- Μηνύματα
- 7.704
- Reaction score
- 4
Η διαφορά ειναι στο .......*#&$)#*$_*_#*$# που θα πληρώσω αύριο.
Οδηγώ ενα ημιαυτόματο Peugeot 107 το οποιο στα φανάρια το σταμάταγα παντα με κρατημένο φρένο και αφηνα παντα ταχύτητα (πρωτη) μεσα.
Αυτο αναφέρει και ο μαμημένος κατασκευαστής για το σταμάτημα στα φανάρια. Δεν χρειάζεται να βάλεις νεκρά. Απλά κρατάς το φρένο η σηκώνεις χειροφρενο με την πρώτη μέσα. Με τον λεβιε δηλ στην θεση drive. Όπως κάνουμε και με τα αυτόματα.
Το θέμα ειναι πως ανακάλυψα την διαφορά του ημιαυτόματου με το αυτόματο με τσούξιμο, καθώς παω για αλλαγή δισκο πλατό αυριο, και εξηγώ.
Στα αυτόματα ιχ οταν σταματάς στο φανάρι απλά πατάς φρενο μεχρι να ξαναξεκινήσεις και με τον λεβιε στο drive. Με ταχύτητα μεσα δηλ.
Στα αυτόματα ο συμπλέκτης ξεκουμπώνει και οταν εχεις ταχύτητα μεσα, σταματημένος σε φαναρι.
Στο ημιαυτόματο ο μαμημένος συμπλέκτης παραμένει κλειστός,πατημένος, οταν πατάς το φρένο και έχεις τον λεβιε στο drive.
Πρέπει να βάλεις νεκρά όπως και στα μηχανικά.
Αυτο γιατι δεν το αναφέρει ο κατασκευαστης μπορει κάποιος να μου πει? :141:
Το παω λοιπον στο service της peugeot. (Υποψην οτι εχω αγοράσει το αμάξι απο την έκθεση του μπάμια που έχει και το service)
Κάνω το μικρό service και ρωτάω ποσο θα μου κοστίσει η αλλαγή δισκος πλατό, αφου πρώτα τους ρώτησα γιατι δεν μου ειπε κανείς πως έπρεπε να βάζω νεκρά στα φανάρια οταν το αγόρασα. Μάλιστα το είχα ρωτήσει και μου ειχαν απαντήσει στην έκθεση πως δεν έχει σημασία.
Η απαντηση που πήρα ηταν πως ουτε εκεινοι ηξεραν πως ο συμπλέκτης στο ημιαυτόματο παραμενει κλειστός/πατημένος αν αφηνεις το drive στα φανάρια.
Και μου σκάει και το ποσό των 750 ευρώ για κόστος αλλαγής δισκο πλατό. :141:
Ρε παιδια τους λεώ... Εδώ φέρνω το αμάξι 3 χρόνια για service και απο εσας το αγόρασα. 750 ευρώ ειναι εξωφρενικό ποσό.
Αυτη ειναι η τιμη απαντάνε και δυστυχώς δεν μπορουμε να κανουμε κατι άλλο.
Αν με ξαναδούν χέστε με.
Googlara και έψαχνα να βρω service της Peugeot για να πετύχω καλύτερη τιμή. Βρηκα τελικά με 430 ευρώ. 320 ευρώ ποιο φθηνά απο τους αλλους τους λαλακες.
Και ερωτώ τώρα... Πως διάολο υπαρχει αυτη η διαφορά απο το ένα εξουσιοδοτημένο service της Peugeot στο άλλο?
Τελικά μας κλέβουν η ειναι η ιδέα μου?
Τέσπα.
Όποιος οδηγεί ΗΜΙ-Αυτόματο να βάζει νεκρά στα φανάρια.
Εφαγα τον δίσκο μου σε μολις 57.000 χλμ. Ουτε γκομενα οδηγός να ημουν. Οποτε σταματαγα σε φανάρια ηταν σαν παταγα συνέχεια συμπλέκτη μεχρι να αναψει πράσινο. Το έσκισααα :143:
Οδηγώ ενα ημιαυτόματο Peugeot 107 το οποιο στα φανάρια το σταμάταγα παντα με κρατημένο φρένο και αφηνα παντα ταχύτητα (πρωτη) μεσα.
Αυτο αναφέρει και ο μαμημένος κατασκευαστής για το σταμάτημα στα φανάρια. Δεν χρειάζεται να βάλεις νεκρά. Απλά κρατάς το φρένο η σηκώνεις χειροφρενο με την πρώτη μέσα. Με τον λεβιε δηλ στην θεση drive. Όπως κάνουμε και με τα αυτόματα.
Το θέμα ειναι πως ανακάλυψα την διαφορά του ημιαυτόματου με το αυτόματο με τσούξιμο, καθώς παω για αλλαγή δισκο πλατό αυριο, και εξηγώ.
Στα αυτόματα ιχ οταν σταματάς στο φανάρι απλά πατάς φρενο μεχρι να ξαναξεκινήσεις και με τον λεβιε στο drive. Με ταχύτητα μεσα δηλ.
Στα αυτόματα ο συμπλέκτης ξεκουμπώνει και οταν εχεις ταχύτητα μεσα, σταματημένος σε φαναρι.
Στο ημιαυτόματο ο μαμημένος συμπλέκτης παραμένει κλειστός,πατημένος, οταν πατάς το φρένο και έχεις τον λεβιε στο drive.
Πρέπει να βάλεις νεκρά όπως και στα μηχανικά.
Αυτο γιατι δεν το αναφέρει ο κατασκευαστης μπορει κάποιος να μου πει? :141:
Το παω λοιπον στο service της peugeot. (Υποψην οτι εχω αγοράσει το αμάξι απο την έκθεση του μπάμια που έχει και το service)
Κάνω το μικρό service και ρωτάω ποσο θα μου κοστίσει η αλλαγή δισκος πλατό, αφου πρώτα τους ρώτησα γιατι δεν μου ειπε κανείς πως έπρεπε να βάζω νεκρά στα φανάρια οταν το αγόρασα. Μάλιστα το είχα ρωτήσει και μου ειχαν απαντήσει στην έκθεση πως δεν έχει σημασία.
Η απαντηση που πήρα ηταν πως ουτε εκεινοι ηξεραν πως ο συμπλέκτης στο ημιαυτόματο παραμενει κλειστός/πατημένος αν αφηνεις το drive στα φανάρια.
Και μου σκάει και το ποσό των 750 ευρώ για κόστος αλλαγής δισκο πλατό. :141:
Ρε παιδια τους λεώ... Εδώ φέρνω το αμάξι 3 χρόνια για service και απο εσας το αγόρασα. 750 ευρώ ειναι εξωφρενικό ποσό.
Αυτη ειναι η τιμη απαντάνε και δυστυχώς δεν μπορουμε να κανουμε κατι άλλο.
Αν με ξαναδούν χέστε με.
Googlara και έψαχνα να βρω service της Peugeot για να πετύχω καλύτερη τιμή. Βρηκα τελικά με 430 ευρώ. 320 ευρώ ποιο φθηνά απο τους αλλους τους λαλακες.
Και ερωτώ τώρα... Πως διάολο υπαρχει αυτη η διαφορά απο το ένα εξουσιοδοτημένο service της Peugeot στο άλλο?
Τελικά μας κλέβουν η ειναι η ιδέα μου?
Τέσπα.
Όποιος οδηγεί ΗΜΙ-Αυτόματο να βάζει νεκρά στα φανάρια.
Εφαγα τον δίσκο μου σε μολις 57.000 χλμ. Ουτε γκομενα οδηγός να ημουν. Οποτε σταματαγα σε φανάρια ηταν σαν παταγα συνέχεια συμπλέκτη μεχρι να αναψει πράσινο. Το έσκισααα :143: