Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.865
Reaction score
20.353
ρε πάρτε ποδήλατο λέμε , δε σώζεστε με τίποτα
:fuckyou:
Ηλεκτρικό ποδήλατο, μπας και προλάβετε τον @bretsos. Αν κι είναι πιο πιθανό να κάψετε το μοτέρ παρά να προλάβετε την εξωγήινη μπάμια. :biggrin:
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.007
Αυτό είναι βέβαιο.

Ωστόσο, φαντάσου να βγεις μια μέρα για καφέ στο κέντρο της Αθήνας, σε ένα τυπικό καφέ δίπλα σε δρόμο, και όλα τα αυτοκίνητα και δίκυκλα που θα περνούν να είναι ηλεκτρικά.

Φαντάσου την έλλειψη φασαρίας από κινητήρες και εξατμίσεις.

Φαντάσου την έλλειψη μποχας από τις εξατμίσεις των ντίζελ, των καμενων λαδιων από μηχανάκια και άλφα ρομεο (για τους λάτρεις), την έλλειψη μόλυνσης από όλες τις εξατμίσεις των διερχομένων αυτοκινήτων δίπλα σου.


Φαντάσου πόσο πιο ωραία θα είναι.

Φαντάσου να περπατάς μπροστά από το βενζινάδικο της σελ, και να μη μυρίζει βενζίνα, να έχει μπριζες για ηλεκτρικά, κι ενα ωραίο καφέ να κάτσεις να απολαύσεις ήσυχα το καφεδάκι σου, ήσυχα σε βενζινάδικο.. Να μη τρέχουν κάτω λάδια, δεν βάζουν λάδι κινητήρα στα ηλεκτρικά.

Μπορεί να μη σώζουν τον πλανήτη και τον κόσμο, αλλά σίγουρα θα ομορφυνουν απίστευτα τα αστικά κέντρα.
ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια καφέ στην Αθήνα.
Αυτά που υπάρχουν είναι σχετικά μακριά από λεωφόρους .
Εχεις μπεί ποτέ σου σε τρόλλευ ? ελα να μου πείς αν κάνει θόρυβο ή όχι .
Μυστήρια γούστα έχεις , να πίνεις καφέ στη SHELL, να το κοιτάξεις αυτό.
Δεν έχουν κάτω λάδια. Μάλλον θα αναφέρεσαι σε δικά σας βενζινάδικα. Στην Αθήνα έχω να δω χυμένα λάδια κάτω σε βενζινάδικο πάνω από 10 χρόνια.
Ναι τα ηλεκτρικά δεν θέλουν λάδι κινητήρα, αλλά λάδι ραπτομηχανής.

Μπορεί να είναι τίγκα επιστημονική φαντασία όπως εκείνη η ταινία με τον ethan Hawk , με τα ηλεκτρικά citroen DS κάπου στο 2100 ?
A! Gattaca.
 

Μηνύματα
518
Reaction score
2.340
*Δεν γίνονται "ελάχιστα" τροχαία όμως στις μη αστικές περιοχές. Γίνονται τα μισά.
Ένα τυχαίο λινκ (συγγνώμη, δεν είναι επίσημο, αλλά έβαλα το 1ο που βρήκα):


.....
Φϊλε μου απάντησες σε κάτι που δεν έγραψα..
Αυτό που εγραψα και εννοώ είναι ότι στους Αυτοκινητόδρομους- Εθνικές Οδούς γίνονται πολύ λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα απότι γίνονται τους αστικούς (και επαρχιακούς ) δρόμους.
Από δεδομένα που είχα δεί περίπου 6-10 % των συνολικών θανατηφόρων γίνονται στους αυτοκινητόδρομους , όπου και θεωρητικα τα οχήματα κινούνται με πολύ μεγάλες ταχύτητες. (που και αυτό το ποσοστό είναι αμφίβολο αν οφείλεται σε υπερβολική ταχύτητα ή άλλη αιτία)
Αρα δεν έχει πρακτική σημασία ο "περιορισμός" της ταχύτητας εκεί - ούτε καν η αστυνόμευση κατά τη γνώμη μου εκεί.

Ενας που κινείται με 80 χιλιόμετρα έξω από ένα σχολείο (με όριο 30) , ή ανάμεσα σε στάσεις λεωφορείων έχει πολλαπλάσια πιθανότητα να εξελιχθεί σε κινούμενο χάρο από κάποιν που κινείται με 190 σε ΕΘνική Οδό.

Αρα η κατασκευή οχημάτων "που δεν τρέχουν" δεν έχει νόημα.

Και ακόμη περισσότερο δεν έχει νόημα οταν η πρώτη αιτία ατυχημάτων είναι το αλκοόλ και η ενασχόληση με το κινητό που είναι και πρόσφατο χόμπυ,
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Από δεδομένα που είχα δεί περίπου 6-10 % των συνολικών θανατηφόρων γίνονται στους αυτοκινητόδρομους ,
Αρα η κατασκευή οχημάτων "που δεν τρέχουν" δεν έχει νόημα.
Όχι, δεν είναι σωστά τα συμπεράσματα που βγάζεις.
Μάλλον αυτά σε βολεύει να βγάλεις, και πιανεσαι κάπως από τις στατιστικές.
Θα στο εξηγήσω όσο μπορώ..

Ψάξε ξανά τις πηγές σου, και σκέψου ότι για κάθε χώρα οι οδηγική συμπεριφορά των ανθρώπων, διαφέρει.

Πχ στην Αγγλία όντως ευθύνεται η υψηλή ταχύτητα κίνησης (πάνω από τα όρια) σε αυτοκινητόδρομους για το 6% των θανάτων.
Άλλη αιτία θεωρούν την υψηλή ταχύτητα κίνησης (ίσως για τις συνθήκες του δρόμου, κι ας είναι μέσα στα όρια) που είναι άλλο ένα 6%.

Αλλη αιτία θεωρούν την απώλεια ελέγχου, στην οποία οφείλεται το 11% των θανάτων, αλλά συχνά η αιτία και πάλι είναι η υψηλή ταχύτητα (ο ραπερ από απώλεια ελέγχου πήγε ή από υψηλή ταχύτητα; εδώ σε θέλω).

Ταυτόχρονα, το 6% των θανάτων από ταχύτητα κίνησης πάνω από τα όρια, σε ένα λαό που δεν οδηγεί πάνω από τα όρια, μπορεί έως και να σημαίνει ότι όσοι οδήγησαν πάνω από τα όρια, πέθαναν. 😂😜

Στην Αμερική πόσοι νομίζεις ότι οδηγούν με ταχύτητες πάνω από τα όρια; στην Αγγλία πόσοι; στην Ολλανδία πόσοι;

Πρακτικά κανένας. Κι όμως, το 6% των θανατων, εκεί οφείλεται.

Στην Ολλανδία θα πρέπει να στηθείς κάνα τρίμηνο σε ένα αυτοκινητόδρομο για να πετύχεις 1 που θα ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας έστω και κατά 5 χλμ.😂🤣😜

Άρα τι; θα δεις στατιστικές πόσοι θάνατοι οφείλονται στην οδήγηση πάνω από τα όρια; 😂🤣😜😁😅


Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι αλλιώς. Ακόμα και στο προηγούμενο άρθρο, στοχοποιεί την υψηλή ταχύτητα ως 1 από τους 3 σημαντικότερους λόγους θανάτων.

Νομίζω πως αυτές τις στατιστικές περί θανάτων από υψηλή ταχύτητα, πολλοί τις ερμηνεύουν κατά το δοκούν.. 😎


Στη Γερμανία, παρά το ότι δεν υπάρχει πρακτικά κανένας να ξεπερνά τα όρια ταχύτητας, οι θάνατοι από οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες στην οτομπαν που δεν έχει όριο ταχύτητας, είναι τόσο πολλοί, που θα βάλουν όρια, ενώ αντιδρά σε αυτό όλος ο γερμανικός κόσμος που γουστάρει (φυσικά) να τρέχει με τα σούπερ αυτοκίνητα που έχει πληρώσει για αυτό το λόγο.

Άμα ψάξεις στο YouTube, θα βρεις πραγματικά άπειρα βίντεο από τροχαία στον δρόμο αυτό χώρος όρια, πάρα πολλά θανατηφόρα. Χαμός γίνεται. Πεθαίνει κόσμος, όχι αστεία.
Και κανένας από όλους αυτούς, δεν οδήγησε πάνω από τα όρια. 😎
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
100% αυτων στους οποιους συνεβη το ατυχημα δεν πιστευαν οτι θα συμβει σε αυτους... 🐒
 

Μηνύματα
518
Reaction score
2.340
Όχι, δεν είναι σωστά τα συμπεράσματα που βγάζεις.
Μάλλον αυτά σε βολεύει να βγάλεις, και πιανεσαι κάπως από τις στατιστικές.
Θα στο εξηγήσω όσο μπορώ..

Ψάξε ξανά τις πηγές σου, και σκέψου ότι για κάθε χώρα οι οδηγική συμπεριφορά των ανθρώπων, διαφέρει.

Πχ στην Αγγλία όντως ευθύνεται η υψηλή ταχύτητα κίνησης (πάνω από τα όρια) σε αυτοκινητόδρομους για το 6% των θανάτων.
Άλλη αιτία θεωρούν την υψηλή ταχύτητα κίνησης (ίσως για τις συνθήκες του δρόμου, κι ας είναι μέσα στα όρια) που είναι άλλο ένα 6%.

Αλλη αιτία θεωρούν την απώλεια ελέγχου, στην οποία οφείλεται το 11% των θανάτων, αλλά συχνά η αιτία και πάλι είναι η υψηλή ταχύτητα (ο ραπερ από απώλεια ελέγχου πήγε ή από υψηλή ταχύτητα; εδώ σε θέλω).

Ταυτόχρονα, το 6% των θανάτων από ταχύτητα κίνησης πάνω από τα όρια, σε ένα λαό που δεν οδηγεί πάνω από τα όρια, μπορεί έως και να σημαίνει ότι όσοι οδήγησαν πάνω από τα όρια, πέθαναν. 😂😜

Στην Αμερική πόσοι νομίζεις ότι οδηγούν με ταχύτητες πάνω από τα όρια; στην Αγγλία πόσοι; στην Ολλανδία πόσοι;

Πρακτικά κανένας. Κι όμως, το 6% των θανατων, εκεί οφείλεται.

Στην Ολλανδία θα πρέπει να στηθείς κάνα τρίμηνο σε ένα αυτοκινητόδρομο για να πετύχεις 1 που θα ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας έστω και κατά 5 χλμ.😂🤣😜

Άρα τι; θα δεις στατιστικές πόσοι θάνατοι οφείλονται στην οδήγηση πάνω από τα όρια; 😂🤣😜😁😅


Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι αλλιώς. Ακόμα και στο προηγούμενο άρθρο, στοχοποιεί την υψηλή ταχύτητα ως 1 από τους 3 σημαντικότερους λόγους θανάτων.

Νομίζω πως αυτές τις στατιστικές περί θανάτων από υψηλή ταχύτητα, πολλοί τις ερμηνεύουν κατά το δοκούν.. 😎


Στη Γερμανία, παρά το ότι δεν υπάρχει πρακτικά κανένας να ξεπερνά τα όρια ταχύτητας, οι θάνατοι από οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες στην οτομπαν που δεν έχει όριο ταχύτητας, είναι τόσο πολλοί, που θα βάλουν όρια, ενώ αντιδρά σε αυτό όλος ο γερμανικός κόσμος που γουστάρει (φυσικά) να τρέχει με τα σούπερ αυτοκίνητα που έχει πληρώσει για αυτό το λόγο.

Άμα ψάξεις στο YouTube, θα βρεις πραγματικά άπειρα βίντεο από τροχαία στον δρόμο αυτό χώρος όρια, πάρα πολλά θανατηφόρα. Χαμός γίνεται. Πεθαίνει κόσμος, όχι αστεία.
Και κανένας από όλους αυτούς, δεν οδήγησε πάνω από τα όρια. 😎
Υποθέτω ότι δεν έχεις καταλάβει τι γράφω.

Δεν είμαι κατά των ορίων ταχύτητας – είμαι υπέρ των ορίων ταχύτητας και της αυστηρής εφαρμογής τους ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.

Είμαι ΚΑΤΑ της κατασκευής οχημάτων που (ντε και καλά) δεν θα υπερβαίνουν το ΜΕΓΙΣΤΟ όριο ταχύτητας ενός αυτοκινητοδρόμου. Θα έχουνε κόφτη δηλαδή στα 150 ή 160 ή 180.

Είναι χωρίς νόημα. Διότι ο ίδιο οδηγός θα περάσει έξω από ένα σχολείο με 80 και είναι πολύ περισσότερο επικίνδυνος. Η γενικά θα είναι επικίνδυνος και με χαμηλότερη ταχύτητα (από τον "κόφτη") χίλιες φορές την ημέρα.

Ερώτηση λοιπόν κρίσεως . (έχω εμπλακεί στο ατύχημα = ο ενικός είναι σχήμα λόγου αλλά είναι από πραγματικό γεγονός).

Βγαίνω από ΣΤΟΠ (στην Κηφισιά) . Κοιτάω αριστερά μου βλέπω μία μοτοσυκλέτα στα 150 μέτρα μακριά . Αποφασίζω να βγώ διότι έχω μεγάλη απόσταση και να κινηθώ γρήγορα.

Η μοτο ΟΜΩΣ κινείται με +120 χιλιόμετρα στην Τατοϊου – στην Κηφισιά. Φρενάρει απότομα υπάρχουν κάποια νερά χυμένα , χάνει τον έλεγχο πέφτει ο αναβάτης (ευτυχώς ο άνθρωπος δεν χτύπησε ιδιαίτερα φορουσε κράνος και δερμάτινα κλπ και ήξερε να πέφτει ή ήταν τυχερός.) και η μοτό χωρίς τον αναβάτη πέφτει συρόμενη επί 40 μέτρα πάνω μου.



Ποιος φταίει – αυτός που βγήκε από ΣΤΟΠ με απόσταση 150 μέτρα ή αυτός που κινείται με 100+ χιλιόμετρα?

Αν κινείτο η μοτό με 50 που είναι το όριο ταχύτητας εκεί – θα γινόταν ατύχημα.? Η μήπως όποιος βγαίνει από STOP σε πόλη πρέπει να έχει μισό χιλιόμετρο δρόμο άδειο.?
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
είμαι υπέρ των ορίων ταχύτητας και της αυστηρής εφαρμογής τους
Αυτό μου αρκεί και συμφωνούμε. 😎


Στην Ελλάδα τα μισά θανατηφόρα γίνονται εντός πόλης, ενώ στις βόρειες ευρωπαϊκές χώρες είναι το 1/3 εντός πόλης.

Νομίζω πως κύριο ρόλο σε αυτό παίζει το γεγονός ότι οι οδηγοί στην Ελλάδα δεν σέβονται τον πεζό, δεν σταματούν για να περάσει, δε του δίνουν απόλυτη προτεραιότητα, κάτι που συμβαίνει σε άλλες προηγμένες πολιτισμικα ευρωπαϊκές χώρες.

Βεβαίως ο κοκ το λέει και στην Ελλάδα, αλλά σε αυτή τη χώρα, τον ΚΟΚ τον δέχονται μόνο όπου τους βολεύει.
ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.
Μέσα στην πόλη, για μείωση των ατυχημάτων (θανατηφόρων και μη) λένε πως θέλουν όρια ταχύτητας στα 30.
Εκει να σας δω.
Τρι α ντα.

Σε όλη την Αθήνα Μαξ ταχύτητα 30.

Ο άλλος με τη βέσπα θέλει να πιάνει 200 αν γίνεται. 😎🤣😂😜
ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια καφέ στην Αθήνα.
Όλη η παραλιακή της Θεσσαλονίκης, μέχρι το λευκό πύργο, είναι άπειρα καφέ πάνω στο δρόμο και μπροστά στη θάλασσα.
Τα τραπεζάκια που κάθεσαι έξω, απέχουν 2-3μ από τα διερχομενα αυτοκίνητα.
Κι άλλα τόσα στην κρήνη.
Κι άλλα τόσα στην καλαμαριά.
Και στη Δελφών.
Και στη Μπότσαρη.
Και παντού.
Αλλά συ μείνε στα παραλιακά που ξέρεις.

Εσύ που δε βρίσκεις τέτοια καφέ στην Αθήνα, φαντάσου αυτά στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

Πάντως εγώ, σε ανάλογα καφέ, που είναι μπροστά σε δρόμο, έχω κάτσει και στην αθηνα. Δε σου λέω που είναι. Να κάνεις σενάριο στη φαντασία σου με Θεσσαλονίκη εσυ.

Εγκαθετε. Ξινε. Κοραλοκεφαλε.

Απ'οσα έγραψα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών αν τυχόν κάποτε αντικαταστησουν τα θερμικά μέσα στις πόλεις, βρήκες να γράψεις ότι δεν έχει τέτοια καφέ στην Αθήνα.
Τι πίνεις ρε;
 
Last edited:

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ωστόσο, φαντάσου να βγεις μια μέρα για καφέ στο κέντρο της Αθήνας, σε ένα τυπικό καφέ δίπλα σε δρόμο, και όλα τα αυτοκίνητα και δίκυκλα που θα περνούν να είναι ηλεκτρικά.
Φαντάσου να βγεις και να μην περνάει τίποτα όμως. 8-)
1 λωρίδα μόνο για ΜΜΜ, μισή για τους σιχαμένους (ποδηλάτες :tongue:) και όλο το υπόλοιπο για πεζούς + πάρκα.
Πχ, σκέφτονται κάτι κοντά σε αυτό για Παρίσι (Αγγλικά, Γαλλικά ).

costas EAR said:
Όλη η παραλιακή της Θεσσαλονίκης, μέχρι το λευκό πύργο, είναι άπειρα καφέ πάνω στο δρόμο και μπροστά στη θάλασσα.
Τα τραπεζάκια που κάθεσαι έξω, απέχουν 2-3μ από τα διερχομενα αυτοκίνητα.
Και η Αθήνα γεμάτη είναι. Απλά δεν τα βλέπει γιατι "χαβαλέ κάναμε κύριε πρόεδρε, δεν το εννούσα" περνάει με 180.


Φϊλε μου απάντησες σε κάτι που δεν έγραψα..
Αυτό που εγραψα και εννοώ είναι ότι στους Αυτοκινητόδρομους- Εθνικές Οδούς γίνονται πολύ λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα απότι γίνονται τους αστικούς (και επαρχιακούς ) δρόμους.
OK, δεκτό. Είπες "εθνικούς" όμως αρχικά και εθνική οδός είναι και η παραλιακή (Αθήνα), η Συγγρού και η ΕΟ90 (χανια-ρεθυμνο-ηρακλειο).
Αν αναφέρεσαι μόνο στους 10 σοβαρούς δρόμους που έχουμε, τότε ακούγονται λογικά όσα λες (δεν ξέρω την έρευνα που λες).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Περί μπαταριών:

Η νεα μπιζνα που θα έχει άνθιση τα επόμενα χρόνια θα είναι η ανακύκλωση (με πιστοποίηση) των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων και η αντικατάστασή τους με νέες (δίνοντας και πιστοποίηση για αυτό). Βλέπε τι έχει γίνει στα υγραέρια.

Εδώ και χρόνια έχει ξεκινήσει να παίζει αυτή η μπίζνα ειδικά σε refurbished μπαταρίες. Για τα Prius A και Β γενιάς το κόστος από 1000 έως 1400$ για τα μοντέλα 2004-2015. Στο Civic το οποίο και για λάθος στον σχεδιασμό έτρωγε την μπαταρία κάθε 55,000~65,000 χιλιόμετρα με συγκεκριμένο προφίλ οδήγησης (1 με 2 φορές την εβδομάδα σε ταξίδια) (2006-2011) το κόστος είναι περί τα 1250$. Για τα παλαιά Leaf το κόστος της μπαταρίας των 24kWh (refurbished) είναι 2,450$ με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης θα γυρίσει πίσω την παλαιά του μπαταρία.

Δηλαδή το κόστος αντικατάστασης μπαταριών στο Leaf, με refurbished και πιστοποιημενες σωστές, είναι 100$ την kWh ήδη, μαζί με τα περαστικά.

24 kWh - 2.450$


Κοινώς όλοι οι κατασκευαστές λίγο έως πολύ (δεν ξέρω αν το κάνει η TESLA ακόμα και σε ποιον βαθμό) και μετά την εγγύηση προσφέρουν προγράμματα αντικατάστασης. Όπως και πολύ σπάνια ένας ιδιοκτήτης ενός ICE θα αλλάξει τον κινητήρα σε αμάξι 12+ ετών με έναν καινούργιο (θα προτιμήσει το rebuild) έτσι και εδώ δεν βλέπω τη λογική να αγοράσει κάποιος ένα νέο pack σε κάτι που είναι παλαιάς τεχνολογίας εκτός και αν θέλει να ανέβει σε χωρητικότητα όπως συμβαίνει πχ με το i3 και το Leaf.


Γι'αυτό σας είπα κατ' επανάληψιν, πως αν τυχόν κατά το 2030 θελήσω να αλλάξω μπαταρίες στο id3, θα είναι όχι γιατί χάλασαν, αλλά ως αναβάθμιση, για να μπουν μεγαλύτερες νέας τεχνολογίας στη θέση των παλαιών.

Αυτή θα είναι η μπιζνα του μέλλοντος στα ΙΧ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Προσωπικά και λόγο ηλικίας, η άποψη περί “fun to drive” εμπεριέχει αρκετή δόση καγκουριάς & θορύβου. Ωστόσο διαβάζοντας σας, διαπιστώνω ότι – και πάλι λόγο ηλικίας – θα μπορούσα να ενστερνιστώ την νέα πολιτισμένη θεώρηση του “fun to drive”, που φέρνουν τα ηλεκτρικά.
Εξαιρετική τοποθέτηση, εκφράζει και την δική μου άποψη επί του θέματος.

Δεν έχω πλέον χόμπι την οδήγηση και τα αυτοκίνητα, αν μπορούσα να έχω οδηγό να με πηγαίνει, θα είχα.
Απλώς το ηλεκτρικό μου έχει δώσει μια ευχαρίστηση που δε την περίμενα, και αυτό είναι bonus στα υπόλοιπα θετικά που προσφέρει.
 


Μηνύματα
362
Reaction score
387
Ωραίο άρθρο όπως γράφει τροφή για σκέψη

 

Μηνύματα
690
Reaction score
1.100
Όλη η παραλιακή της Θεσσαλονίκης, μέχρι το λευκό πύργο, είναι άπειρα καφέ πάνω στο δρόμο και μπροστά στη θάλασσα.
Τα τραπεζάκια που κάθεσαι έξω, απέχουν 2-3μ από τα διερχομενα αυτοκίνητα.
Κι άλλα τόσα στην κρήνη.
Κι άλλα τόσα στην καλαμαριά.
Και στη Δελφών.
Και στη Μπότσαρη.
Και παντού.
Αλλά συ μείνε στα παραλιακά που ξέρεις.

Εσύ που δε βρίσκεις τέτοια καφέ στην Αθήνα, φαντάσου αυτά στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

Εγώ είμαι Θεσσαλονικιά, αγόρι μου!!!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Ωραίο άρθρο όπως γράφει τροφή για σκέψη

Διάβασα κάπου πως κάποιος Bjorn με Model 3 έκανε test πόσο θα κρατήσει η αντλία θερμότητας και έβγαλε 72 ώρες.

Από ότι έχω καταλάβει όλα τα αμιγώς
ηλεκτρικά οχήματα έχουν προστασία στις μπαταρίες και κρατάνε σωστή θερμοκρασία σε ακραίες συνθήκες.

Επιπλέον ένα ηλεκτρικό όχημα θα σε κρατήσει στη ζέστη σε οποιεσδήποτε συνθήκες και με ασφάλεια, σε αντίθεση με ένα θερμικό που πιθανότατα και να σε σκοτώσει.

Σε ακραία φαινόμενα χιονόπτωσης έχουν εγκλωβιστεί άνθρωποι με θερμικά και λόγο του ότι το χιόνι μπλόκαρε την εξαγωγή της εξάτμισης πέθαναν από το μονοξείδιο που μπήκε στην καμπίνα.

Έρευνα έχει δείξει πως χρειάζονται μόνο 80" ώστε τα επίπεδα μονοξειδίου να είναι πλέον επικίνδυνα μέσα σε μια καμπίνα επιβατών. Δεν θα το καταλάβεις λένε οι ειδικοί, δεν μυρίζει. Θα σου φέρει μια ζάλη και καληνύχτα forever.
Τώρα αν αυτό ισχύει και για όλα τα σύγχρονα θερμικά οχήματα ανεξαρτήτως κόστους ή έχουν συστήματα ασφαλείας δεν το ξέρω.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
Ωραίο άρθρο όπως γράφει τροφή για σκέψη
Τροφή για σκέψη; Αλήθεια τώρα;
Από τα χειρότερα άρθρα που έχω διαβάσει για ηλεκτρικά, είτε πρόκειται για προπαγάνδα, είτε απλώς για χαζομάρα.

Το χιονισμένο μποτιλιάρισμα "αναμόχλευσε τα ερωτήματα" λέει για τις μπαταρίες και τη χωρητικότητά τους.

Ξεκινάει λοιπόν (για να σας γλιτώσω χρόνο) με τη συγκλονιστική μαρτυρία ενός νταλικέρη, ο οποίος συνάντησε λέει έναν οδηγό Tesla που ανησυχούσε μήπως μείνει από μπαταρία και είχε τα παιδιά στο αυτοκίνητο, οπότε έψαχνε καμιά κουβέρτα κλπ. Συγκλονιστικό. Γιατί θερμικό δεν έχει συμβεί ποτέ να ξεμείνει από κάυσιμα σε μποτιλιάρισμα 77 χιλιομέτρων (!!!) στους -7 βαθμούς. Και δεν μας είπε καν αν το Tesla έμεινε τελικά.

Οπότε μετά από διάφορες φανφάρες και άσχετα για "αντλίες θερμότητας" (ναι, το γράφει σε εισαγωγικά λες και είναι κάτι εξωγήινο και μυστήριο) το άρθρο καταλήγει πως προφανώς στο συγκεκριμένο μποτιλιάρισμα έμειναν και πολλά θερμικά, αφού τελείωσαν τα καύσιμα. Όμως τα θερμικά τουλάχιστον μπορούν να βάλουν βενζίνη πιο εύκολα, γιατί υπάρχουν πιο πολλά βενζινάδικα απ'ότι φορτιστές!

Σοβαρά σας μιλάω, αυτό είναι το συμπέρασμα του άρθρου. Ότι υπάρχουν πιο πολλά βενζινάδικα, οπότε αν μείνεις τουλάχιστον θα μπορείς να το αντιμετωπίσεις πιο εύκολα. :smg:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Είναι άλλο ένα "άρθρο" με το οποίο γελαμε μέχρι δακρύων εδώ και πολλές μέρες... 😜😂🤣






ΥΓ. Αντιγράφω από ένα φίλο:

Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα το δούμε πολλά πόστ σχετικά με το τι γίνεται αν εγκλωβιστείς στα χιόνια σε αυτοκινητόδρομο με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ήδη έχω δει 2-3 τέτοια πόστ λόγο πρόσφατου γεγονότος στην Αμερική (λινκ). Επειδή λοιπόν η βλακεία πρέπει να έχει κάποιο όριο:

1. Και τα θερμικά και τα ηλεκτρικά μπορούν να κάτσουν «στο ρελαντί» πάρα πολλές ώρες. Πείραμα του Bjorn με Tesla Model 3 με heat pump έκατσε 72 ώρες. Αν δεν είχε heat pump και αν δεν είχε και πολύ μπαταρία, ένα 10-ορο είναι σιγουράκι, ακόμα και στη χειρότερη των

2. Τη μεγαλύτερη σημασία την έχει η προετοιμασία και όχι το τι «καύσιμο» έχεις. Μποτιλιαρίσματα λόγο κακοκαιρίας γίνονται για χρόνια τώρα, πολύ πριν να υπάρξουν ηλεκτρικά. Προετοιμασία περιλαμβάνει ΚΥΡΙΩΣ το να έχεις χειμερινά λάστιχα για να μην κολλήσεις και μετά κολλήσουνε και οι πίσω σου. Περιλαμβάνει και πολλά άλλα όμως, ενημερώσου, προετοιμάσου και μην είσαι αναίσθητος.
3. Σχετικά με τα θερμικά:
3a. Κάθονται στο ρελαντί 10-100 ώρες αναλόγως ντεπόζιτου και χρονολογίας του αυτοκινήτου
3b. Ξαναγεμίζουν εύκολα με βενζίνη που μπορεί να την φέρει η πυροσβεστική η ο δήμος/νομαρχία/ΠΠ
3c. Αν μαζευτεί πολύ χιόνι από την χιονόπτωση η από τον αέρα γύρω από το αυτοκίνητο, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος τα αέρια της εξάτμισης να βρεθούνε μπροστά και να μπούνε στην καμπίνα μέσω της εισαγωγής αέρα που βρίσκεται μπροστά. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει ο οδηγός να βγαίνει στο κρύο τακτικά και να καθαρίζει το χιόνι γύρο από το αμάξι. Αυτό φυσικά σημαίνει και ότι κρυώνει και ότι κινδυνεύει να πεθάνει αν τον πάρει ο ύπνος.
4. Σχετικά με τα ηλεκτρικά:
4a. Κάθονται στο ρελαντί 10-100 ώρες αναλόγως πληρότητας μπαταρίας και χρονολογίας του αυτοκινήτου
4b. Δεν γεμίζουν εύκολα «με ένα μπιτόνι»
4c. Ξεκινάνε από το σπίτι το πρωί πιο «γεμάτα» από τα θερμικά κατά μέσο όρο. Άρα είναι πιθανό να μπορούν να παραμείνουν εγκλωβισμένα για περισσότερο χρόνο.
5. Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι τα θερμικά έχουν συμβάλει στην κλιματική αλλαγή που προκαλεί αυτά τα ακραία φαινόμενα.

Συμπεράσματα:
1. Η λογική του ότι μπορεί να μείνεις από μπαταρία αλλά δεν μπορείς να μείνεις από βενζίνη με ξεπερνάει
2. Λόγω του 3d, θα προτιμούσα να εγκλ ωβιστώ σε ηλεκτρικό




ΥΓ. 2. Στη Νορβηγία, που ξέρουν καλά από κρύο και χιόνια και ακραίες θερμοκρασίες, ψωνίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 80% των νέων αυτοκινήτων που αγοράζει ο κόσμος είναι ηλεκτρικά. Λες να μη ξέρουν;


ΥΓ. 3. Σε πολύ ακραίες θερμοκρασίες, στα - 20 και - 30, το 99% των θερμικών αυτοκινήτων δεν παίρνει καν μπρος, με κανένα τρόπο, ιδίως τα δικά μας στην Ελλάδα, που δε τα έχουμε εφοδιάσει με ειδικά υγρά κλπ. Αντιθέτως, τα ηλεκτρικά δουλεύουν κανονικά.


Αντε γειά στη βλακεια.
 
Last edited:

Μηνύματα
362
Reaction score
387
(Σε ακραία φαινόμενα χιονόπτωσης έχουν εγκλωβιστεί άνθρωποι με θερμικά και λόγο του ότι το χιόνι μπλόκαρε την εξαγωγή της εξάτμισης πέθαναν από το μονοξείδιο που μπήκε στην καμπίνα.)

Έχω δύο ερωτήματα πως μπήκε η εξάτμιση μέσα στην καμπίνα ο καπνός και το δεύτερο πως γίνεται να μπουκώσει εξάτμιση όταν εκεί πέρα έχει μεγάλη θερμοκρασία
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
(Σε ακραία φαινόμενα χιονόπτωσης έχουν εγκλωβιστεί άνθρωποι με θερμικά και λόγο του ότι το χιόνι μπλόκαρε την εξαγωγή της εξάτμισης πέθαναν από το μονοξείδιο που μπήκε στην καμπίνα.)

Έχω δύο ερωτήματα πως μπήκε η εξάτμιση μέσα στην καμπίνα ο καπνός και το δεύτερο πως γίνεται να μπουκώσει εξάτμιση όταν εκεί πέρα έχει μεγάλη θερμοκρασία
Βαριέμαι να γράφω, αντιγράφω πάλι ένα ποστ του ίδιου φιλου:


Τις προάλλες έκανα ποστ αναφοράς για περίπτωση εγκλωβισμού στα χιόνια ενώ είμαστε με ηλεκτρικό η θερμικό.

Εκεί είπαμε ότι και τα ηλεκτρικά και τα θερμικά αντέχουν παρά πολλες ωρες, αλλά σημαντικός κίνδυνος των θερμικών είναι ο θάνατος από δηλητηρίαση μονοξειδίου του άνθρακα λόγω του ότι μπαίνει στην καμπίνα από την εξάτμιση.

Δυστυχώς έχουμε πλέον και πρόσφατο παράδειγμα:

«Αναφορά από διασώστη αποδίδει κάποιους από τους θανάτους στο μονοξείδιο του άνθρακα που πέρασε από τα καυσαέρια των αυτοκινήτων στο σύστημα κλιματισμού, καθώς οι εξατμίσεις ήταν θαμμένες στο χιόνι.»

Άρα, και τα δυο έχουν αρκετό καύσιμο για να μείνουν ανάμενα πολλές ώρες, αλλά το θερμικό μπορεί και να σε σκοτώσει αμα είναι αναμμένο. Εννοείτε ότι προτιμούμε το ηλεκτρικό.

Και μια σημείωση για οσους δεν το ξέρουν ήδη: η δηλητηρίαση με μονοξείδιο του άνθρακα μπορεί να γίνει και μέσα σε γκαράζ. Ποτέ δεν αφήνουμε το θερμικό αυτοκίνητο αναμμένο σε κλε ιστό χώρο.


Πάρε κι ένα λινκ που εξηγεί αυτό ακριβώς



Επίσης μπορείς να γκουγκλαρεις για να βρεις άπειρα τέτοια περιστατικά.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.087
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top