Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
552
Reaction score
802
Αλεξανδρούπολη - Μαρούσι σε 6:15 με στάση στον Αλμυρό για καφέ και καύσιμα,
Ουάου μέση 130 χ.α.ω. Δηλαδή ακατέβατα 140 με 160!! :o, αν επιτρέπεται με τι αυτοκίνητο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Additional tests at Aprilia showed that the Lightyear One could drive over 400 km (~249 mi) at 130 km/h, despite less than ideal conditions, although it will eventually be able to reach 160 km/h (~99 mph). For comparison, the Lightyear One drove for nearly nine hours straight at 85 km/h.


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Ξεκινάει η κατασκευή του iD5, το οποίο είναι κουκλάκι ζωγραφιστό:

2022-volkswagen-id.5.jpg


Θα διατίθεται μόνο με την 82-αρα μπαταρία (77 χρήσιμα) και σε 3 εκδόσεις κινητήρα, 174, 204 και 299 άλογα, το τελευταίο 4-κινητο.

Το 4-κινητο, θα διατίθεται εξ αρχής με φόρτιση στα 150kW, ενώ τα υπόλοιπα στα 135kW (παρά το ότι φοράνε την ίδια μπαταρία).

Σε δεύτερο χρόνο, η VW έχει ενημερώσει πως με software update (OTA) όλα τα ev της φίρμας θα πάνε στα 150kW.

Συνολικα η VW είχε το 2021 παραγωγή 180.000 ev (αν δε κάνω λάθος) και σκοπεύει το 2022 να φτάσει τα 1,2 εκατομμύρια ev ( συγκριτικά η Tesla κατασκεύασε ~1 εκατομμύριο ev το 2021 και θα ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο μέσα στο 2022).

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Διαβάζουν avsite αυτοί, δεν μπορεί 😂🤣😜

https://www.autogreeknews.gr/nea/po...sla-fortizei-tin-mpataria-me-rymoylkisi-video

Τεσλα με ρυμουλκηση. 😝😜😂

Εδώ ήταν ευνοϊκές οι συνθήκες, ξεκίνησε με 1%.

Πήρε 14 μίλια (22,5 χλμ.) αυτονομία σε 2,2 μίλια (3,5 χλμ.) ρυμουλκησης (*6.36).

Πρακτικά αυτό αρκεί για να σηκωθείς να φύγεις, τι διαλο, δε θα βρεις μια ρημάδα μπριζα σε 22,5 χιλιόμετρα; 🤣😜😂

Και αυτό ακριβώς είχα γράψει εγώ, ότι αν σε ρυμουλκησει για 3χλμ είσαι οκ. Φτάνει. 😎

Αλλά ήρθαν αρνητές ρυμούλκησης 🤣😜

Αρνητές regeneration 😂🤣😂😜

Δε γίνεται, είναι αδύνατο. 😜😝😂😝😜

Τες πα.

Στα 4 μίλια ρυμουλκησης (6,4 χλμ.) η αυτονομία έχει ανέβει στα 27 μίλια (43,5 χλμ.), *6.75 η απόδοση αυτονομίας, εντάξει, έλεος, φτάνει χριστιανέ μου, έχεις 43,5 χιλιόμετρα αυτονομία, σήκω φύγε άνθρωπε! 😜🤣😜😂


Τέλος πάντων, δουλεύει το σενάριο. 😎


Το βίντεο είναι αρκετά παλιό, ούτε θυμάμαι πότε το είχα δει. 😎
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.628
Reaction score
83.106
Ξεκινάει η κατασκευή του iD5, το οποίο είναι κουκλάκι ζωγραφιστό:

View attachment 238519
Η αισθητική είναι υποκειμενική. Δεχόμαστε ότι είναι ωραίο.

Αλλά αυτά εδώ δεν χωνεύονται. :biggrin:


Volkswagen ID.5 Pro specs:
  • 0-100 km/h (62 mph) in 10.4 seconds
  • top speed of 160 km/h (99 mph)
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Αλλά αυτά εδώ δεν χωνεύονται. :biggrin:


Volkswagen ID.5 Pro specs:
  • 0-100 km/h (62 mph) in 10.4 seconds
  • top speed of 160 km/h (99 mph)
Άμα θες να βάζεις φωτιά στην άσφαλτο, 😝😁 δε καν.

Κοίτα, προσωπικά μου αρκούν τα παραπάνω, αλλά εμένα μου αρκούσε το ντιζελάκι το Α3 που 0-100 είχε σε 11,1 και νομίζω πως κατέβηκε μια φορά στα 10,5

Screenshot_20220129_123729_com.milejko.dragracer.jpg


Και με το οποίο πάνω από 160 ίσως να πήγα 1 φορά για 2 δευτερόλεπτα στα 4 χρόνια που το είχα. 😂🤣😜

Βεβαίως το iD5 χρειάζεται 10,4 δευτερόλεπτα με την μικρότερη ιπποδύναμη, ενώ μπορείς να το πάρεις να κάνει 0-100 σε σχεδόν 6 δευτερόλεπτα, επίδοση που είναι γενικώς εξαιρετική:

Volkswagen ID.5 GTX specs:

WLTP range: up to 490 km (305 miles)
82 kWh battery (77 kWh net usable)
0-100 km/h (62 mph) in 6.3 seconds
top speed of 180 km/h (112 mph); electronically limited
dual motor all-wheel drive
peak system output of 220 kW (299 PS) [only up to 30 seconds]
150 kW permanently excited synchronous machine in the rear and an asynchronous electric motor in t he front

Αλλά πάλι μέχρι 180, μετά δεν εχ. 🤣

Άμα θες παραπάνω, πάρε Τεσλα, κι άμα έχεις πιο πολλά λεφτά, μπορείς να πάρεις νεβέρα.

Έχει αδερφέ, έχει απ'ολα ο μπαχτσες😄
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Μετά απο πολλή σκέψη και κάψιμο, σε συνδυασμό με τους απαράδεκτους χρόνους παράδοσης του ηλεκτρικού που ήθελα, αποφάσισα οτι αν δεν αλλάξει τίποτα σε 2-3 μήνες θα παραγγείλω υβριδικό για να το έχω πριν το φθινόπωρο.
Λογικά τέλη ταξινόμησης (μισά απο αντίστοιχο συμβατικό), μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, γεμίζεις βενζινούλα και πας όπου θες για όσο θες κι έχεις συγχρόνως σοβαρή ηλεκτρική αυτονομία για σιωπηρές καθημερινές μετακινήσεις.
Τέλειος συνδυασμός για τα επόμενα 4-5 χρόνια που θα έχει ωριμάσει το ηλεκτρικό φρούτο και θα φορτάμε με 350kw. :biggrin:

Η παροιμιώδης υπομονή μου έχει όρια. :tongue:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.388
Reaction score
93.966
top speed of 160 km/h
Άρα για οικονομία πρέπει να πηγαίνεις 80-90 km/h.

Γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου να δεις τουριστικά ντοκιμαντέρ που θέλεις και ταξίδι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Άρα για οικονομία πρέπει να πηγαίνεις 80-90 km/h.

Γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου να δεις τουριστικά ντοκιμαντέρ που θέλεις και ταξίδι;
Όχι ρε..

Είναι πολύ οικονομικά όλα στην κατανάλωση μέχρι τα 120-130.
Απο κει και πάνω, αρχίζει σιγά σιγά η ανηφόρα.

Τα κόβουν στα 160 ή 180, ώστε να έχουν αποδεκτή κατανάλωση μέχρι αυτή την μάξιμουμ ταχύτητα.
Άμα το άφηναν κι άλλο, θα ετσουζε πολύ στην αυτονομία.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Αλλά αυτά εδώ δεν χωνεύονται. :biggrin:
Volkswagen ID.5 Pro specs:
  • 0-100 km/h (62 mph) in 10.4 seconds
Να σημειωθεί κάτι για την ονομαστική επιτάχυνση της vw, είναι underestimated, ώστε να είναι εξασφαλισμενη και με 50% στη μπαταρία, σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης, με κλιματισμό κλπ.

Το αντίθετο της Τεσλα, όπου σου δίνει τον απολύτως καλύτερο εφικτό χρόνο στο 0-100, υπό ιδανικές συνθήκες και εννοείται με 100% την μπαταρία.

Ως γνωστόν, όσο πέφτει η μπαταρία, κάπως πέφτουν και οι επιδόσεις.

Στο id3, που προδιαγραφεται στα 7,3" το έχουν μετρήσει σε ελληνικό περιοδικό στα 6,3" και έξω έως 6,4" αλλά με τη μπαταρία στο 100%.

Το 7,3" πάντως το πιάνει κυριολεκτικά ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Το πιο ενδιαφέρον μάλιστα, είναι ο εκρηκτικός τρόπος που πιάνει τα πρώτα μέτρα, μέχρι τα 80χλμ/ω

Screenshot_20220129_132116_com.milejko.dragracer.jpg


Πρακτικά μια ευθεία γραμμή μέχρι τα 80, συνεχής σταθερή επιτάχυνση, στην εκκίνηση σε φανάρι είναι εντυπωσιακό πως αφήνει πίσω ένα σκασμό αυτοκίνητα γρήγορα..

Βεβαίως από 80 και πάνω, αλλάζει ο ρυθμός επιτάχυνσης, πέφτει λίγο, αλλά παραμένει πρακτικά σταθερός μέχρι την τελική του ταχύτητα, τα 163χλμ/ω.

Γι'αυτό θα μπορούσα να υποθέσω ότι και το iD5 που προδιαγραφεται αναλόγως ιπποδύναμης σε 3 χρόνους στο 0-100, στην πράξη με τίγκα την μπαταρία θα έχει σίγουρα καλύτερες επιδόσεις.

Επίσης η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο, και βεβαίως μετράει αν έχεις αναμμένο κλιματισμό ή άλλα πράγματα που τραβάνε ρεύμα.


ΥΓ.
Για τον χρόνο που μέτρησα (6,2") ήταν εντελώς ιδανικές οι συνθήκες, εξωτερική θερμοκρασία 27, σβηστή οθόνη, σβηστά φώτα, σβηστός κλιματισμός, όλα σβηστά, μόνο γκαζι.
Βεβαίως δεν έχει καμία τρομερή ακρίβεια η δική μου μέτρηση. 😎

ΥΓ. 2. Από το σχεδιάγραμμα που ανέβασα φαίνεται ότι 60-80 το κάνει σε ~1 δευτερόλεπτο. Αν συνέχιζε με την ίδια επιτάχυνση μέχρι τα 100, θα μετρούσε χρόνο κοντά στα 5..
Τες πα, φαίνονται όλα στο γράφημα, μέχρι τα 80 είναι σφαίρα, μετά χαλαρώνει, σίγουρα σοφτγουερικες είναι αυτές οι ρυθμίσεις.




ΥΓ
Μετά απο πολλή σκέψη και κάψιμο, σε συνδυασμό με τους απαράδεκτους χρόνους παράδοσης του ηλεκτρικού που ήθελα, αποφάσισα οτι αν δεν αλλάξει τίποτα σε 2-3 μήνες θα παραγγείλω υβριδικό
Εύχομαι να αλλάξει κάτι, γιατί κλαίνε πολλοί στο BMW φόρουμ, δε θέλουν ούτε να μπαίνουν να ενημερώνονται για την καθυστέρηση..

Μακάρι να ανταπεξελθουν στις παραγγελίες οι Γερμανοί, είναι πολύ αξιόλογα αυτά τα ev τους, εξαιρετικά αυτοκίνητα και κατά τη γνώμη μου υποκοστολογημενα, πολύ φτηνά για αυτά που προσφέρουν..

Πρόσφατα παρέλαβε iX3 ένας φίλος, και είναι ενθουσιασμενος. Φίλος με Τεσλα Χ είπε ότι το iX3 έχει πολύ καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Τεσλα. Βεβαίως το BMW αυτό είναι εφοδιασμένο με τις ανταπτιβ αναρτήσεις. Πολύ φορτωμένο γενικώς.


Προσωπικά, αν έπαιρνα τώρα ev, θα έπαιρνα BMW. Θεωρώ ότι είναι με διαφορά οι καλύτερες προτάσεις στα λεφτά τους.
(αρκεί να τα έχεις)

Πιο καλό από BMW είναι το φρέσκο Porsche GT, αλλά τόσα λεφτά για αυτοκίνητο δε θα έδινα (170.000) και να τα είχα, εκτός αν είναι μόνο για φορολογικούς λόγους (υπεραποσβεση) οπότε έτσι ναι, θα το έπαιρνα.
 
Last edited:

Μηνύματα
362
Reaction score
387
Μετά απο πολλή σκέψη και κάψιμο, σε συνδυασμό με τους απαράδεκτους χρόνους παράδοσης του ηλεκτρικού που ήθελα, αποφάσισα οτι αν δεν αλλάξει τίποτα σε 2-3 μήνες θα παραγγείλω υβριδικό για να το έχω πριν το φθινόπωρο.
Λογικά τέλη ταξινόμησης (μισά απο αντίστοιχο συμβατικό), μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, γεμίζεις βενζινούλα και πας όπου θες για όσο θες κι έχεις συγχρόνως σοβαρή ηλεκτρική αυτονομία για σιωπηρές καθημερινές μετακινήσεις.
Τέλειος συνδυασμός για τα επόμενα 4-5 χρόνια που θα έχει ωριμάσει το ηλεκτρικό φρούτο και θα φορτάμε με 350kw. :biggrin:

Η παροιμιώδης υπομονή μου έχει όρια. :tongue:
Μια που είπες για υβριδικό μια ζωή έχω δύο με τρία αυτοκίνητα στην κατοχή μου ένα σχετικά παλιό για την εργασία επιβατικό ένα μικρό για τη γυναίκα μου για να πηγαίνεις στη δουλειά και ένα οικογενειακό μεγάλο για ταξίδια.
Το καλύτερο αυτοκίνητο που πέρασε από τα χέρια μου ήταν το Toyota Prius το 3 Αρχή μοντέλο του 2010 τον κράτησα 11 χρόνια
Ενώ έχουνε περάσει πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια μου αυτό το αυτοκίνητο εκτός από τα service, που ήμουνα τυπικός και μιλάω κυριολεκτικά δεν έβαλα ούτε 1 € δε χάλασε ποτέ τίποτα.
Το μόνο μειονέκτημα που είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία πόσο θα έβγαινε η μπαταρία αν χρειαζότανε να την αλλάξω μου είχε πει 2600 + τα εργατικά κοντά 3000€
Ενώ όλα τα αυτοκίνητα τα πουλάω στην πενταετία αυτό το αυτοκίνητο το κράτησα 11 χρόνια και ήτανε πραγματικά σκυλί
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Σημαντικές αλλαγές φέρνει ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά που αναμένεται να ενεργοποιηθεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου έχοντας αναδρομική ισχύ από τα τέλη Δεκεμβρίου 2021



😜
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Σημαντικές αλλαγές φέρνει ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά που αναμένεται να ενεργοποιηθεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου έχοντας αναδρομική ισχύ από τα τέλη Δεκεμβρίου 2021



😜
Καλό είναι να ανακοινωθεί μεσα στον Φεβρουάριο. Αυτό που δεν βλέπω, είναι η απόσβεση 150% στα έξοδα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.187
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top