Ηχεία μέχρι 550€ για ενισχυτή Onkyo TX-NR656

Reaction score
1
Μόλις πήρα έναν ενισχυτή Onkyo TX-NR656. Είμαι άσχετος με το αντικείμενο, οπότε θα ήθελα να μου προτείνετε ηχεία. Μπορώ να διαθέσω συνολικά μέχρι 550€. Για αρχή σκέφτομαι να αγοράσω δύο ηχεία δαπέδου. Θα τοποθετήσω το ηχοσύστημά μου στο σαλόνι μου (περίπου 30τ.μ.). Θα το χρησιμοποιήσω για μουσική και ταινίες. Από μουσική ακούω ροκ, εντεχνο και λαικορεμπετικο.

Reaction score
107
πουλαω αν θελεις ηχεια βασης, monitror audio bronze 2, σε αριστη κατασταση χωρις κανενα προβλημα 8 μηνες χρησιμοποιημενα χρωμα καφε ανοιχτο

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Reaction score
78.537
πουλαω αν θελεις ηχεια βασης, monitror audio bronze 2, σε αριστη κατασταση χωρις κανενα προβλημα 8 μηνες χρησιμοποιημενα χρωμα καφε ανοιχτο
Αν θέλεις να τα πουλήσεις, άνοιξε αγγελία. Όχι εδώ. o_O

Reaction score
91
Μόλις πήρα έναν ενισχυτή Onkyo TX-NR656. Είμαι άσχετος με το αντικείμενο, οπότε θα ήθελα να μου προτείνετε ηχεία. Μπορώ να διαθέσω συνολικά μέχρι 550€. Για αρχή σκέφτομαι να αγοράσω δύο ηχεία δαπέδου. Θα τοποθετήσω το ηχοσύστημά μου στο σαλόνι μου (περίπου 30τ.μ.). Θα το χρησιμοποιήσω για μουσική και ταινίες. Από μουσική ακούω ροκ, εντεχνο και λαικορεμπετικο.
Καλριζικα φιλε μου!απλα γινε πιο συγκεκριμενος.Ο ενισχυτή σου είναι 5-7καναλος αι διαθετης 550 ευρω για δυο ηχεια καινουρια η μεταχ/να?Με τα χρηματα που διαθέτεις μπορεις να τα παρεις όλα τα ηχεια μετα/μενα σε καλη ποιοτητα.Απλα θελε μια προσοχη στο ταιριασμα μεταξυ τους αλλα και αυτό είναι ευκολο.και εγω ονκυο εχω!

Reaction score
1
Καλριζικα φιλε μου!απλα γινε πιο συγκεκριμενος.Ο ενισχυτή σου είναι 5-7καναλος αι διαθετης 550 ευρω για δυο ηχεια καινουρια η μεταχ/να?Με τα χρηματα που διαθέτεις μπορεις να τα παρεις όλα τα ηχεια μετα/μενα σε καλη ποιοτητα.Απλα θελε μια προσοχη στο ταιριασμα μεταξυ τους αλλα και αυτό είναι ευκολο.και εγω ονκυο εχω!
Ευχαριστώ πολύ. Και τα μεταχειρισμένα ηχεία είναι στις επιλογές μου.
[DOUBLEPOST=1498742974][/DOUBLEPOST]