Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
673
Reaction score
670
Καλημερα κι από μένα
Είναι μέρες τωρα που κοιταω για καποιο υβριδικό αυτόματο κι έπεσα στο παρακατω (2020 παρουσιασθηκε) εξωγήινο ηλεκτρικό της Mercedes. Δεν ξερω αν εχει ξανασυζητηθει εδω αλλα το βαζω παρ όλα αυτα γιατι έμεινα εκπληκτος όταν αντιληφθηκα σε ποιο σημείο έχει φτασει η τεχνολογία και πόσο μακρια ακομη θα παει. Δείτε και το Test Drive στο τελος που τα αναλυει όλα

 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.684
Οταν κλεινουν οι εθνικες και μη οδοι (quite offen :)) , το δαγκωνει οποιος εχει ηλεκτρικο ή πρεπει να εχει μαζι σομπα πετρελαιου; :gamer:
Σόμπα. Αλλά μόνο πέλλετ, οι πετρελαίου δεν είναι συμβατές με τα ηλεκτρικά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Σημερινή, με κρύο στην Αθήνα, από κάτοχο Φορντ μαστανγκ με wltp στα 440χλμ

FB_IMG_1643105497104.jpg


Με νορμάλ θέρμανση, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, σε συνθήκες εξωτερικης θερμοκρασίας 1°C, από 440 πήγε 282.

Δατς λαιφ.
 


Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
Σημερινή, με κρύο στην Αθήνα, από κάτοχο Φορντ μαστανγκ με wltp στα 440χλμ

View attachment 237994

Με νορμάλ θέρμανση, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, σε συνθήκες εξωτερικης θερμοκρασίας 1°C, από 440 πήγε 282.

Δατς λαιφ.
δεν σου φαίνεται μεγάλη μείωση;

σε id.3 58 με εξωτερική 2 βαθμούς και 55% μπαταρία, η αυτονομία πάει από 262 km στα 232 αν ανάψεις το καλοριφέρ στο 21 (χωρίς αντλία θερμότητας), σύμφωνα με τις ενδείξεις του αυτοκινήτου (αν είναι ακριβείς) και μιλάμε πάντα για καταναλώσεις εντός πόλης
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
δεν σου φαίνεται μεγάλη μείωση;
Χονδρικά και γενικά, το 1/3 της αυτονομίας το χαιρετάς.

Ειδικά, κάθε αυτοκίνητο, αναλόγως όγκου, κατανάλωσης θέρμανσης, ύπαρξης ή όχι αντλίας θερμότητας, κλπ, έχει διακυμάνσεις +-15% πάνω στον προηγούμενο κανόνα.

Στα πολύ κρύα, οπως έδειξε κινεζική έρευνα, μιλάμε για 50% πτώση αυτονομίας.
 

Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.142
Δεν είναι καθόλου έτσι.

Ιδίως στην Ελλάδα, όπου η επιδότηση είναι 15% επί της ΛΤΠΦ, όταν ο ΦΠΑ είναι 24%, δηλαδή απλώς είναι 9%ΦΠΑ και υπό όρους (θα πρέπει να βγάλεις φορολογική ενημερότητα).

Ομοίως η υπεραποσβεση, δεν έχει κανένα νόημα αν δεν εμφανίζεις σημαντικά έσοδα.

Η Νορβηγία, μηδενισε τελείως το ΦΠΑ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και έδωσε επιπλέον επιδότηση, συν φοροαπαλλαγή, συν μηδενικά τέλη, συν μηδενικά διόδια παντού, συν συν συν.

Δηλαδή η Νορβηγία έγινε ο μεγαλύτερος χορηγός των αυτοκινητοβιομηχανιών εις βάρος της τσέπης των πολιτών της;
Μα είναι δυνατόν να τα πιστεύετε αυτά;
Η Νορβηγία εχει ανακοινώσει πως μέχρι το τέλος του 2025 θα κινούνται μόνο ηλεκτρικά και πρόσφατα άκουσα πως ίσως το καταφέρει και μέχρι τέλος του έτους!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Από έρευνα σε γαλλικό περιοδικό, αυτές είναι οι τιμές αντικατάστασης της μπαταρίας κίνησης μαζί με εργατικά για κάθε kWh, τελική τιμή με ΦΠΑ. Για νέα μπαταρία, εντελώς καινούρια, όχι refurbished.

received_1745380558993918.jpeg


Κάποιες φίρμες παραβαράνε στο κεφάλι..
 
Last edited:

Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.142
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει ο πίνακας. Σίγουρα σε κάποια αυτοκίνητα είναι ακριβότερη η αντικατάσταση αλλά πχ από όσο γνωρίζω στο i3 δεν επισκευάζεται προς το παρόν.παει ολόκληρη αλλαγή...
Φαντάζομαι ο πίνακας είναι για επισκευές και γι'αυτό αναφέρει τιμή ανά kwh
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Όχι, ο πίνακας είναι για αντικατάσταση με νέα μπαταρία. Το συμπλήρωσα παραπάνω, έχεις δίκιο, δε το ανέφερα.

Η εγκυρότητα των στοιχείων είναι μάλλον δεδομένη (γνωστό επώνυμο περιοδικό, γαλλικό, προφανώς έκανε έρευνα αγοράς και μάζεψε τα δεδομένα).
 

Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.142
Τότε γιατί το πάει ανά kwh; Και δε λέει από 12000-15000 k αντικατάσταση;
Θέλει να φαίνεται πιο προσιτό;
Αφήστε τις μπαταρίες που είναι σίγουρα θέμα ότι και να λέτε κάποια στιγμή.
Φανταστείτε μια πτώση 20% όχι παραπάνω...και μη μου πείτε και πάλι πως είναι αρκετά τα χιλιόμετρα για μες στη πολη...
Δεν αναφερει κάνεις τιμές άλλων βλαβών να γελάσουμε που είναι περισσότερο συχνές...
Να σημειώσω δεν είμαι αρνητής των ηλεκτρονικών απλά δεν είναι πανάκεια...
Τα έχουμε θεοποιήσει ενώ ακόμα είναι πολύ πρώιμο στάδιο και χωρίς ο μελλοντικός κάτοχος να έχει πλήρη εικόνα...
Έχετε δει νοικιαρικο ηλεκτρικό να μου πείτε; Πάνω κάτω αυτή θα είναι η χρήση των περισσότερων ανθρώπων...
Πλήρη φόρτιση.αδειασμα τελείως της μπαταρίας. Πατηματα κρύο κτλ...
Και θα γελάσουμε όταν αρχίσουν να μένουν και θα τα φορτώνουν 5 5 στις οδηκες τραβώντας τα...μέχρι να μάθουν βέβαια
 
Last edited:


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Αλήθεια, εάν ήταν όλα τα αυτοκίνητα που εγκλωβίστηκαν ηλεκτρικά, πόσα θύματα θα είχαμε?
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.684
Αλήθεια, εάν ήταν όλα τα αυτοκίνητα που εγκλωβίστηκαν ηλεκτρικά, πόσα θύματα θα είχαμε?
Άστα, πάρα πολλά, θα γελάσουμε τα επόμενα χρόνια με τα ηλεκτρικά που μας επιβάλουν.

Έχω διαβάσει άρθρο στο FB που δείχνει πως όταν ένα ηλεκτρικό εγκλωβιστεί στο χιόνι ενεργοποιεί την κρυμμένη λειτουργία εξόντωσης των επιβατών που έχει βάλει ο Γκέιτς. Και το κάνει στο χιόνι για να φαίνεται και καλά σαν ατύχημα, ότι πάγωσαν από το κρύο.

Αλλά τα κρύβουν αυτά, δεν τα λένε.
 

Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.142
Ας σοβαρευτούμε λίγο με αυτή την ατάκα συνέχεια.
Δηλ αν είχαμε ηλεκτρικά τόσα χρόνια και έβγαιναν τώρα τα εσωτερικής καύσης θα τρέχαμε να τα πάρουμε για να μη πεθάνουν στο κρύο στην περίπτωση που αποκλειστουμε στο χιόνι;
Να πηγαίνουμε μπροστά όχι πίσω...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Πάντως είναι γεγονός πως στα αποκλεισμένα για πολλές ώρες αυτοκίνητα μέσα στην Αθήνα, υπήρξε ένα Τεσλα που έμεινε από μπαταρία (ήταν στο 10% όταν βγήκε στα χιόνια ο αθεόφοβος, και έχασε 8% κάνοντας αηδίες με το σεντρι μόουντ της κάμερας, ανεβάζοντας με το αυτοκίνητο βίντεο στο φειζμπουκ, ανοιχτά φώτα, κλιματισμό στο φουλ, κλπ).

Ταυτόχρονα όμως, έμειναν πολλά θερμικά από καύσιμα, περισσότερα από όσο νομίζετε, καθώς απ'οτι φαίνεται ήταν και αυτοί με ψιλοάδειο τεποζιτο, και τελικά στο ρελαντί με θέρμανση, καίει αρκετά ο κινητήρας.

Το συμπέρασμα είναι πως σε τέτοιες συνθήκες δε βγαίνεις με άδειο το τεποζιτο ή τη μπαταρία, διότι δις ιζ γκρις, όλα είναι πιθανά...

Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας..
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.251
Reaction score
1.161
Ίσως δεν έκανα σωστή ερώτηση (Δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί αρπάζεστε έτσι! Ούτε ο Μάσκ δεν θα ''ταραζόταν'' έτσι! ), γεμάτο ρεζερβουάρ λοιπόν, και γεμάτη μπαταρία τα ηλεκτρικά, με όλα ανοιχτά, φώτα, ζέστη, ραδιόφωνο, κτλ. ποιο θα τελειώσει πρώτο? στο περίπου, γιατί κανένας δεν ξέρει με ακρίβεια νομίζω!
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.216
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top