Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


sk

Μηνύματα
530
Reaction score
474
Πολύ σωστά. Επίσης, η πλήρης αστυνόμευση και τήρηση των ορίων ταχύτητας, θα άρει και την ανταγωνιστική οδήγηση!
Πάντως αναφορικά με την τήρηση / επιτήρηση των ορίων στους εθνικούς δρόμους, κάπου διάβασα την πιο έξυπνη – ΙΜΗΟ – εφαρμογή των αναλογικών διοδίων.

(νομίζω σε βαλκανική χώρα)

Υπολογίζοντας από το time stamp εισόδου / εξόδου την μέση ταχύτητα, κόβει αυτόματα με τα διόδια και κλήση - όταν αυτή είναι μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τη διαφορά 😜🤣😂 αλλά δεν είναι ηλεκτρικό το τογιοτα που ανέβασες και δω είναι θρεντ για ηλεκτρικά. 🤣😜😂


Η συνωμοσία του ομίλου στελαντις να τα βγάλει όλα τα πολυμορφικά μόνο σε ηλεκτρικά από το 22, είναι τρομερή πάντως.


Κάτι μας κρύβουν.
 

Μηνύματα
362
Reaction score
387
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τη διαφορά 😜🤣😂 αλλά δεν είναι ηλεκτρικό το τογιοτα που ανέβασες και δω είναι θρεντ για ηλεκτρικά. 🤣😜😂


Η συνωμοσία του ομίλου στελαντις να τα βγάλει όλα τα πολυμορφικά μόνο σε ηλεκτρικά από το 22, είναι τρομερή πάντως.


Κάτι μας κρύβουν.
Τσακάλι είσαι
Και τι έγινε που είναι υβριδικό τι είσαι εσύ χωροφύλακας το θρεντ
Για διαχειριστής
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
Ινέβιταμπλ.


new study found that consumers’ transition to all-electric vehicles in the EU and UK is “inevitable.” Due to commitments from automakers, tighter regulations on CO2 emissions, and a decline in overall costs of EVs, sales across Europe are expected to surpass those of ICE vehicles in the next three years.
 

Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Ινέβιταμπλ.


new study found that consumers’ transition to all-electric vehicles in the EU and UK is “inevitable.” Due to commitments from automakers, tighter regulations on CO2 emissions, and a decline in overall costs of EVs, sales across Europe are expected to surpass those of ICE vehicles in the next three years.
Εις βάρος κυρίως των diesel έχουν αυξηθεί τα ηλεκτρικά. 23% το 2021, αλλά με μεγάλη διακύμανση από χώρα σε χώρα. Στην Ελλάδα φαίνεται ότι θα αργήσει πολύ να πάρουν σοβαρό μερίδιο αγοράς.
Καταγραφή.PNG
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Υπολογίζοντας από το time stamp εισόδου / εξόδου την μέση ταχύτητα, κόβει αυτόματα με τα διόδια και κλήση - όταν αυτή είναι μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη.
Υπάρχει και λίγο πιο σοφιστικέ (και ακριβή) μέθοδος με κάμερες.
Ψάξε για Trajectcontrole, SPECS speed camera.
 
  • Like
Reactions: sk

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Ινέβιταμπλ.


new study found that consumers’ transition to all-electric vehicles in the EU and UK is “inevitable.” Due to commitments from automakers, tighter regulations on CO2 emissions, and a decline in overall costs of EVs, sales across Europe are expected to surpass those of ICE vehicles in the next three years.
Παροδικό είναι, οι ΜΕΚ θα κάνουν δυναμικό come-back! :p

Kec42V0_d~2.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
540km με υψηλές ταχύτητες (και με 160 πήγαινε δηλαδή)


Είναι λίγο ταλαιπωρίας ο τύπος εδώ.. 😜🤣
 


Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
έχει κανείς υπόψιν κάποιο λινκ ή γνωρίζει από κάποιο manual,

αν υπάρχει επίπτωση στην υγεία της μπαταρίας παρκάροντας το βράδυ έξω σε θερμοκρασίες (πάνω από, αλλά) κοντά στο μηδέν;

Δεν αναφέρομαι στην γνωστή προσωρινή επίπτωση στο range,
αλλά στη μακροχρόνια επίπτωση στη χωρητικότητα.

Ψάχνω απο χθες αλλά δε βρήκα κάτι ξεκάθαρο πέρα από αναφορές ότι μάλλον δεν υπάρχει θέμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
Το Τεσλα που σας έγραψα, άλλαξε μπαταρίες κι έβγαλε πάνω από 1200 χλμ με μέση ταχύτητα 88,5km/h.



Μπαταρίες από πρώην τύπο της Apple. Θα πάει μπροστά αυτός. 😎


έχει κανείς υπόψιν κάποιο λινκ ή γνωρίζει από κάποιο manual,

αν υπάρχει επίπτωση στην υγεία της μπαταρίας παρκάροντας το βράδυ έξω σε θερμοκρασίες (πάνω από, αλλά) κοντά στο μηδέν;

Δεν αναφέρομαι στην γνωστή προσωρινή επίπτωση στο range,
αλλά στη μακροχρόνια επίπτωση στη χωρητικότητα.

Ψάχνω απο χθες αλλά δε βρήκα κάτι ξεκάθαρο πέρα από αναφορές ότι μάλλον δεν υπάρχει θέμα.
Δεν παθαίνουν τίποτα, πρακτικά είναι αθάνατες αν παραμένει η φόρτιση πέριξ του 50%.

Στο πολύ κρύο καλό είναι να μη κατεβαίνει κάτω από 40%, ενώ στην πολύ ζέστη δεν έχει θέμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.099
Reaction score
124.654
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάποιες πολυτέλειες γνωστές από ακριβά θερμικά, υπάρχουν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, για περισσότερους λόγους από ότι στα ice.

Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο θερμαινόμενο τιμόνι και στα θερμαινόμενα καθίσματα.

Το χειμώνα, όταν είναι κρύο το τιμόνι και παγώνει τα χέρια σου, χρειάζεσαι πολύ περισσότερο το ζεστό αέρα να σε κρατήσει να μη παγώνεις.
Το παγωμένο κάθισμα, κάνει ακόμα πιο απαιτητική την πλούσια παροχή ζεστού αέρα.

Ενεργειακά κοιτάζοντας αυτό το πανηγύρι, έχει αποδειχθεί πως είναι πολύ λιγότερο ενεργοβόρο το να ζεσταίνεται το κάθισμα και το τιμόνι, παρά να ζεσταίνεται ο αέρας.

Ο χρήστης με ζεστό τιμόνι και κάθισμα, δε θέλει κιόλας να του έρχεται καυτός αέρας στα μουτρα, είναι πιο ευχάριστος με νορμάλ θερμοκρασία (~20-22°C) ο αέρας που αναπνέεις, αφού σε ζεσταίνει το κάθισμα και το τιμόνι.

Η καταναλωση πέφτει πολύ με αυτά τα καλούδια όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα χαμηλή (κάτω από 5°C) διότι δε χρειάζεται να σπαταλάμε ενέργεια για να ζεσταθεί όλη η καμπίνα στους 30° (τεράστια διαφορά με την εξωτερική θερμοκρασία) ώστε να αντέξουμε τα παγωμένα καθίσματα και το τιμόνι βέβαια, που θα κάνουν πολύ ώρα να ζεσταθούν κάπως.

Γι'αυτό, προτιμήστε στο ev να έχει θερμαινόμενο κάθισμα και θερμαινόμενο τιμόνι, πακέτο με αντλία θερμότητας.

Ειδάλλως το χειμώνα θα δείτε την αυτονομία να είναι αρκετά κάτω από τη μισή της ονομαστικής (wltp).

Γενικά το χειμώνα η αυτονομία είναι λογικό να είναι η μισή, προβλέπεται. Αλλά χωρίς αυτά, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Για άλλη μια φορά, δείχνω την προβλεπόμενη αυτονομία του id3

french heatpump~2.png


Από 420-400 χλμ το καλοκαίρι, στα κρύα χωρίς αντλία θερμότητας θα φτάσει τα 230 χλμ, και αν η θέρμανση δεν περιλαμβάνει τιμόνι και κάθισμα, στα 150 χλμ θα πάει, να είστε βέβαιοι. 😎

Αντιθέτως, με αντλία θερμότητας παραμένει στα 300χλμ η αυτονομία, και με θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, τα 300 τα έχει 100%.😎
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάποιες πολυτέλειες γνωστές από ακριβά θερμικά, υπάρχουν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, για περισσότερους λόγους από ότι στα ice.

Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο θερμαινόμενο τιμόνι και στα θερμαινόμενα καθίσματα.

Το χειμώνα, όταν είναι κρύο το τιμόνι και παγώνει τα χέρια σου, χρειάζεσαι πολύ περισσότερο το ζεστό αέρα να σε κρατήσει να μη παγώνεις.
Το παγωμένο κάθισμα, κάνει ακόμα πιο απαιτητική την πλούσια παροχή ζεστού αέρα.

Ενεργειακά κοιτάζοντας αυτό το πανηγύρι, έχει αποδειχθεί πως είναι πολύ λιγότερο ενεργοβόρο το να ζεσταίνεται το κάθισμα και το τιμόνι, παρά να ζεσταίνεται ο αέρας.

Ο χρήστης με ζεστό τιμόνι και κάθισμα, δε θέλει κιόλας να του έρχεται καυτός αέρας στα μουτρα, είναι πιο ευχάριστος με νορμάλ θερμοκρασία (~20-22°C) ο αέρας που αναπνέεις, αφού σε ζεσταίνει το κάθισμα και το τιμόνι.

Η καταναλωση πέφτει πολύ με αυτά τα καλούδια όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα χαμηλή (κάτω από 5°C) διότι δε χρειάζεται να σπαταλάμε ενέργεια για να ζεσταθεί όλη η καμπίνα στους 30° (τεράστια διαφορά με την εξωτερική θερμοκρασία) ώστε να αντέξουμε τα παγωμένα καθίσματα και το τιμόνι βέβαια, που θα κάνουν πολύ ώρα να ζεσταθούν κάπως.

Γι'αυτό, προτιμήστε στο ev να έχει θερμαινόμενο κάθισμα και θερμαινόμενο τιμόνι, πακέτο με αντλία θερμότητας.

Ειδάλλως το χειμώνα θα δείτε την αυτονομία να είναι αρκετά κάτω από τη μισή της ονομαστικής (wltp).

Γενικά το χειμώνα η αυτονομία είναι λογικό να είναι η μισή, προβλέπεται. Αλλά χωρίς αυτά, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Για άλλη μια φορά, δείχνω την προβλεπόμενη αυτονομία του id3

View attachment 236631

Από 420-400 χλμ το καλοκαίρι, στα κρύα χωρίς αντλία θερμότητας θα φτάσει τα 230 χλμ, και αν η θέρμανση δεν περιλαμβάνει τιμόνι και κάθισμα, στα 150 χλμ θα πάει, να είστε βέβαιοι. 😎

Αντιθέτως, με αντλία θερμότητας παραμένει στα 300χλμ η αυτονομία, και με θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, τα 300 τα έχει 100%.😎
1820 euro για να αυξήσω την αυτονομία τις ελάχιστες μέρες που πέφτει κάτω από 10 βαθμούς η εξωτερική θερμοκρασία (πάνω από 10 δεν κρυώνει ο colos μου)

Δεν νομίζω.

Άσε ρε φίλε, ας το ξαναφορτίσω κάθε δεύτερο βράδυ αντί για κάθε τρίτο.
 

Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάποιες πολυτέλειες γνωστές από ακριβά θερμικά, υπάρχουν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, για περισσότερους λόγους από ότι στα ice.

Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο θερμαινόμενο τιμόνι και στα θερμαινόμενα καθίσματα.

Το χειμώνα, όταν είναι κρύο το τιμόνι και παγώνει τα χέρια σου, χρειάζεσαι πολύ περισσότερο το ζεστό αέρα να σε κρατήσει να μη παγώνεις.
Το παγωμένο κάθισμα, κάνει ακόμα πιο απαιτητική την πλούσια παροχή ζεστού αέρα.

Ενεργειακά κοιτάζοντας αυτό το πανηγύρι, έχει αποδειχθεί πως είναι πολύ λιγότερο ενεργοβόρο το να ζεσταίνεται το κάθισμα και το τιμόνι, παρά να ζεσταίνεται ο αέρας.

Ο χρήστης με ζεστό τιμόνι και κάθισμα, δε θέλει κιόλας να του έρχεται καυτός αέρας στα μουτρα, είναι πιο ευχάριστος με νορμάλ θερμοκρασία (~20-22°C) ο αέρας που αναπνέεις, αφού σε ζεσταίνει το κάθισμα και το τιμόνι.

Η καταναλωση πέφτει πολύ με αυτά τα καλούδια όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα χαμηλή (κάτω από 5°C) διότι δε χρειάζεται να σπαταλάμε ενέργεια για να ζεσταθεί όλη η καμπίνα στους 30° (τεράστια διαφορά με την εξωτερική θερμοκρασία) ώστε να αντέξουμε τα παγωμένα καθίσματα και το τιμόνι βέβαια, που θα κάνουν πολύ ώρα να ζεσταθούν κάπως.


Γι'αυτό, προτιμήστε στο ev να έχει θερμαινόμενο κάθισμα και θερμαινόμενο τιμόνι, πακέτο με αντλία θερμότητας.

Ειδάλλως το χειμώνα θα δείτε την αυτονομία να είναι αρκετά κάτω από τη μισή της ονομαστικής (wltp).

Γενικά το χειμώνα η αυτονομία είναι λογικό να είναι η μισή, προβλέπεται. Αλλά χωρίς αυτά, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.

Για άλλη μια φορά, δείχνω την προβλεπόμενη αυτονομία του id3

View attachment 236631

Από 420-400 χλμ το καλοκαίρι, στα κρύα χωρίς αντλία θερμότητας θα φτάσει τα 230 χλμ, και αν η θέρμανση δεν περιλαμβάνει τιμόνι και κάθισμα, στα 150 χλμ θα πάει, να είστε βέβαιοι. 😎

Αντιθέτως, με αντλία θερμότητας παραμένει στα 300χλμ η αυτονομία, και με θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, τα 300 τα έχει 100%.😎
Να συμπληρώσω ότι η θέρμανση στα καθίσματα αντί του αέρα μπορεί να επιμηκύνει σημαντικά τη διάρκεια της μπαταρίας σε περίπτωση αποκλεισμού σε χιόνια που αναφερθηκε σε προηγούμενα ποστς.
Τα ICE που έχουν θερμαινόμενα καθίσματα δεν ωφελούνται σε τέτοια περίπτωση καθώς δεν μπορούν να τα έχουν ανάμενα για πολύ ώρα χωρίς να δουλεύει η μηχανή.
 

TGD

Μηνύματα
6.980
Reaction score
7.065
Το θερμαινόμενο τιμόνι μου αρέσει σαν ιδέα, μα δεν καταλαβαίνω τι βρίσκεις στα butt warmers.

Η μόνη τέτοια λύση που θα πλήρωνα άμα μου περίσσευαν ήταν τα αεριζόμενα καθίσματα της Saab. Τα μόνα που δεν κόλλαγαν τα ρούχα μου από τον ιδρώτα στα μεγάλα καλοκαιρινά ταξίδια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.069
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top