Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Μπουουου! 73 km/h
Με 21 πόντους ground clearance, νομίζω πως δε θα βρεις καλύτερη επίδοση. :)

Το id3 δε νομίζω να έχει ιδιαίτερα καλύτερες επιδόσεις..

Άσε που έχει πολύ μαλακες αναρτήσεις, βούτυρο πάει (συγκριτικά το μοντελ Υ κοπανάει πολύ άγρια), κι αυτά εδώ πληρώνονται..
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Το αυξημένο ύψος είναι ένα θέμα, αλλά οι ίδιοι οι δοκιμαστές αποδίδουν τη μέτρια επίδοση του ID.4 στη μειωμένη πρόσφυση των Bridgestone Turanza Eco.
Η σημαντική επίδραση των ελαστικών στη δοκιμή βάζει σε σκέψεις για το πόσο βάρος έχει τελικά η "αποφυγή ταράνδου" ως κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου. Ειδικά καθώς δεν είναι δεδομένο ότι το μοντέλο που θα επιλέξουμε θα έχει τον ίδιο τύπο ελαστικών (αλλάζουν ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και ισχύος). Ακόμα όμως κι αν μιλάμε για τον ίδιο τύπο, δεν είναι δεδομένο ότι θα προέρχονται από το ίδιο εργοστάσιο και θα έχουν την ίδια απόδοση...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
οι δοκιμαστές αποδίδουν τη μέτρια επίδοση του ID.4 στη μειωμένη πρόσφυση των Bridgestone Turanza Eco.
Δεν κατάλαβα σίγουρα αν φοράει τα enliten, πιθανολογώ όμως ότι αυτά είναι, διότι έκανε deal η VW με αυτά.

Αν είναι αυτά, δεν νομίζω πως έχουν κακές επιδόσεις, τουλάχιστον στο στεγνό.

Από την άλλη, τα bridgestone γενικώς ποτέ δεν με άφησαν προσωπικά ικανοποιημένο, αλλά κάποιοι δοκιμαστές (πιστοποιημενοι, οδηγάρες) λεν τα καλύτερα.

Σε κάθε περίπτωση, αν οι δοκιμαστές του τεστ του ταράνδου είχαν αυτή την εκτίμηση, είναι άξιο απορίας γιατί δε δοκίμασαν με διαφορετικά ελαστικά.
Μη τυχόν και χαλάσουν τη συνταγή της μαμάς φίρμας; παπαριες..
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Με 21 πόντους ground clearance, νομίζω πως δε θα βρεις καλύτερη επίδοση. :)

Το id3 δε νομίζω να έχει ιδιαίτερα καλύτερες επιδόσεις..

Άσε που έχει πολύ μαλακες αναρτήσεις, βούτυρο πάει (συγκριτικά το μοντελ Υ κοπανάει πολύ άγρια), κι αυτά εδώ πληρώνονται..
Το νέο Renault Captur έχει επίσης 21 εκ. απόσταση από το έδαφος, είναι ένα πολύ μικρότερο και φτηνότερο SUV, αλλά πέτυχε λίγο καλύτερη επίδοση 74 χλμ/ώρα. Από διαφορετικούς δοκιμαστές και σε διαφορετική πίστα βέβαια, αν και η δοκιμή κανονικά εκτελείται σε συνθήκες πιστοποιημένες κατά ISO.

Τέλος πάντων, γνώμη μου είναι ότι ο... τάρανδος καλό είναι να καταναλώνεται με ένα κόκκο αλάτι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.028
Reaction score
124.482
Το βέβαιο είναι ότι το id4 γέρνει αγρίως στις στροφές, δείχνοντας πόσο μαλακες αναρτήσεις έχει.

Το captur δεν γέρνει τόσο νομίζω, αλλά ταλαντωνει τρόπον τινά, δεν φαίνεται ωραίο..
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Το βέβαιο είναι ότι το id4 γέρνει αγρίως στις στροφές, δείχνοντας πόσο μαλακες αναρτήσεις έχει.

Το captur δεν γέρνει τόσο νομίζω, αλλά ταλαντωνει τρόπον τινά, δεν φαίνεται ωραίο..
Υπάρχουν πάντως και περιπτώσεις όπου το moose test δίνει ξεκάθαρα συμπεράσματα. Εκτός από τη θρυλική αποτυχία της A-class το 1997, υπάρχει και το Toyota Hilux με τη σταθερά... ξεχωριστή επίδοση:

 


Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
Υπάρχουν πάντως και περιπτώσεις όπου το moose test δίνει ξεκάθαρα συμπεράσματα. Εκτός από τη θρυλική αποτυχία της A-class το 1997, υπάρχει και το Toyota Hilux με τη σταθερά... ξεχωριστή επίδοση:

το κορυφαίο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα mitsubishi/toyota/isuzu/ford ημιφορτηγά έχουν κοινό πάτωμα και ανάρτηση και κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο.
αν όντως είναι τόσο χάλι το hilux είναι καθαρά θέμα επιλογής ελατηρίων/αμορτισερ που ξεφόρτωτο το κάνουν τόσο δύσκολο στον χειρισμό του.
Το βέβαιο είναι ότι το id4 γέρνει αγρίως στις στροφές, δείχνοντας πόσο μαλακες αναρτήσεις έχει.

Το captur δεν γέρνει τόσο νομίζω, αλλά ταλαντωνει τρόπον τινά, δεν φαίνεται ωραίο..
δεν έχει να κάνει το ύψος και η σκληρότητα απο μόνα τους τίποτα. είναι ο συνδυασμός όλων αυτών .
το βασικότερο όμως θέμα στο id4 φαίνεται να είναι η προβληματική λειτουργία του esp/etc. Βελτίωση σε αυτόν τον τομέα μπορεί να δώσει εντυπωσιακά καλύτερα αποτελέσματα.
βέβαια xantia δε θα γίνει ποτέ
Η μήπως ναι;

Ένα ωραίο βιντεάκι που εξηγεί πολλά συν το ότι βλέπεις τι επίπτωση μπορεί να έχει η παλαιότητα και οι επιλογές του ιδιοκτήτη σε κρίσιμα σημεία όπως πχ τα λάστιχα
ααα την σημασία των ηλεκτρονικών μην ξεχνάμε , για να μην μένουμε στα τσιτάτα του παρελθόντος
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
το κορυφαίο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα mitsubishi/toyota/isuzu/ford ημιφορτηγά έχουν κοινό πάτωμα και ανάρτηση και κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο.
αν όντως είναι τόσο χάλι το hilux είναι καθαρά θέμα επιλογής ελατηρίων/αμορτισερ που ξεφόρτωτο το κάνουν τόσο δύσκολο στον χειρισμό του.

δεν έχει να κάνει το ύψος και η σκληρότητα απο μόνα τους τίποτα. είναι ο συνδυασμός όλων αυτών .
το βασικότερο όμως θέμα στο id4 φαίνεται να είναι η προβληματική λειτουργία του esp/etc. Βελτίωση σε αυτόν τον τομέα μπορεί να δώσει εντυπωσιακά καλύτερα αποτελέσματα.
βέβαια xantia δε θα γίνει ποτέ
Η μήπως ναι;

Ένα ωραίο βιντεάκι που εξηγεί πολλά συν το ότι βλέπεις τι επίπτωση μπορεί να έχει η παλαιότητα και οι επιλογές του ιδιοκτήτη σε κρίσιμα σημεία όπως πχ τα λάστιχα
ααα την σημασία των ηλεκτρονικών μην ξεχνάμε , για να μην μένουμε στα τσιτάτα του παρελθόντος
Επειδή συμβαίνει να έχω δει αυτό το βίντεο παλιότερα Παναγιώτη, η βασική αιτία που το Χantia στη δοκιμή του km77 υστερεί πολύ σε σχέση με τη σουηδική του 1999, είναι ότι εκείνη δεν είχε γίνει σε συνθήκες ΙSO, αλλά με πιο άνετες διαστάσεις στο διάδρομο μανούβρας.

Το ΕSP είναι πράγματι κεφαλαιώδες, όπως και η ανάρτηση. Όμως, ακόμα και "λεπτομέρειες" όπως η πίεση των ελαστικών μπορούν να τροποποιήσουν δραματικά τη συμπεριφορά του οχήματος σε αυτή τη μανούβρα.
 
Last edited:

Μηνύματα
14.820
Reaction score
20.310
μα το λέει στην αρχή αυτό.
βέβαια το σημαντικό είναι άλλο και όχι η επίδοση στο ίδιο πρότυπο (την οποία αναφέρει ότι είναι εξαιρετική για όχημα χωρίς esp/etc) :
- τα ηλεκτρονικά είναι αναντικατάστατα - τέλος . δεν μπορεί ένας χειριστής με 2 πόδια και 2 χέρια με ένα τιμόνι και γκάζι/φρένο να κερδίσει το etc/esp
- η παλαιότητα επιφέρει αλλαγές μη αναστρέψιμες (σε λογικό κόστος συντήρησης)
- πολλές επιλογές που κάνουμε (ζάντες, λάστιχα, αμορτισέρ κλπ) για "καλύτερα" έχουν αντίθετα αποτελέσματα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.785
Reaction score
11.020
Μη με βάλετε να ξαναβάλω το βίντεο με τη μαούνα Opel grandland x ή πως το λεν. Κι αυτό ψηλό είναι και έσκισε.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Εννοείται ότι πρώτα φέρνεις μια πλήρη τούμπα για να τον πάρεις καπάκι και ταυτόχρονα να φορτώσεις τα εξακόσια κιλά του στην καρότσα.
Τι σου είναι αυτή η Toyota! Μιλάμε για feature τελικά, όχι για fault! :roflmao:
 
Last edited:







Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.190
Μηνύματα
2.855.523
Members
37.877
Νεότερο μέλος
grgstrts33
Top