Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
6.553
Reaction score
5.122
Μας γκάστρωσε αυτή η επέλαση.
Επέλαση ακούμε και επέλαση δεν βλέπουμε.
Σαν το μετρό της Θεσσαλονίκης ένα πράμα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Είπαμε να πάρουμε ένα μικρό. Σε αυτό εδώ ούτε για καφέ δεν πάω για 5 χλμ. 🙂

Το μικρό για μένα σημαίνει μέγεθος Fiat 500. Τίποτα μικρότερο.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Δεν μιλάμε για σένα. Άλυτο είναι το θέμα το δικό σου.
Και ευρωπαϊκό και φτηνό 15.000.
Το ξέρω. Και Κινέζικο να είναι δεν υπάρχει θέμα, φτάνει να είναι αυτοκίνητο, όχι Matchbox. Για παράδειγμα αν έχει η BYD αυτοκίνητο επιπέδου e500 στα 20.000€ - 25.000€ το συζητάω.

Καροτσάκι supermarket όπως σωστά γράφτηκε και 18.000€ ούτε για αστείο. Έλεος κάπου.

Σε 2,5 χρόνια το αμάξι μου γίνεται 20 ετών. Δεν έχει το παραμικρό θέμα με 260.000χλμ στην πλάτη. NISSAN είπαμε. Περνάω ιδιωτικό KTEO και με κοιτάνε καλά καλά γιατί δεν βρίσκουν τίποτα.

Μέχρι το 2025 θα έχουν βγει πολλά μικρά ηλεκτρικά. Θα γίνει μεγάλη έρευνα αγοράς και αν βγεί ηλεκτρικο αυτοκίνητο θα το πάρω για τα καθημερινά και το Nissan θα το έχω για δεύτερο για ταξίδια και μην συμβεί τίποτα στο ηλεκτρικό.

Αν δεν βρώ, θα πάρω ένα ηλεκτρικό scooter και τελείωσα. Δεν έχω πρόβλημα ούτε στα κρύα ούτε στις βροχές. Έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα και με κρύα και με βροχές. Με 0° έφευγα με το Vstrom από Ανάβυσσο για Σύνταγμα (οι μηχανόβιοι γνωρίζουν ότι 0° εξωτερική θερμοκρασία σημαίνει -6° πάνω στη μηχανή με 80χλμ). Διαδρομή μια ώρας και άλλη μία πίσω, για 4 χρόνια. Άσε τα χρόνια Ανάβυσσο - Μαρούσι. Μια ώρα έτρωγα βροχή στο κεφάλι μέχρι να φτάσω. Άλλη τόση στα κρύα. Στο εξωτερικό να δεις βροχή. Δεν μασάμε 🙂.
 
Last edited:

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.410
γιατί θεωρείς οτι η BYD ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα;
δεν είναι τόσο απλά τα πράμματα όσο μπορεί να πιστεύετε οτι είναι.
δεν είναι καθόλου τυχαίο οτι οι κατασκευαστές έχουν διαφορετικής τεχνικής φιλοσοφίας προϊόντα ακόμα και μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης.
το αυτοκίνητο είναι ένα προϊόν που εξελίσσεται από χρήστες οχημάτων και στις διάφορες τεχνικές επιλογές που μπορεί να υπάρχουν οι προτιμητέες , ή έστω αυτές που βρίσκονται στο τραπέζι υπο διαπραγμάτευση , είναι αυτές που προκύπτουν από ίδιες εμπειρίες των μηχανικών ως χρήστες.

εκεί λοιπόν βλέπεις οτι γερμανικές εταιρίες δίνουν βάρος στην άνετη κίνηση στον αυτοκινητόδρομο (γιατί οι μηχανικοί τους σε αυτούς τους δρόμους κινούνται 70 χρόνια τώρα), οι ιταλοί στην κίνηση στο επαρχιακό/ορεινό δίκτυο (γιατί εκεί ζουν και οδηγούν) , οι σουηδοί στον εύκολο αποχιονισμό (γιατί αν μείνει το χιόνι στους θόλους σε 2-3 χρόνια το πολύ θα ανοίξει τρύπα), οι γάλλοι έχουν εξαιρετικές αναρτήσεις (καθώς έχουν ένδοξο παρελθόν στους τομείς μαθηματικών και φυσικής) κλπ.

οι κινέζοι δεν έχουν καμία εμπειρία ως χρήστες. μηδέν. είναι άθλιοι/επικίνδυνοι οδηγοί και εξαιρετικά φρέσκοι στην "πιάτσα" ως κατασκευαστές.
σκατά αυτοκίνητα θα φτιάχνουν για δεκαετίες.
ότι και να αντιγράψουν, όσο και να κλέψουν , μόνο απο τύχη
εγώ έχω δει BYD (που είναι και από τα καλά) στο πρόσφατο παρελθόν, αν τα προσέξεις κατασκευαστικά γελάς. Στην βόρεια ευρώπη για παράδειγμα δεν έχουν καμία τύχη τον χειμώνα. Θα ρημάξουν. Προ δεκαετίας, είχε γίνει μια μεγάλη εισαγωγή BYD και GREAT WALL στην ευρώπη, εν αναμονή αποτελεσμάτων δοκιμών βάσει ευρωπαϊκων προτύπων.
τα οχήματα απέτυχαν στις περισσότερες δοκιμές και δεν μπορούσαν να πωληθούν. κάπου 8000 οχήματα είχαν μείνει στην γερμανία στον λιμενικό χώρο για 3 μήνες. Τελικά φορτώθηκαν και γύρισαν πίσω.
έχουν περάσει 10 χρόνια, αλλά μην έχετε την ψευδαίσθηση οτι έμαθαν να φτιάχνουν οχήματα. Ούτε για αστείο.
 


Μηνύματα
3.044
Reaction score
10.101
Ας πω και εγώ την εμπειρία-γνώμη μου.
Έχω και από τα δυο, μεγάλο και πολύ γρήγορο θερμικό, και μεσαίο ηλεκτρικό. Μένω Θεσσαλονίκη.

Αν πρέπει να αποφασίσω ποιο από τα δυο θα πάρω για να κατέβω Αθήνα με την οικογένεια, δεν είμαι σίγουρος πως θα διαλέξω το θερμικό. Τα υπέρ και τα κατά τα γνωρίζω πολύ διεξοδικά πλέον ζώντας 4 μήνες με ηλεκτρικό.
Με το αστέρι θα πας :whistling:
 

Μηνύματα
3.044
Reaction score
10.101
Θα προσπαθήσω να κάνω μια σύνοψη

Ηλεκτρικό (ως μοναδικό οικογενειακό όχημα) παίρνεις αν :
Έχεις τα λεφτά
Έχεις μονοκατοικία ή προσωπικό Παρκιγκ
Δεν κανείς καθημερινές ή έστω συχνές μεγάλες διαδρομές (άνω της μισής εμβέλειας με τις δυσμενέστερες συνθήκες , βάρους, κλιματισμού, ταχύτητας…..)
Είσαι γκατζετακιας,
Προγραμματίζεις και οργανώνεις τις εβδομαδιαίες διαδρομές σου, πόσω μάλλον τα ταξίδια
Δεν είσαι αγχώδης τύπος.
Δεν είσαι νευρικός, βιαστικός και οξύθυμος.

Εν έτει 2022
Εγώ θα έπαιρνα ένα θερμικό suv 4x4 για όλες τις χρήσεις και των χρηστών της οικογένειας, για μη αγχώδεις μετακινήσεις και ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό για καθημερινή χρήση, εντός πόλης (προαστίων)και κοντινών διαδρομών.

Το 2030, ίσως μόνο ηλεκτρικά , Ίδωμεν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651
Μπορεί να τα καταφέρω για αύριο, αν δεν φορτίσει πλήρως πάμε
Ε δε φόρτισε πλήρως, έμεινε ένα 8% ίσα ίσα για να φύγω με το παράπονο.

PXL_20221207_221208946.jpg


Σα το τζάμπα δεν εχ.
 

Μηνύματα
6.553
Reaction score
5.122
Θα προσπαθήσω να κάνω μια σύνοψη

Ηλεκτρικό (ως μοναδικό οικογενειακό όχημα) παίρνεις αν :
Έχεις τα λεφτά
Έχεις μονοκατοικία ή προσωπικό Παρκιγκ
Δεν κανείς καθημερινές ή έστω συχνές μεγάλες διαδρομές (άνω της μισής εμβέλειας με τις δυσμενέστερες συνθήκες , βάρους, κλιματισμού, ταχύτητας…..)
Είσαι γκατζετακιας,
Προγραμματίζεις και οργανώνεις τις εβδομαδιαίες διαδρομές σου, πόσω μάλλον τα ταξίδια
Δεν είσαι αγχώδης τύπος.
Δεν είσαι νευρικός, βιαστικός και οξύθυμος.

Εν έτει 2022
Εγώ θα έπαιρνα ένα θερμικό suv 4x4 για όλες τις χρήσεις και των χρηστών της οικογένειας, για μη αγχώδεις μετακινήσεις και ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό για καθημερινή χρήση, εντός πόλης (προαστίων)και κοντινών διαδρομών.

Το 2030, ίσως μόνο ηλεκτρικά , Ίδωμεν.
1) "Έχεις τα λεφτά"

Τελικά εσύ είσαι που έχεις τα πιο πολλά λεφτά, κρίνοντας από την επιλογή σου αγοράς καί θερμικού SUV καί μικρομεσαίου ηλεκτρικού.

Η πιο φτηνή επιλογή συνολικά (κτήσης και χρήσης) καινούριου αυτοκινήτου παραμένει μεσαίο ηλεκτρικό.

2) "Έχεις μονοκατοικία ή προσωπικό πάρκινγκ"
Και σε πολυκατοικία τραβάς μια γραμμή, έστω και σούκο, αν έχεις θέση σε πυλωτή.

3) "Δεν κάνεις καθημερινές ή έστω συχνές μεγάλες διαδρομές (άνω της μισής εμβέλειας με τις δυσμενέστερες συνθήκες , βάρους, κλιματισμού, ταχύτητας…..)"

Ανεβαίνω συχνά Σόφια (300χλμ) με 357 WLPT αμάξι. Μια χαρά πηγαίνω κι έρχομαι.

4) "Είσαι γκατζετάκιας"
Που θα πατήσω start στο app του κινητού για να ξεκινήσει η φόρτιση, πρέπει να είμαι γκατζετάκιας;
Η 7χρονη κόρη μου έχει αναλάβει τη φόρτιση, πιο απλό πράγμα δεν υπάρχει.

5) "Προγραμματίζεις και οργανώνεις τις εβδομαδιαίες διαδρομές σου, πόσω μάλλον τα ταξίδια"
Απλά στο τηλέφωνο όταν κλείνεις δωμάτιο ξενοδοχείου κάνεις μια ερώτηση στον ξενοδόχο αν μπορεί να σου παραχωρήσει μια σούκο πρίζα να φορτίζεις ενώ κοιμάσαι, τόσο απλό είναι.

6) "Δεν είσαι αγχώδης τύπος. Δεν είσαι νευρικός, βιαστικός και οξύθυμος."
Ο θόρυβος, τα καυσαέρια, τα σέρβις κάθε άλλο παρά βοηθούν τον αγχώδη, νευρικό κι οξύθυμο.
Με ηλεκτρικό γαληνεύει και ο τρόπος οδήγησης και ο τρόπος σκέψης.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.849
Reaction score
4.594
Θα προσπαθήσω να κάνω μια σύνοψη

Ηλεκτρικό (ως μοναδικό οικογενειακό όχημα) παίρνεις αν :
Έχεις τα λεφτά
Έχεις μονοκατοικία ή προσωπικό Παρκιγκ
Δεν κανείς καθημερινές ή έστω συχνές μεγάλες διαδρομές (άνω της μισής εμβέλειας με τις δυσμενέστερες συνθήκες , βάρους, κλιματισμού, ταχύτητας…..)
Είσαι γκατζετακιας,
Προγραμματίζεις και οργανώνεις τις εβδομαδιαίες διαδρομές σου, πόσω μάλλον τα ταξίδια
Δεν είσαι αγχώδης τύπος.
Δεν είσαι νευρικός, βιαστικός και οξύθυμος.

Εν έτει 2022
Εγώ θα έπαιρνα ένα θερμικό suv 4x4 για όλες τις χρήσεις και των χρηστών της οικογένειας, για μη αγχώδεις μετακινήσεις και ένα μικρομεσαίο ηλεκτρικό για καθημερινή χρήση, εντός πόλης (προαστίων)και κοντινών διαδρομών.

Το 2030, ίσως μόνο ηλεκτρικά , Ίδωμεν.
Ως Ελλάδα, δεν είμαστε το target market για τους κατασκευαστές ηλεκτρικών.

No money, no honey.

Όλα τα άλλα που γράφεις είναι συνάρτηση των χρημάτων που μπορείς να διαθέσεις.

Ως επένδυση πάντως, 50κ στο πεζοδρομιο για 1-2 ώρες μετακίνησεις ημερησιως είναι ανέκδοτο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.651
γιατί θεωρείς οτι η BYD ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα;
Νομίζω πως έχει προχωρήσει πάρα πολύ την τελευταία 5-ετια.

Σε θέματα μπαταρίας και power train είναι επιπέδου Τέσλα.

Χρησιμοποιεί ήδη structural battery pack, με blade μπαταρίες.

Στα κρας τεστ τα νέα αυτοκίνητα της BYD νομίζω πως θα θριαμβεύσουν.


Τον λογαριασμό των Friday's ξέχασες να ανεβάσεις, για να κάνουμε τους υπολογισμούς πόσο τζάμπα ήταν η φόρτιση. ;)
Αυτά θα τα τρώγαμε έτσι κι αλλιώς.
Ήθελε Friday's ο μικρός, η άλλη επιλογή ήταν κέντρο, όπου θα πλήρωνα και πάρκινγκ.

Στο κόσμος δε πληρώνω ούτε πάρκινγκ, έχει Friday's και Ω, και τζάμπα φόρτιση.

Μόνο για την τζάμπα φόρτιση, σκέτο, δε πάω ούτε για πλάκα στο κόσμος, κι ας είναι στο δρόμο μου.
 


Μηνύματα
6.553
Reaction score
5.122
Ως επένδυση πάντως, 50κ στο πεζοδρομιο για 1-2 ώρες μετακίνησεις ημερησιως είναι ανέκδοτο.
Ενώ οι 5-10-15-20-50 χιλιάδες που έχουμε δώσει εδώ τα μέλη του φόρουμ σε οπτικακουστικά απλά για να βλέπουμε ταινίες και να ακούμε μουσική δεν είναι ανέκδοτο. Συν τις άπειρες χαμένες εργατοώρες που μιλάμε γι' αυτά στο φόρουμ. :roflmao:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.957
Reaction score
6.679
σκατά αυτοκίνητα θα φτιάχνουν για δεκαετίες.
ότι και να αντιγράψουν, όσο και να κλέψουν , μόνο απο τύχη
Εκτός κι αν αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον, οι Κινέζοι δεν ζουν απομονωμένοι σε κάποια γυάλινη σφαίρα. Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στον πλανήτη που γνωρίζουν πως να φτιάξουν αυτοκίνητα. Και με το κατάλληλο τίμημα, δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να μοιραστούν αυτή την τεχνογνωσία με τους Κινέζους.

Ειδικά από τη στιγμή που οι Κινέζοι έχουν ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ τεράστιες (από πλευράς ιστορίας και τεχνογνωσίας) αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volvo, γελάνε και οι πέτρες με το επιχείρημα πως δεν θα μπορέσουν να αποκτήσουν την τεχνογνωσία κατασκευής αυτοκινήτων.

Ούτε ο Έλονας ήξερε (προσωπικά) να φτιάχνει αυτοκίνητα. Και αυτό φάνηκε κιόλας τα πρώτα χρόνια, πλέον όμως έχει κάνει άλματα προόδου. Θα πει κάποιος δεν έγινε Mercedes και ίσως θα έχει δίκιο, αλλά αν δεν είναι στον μέσο όρο των υπολοίπων, είναι παραπάνω.

Το ίδιο έχει ήδη συμβεί και θα συμβεί και με τους Κινέζους. Και μιας και ανέφερα τον Elon, ο ίδιος έχει δηλώσει πως τους θεωρεί τη μεγαλύτερη απειλή. Είπαμε, κάποτε δεν ήξερε να φτιάχνει αμάξια, αλλά ως ιδιοκτήτης μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, τώρα κάτι παραπάνω θα ξέρει από μένα κι από σένα.

Από εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο και οι διαφορετικές φιλοσοφίες αλλά και το κόστος. Δεν σημαίνει πως κανείς άλλος π.χ. δεν έχει την τεχνογνωσία να παράξει αυτοκίνητα επιπέδου Mercedes, αλλά ενδεχομένως δεν είναι αυτό το κοινό του και το κοστολόγιό του. Η Volkswagen π.χ. έχει κοινό που θέλει να χαλάνει τα παράθυρα μετά από μερικά χρόνια. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έτσι θα είναι. Αλλιώς δεν μπορώ να φανταστώ πως 100 χρόνια τώρα δεν έχουν μάθει να φτιάχνουν παράθυρα που δεν χαλάνε.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.309
Μηνύματα
2.858.052
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top