Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Αφήστε τον στο συννεφάκι του.
Δε θέλει.
Σαν να μιλάς με αντιεμβολιαστή.
Του καρφώθηκε μια ηλίθια ιδέα και αντί να γελάσουμε και να πάμε παρακάτω το υποστηρίξει με ύφος 1000 καρδιναλίων
Υπάρχει ρυμουλκό το είπε ο Νταποστ.
Τραίνο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
ξαναδιάβασε τι έγραψα, αυτό που λες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και ο λόγος είναι άσχετος με την ικανότητα regeneration.
Μη φωνάζεις, γίνεται.

Λάθη κάνεις στους υπολογισμούς σου.

Στο παραπάνω βίντεο έπαιζε δυνατό regeneration..

Γι'αυτό πήρε 1kwh σε 1 λεπτό..
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
να ρωτήσω και εγώ ο ασχετούλης που κάτι δεν μου κάθεται καλά,
αυτό το regeneration έχει σταθερό ρυθμό ενεργειακής απόδοσης;
τουτέστιν και συνελόντι ειπείν είτε τραβάς κάτι με σταθερή ταχύτητα 30χλμ/ώρα για κάνα μισάωρο είτε το παίζεις τράβα-ρούφα όπερ επιταχύνεις από το 0-30 σε ντετέ και επιβραδύνεις από το 30-0 σε άλλο ντετέ αυτό θα δίνει πάντα τις ίδιες Kwh στην μπαταρία;
 




Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Άδικα το κουράζουμε.

Ο λόγος που θέμε σήμερα ελεκτρικό δεν είναι ούτε γιατί είναι το μέλλον, αφού τα καλά και οι σωστές φορτίσεις βρίσκονται στο μέλλον όπως σε κάθε τεχνολογία που δεν βρίσκεται ακόμα στο peak της, ούτε για την αυτονομία τους που είναι μιά χαρά πλην μεγάλων ταξιδιών όπου για μένα που δεν σταματάω ποτέ θα είναι εφιάλτης.
Σίγουρα δεν έχει κανένα νόημα η μπουρδοσυζήτηση περί αυτονομίας σε χιονοαποκλεισμό. Στην Ελλάδα...

Τα θέμε γιατί αυτά που θέμε είναι σημαντικά φθηνότερα απο τα αντίστοιχα ΜΕΚ (μηδενικοί φόροι εκτός ΦΠΑ) και γιατί απαλλάσσονται απο σοβαρούς ετήσιους φόρους. Η ροπή, η φθηνότερη συντήρηση και η ευκολία χρήσης είναι μικρά boni που μόνα τους δεν υπερκαλύπτουν την συνολική ευκολία (και την συνήθεια) που για αρκετά χρόνια ακόμα θα έχουν τα ΜΕΚ.
Η κατανάλωση ως προσόν εξανεμίζεται κατά πώς φαίνεται.

Αν δεν είχαν τα φορολογικά, βενζινούλα μέχρι τέλους. 😍:p
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
φιξντεναγκριντ
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Πετρελαιακι θα ήταν κι η δική μου επιλογή μέχρι να μην έχει πετρέλαιο καμία αντλία στη Θεσσαλονίκη.

Πολύ πιο συμφέρουσα επιλογή για την τσέπη μου ήταν το ηλεκτρικό, και βεβαίως στα πολυτελή και υψηλού κυβισμού οχήματα, ήδη είναι πολύ φτηνότερα τα ηλεκτρικά στην αγορά τους, άσε φοροελαφρύνσεις κι επιδοτήσεις, άσε κατανάλωση κίνησης.

Αν κάτι από αυτά αλλάξει, μη νομίζετε, στο καρφί θα πάει όσο όσο το ελεκτρικό, κι επιστροφή στο παλιό καλό ντιζελάκι.
Κανένα έρωτα δεν έχω με τα κωλαμαξα, την τσέπη μου κοιτάω τι συμφέρει.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Εδώ κολλάει το ''πάρε ηλεκτρικό να σωθείς'' .


:headbang: :headbang:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Τα συμπεράσματα που εχω βγάλει μέχρι σήμερα είναι:

Εάν κάποιος
  1. θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο και
  2. εχει να διαθέσει απο 40.000 και πάνω, το ηλεκτρικό είναι καλύτερη επιλογή διότι τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα από τα μειονεκτήματα, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τα προγράμματα κρατικών επιδοτήσεων παντού στον κόσμο.
Εάν δεν εχει πάνω από 40.000€, ή δεν θελει/δεν χρειάζεται να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο ψάχνει να βρει μειονεκτήματα για να επιχειρηματολογήσει ενάντια στην αγορά ηλεκτρικών. Τύπου αλεπού με κρεμαστάρια.
Σε αυτήν την περίπτωση καλό είναι να μην μας τα κάνει τσουρέκια, μπορεί απλώς να μην συμμετέχει στο θρεντ.

Επίσης:
Η επιλογή ηλεκτρικού γίνεται όλο και πιο συμφέρουσα όσο ανεβαίνει το μπάτζετ, διότι τα ακριβά ηλεκτρικά είναι πολύ καλυτερα απο τα αντίστοιχα ακριβά καύσης.
(Προϋπόθεση βέβαια η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι)
 
Last edited:


Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Τα συμπεράσματα που εχω βγάλει μέχρι σήμερα είναι:

Εάν κάποιος
  1. θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο και
  2. εχει να διαθέσει απο 40.000 και πάνω, το ηλεκτρικό είναι καλύτερη επιλογή διότι τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα από τα μειονεκτήματα, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τα προγράμματα κρατικών επιδοτήσεων παντού στον κόσμο.
Εάν δεν εχει πάνω από 40.000€, ή δεν θελει/δεν χρειάζεται να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο ψάχνει να βρει μειονεκτήματα για να επιχειρηματολογήσει ενάντια στην αγορά ηλεκτρικών. Τύπου αλεπού με κρεμαστάρια.
Σε αυτήν την περίπτωση καλό είναι να μην μας τα κάνει τσουρέκια, μπορεί απλώς να μην συμμετέχει στο θρεντ.

Επίσης:
Η επιλογή ηλεκτρικού γίνεται όλο και πιο συμφέρουσα όσο ανεβαίνει το μπάτζετ, διότι τα ακριβά ηλεκτρικά είναι πολύ καλυτερα απο τα αντίστοιχα ακριβά καύσης.
(Προϋπόθεση βέβαια η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι)
Το βασικό μειονέκτημα των ηλεκτρικών είναι η τιμή πρωτίστως και η αυτονομία μετά. Κατά τα άλλα οκ...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Το βασικό μειονέκτημα των ηλεκτρικών είναι η τιμή πρωτίστως και η αυτονομία μετά. Κατά τα άλλα οκ...
Αν τα έχεις, δεν είναι μειονέκτημα. Αν δεν τα έχεις, ε, ναι, προφανώς και είναι.
Η αυτονομία δεν είναι θέμα, ξεπεράστε το.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664

Πόρσε.
1070 άλογα από 2 κινητήρες, 797,9KW regen!

Δηλαδή φρενάρει με τη δύναμη 1070 ίππων πριν τα τακάκια ακουμπήσουν στους δίσκους!

Χαχαχαχαχαχαχα
 
Last edited:


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.849
Reaction score
4.594
Το βασικό μειονέκτημα των ηλεκτρικών είναι η τιμή πρωτίστως και η αυτονομία μετά. Κατά τα άλλα οκ...
Εχω βαρεθεί να το γράφω:

ΤΟ PUMA, TO ΠΛΑΣΤΙΚΟ, ΤΟ Φ(Χ)ΙΕΣΤΑ ΤΟ ΨΗΛΟ ... ΜΕ 150 ΜΟΥΛΑΡΙΑ, ΣΕ ΗΜΙΚΑΓΚΟΥΡΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ, ΜΕ ΜΠΕΝΖΙΝΟΥΛΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΚΟΣΤΙΖΕΙ 30Κ ...

Τώρα γιατί έχουμε σκαλώσει στο 2010 και νομίζουμε οτι με 20 χιλ αγοράζουμε αυτοκινητάρα δεν ειμαι αρμόδιος να απαντήσω..

Ασε που ούτε τότε έφταναν τα φράγκα αυτά για κάτι πραγματικά αξιόλογο.

Το θέμα της αυτονομίας, για μέσα στην πόλη μετακίνηση, ειναι ανάξιο σχολιασμού. Οκ το ταξίδι θέλει κάποιο προγραμματισμό αλλά κάθε μέρα που περνάει θα γίνεται και καλύτερα.

Το σημαντίκοτερο όμως που ξεχνούν οι περισσότεροι ειναι οτι το η απόφαση έχει ΗΔΗ ληφθεί σε πανευρωπαικό επίπεδο... Απο 2030 και μετά το πήδημα που θα τρώει οτιδήποτε μη ηλεκτρικό θα είναι με καπότα γυαλόχαρτο ! και αυτό ειναι το καλό σενάριο ! Γιατί το νορμαλ σενάριο λέει οτι θα το φάει πολύ-πολύ νωρίτερα.

ΥΓ: Λίγα δεν ειναι ουτε τα 40κ, ουτε τα 30κ, ούτε τα 20κ. Ειδικά για ελλάδα ειναι σοβαρότατα χρήματα. Αν κάποιος μπορεί το αυτοκίνητο του, να το διαχειριστεί ως οποιασδηποτε μορφής επαγγελματική δαπάνη οφείλει να το κάνει. Ξανά βέβαια ως χώρα ζούμε στο 1800 μιας και η εννοια της μη ιδιοκτησίας ειναι κάτι που δεν μπορούμε (εύκολα) να ξεπεράσουμε.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.166
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top