεί όντως να κάνει αριστερά και (2) γιατί εσύ που πας με 180 είσαι παράνομος, ενώ αυτός είναι νόμιμος.
Γενικά 50+ από τον διπλανό δεν είναι καθόλου καλή ιδέα. Σαν τα μηχανάκια που περνάνε ανάμεσα στα σταματημένα στην κίνηση μέχρι κάποιος να αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα ή ν ανοίξει την πόρτα...
Α, και (3) απαγορεύεται να κινείσαι συνέχεια στην αριστερή, είναι μόνο για προσπέρασμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
There are a few technical issues to be cleared up, but I expect we will come to a resolution. The aim is the barrier-free use of the charging stations of all providers for all e-cars, and that with a uniform payment system, ideally via smartphone.

Tesla always said that opening the Supercharger network to other automakers would need to come with a deal to share cost.

Δηλαδή, σε απλά ελληνικά, βεβαίως να ανοίξει τη χρήση των TESLA Superchargers για τα υπόλοιπα ev, αν του πληρώσουν το κόστος τους, δωρεάν δεν έχει.

"Tesla is in talks to open its Supercharger network to other automakers in Germany - Electrek" https://electrek.co/2021/06/16/tesla-talks-open-supercharger-network-other-automakers-germany/
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
Όχι, κόβεις, γιατί (1) μπορεί όντως να κάνει αριστερά και (2) γιατί εσύ που πας με 180 είσαι παράνομος, ενώ αυτός είναι νόμιμος.
Γενικά 50+ από τον διπλανό δεν είναι καθόλου καλή ιδέα. Σαν τα μηχανάκια που περνάνε ανάμεσα στα σταματημένα στην κίνηση μέχρι κάποιος να αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα ή ν ανοίξει την πόρτα...
Α, και (3) απαγορεύεται να κινείσαι συνέχεια στην αριστερή, είναι μόνο για προσπέρασμα.
Έτσι ακριβώς
Σε γερμανικό δρόμο όμως δεν έχεις κανέναν κίνδυνο να πας με 70+ γιατί απλά δεν θα κάνει κανείς αριστερά χωρίς να δει καθρέπτη και εσένα να έρχεσαι.

Εδώ όμως 130 και πάρα πολλά μας είναι
 


Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
Για αυτοκινητόδρομο μιλάμε άρα ακόμα μια οι στροφές έχουν ορατότητα ευθείας.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.194
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top