Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Λέω στη γυναίκα για φέρε το κινητό σου που έχει τη remote εφαρμογή για το δικό σου αυτοκίνητο να δω κάτι που θέλω, ψάχνω για κατανάλωση δεν βρίσκω κάτι αλλά βλέπω προ δείχνει το ένα παράθυρο ανοικτό 🥶 ωνσγμσω, το πρωί που το ξεχιονιζες δεν είδες κάτι; της λέω, όχι όλα κανονικά ήταν, μου λέει.
Τι να κάνω κατεβαίνω να δω τι γίνεται, όλα καλά με το παράθυρο, άντε να δω τι δείχνει στην κατανάλωση αυτό που είναι και πιο σύγχρονο.

η πρώτη φωτό είναι λίγο μετά που έβαλα μπρος με a/c, φώτα ανοικτά, ανεμιστήρα στο Φούλ (λόγω auto), ραδιόφωνο.

η δεύτερη δέκα λεπτά μετά, φώτα σβηστά, κλιματισμός κλειστός, ανεμιστήρας στο 2, ραδιόφωνο on.

α και πείτε του συναδέλφου ότι αν και δεν είχε φθάσει σε κανονική θερμοκρασία ο κινητήρας άρχισα να ζεσταίνομαι και είπα εντάξει φτάνει τώρα πάμε έξω στη δροσούλα πάλι :biggrin:

έβαλα και τα άλλα μπροστά αλλά δεν έχουν κατανάλωση l/hr μόνο /100Km όποτε δεν κατάφερα να δω κάτι.

* ο αντάπτορας μπαίνει στη θύρα odb αλλά δείχνει μόνο αυτά που θέλει η Mercedes σε κάθε μοντέλο και σε μένα δεν δείχνει την κατανάλωση όπως θελουμε.

36E946BC-2144-454D-B41F-1920029EEEB0.jpeg


2FAECB40-94B5-44BA-8A02-732672010C1C.jpeg
 
Last edited:

Μηνύματα
3.044
Reaction score
10.100
 

Μηνύματα
1.714
Reaction score
761
Στα αυτοκινητα ορυκτων καυσιμων, τα φτηνιαρικα, ζεσταινουν μεσω του νερου που περνα στον κορμο του κινητηρα. Στα πιο ακριβα, εχουμε κλιματιστικα με τετραωδη βαλβιδα και παραγωγη ζεστου κρυου μεσω του συμπιεστη + αξιοποιηση του νερου κορμου.
Σε ενα φρεσκο που οδηγησα με start stop στα φαναρια, ειχε κλιματιστικο με μοτερ ηλεκτρικο οποτε δεν χρειαζοταν να δουλευει ο κινητηρας για θερμανση καμπινας.

Στα ορυκτων καυσιμων αν αδειάσεις , παιρνεις ενα μπετονακι με τα ποδια και γεμιζεις βενζινη 2 - 3λιτρα. Στο ηλεκτρικο παιρνεις μια μπαλαντεζα 1-2χιλιομετρα ή ενα κιλο γραφενιο :mrgreen: και γεμιζεις απο το πιο κοντινο σπιτι που δε θσ σε βρισει :)

Εμενα με ενοχλει οτι δεν πηγαινει Αθηνα Θεσσαλονίκη χωρις σταση, χωρις γεμισμα και με κλιματιστικο φουλ.
Για πρωτο αυτοκινητο ουτε καν το σκέφτομαι για ηλεκτρικο. Για δευτερο, παιζει. Για κινηση εντος/εκτος πολεως για την ωρα τα ηλεκτρικα εκτος της χαμηλης καταναλωσης σε μποτιλιαρισματα/φαναρια, εχουν το πλεονέκτημα της χαμηλης τιμης φορτισης.
Χασαν προσφατα το μπονους της δωρεαν φορτισης που υπηρξε για λογους προωθησης της τεχνολογιας με τις πλατες της ΔΕΗ.
 

Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
κλιματιστικό με μοτέρ ηλεκτρικό χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας δεν γίνεται
εκτός αν υπάρχουν μπαταρίες (πχ υβριδικό)

και δε μιλάω για τα 1-2 λεπτά του start stop που προφανώς υπάρχει κάποια πρόβλεψη βοήθειας από τη μπαταρία καθώς στα κλιματιστικά υπάρχει ένα θέμα με τα συχνά άναψε σβήσε
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
Στα ορυκτων καυσιμων αν αδειάσεις , παιρνεις ενα μπετονακι με τα ποδια και γεμιζεις βενζινη 2 - 3λιτρα
Το υποθετικό σενάριο είναι αν βρίσκεσαι 20χλμ+ μακριά από πολιτισμό, γιατί αν μείνεις στους - δεξερωγωποσους και κινδυνεύεις με θάνατο, κι αν μπορείς να πας να πάρεις βενζίνη, τότε μπορείς να πας με τα πόδια να μείνεις κάπου ασφαλής να βγάλεις τη νύχτα, πως το λένε, χεστηκες για το κωλαμαξο.

Τώρα πόσο κινδυνεψαν οι αποκλεισμένοι στην Αττική οδό, είναι για γέλια γενικώς...


Επίσης στα ηλεκτρικά δε χρειάζεται καν μπιτονι με καύσιμο, απλώς να τα τραβήξει κάποιος (πυροσβεστική, οτιδήποτε) για 2-3 χλμ, και με φουλ ανάκτηση ενέργειας θα πάρουν αρκετή για να διανυσουν ένα σκασμό χιλιόμετρα μετά..
Το δικό μου φορτίζει με 100kw στην ανάκτηση ενέργειας, δηλαδή βαλτα κάτω, με λίγο τράβηγμα παίρνει τρελή ποσότητα ενέργειας.
Με μισή ώρα τράβηγμα έχει φορτίσει 100% η μπαταρία καταντάει αστείο..
Το νέο BMW αν δεν κάνω λάθος, φτάνει τα 250kw η ανάκτηση. Τι λες τώρα.. 4,16kwh το λεπτό, σε 5 λεπτά θα βγάζει 120km..
 
Last edited:

Μηνύματα
1.714
Reaction score
761
Το υποθετικό σενάριο είναι αν βρίσκεσαι 20χλμ+ μακριά από πολιτισμό, γιατί αν μείνεις στους - δεξερωγωποσους και κινδυνεύεις με θάνατο, κι αν μπορείς να πας να πάρεις βενζίνη, τότε μπορείς να πας με τα πόδια να μείνεις κάπου ασφαλής να βγάλεις τη νύχτα, πως το λένε, χεστηκες για το κωλαμαξο.

Τώρα πόσο κινδυνεψαν οι αποκλεισμένοι στην Αττική οδό, είναι για γέλια γενικώς...


Επίσης στα ηλεκτρικά δε χρειάζεται καν μπιτονι με καύσιμο, απλώς να τα τραβήξει κάποιος (πυροσβεστική, οτιδήποτε) για 2-3 χλμ, και με φουλ ανάκτηση ενέργειας θα πάρουν αρκετή για να διανυσουν ένα σκασμό χιλιόμετρα μετά..
Το δικό μου φορτίζει με 100kw στην ανάκτηση ενέργειας, δηλαδή βαλτα κάτω, με λίγο τράβηγμα παίρνει τρελή ποσότητα ενέργειας.
Με μισή ώρα τράβηγμα έχει φορτίσει 100% η μπαταρία καταντάει αστείο..
Το νέο BMW αν δεν κάνω λάθος, φτάνει τα 250kw η ανάκτηση. Τι λες τώρα.. 4,16kwh το λεπτό, σε 5 λεπτά θα βγάζει 120km..
Αν σε τραβήξει και φορτιζεις, καταναλωνεις περισσοτερη απο τη δικια του ενεργεια. Δηλαδη πολλαπλασιαζεις το βαρος που κουβαλα σαν τα ρυμουλκει φορτηγο!:download:
 




rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.151
Reaction score
93.263
Με την κάμερα στο κεφάλι στο πρώτο βίντεο μου ήρθε λίγο εμετούλης...
 


Μηνύματα
1.714
Reaction score
761
Τετοια νουμερα ισχύος ειναι αναμςνομενα. Οι τασεις που δουλευουν τα κυκλωματα για να μην χρειαζονται καλωδια σαν μπουρι εξατμησης, ειναι πολυ υψηλες. Αν διαφοροι κυρ Μητσοι ή οι επιδοξοι "πιανουν τα χερια μου" και οι wannabe MacGyver αρχισουν να ψαχουλευουν για να ανεβασουν βιντεο, θα εχουμε πολλα δυστυχήματα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.521
1) Η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι δεν είναι 2 κυβικά αέρα. ΔΕΝ χρειάζεσαι πυρηνικό αντιδραστήρα για να την ζεστάνεις.

2) Υπάρχει λόγος που μετράνε τα ατυχήματα ανά διανυθέν χιλιόμετρο. Αν ξέρετε καλύτερα να κάνετε καμιά δημοσίευση. Όπως στα αεροπλάνα που μετράνε ανά ώρα πτήσης και όχι απόσταση. Κάτι θα ξέρουν.
Σιγά να μην στείλετε και υποδείξεις στον Μάρκου να αλλάζει λάδια στο αεροπλάνα με το χιλιόμετρο και όχι με τις ώρες.
Σαν να λέμε ότι στην Εθνική έχουμε ένα θανατηφόρο ατύχημα ανα 100 ώρες οδήγησης με 130χλμ/ώρα.
Στην πόλη ένα θανατηφόρο ατύχημα ανά 1 ώρα οδήγησης με ταχύτητα 130χλμ/ώρα.
Μήλα με πορτοκάλια.
Μην μπερδεύεται ότι σας κατέβει στο κεφάλι μόνο και μόνο για να καταλήξετε εκεί που έχετε προαποφασίσει.
Άλλο ή πόλη, άλλο η Εθνική Οδός, άλλο η επαρχιακή άλλο το χιόνι.
Γιατί τις τελευταίες μέρες το πιο ασφαλές μέρος είναι η Αττική Οδός. Μηδέν τροχαία με την ταχύτητα που κινούνται.

Επίσης στα ηλεκτρικά δε χρειάζεται καν μπιτονι με καύσιμο, απλώς να τα τραβήξει κάποιος (πυροσβεστική, οτιδήποτε) για 2-3 χλμ, και με φουλ ανάκτηση ενέργειας θα πάρουν αρκετή για να διανυσουν ένα σκασμό χιλιόμετρα μετά..
Το δικό μου φορτίζει με 100kw στην ανάκτηση ενέργειας, δηλαδή βαλτα κάτω, με λίγο τράβηγμα παίρνει τρελή ποσότητα ενέργειας.
Με μισή ώρα τράβηγμα έχει φορτίσει 100% η μπαταρία καταντάει αστείο..
Το νέο BMW αν δεν κάνω λάθος, φτάνει τα 250kw η ανάκτηση. Τι λες τώρα.. 4,16kwh το λεπτό, σε 5 λεπτά θα βγάζει 120km..
Δεν απαντάω καν.
Πόνεσαν τα ματάκια μου !!
Τουλάχιστον βελτιώθηκες και δεν πιστεύεις ότι τα ηλεκτρικά στην Εθνική καίνε 12Kw ανα 100. Με τον έρωτα που έχεις το λες και πρόοδο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
βελτιώθηκες και δεν πιστεύεις ότι τα ηλεκτρικά στην Εθνική καίνε 12Kw ανα 100.
Πχιωμενος είσαι ρε τσοπάνη;

Καταρχήν είναι kWh και όχι kW, ξεκίνα από τα βασικά να μη μου πονάνε τα δικά μου τα ματάκια, κι αφετέρου ποτέ δεν είπα ότι στην εθνική καίει 12 kWh /100km.

Τσομπαναραιοι ηρεμήστε λίγο..


Αν έκαιγε 12 kwh/100km η 58-αρα μπαταρία θα έβγαζε ξακοσχια χιλιόμετρα στην εθνική.

Όπως έχω ξαναπεί, και δείξει τις μετρήσεις, δε βγάζει ξακοσχια, δε με πάει Αθήνα χωρίς φόρτιση, ίσα ίσα με φτάνει ως το Βόλο η 58-αρα με 70χλμ ρέστα, κινούμενος με τα όρια ταχύτητας του δρόμου, δηλαδή με 120χλμ/ω βγάζει 250χλμ και έχει ρέστα 70χλμ.

Σας έχω ανεβάσει φωτογραφίες κατανάλωσης, απόστασης, όλα.

Αϊντε στα πρόβατα τώρα.
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
Το ανωτέρω βίντεο, όπως και άλλα που έχω ανεβάσει, δείχνουν πόσο καλά δουλεύει το regenaration στα ηλεκτρικά.

Βεβαίως δεν ήταν ιδανικές οι συνθήκες στο ανωτέρω πείραμα, γιατί δεν ήταν άδεια εντελώς η μπαταρία (62%), και μόνον εντελώς άδεια εμφανίζει τη μέγιστη δυνατότητα φόρτισης σε υψηλά kW.

Από το ανωτέρω όμως, φαίνεται πως πήρε 1 kWh σε μόλις 1km ρυμουλκησης, και σκεφτείτε πως με 7-8kwh μπορείς να διανύσεις 100km με χαμηλή ταχύτητα (60km/h).

Αυτός έδειξε πως με 1 γύρο της πίστας ρυμουλκηση, το ev πήρε ενέργεια για να κάνει 5,6 γύρους στην πίστα, δηλαδή με 1,2χλμ ρυμουλκησης πήρε 6,7χλμ αυτονομίας.
Με τα δικά του νούμερα, για 100χλμ αυτονομίας, θα χρειαζόταν 100:5.6=17,8km ρυμουλκησης, που είναι μισή ώρα με 35χλμ/ω ρυμουλκηση και 15' με 70km/h.

Απλή αριθμητική: με 8km ρυμουλκησης θα έπαιρνε 8kwh ενέργεια που θα του έδινε 100km αυτονομίας με χαμηλή ταχύτητα κίνησης (60χλμ/ω).
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.309
Μηνύματα
2.858.049
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top