Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
Κι αν ξεμένουν θα μαζεύονται οι μούτσοι στη σειρά να κατουρήσουν στη δεξαμενή;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651
Οι επενδύσεις σε υδρογόνο από τους μεγάλους, ανέρχονται σε αστρονομικά νούμερα (όχι δις, αλλά τρις) οπότε η απόφαση έχει ληφθεί.

Προφανώς δεν ξέρω πως ακριβώς θα υλοποιηθεί, από που θα παράγεται, πως θα αποθηκεύεται, κλπ, διότι για όλα τρέχουν παράλληλες λύσεις και βαριέμαι να τα δω όλα αυτά, χεστηκα. Η ουσία με ενδιαφέρει, η οποία είναι απλή και ξεκάθαρη: υδρογόνο από ΑΠΕ και εκμετάλλευση υφιστάμενων υποδομών φυσικού αερίου. Αυτά είναι στανταρακια.

Μόνη περίπτωση να πατωσουν υποτμήματα αυτών, είναι λύσεις που θα επικρατήσει ή θα δώσει λύσεις η πυρηνική σύντηξη.
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
τσου
υπάρχουν διάφορες επιλογές που δοκιμάζονται και όλες έχουν χρηματοδοτηθεί αντιστοίχως.
κάποιες θα προκριθούν κάποιες όχι , κάποιες θα είναι κατάλληλες για συγκεκριμένες χρήσεις , κάποιες για συγκεκριμένες χώρες κλπ

και μην ξεχνάς αυτά αφορούν τον ανεπτυγμένο κόσμο και αυτούς που έχουν ενδοιασμούς για το περιβάλλον (έστω και τυπικούς)

στην αφρική θα καίνε πετρέλαιο μέχρι να πεθάνουμε
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651

Προχωράει η δουλειά.


Για την Αφρική ετοιμάζουν μεγάλο πακέτο, θα τους βάλουν τα δυό πόδια σε ένα παπούτσι, όπως και την νότιο Αμερική για τον Αμαζόνιο που τα'χουν κάνει πτανα.
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
Έχεις δει κάτι ταινίες που ο μίσος κόσμος είναι καθαρός με καθαρή ενέργεια και τέτοια χαιλικια και ένα άλλο κομμάτι είναι όπως σήμερα μες τα σκατά με παλιές γεννήτριες πετρελαίου και τετχια;
Έτσι θα είμαστε γιατί πολλές ανάγκες σε πολλά μέρη του κόσμου δεν καλύπτονται με ρεύμα ή κυρηλατους τρόπους και χρησιμοποιούν ότι βρίσκουν. Δες μόνο (δεν μπορείς να δεις αλλά εγώ έχω δει γιατί τα μεταφέρουμε) τι αυτοκίνητο κινείται στην Αφρική .

Η φτώχεια θα χρησιμοποιήσει ότι είναι διαθέσιμο φθηνά .
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
τι αυτοκίνητο κινείται στην Αφρική .
Για την Αφρική δε γνωρίζω, αλλά πχ στο Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και τη Χιλή παράγεται ακόμη το Peugeot 405 (παρουσιάστηκε το 1987 και σταμάτησε να πωλείται στην Ευρώπη το 1997). :biggrin:

To 1997! Πανελλαδικές έδινα, και κάποια από τα μέλη του forum δεν είχαν γεννηθεί ακόμη!
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
Άλλο να το φτιάχνεις καινούριο με licence και κάποιες αλλαγές άλλο να το φέρνεις μτχ 25 και 30 ετων
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
...μοντέλο αυτόνομης κίνησης χωρίς ιδιοκτησία του αυτοκινήτου από τους ιδιώτες, καθώς τα αυτοκίνητα θα ανήκουν στην Τεσλα, στην vw, στην Uber, στις μεγάλες φίρμες leasing, οπουδήποτε εκτός από τον ιδιώτη...
Αυτό είναι σίγουρο.

Για την ακρίβεια, όταν θα φτάσουμε να έχουμε στόλους αυτόνομων οχημάτων, δεν θα χρειάζεται να έχεις δικό σου προσωπικό όχημα.
Τα αυτοκίνητά μας είναι παρκαρισμένα το 95%+ του χρόνου ζωής τους, ενώ το occupancy rate είναι συνήθως στο ~1.5 = τεράστιο waste.
Tο μοντέλο θα είναι σαν car sharing ή car hire (παράλληλα με το leasing, τουλάχιστον στην αρχή).
Το καλείς, περίπου όπως καλείς ένα Uber τώρα, και σε πάει από το Α στο Β on demand (αυτόνομα, εννοείται, όσο εσύ χαζεύεις στο κινητό). Κι αν βολεύει, "πετάει" κι άλλους επιβάτες μαζί (με έκπτωση στη χρέωση, όπως κάνει το Uber επίσης) - τουλάχιστον σε περιόδους που δεν υπάρχουν global pandemics. :p

Αυτή η μετάβαση θα φέρει τεράστιες αλλαγές σε πολλούς τομείς της ζωής μας, πέρα από το περιβαλλοντικό όφελος.
Και μόνο από την σημαντική μείωση της ανάγκης για χώρους στάθμευσης (βλ. σημαντικά μικρότερος αριθμός οχημάτων και καλύτερη αξιοποίησή τους - σε έναν αποδοτικά σχεδιασμένο αυτόνομο στόλο το downtime των οχημάτων θα είναι όσο απαιτείται για τη φόρτιση, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής), για παράδειγμα, θα αλλάξει άρδην ο πολεοδομικός σχεδιασμός των αστικών περιοχών.

 

TGD

Μηνύματα
6.980
Reaction score
7.065
Σε όλες τις δημόσιες υποδομές δεν καλύπτονται το 100% των αναγκών. Οπότε θα είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν περιπτώσεις που θα θες αμάξι και δεν θα έχεις. Το ποσο κρίσιμο είναι αυτό εξαρτάται για τι πράγμα το θέλεις.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
...δεν θα χρειάζεται να έχεις δικό σου προσωπικό όχημα.

Tο μοντέλο θα είναι σαν car sharing ή car hire (παράλληλα με το leasing, τουλάχιστον στην αρχή).
Το καλείς, περίπου όπως καλείς ένα Uber τώρα, και σε πάει από το Α στο Β on demand (αυτόνομα, εννοείται, όσο εσύ χαζεύεις στο κινητό). Κι αν βολεύει, "πετάει" κι άλλους επιβάτες μαζί (με έκπτωση στη χρέωση, όπως κάνει το Uber επίσης) - τουλάχιστον σε περιόδους που δεν υπάρχουν global pandemics. :p
Σαν πολύ κομμουνιστικό μου μοιάζει αυτό το σενάριο... Άραγε οι κατασκευαστές τι άποψη να έχουν επ'αυτού, ειδικότερα προς αυτό που αναφέρεις για μείωση του αριθμού των οχημάτων;

Edit: ωπ μόλις πρόσεξα το avatar σου! Μάλλον έπεσα μέσα, στην πρώτη μου πρόταση! :biggrin:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Δεν έγραψα πουθενά ότι θα είναι δημόσιες υπηρεσίες αυτές, εκτός αν το Uber είναι δημόσιο και δεν το ήξερα. :p
Προφανώς θα υπάρχουν και δημόσιες συγκοινωνίες, όπως τώρα (απλά χωρίς τους οδηγούς..).

Οι κατασκευαστές θα περάσουν σε service-based business models. Τώρα τους πληρώνεις μια φορά, και περιμένουν να πάρουν κι από τη συντήρηση (που μπορεί να κάνεις τα service αλλού και να πάρουν αγγούρι, όταν λήξει η εγγύηση ειδικά).
Τότε θα τους πληρώνεις (εσύ ή ο ιδιοκτήτης του στόλου) συνεχώς για τη συντήρηση, τα updates, τις in-car infotainment services etc. Έτσι θα μειώσουν και τα κόστη τους και το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα (sustainability is the word).
Aυτά τα μελετάνε ήδη πολλά χρόνια στο car manufacturer's industry- Vehicle as a Service (VaaS), Mobility as a Service (MaaS) κι άλλα business models. Δε θα μπουν μέσα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο...

Ενδεικτικά:

Θα βρείτε άπειρες πηγές αν το ψάξετε λίγο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651
Κουφέ μου, είναι σα να βρίσκεσαι σε πορεία αντιεμβολιαστων με εικόνες της Παναγίας και του χριστούλη και να προσπαθείς να μιλήσεις για mrna όταν σου λεν για το διαβολικό 5G που τους στερεί τον παράδεισο με το τσιπάκι του εμβολίου.

Shit high and watch.
 

TGD

Μηνύματα
6.980
Reaction score
7.065
Δεν έγραψα πουθενά ότι θα είναι δημόσιες υπηρεσίες αυτές, εκτός αν το Uber είναι δημόσιο και δεν το ήξερα
Διόρθωση. Και τα ταξί δεν είναι δημόσια υπηρεσία, αλλά είναι δημόσιας χρήσης. Τις ώρες αιχμής ούτε σε δημόσιο λεωφορείο μπαίνεις, ούτε ταξί βρίσκεις. Τι θα γίνει, θα έχουμε πλειστηριασμούς online για το ποιον θα εξυπηρετήσει το αυτοκινούμενο όχημα;
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
Τι θα γίνει, θα έχουμε πλειστηριασμούς online για το ποιον θα εξυπηρετήσει το αυτοκινούμενο όχημα;
αυτό γίνεται στη Σανγκάη , δίνεις δρομολόγιο στην εφαρμογή σου λέει κόστος και περιμένεις να σου βγάλει διαθεσιμότητα. αν αργεί μπορείς στο προτινόμενο κόστος να κάνεις μεγαλύτερη προσφορά και περιμένεις . προφανώς αν δώσεις σημαντικά παραπάνω θα έρθουν νωρίτερα.
Στο τέλος γυρνάς ποδαράτο καιναπαναγαμηθει που θα δώσεις 50 ευρώ για διαδρομή των 3.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Διόρθωση. Και τα ταξί δεν είναι δημόσια υπηρεσία, αλλά είναι δημόσιας χρήσης. Τις ώρες αιχμής ούτε σε δημόσιο λεωφορείο μπαίνεις, ούτε ταξί βρίσκεις. Τι θα γίνει, θα έχουμε πλειστηριασμούς online για το ποιον θα εξυπηρετήσει το αυτοκινούμενο όχημα;
Εγώ πάντως μέχρι και στη Νέα Υόρκη (Manhattan κιόλας) σε ώρα αιχμής δεν είχα ποτέ πρόβλημα να βρω Uber ή Lyft...
Τις ώρες αιχμής ανεβαίνει η τιμή σε αυτά γιατί είναι car hire, δεν είναι car sharing.
Aν είσαι σε car sharing scheme είναι διαφορετικά τα μοντέλα χρέωσης.

Συγκρίνω με Uber & Lyft, γιατί είναι ό,τι πιο κοντινό έχουμε τώρα.
Προφανώς δεν έχει νόημα να προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε τις δυνατότητες "utilisation optimisation" ενός στόλου...ραδιοταξί με αντίστοιχες δυνατότητες ελέγχου και optimisation σε πραγματικό χρόνο ενός στόλου self-driving vehicles (που θα επικοινωνούν συνεχώς μεταξύ τους και με την υποδομη του δρόμου και το backend).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651

Το ανανεωμένο kona ev 64kwh το τεστάρει στα 130χλμ/ω μαζί με το id3 58kwh, και έχουν ίδια αυτονομία!

ID3 rulzzzz
 


Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831
Νομίζω ότι εγγύς μέλλον γενικά η διαχείριση της ενέργειας θα βρίσκεται σε cloud kai με αμφίδρομη σχέση καταναλωτή - παρόχου.
 

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.710
Για την Αφρική δε γνωρίζω, αλλά πχ στο Ιράν, το Αζερμπαϊτζάν και τη Χιλή παράγεται ακόμη το Peugeot 405 (παρουσιάστηκε το 1987 και σταμάτησε να πωλείται στην Ευρώπη το 1997). :biggrin:

To 1997! Πανελλαδικές έδινα, και κάποια από τα μέλη του forum δεν είχαν γεννηθεί ακόμη!
:biggrin:
τα περισσότερα μέλη όμως είχαν γεμίσει το σπίτι λάμπες
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.309
Μηνύματα
2.858.050
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top