Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Η διαφορά ειναι στο .......*#&$)#*$_*_#*$# που θα πληρώσω αύριο.


Οδηγώ ενα ημιαυτόματο Peugeot 107 το οποιο στα φανάρια το σταμάταγα παντα με κρατημένο φρένο και αφηνα παντα ταχύτητα (πρωτη) μεσα.
Αυτο αναφέρει και ο μαμημένος κατασκευαστής για το σταμάτημα στα φανάρια. Δεν χρειάζεται να βάλεις νεκρά. Απλά κρατάς το φρένο η σηκώνεις χειροφρενο με την πρώτη μέσα. Με τον λεβιε δηλ στην θεση drive. Όπως κάνουμε και με τα αυτόματα.

Το θέμα ειναι πως ανακάλυψα την διαφορά του ημιαυτόματου με το αυτόματο με τσούξιμο, καθώς παω για αλλαγή δισκο πλατό αυριο, και εξηγώ.

Στα αυτόματα ιχ οταν σταματάς στο φανάρι απλά πατάς φρενο μεχρι να ξαναξεκινήσεις και με τον λεβιε στο drive. Με ταχύτητα μεσα δηλ.
Στα αυτόματα ο συμπλέκτης ξεκουμπώνει και οταν εχεις ταχύτητα μεσα, σταματημένος σε φαναρι.

Στο ημιαυτόματο ο μαμημένος συμπλέκτης παραμένει κλειστός,πατημένος, οταν πατάς το φρένο και έχεις τον λεβιε στο drive.
Πρέπει να βάλεις νεκρά όπως και στα μηχανικά.

Αυτο γιατι δεν το αναφέρει ο κατασκευαστης μπορει κάποιος να μου πει?
:141:

Το παω λοιπον στο service της peugeot. (Υποψην οτι εχω αγοράσει το αμάξι απο την έκθεση του μπάμια που έχει και το service)
Κάνω το μικρό service και ρωτάω ποσο θα μου κοστίσει η αλλαγή δισκος πλατό, αφου πρώτα τους ρώτησα γιατι δεν μου ειπε κανείς πως έπρεπε να βάζω νεκρά στα φανάρια οταν το αγόρασα. Μάλιστα το είχα ρωτήσει και μου ειχαν απαντήσει στην έκθεση πως δεν έχει σημασία.

Η απαντηση που πήρα ηταν πως ουτε εκεινοι ηξεραν πως ο συμπλέκτης στο ημιαυτόματο παραμενει κλειστός/πατημένος αν αφηνεις το drive στα φανάρια.
Και μου σκάει και το ποσό των 750 ευρώ για κόστος αλλαγής δισκο πλατό. :141:

Ρε παιδια τους λεώ... Εδώ φέρνω το αμάξι 3 χρόνια για service και απο εσας το αγόρασα. 750 ευρώ ειναι εξωφρενικό ποσό.

Αυτη ειναι η τιμη απαντάνε και δυστυχώς δεν μπορουμε να κανουμε κατι άλλο.

Αν με ξαναδούν χέστε με.

Googlara και έψαχνα να βρω service της Peugeot για να πετύχω καλύτερη τιμή. Βρηκα τελικά με 430 ευρώ. 320 ευρώ ποιο φθηνά απο τους αλλους τους λαλακες.

Και ερωτώ τώρα... Πως διάολο υπαρχει αυτη η διαφορά απο το ένα εξουσιοδοτημένο service της Peugeot στο άλλο?
Τελικά μας κλέβουν η ειναι η ιδέα μου?

Τέσπα.

Όποιος οδηγεί ΗΜΙ-Αυτόματο να βάζει νεκρά στα φανάρια.

Εφαγα τον δίσκο μου σε μολις 57.000 χλμ. Ουτε γκομενα οδηγός να ημουν. Οποτε σταματαγα σε φανάρια ηταν σαν παταγα συνέχεια συμπλέκτη μεχρι να αναψει πράσινο. Το έσκισααα :143:
 

Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Αν το γράφει το ρημάδι το OWNERS MANUAL τότε έπρεπε να το ξέρεις !

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ τότε κάνεις μια όμορφη μήνυση και τελείωσες !

Αν έχεις ARAG είσαι ο καλύτερος !
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Αν το γράφει το ρημάδι το OWNERS MANUAL τότε έπρεπε να το ξέρεις !

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ τότε κάνεις μια όμορφη μήνυση και τελείωσες !

Αν έχεις ARAG είσαι ο καλύτερος !
Δεν το γράφει στο βιβλιο του κατασκευαστή πουθενά. Το μονο που γράφει ειναι πως το αμαξι δεν πρεπει να κινειται με νεκρά, να τσουλάει δηλ γιατι χαλάει το αυτοματο κιβωτιο. Και να μην το κρατάς σε ανηφορες με γκάζι, σταθερό, οπως κάνουμε με τα μηχανικά ιχ με γκαζι και αμπραγιαζ.
Για να βάζεις νεκρά στα φανάρια ΔΕΝ ΛΕΕΙ τιποτα. :141:
 

Μηνύματα
1.974
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Κανε την μήνυση αν όντος δεν το γράφουν μέσα που αμφιβάλω και θα δεις ξαφνικά πως θα λυθούν ολα σου τα προβλήματα με την αντιπροσωπία να σε παρακαλάει να την αποσύρεις :205: 750 euros άκου εκεί.

Μια φίλη μου ειχε Opel και είχε σκάσει 18 χιλιάρικα με ολα οσα ήθελε extra κλτ και οταν το πήρε έκανε κάτι θορύβους στις πόρτες απο τους μηχανισμούς. Μετά την μήνυση της έκαναν αντικατάσταση του αυτοκινήτου γιατι αποδείχθηκε οτι το πρόβλημα ηταν εργοστασιακό η αντιπροσωπία το ήξερε δεν έλεγαν κλασικά τίποτα εκτός από κάτι ασυναρτησίες.Στο τέλος της έστειλαν και όλα τα κουκλάκια της διαφήμισης και μόνο ξύλινη πίπα δεν της πήραν....

Μήνυση φίλε μόνο έτσι θα κάνεις δουλίτσα σου αν βέβαια δεν αναγράφετε.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Παω να διαβάσω το manual Παλι. Θυμαμαι πολυ καλά πως ΔΕΝ αναφέρει την νεκρά για το σταμάτημα στα φανάρια.
 

Μηνύματα
1.974
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Παω να διαβάσω το manual Παλι. Θυμαμαι πολυ καλά πως ΔΕΝ αναφέρει την νεκρά για το σταμάτημα στα φανάρια.
Μακάρι φίλε να μην το γράφει.Θα παιδευτείς λίγο αλλά πίστεψε με θα λύσεις το πρόβλημα σου και με το παραπάνω .Θα τους αναγκάσεις να το γράφουν και στα manuals τους οπότε μόνο καλό κάνεις :119:

Καλή τύχη και μην μασάς θα δεις μετά από μερικές μέρες όταν καταθέσεις την μηνυτήρια αναφορά πως δια μαγιάς θα σε πάρουν τηλέφωνο για να βρείτε λύση :103:
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Νοpe. Δεν αναφέρει τίποτα για το σταμάτημα στα φανάρια.
Δεν νομίζω να είναι τοσο ευκολο να κανεις μηνύσεις. Μπορεί επειδή δεν ειχα εμπειρία απο ημιαυτόματα να εννοείται πως ο συμπλέκτης παραμένει πατημένος οταν εχεις ταχυτητα μεσα στο αμαξι.

Στα αυτόματα που έχω οδηγήσει θυμαμαι πολύ καλα πως δεν χρειαζόταν να βάζεις νεκρά στα φανάρια παντως. Τωρα για το ημιαυτόματο αυτο δεν το γνώριζα.

Τρελάθηκα παντως. Τι διαολο ειπα. Μολις στα 57.000 χλμ αλλαγή δισκο πλατό? :141:
 

Μηνύματα
1.974
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Κατά την γνώμη μου αν δεν αναγράφετε να το ψάξεις . Μέσα στις άκρες πρέπει να μπορείς να αποδείξεις οτι το αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείτε με αυτόν τον τρόπο για να μην παθαίνει ζημιά. Από την στιγμή που αυτό το αποδείξεις δεν είναι και τίποτα δύσκολο και παραπέμψεις το manual και πεις ότι δεν αναγράφετε τότε είναι υποχρεωμένοι να σου πληρώσουν την βλάβη τα έξοδα του δικαστηρίου και ψυχική οδύνη αν θέλεις να το τραβήξεις .

Μήλα με ένα δικηγόρο γιατί και εγώ δεν είμαι απλά σου λέω τι θυμάμαι απο την διαδικασία και την κουβέντα που είχα κάνει τότε για να βοηθήσω την φίλη μου.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Τωρα που ξαναδιαβάζω το manual αναφέρει πως σε περίπτωση δυσλειτουργίας της μπαταρίας η ενδεικτική λυχνία της μπαταρίας ανάβει μόνιμα στο καντράν.
Βέβαια έμεινα και απο μπαταρία ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ να έχει ανάψει η λυχνία. Και δεν έμεινα επειδη ξεχασα κατι ανοιχτό. Εμεινα γιατι η μπαταρία τα έφτυσε αφου ειχε φαει τα ψωμια της.

Φιλε Alastor δεν νομίζω πως έχει κάνει τέτοιο λάθος η peugeot με το manual. Νομικα ισως να μην ειναι υποχρεωμένοι να το αναφέρουν, καθώς ξέρεις πως το αμάξι ειναι Ημι-αυτόματο οταν το αγοράζεις. Εγω δεν ηξερα αυτη την σημαντική διαφορά όμως μεταξύ ημιαυτόματου και αυτόματου. Αυτο θα μου πουν 100%

Καλό θα ήταν όμως να το έγραφαν στο manual.
 

Μηνύματα
1.974
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Τα έχουν αυτά τα προβλήματα τα Ιταλικά αυτοκίνητα φίλε μου .
Δύστυχος Ιαπωνικά και Γερμανικά μόνο κατά την γνώμη μου .
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Τα έχουν αυτά τα προβλήματα τα Ιταλικά αυτοκίνητα φίλε μου .
Δύστυχος Ιαπωνικά και Γερμανικά μόνο κατά την γνώμη μου .
Βασικά Γαλλικό είναι. Γαλλικό βεβαια κατα την μάρκα. Η μηχανή του ειναι της daihatsu και τα ηλεκτρικά του μπος μποσέ κατι τέτοιο που ειναι απο τα καλα.
 

Μηνύματα
1.974
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Ναι τι λέω ιταλικό χαχαχα
 

Μηνύματα
29.236
Reaction score
23.274
Στα αυτόματα ιχ οταν σταματάς στο φανάρι απλά πατάς φρενο μεχρι να ξαναξεκινήσεις και με τον λεβιε στο drive. Με ταχύτητα μεσα δηλ.
Στα αυτόματα ο συμπλέκτης ξεκουμπώνει και οταν εχεις ταχύτητα μεσα, σταματημένος σε φαναρι.

ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΚΛΠ.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Στα αυτόματα ιχ οταν σταματάς στο φανάρι απλά πατάς φρενο μεχρι να ξαναξεκινήσεις και με τον λεβιε στο drive. Με ταχύτητα μεσα δηλ.
Στα αυτόματα ο συμπλέκτης ξεκουμπώνει και οταν εχεις ταχύτητα μεσα, σταματημένος σε φαναρι.

ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ ΚΛΠ.
Μα έχω οδηγησει αυτοματα και το ξέρω. Δεν ηξερα οτι τα ημι-αυτοματα δεν ειναι έτσι και πως ο συμπλεκτης κουμπώνει με ταχυτητα μεσα. Για αυτό και δεν έβαζα νεκρά.

Τωρα το έμαθα. :108:
 

Μηνύματα
2.765
Reaction score
1.191
Καλύτερα να μιλήσεις με τον δικηγόρο σου για αυτό το θέμα !

Να ξέρεις ότι από την στιγμή που θα κάνεις την μήνυση ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ από την μεριά της εταιρίας !

Αλήθεια τα Service τα έχεις κάνει μέσα στην αντιπροσωπεία και υπάρχει service book ???
 

Μηνύματα
14.985
Reaction score
20.661
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

το "ημιαυτοματο" δεν ειναι τιποτα αλλο απο συμβατικο κιβωτιο με συμβατικο συμπλεκτη που απλα εχει δυο επενεργητες για τον συμπλεκτη και για τον επιλογεα να δρουν αντι εσου.
αρα λοιπον ο επενεργητης αν δεν εχει λειτουργια τετοια ωστε οταν πατας φρενο να σηκωνει τελειως τον συμπλεκτη εφτασες εκει που βρισκεσαι τωρα.
παντως δεν εισαι ο μονος που εχει τετοιο θεματακι με peugeot/citroen καθως οι μηχανισμοι αυτοι ειναι πολυ φθηνιαρικοι.
με πραγματικο αυτοματο κιβωτιο ουδεμια σχεση παντως.
 

Μηνύματα
467
Reaction score
1
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Καλημερα...

εχω ημιαυτοματο κιβωτιο σε ενα YARIS 1.3 και ειμαι σιγουρος οτι ειναι το ιδιο με αυτο που φορανε τα 107 και τα c1 και τα aygo, καθως και στα 3 αυτοκινητα κινητηρας και κιβωτιο ειναι απο την ΤΟΥΟΤΑ.

Με το YARIS εχω ηδη 82000 χλμ και το κιβωτιο φυσαει. Ουτε κιχ και φυσικα κανεις δεν μου ειπε να βγαζω την ταχυτητα στα φαναρια. Σημαντικη παρατηρηση που πρεπει να κανω ειναι πως καθε 15.000 χλμ που το συντηρω, στο συνεργειο κανουν ενα καλιμπραρισμα του κιβωτιου (ρυθμιζουν τους ενεργοποιητες και φερνουν τον συμπλεκτη ακριβως στην θεση του) μια διαδικασια που κραταει 15 λεπτα περιπου και δεν χρεωνεται. κανενα απολυτως παραπονο.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Καλημερα...

εχω ημιαυτοματο κιβωτιο σε ενα YARIS 1.3 και ειμαι σιγουρος οτι ειναι το ιδιο με αυτο που φορανε τα 107 και τα c1 και τα aygo, καθως και στα 3 αυτοκινητα κινητηρας και κιβωτιο ειναι απο την ΤΟΥΟΤΑ.

Με το YARIS εχω ηδη 82000 χλμ και το κιβωτιο φυσαει. Ουτε κιχ και φυσικα κανεις δεν μου ειπε να βγαζω την ταχυτητα στα φαναρια. Σημαντικη παρατηρηση που πρεπει να κανω ειναι πως καθε 15.000 χλμ που το συντηρω, στο συνεργειο κανουν ενα καλιμπραρισμα του κιβωτιου (ρυθμιζουν τους ενεργοποιητες και φερνουν τον συμπλεκτη ακριβως στην θεση του) μια διαδικασια που κραταει 15 λεπτα περιπου και δεν χρεωνεται. κανενα απολυτως παραπονο.
O κινητήρας στα peugeot 107 Aygo και C1 δεν ειναι της TOYOTA αλλα της daihatsu
Για ρώτα τους αν πρέπει να βάζεις νεκρά μην σου κανει το ιδιο προβλημα με το δικό μου καποια στιγμή. Μου κανει εντυπωση που δεν στο εχει παρουσιασει ηδη !!! Εγω παντως το καταλαβαινα στον δρομο και ειδικα στις ανηφόρες που αργουσε να τραβηξει το αμαξι και ανεβαζε πολλές στροφές.
 

Μηνύματα
467
Reaction score
1
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

περιπου τα ιδια λεμε καθως η DAIHATSU ανηκει στην ΤΟΥΟΤΑ και ελεγχεται απο αυτην. Μαλιστα στις ασιατικες αγορες δεν υπαρχει καν σαν φιρμα και τα μοντελα της κυκλοφορουν με τα σηματα της ΤΟΥΟΤΑ. Ειδα μαλιστα TERIOS με σηματα ΤΟΥΟΤΑ και αρχικα τσιμπιομουνα να δω αν ειμαι ξυπνιος...

Τεσπα. Ισως στα μοντελα που κατασκευαζουν απο κοινου στην τσεχια να βαζουν αλλες πρωτες υλες για θεμα κοστους.

Βεβαια ετσι εξηγειται γιατι το ΑΥΓΟ ειναι πιο ακριβο αν και στην ουσια ειναι ακριβως το ιδιο (πλην της διαφορετικης καροτσας..). Αυτο οφειλεται στο aftersales της εξαετους εγγυησης.. Μιλωντας με ενα φιλο δε που η γυναικα του εχει AYGO ημιαυτοματο...δεν εχει κανενα προβλημα με τον συμπλέκτη παρα τα 50.000 χιλιομεετρα γυναικειας οδηγησης...να φανταστεις οτι ειναι και το πρωτο της αυτοκινητο...

Τωρα οσον αφορα το θεμα σου...ζητησε απο το συνεργειο να σου δωσουν εγγραφως την συσταση περι νεκρας ταχυτητας οταν το αυτοκινητο ειναι σταματημενο σε φαναρι. Αν την παρεις εχει καλως αν οχι ζητησε το ιδιο απο την επισημη αντιπροσωπεια. Αν σου αρνηθουν ενημερωσε τους οτι στην σελιδα ΧΧΧ του βιβλιου οδηγιων του αυτοκινητου δεν αναφερεται πουθενα και οτι θα προβεις σε νομικες ενεργεις καως τοτε εχουμε την περιπτωση κατασκευαστικης ατελειας. Ενημερωνεις ταυτοχρονα και την Γενικη γραματεια καταναλωτη... και προχωρας. κρατας ολα τα τιμολογια της επισκευης που πραγματοποιησες και τα παιρνεια μαζεμενα απο το δικαστηριο. Στην χειροτερη θα σου επιστρεψουν τα χρηματα που χαλασες.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Απάντηση: Ημιαυτόματο και αυτόματο. Οι διαφορά που ειναι?

Ρε παιδια δεν νομίζω πως ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία δεν σκέφτηκε να προβει σε αυτη την ενημέρωση αν αυτη η έλλειψη ενημέρωσης περι της νεκράς οδηγεί εύκολα τους κατόχους των ημιαυτομάτων στα δικηγορικά γραφεία και κατοπιν στην αποζημίωση.

Μιλάμε για τεράστιο σφάλμα της εταιρείας τότε. Αυτές οι εταιρείες έχουν νομικούς συμβούλους και περνάνε τα Manual απο χίλια κυματα πριν αποφασίσουν τι ακριβώς πρέπει να αναφέρουν στις σελίδες τους προς γνώση του αγοραστή.

Υποθέτω πως απο την στιγμή που αναφέρουν οτι το αμάξι ειναι ΗΜΙ-αυτόματο θα είναι καλυμμένοι κατα κάποιο τρόπο και η ευθύνη θα βαράινει τον αγοραστή σε περίπτωση που δεν γνωρίζει την φθορά που προκαλέι στον συμπλέκτη του αυτοκινήτου με την χρήση ταχύτητας στο φανάρι.

Αν μπορέσω όμως να βρω δικηγόρο θα το ρωτήσω αν θα ειχε βάσεις μια τέτοια μηνυτήρια αναφορά.

Όσο για την εξαετή εγγύηση της Toyota αυτο ισχυει και ειναι ο λόγος που κοστίζει περιπου χίλια ευρώ πιο ακριβά το αντιστοιχο μοντέλο της σε σχέση με το 107 της Peugeot ενω έχουμε να κάνουμε ακριβώς με ίδιο αυτοκινητο.
Η Peugeot δινει 2 μολις χρονια εγγύηση εξου και η χαμηλότερη τιμή.
Ρόλο στην διαφορά της τιμής παιζει και το after sale της Toyota Που ειναι μεγαλύτερο στην Ελληνική αγορά.

Αν όμως γνωρίζεις πως έχεις να κάνεις με το ίδιο αυτοκινητο δεν παίζει ρόλο. Η το Aygo παρεις η To Peugeot έχεις ακριβώς το ίδιο αμάξι. Απλά ο υποψήφιος μη ενημερωμενος αγοραστής, θα προτιμήσει το ΑYgo λογω ονόματος Toyota.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.615
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top