Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
η λύση του υδρογόνου σε αυτού του είδους τις δεξαμενές θα μπορούσε με μια μικρή κυψέλη καυσίμου , σε συνδυασμό με μικρότερες μπαταρίες να δρα σαν range extender κρατώντας το συνολικό βάρος και τις απαιτήσεις σε σπάνιες γαίες χαμηλά.

αν το σκούτερ αυτό βγάζει 230χλμ με ένα μπουκάλι μπορούμε να υποθέσουμε οτι η κυψέλη του από αυτό βγάζει κοντά στις 10KWh. ένα σενάριο πχ είναι ev με 25KWh μπαταρία κινείται με οικιακή φόρτιση στον αστικό ιστό και με 10 μπουκάλια βγάζει 700+ χλμ , 300-400 κιλά ελαφρύτερο από ότι είναι σήμερα (= λεπτότερα λάστιχα, μικρότερες απώλειες στην άσφαλτο και αντίσταση στον αέρα)
 

Μηνύματα
6.566
Reaction score
5.135
Θα μπορούσα να δεχθώ ένα τέτοιο σενάριο, αλλά πιστεύεις ότι υπάρχει τρόπος αυτή τη στιγμή για παραγωγή 45.000 μοτοσυκλετών ημερησίως με μπαταρίες;;;
Δεν ζήτησα άμεση μαζική παραγωγή.

Ένα concept, μια ανακοίνωση, κάτι, να έχουμε να ονειρευόμαστε.

Δεν μπορεί να μην έχουν απολύτως τίποτα στα σκαριά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Δεν μπορεί να μην έχουν απολύτως τίποτα στα σκαριά
Εγώ πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό ακριβώς. Τίποτα.
Δεν υπάρχει νομοθετική πίεση όπως στα αυτοκίνητα, οπότε δεν υπάρχει λόγος βιασύνης.

------

Σε συνέχεια του scooter 🛵 με υδρογόνο...
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
12 Τelsa φορτίζουν, 8 φορτιστές χωρίς αμάξι και 16 περιμένουν στην σειρά.

Do the math πότε θα αδειάσει, για κάτι ώρες γράφουν :roflmao:

Αστεία "ρεπορτάζ". :roflmao:
Τις τελευταίες μέρες αυτό το βίντεο κάνει δυνατή βόλτα στο FB και το τι γράφουν στα σχόλια δεν υπάρχει.

ΜΗΔΕΝ ΕΡΕΥΝΑ
 
Last edited:

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.281
Reaction score
853
Χθες βγήκε ο Σολτς και είπε θα υπάρξει για τα επόμενα χρόνια πρόβλημα ενέργειας ίσως και δελτίο. Καταλαβαίνει κάποιος ότι θα επιδεινωθεί το πρόβλημα ενέργειας λόγω του πολέμου. Τότε τι θα γίνει με τα ηλεκτρικά? Η μπαταρία σαν γενικός όρος είναι το μεγάλο πρόβλημα, είχαν φτιάξει παλαιότερα νομίζω οι Ιάπωνες μια τύπου κατσαρίδα με κάμερα ώστε λόγω του μεγέθους της να εντοπίζει σεισμοπαθείς, το πρόβλημα τους ήταν πάλι η μπαταρία λόγω μεγέθους και αυτονομίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Sorry, λάθος κουκίδα πάτησα.

Εδώ ήμαστε. 18 x 250kw
Δύο λιγότεροι, οι ταχύτητες παραμένουν ίδιες.

Screenshot_20220705-113433_PlugShare.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669
Το οποίο σημαίνει πως η "φοβερή ουρά Τεσλα" των 13 αυτοκινήτων που δείχνει το βίντεο, θα εξυπηρετηθεί σε ντετέ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Το οποίο σημαίνει πως η "φοβερή ουρά Τεσλα" των 13 αυτοκινήτων που δείχνει το βίντεο, θα εξυπηρετηθεί σε ντετέ.
Η συγκεκριμένη περιοχή έχει 16 σταθμούς φόρτωσης. Τρείς από αυτούς είναι Tesla και στο σύνολο μόνο των τριών Tesla υπάρχουν 40 x 250άριδες.

(Έτσι προέκυψε και το λάθος στην πρώτη ανάρτηση 🙂).
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.011
Πως γκένεν αυτό?
Η συγκεκριμένη περιοχή έχει 16 σταθμούς φόρτωσης. Τρείς από αυτούς είναι Tesla και στο σύνολο μόνο των τριών Tesla υπάρχουν 40 x 250άριδες.
δεν βγαίνουν τα νούμερα ρε συ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Πως γκένεν αυτό?

δεν βγαίνουν τα νούμερα ρε συ.
16 σημεία φόρτισης, σε διάφορα σημεία. 16 διαφορετικά parking αν θες.
Από αυτά τα 16 parking, τα 3 είναι Tesla. Σε αυτά τα 3 parking το σύνολο των 250άριδων φορτιστών είναι 40.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.924
Κρίνοντας από όσα διαβάζω και εδώ στο φόρουμ, αλλά και στον τύπο, Ελληνικό και ξένο, φαίνεται πως το fanboism (η οπαδικότητα) στο συγκεκριμένο θέμα, είναι αυτή που εκφράζεται ενάντια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα , και όχι υπέρ.
Με επιλεκτική παρουσίαση ειδήσεων, διαστρέβλωση της πραγματικότητας, υπερέκθεση των όποιων αρνητικών εμφανίζονται- λες και τα ICE δεν έχουν κανένα θέμα, δουλεύουν πάντα τέλεια.

Εκτιμώ πως πολλοί "δημοσιογράφοι" τα πιάνουν χοντρά για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα, παρασέρνοντας και πολλούς από εμάς στο ίδιο τροπάρι. Βοηθάει και η έμφυτη αντίδραση στο καινούργιο που έχουν κάποιοι , βοηθάει και η τάση να κάνουμε "κρεμαστάρια" ακριβές αγορές ή επενδύσεις.

Και όποιος γράψει τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών κατηγορείται για οπαδικότητα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
Σε γενικές γραμμές έτσι είναι. Έβλεπα ένα βίντεο με τίτλο " όλη η αλήθεια που δεν σας λένε για τα ηλεκτρικά" και ένα άλλο "γιατί τα ηλεκτρικά δεν θα λύσουν το πρόβλημα". Καταρχήν ο τίτλος φωνάζει τι θα δεις. Τα μισά που έλεγαν δεν ισχύουν. Ένας από αυτούς είχε 4-5 Ferrari και Porsche στο γκαράζ, τα έδειξε. 😅

Ερώτηση.
Στο parking της Tesla υπάρχουν 28 οχήματα.
Αν ήταν 28 άδεια ΜΕΚ στο ίδιο πρατήριο σε πόσα θα είχαν φύγει;; 😎
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.669

1657017756263.png


Φαίνεται κατηγορίας CITROEN Ami, αλλά προσφέρει περισσότερα.

Καταρχήν έχει τελική ταχύτητα 115 οπότε θέλει δίπλωμα οδήγησης.

Μήκος 2,8μ και 48 άλογα.

Μπαταρία 32 kWh και φόρτιση σε DC έως 30KW. Στο σπίτι μια σουκο αρκεί. 😎

Αυτονομία λέει 300km και δεν είναι καθόλου περίεργη..
Στην πράξη είμαι σίγουρος ότι θα βγάζει 200χλμ ανέτως, χωρίς να ψοφάς τη μπαταρία.

Έχει και κλιματιστικό. 👍👍👍

Στα 13 χιλιάρικα, από τα lidl. :party:


Νομίζω πως για πόλης, είναι ο, τι οικονομικοτερο και καλύτερο έχουμε δει.

Άμα το κάνει τεστ ντραιβ κανείς, ενημερώστε. 💋


ΥΓ. Το επίσημο site του ev:

ΥΓ. 2. Σας είπα ότι οικονομικά πόλης ev, μόνο από Κίνα. Να λοιπόν που ξεκινάει γερά, με έγκριση από Γερμανία μάλιστα. 😎

Αναλυτικά τι παρέχει:

Screenshot_20220705_140459_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20220705_140508_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20220705_140517_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20220705_140525_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20220705_140534_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20220705_140542_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20220705_140552_com.android.chrome.jpg
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.689
13.000€ λέει το άρθρο, 20.000€ η σελίδα τους. Αν είναι να θέλω 20.000€ για αυτό άσε καλύτερα. Με τόσα και λιγότερα παίρνω το Zoe μεταχειρισμένο. 🙂
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Το θέμα είναι καθαρά τεχνοκρατικό και μας τα έχουν κάνει τσουρέκια όλοι οι άσχετοι που βαριούνται να κάνουν μία πρόσθεση.
Από δημοσιογράφους μέχρι πωλητές και από φάν των ΜΕΚ μέχρι τα πουτινάκια του Έλον.
Άντε να πεις ότι οι πρώτοι ζουν από αυτό (δημοσιογράφοι - πωλητές) η άλλη ομάδα είναι για τον καναπέ και δεν εννοώ του σαλονιού.

Το πρώτο αντικειμενικό πλεονέκτημα των ηλεκτρικών είναι ότι επιτέλους θα ξεβρωμίσουν και θα ησυχάσουν οι πόλεις.
Επιτέλους θα σταματήσουν ( τα εγγόνια μας ) να αναπνέουν υπολείμματα καύσης.
Το δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι άλλο να θέλεις να κάνεις εκατομμύρια αυτοκίνητα πιο φιλικά προς το περιβάλλον με προδιαγραφές ρύπων και άλλο το ''ένα'' εργοστάσιο που παράγει τους ρύπους για όλα αυτά.
Τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα συντήρησης, ροπής, απόδοσης, αυτοματισμών, ησυχίας στην καμπίνα κτλ είναι σημαντικά για τις πωλήσεις αλλά όχι για την μεγάλη εικόνα.
Σαν να λέμε ότι πήγες από Lada σε E class, μεγάλη αλλαγή αλλά δεν θα την γράψει και η ιστορία.

Τα αντικειμενικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι το δίκτυο φόρτισης εντός πόλεων και η αυτονομία στον αυτοκινητόδρομο.
Προβλήματα που είναι ναι μεν λυμένα τεχνικά, απλός βάζεις περισσότερες πρίζες στις πόλεις και υπερφορτιστές στο δίκτυο αλλά είναι θέμα υποδομών που θέλουν τον χρόνο τους.

Οι αντιπαραθέσεις ξεκινάνε όταν οι μεν προσπαθούν να πείσουν τους δεν, ότι είναι μ@λάκες που δώσανε τα λεφτά τους σε μία μπαταρία που θα χαλάσει σε 4 χρόνια γιατί είναι σαν το κινητό.
Συνεχίζουμε με τον κίνδυνο φωτιάς που το ξέρουν όλοι ( ο Μπάμπης ο σουγιάς και η παρέα του), με την μηδενική μεταπωλητική αξία (μάλλον δεν ξέρουν το car ) το κόστος αντικατάστασης ελαττωματικής μπαταρίας εκτός εγγύησης ( ενώ πριν αγοράσουν ΜΕΚ έχουν ρωτήσει πόσο πάει η αντικατάσταση κινητήρα και το βρήκαν λογικό).
:headbang::headbang::headbang:

Οι παπ@παριές συνεχίζονται από την ανάποδη , είναι απόλυτα λογικό να πας με 110 στην Εθνική και αν δεν πας είσαι δολοφόνος. Βέβαια εντός πόλης δεν πειράζει να πας με τα διπλάσια από το όριο :gotcha:.
Άσε που πρέπει να κάνεις ανά τρεις ώρες μία ώρα στάση για να μην κουράζεσαι. Τα ηλεκτρικά είναι τέλεια και απλός μας ζηλεύουν επειδή έχουμε λεφτά να τα πάρουμε.

Τερκενλής.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.280
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top