Ηχοσύστημα σε Yaris Πρώτης Γενιάς

Μηνύματα
12
Reaction score
4
Καλησπέρα έχω ενα yaris ts πρώτης γενιάς το οποίο έχει 4 ηχεία στο εσωτερικό του τα δύο στο ταμπλό και τα άλλα δυο στις μπροστινές πόρτες (Ταμπλό 4.5inch και Πόρτες 6.5inch) θα ήθελα να τα αλλάξω με κάτι αρκετά καλό και να τα συνδιάσω με sub, ενισχυτή και μία καλή 2din android οθόνη(πηγή). Θα ήθελα να μου πείτε τι προτείνετε, είτε κάτι συγκεκριμένο είτε κάποια μάρκα ηχείων να εμπιστευτώ.

Μου έχουν πει προς το παρόν για Cadence, Alpine, Bayma, SP Audio εγώ δεν έχω μεγάλη ιδέα περιμένω τις σκέψεις σας για ηχεία και ενισχυτές.
 

Μηνύματα
1.826
Reaction score
3.406
Καλησπέρα.
Προσδιόρισε λίγο οικονομικά το κάτι αρκετά καλό σε παρακαλώ.
 

Μηνύματα
12
Reaction score
4
Για ηχεία έχω μια ιδέα απο τιμές για sub και ενισχυτή δν έχω ιδέα αν και πιστεύω οτι δεν θα θέλω καναν τρελό ενισχυτή για 4 ηχεία και ενα sub.. αν και είμαι άσχετος.. αλλά ας πούμε για τα ηχεία στο 200-250 ανάλογα και τα υπόλοιπα γενικά δν θέλω το σύνολο για ολα να ξεπεράσει τα 400-500 ευρώ. Είναι καλα?
 

Μηνύματα
1.826
Reaction score
3.406
Για ηχεία έχω μια ιδέα απο τιμές για sub και ενισχυτή δν έχω ιδέα αν και πιστεύω οτι δεν θα θέλω καναν τρελό ενισχυτή για 4 ηχεία και ενα sub.. αν και είμαι άσχετος.. αλλά ας πούμε για τα ηχεία στο 200-250 ανάλογα και τα υπόλοιπα γενικά δν θέλω το σύνολο για ολα να ξεπεράσει τα 400-500 ευρώ. Είναι καλα?
Με αυτά τα λεφτα ξεκινάς ενα entry level ομως ποιοτικής κατέυθυνσης (αν το λέω καλά) συστημα.
Για τύπου φωνές και μπάσα (Cadence, Alpine, Bεyma, SP Audio) υπάρχουν πακετα και με αυτά τα λεφτά τα οποία βέβαια παίζουν δυνατά κάποιες συχνοτητες, και μουσική καθόλου, για τα δικά μου αυτιά πάντα.
Μην ξεχνάς σε κάποιες περιπτώσεις μας έχει κοστίσει μόνο η εγκατάσταση ενός συστήματος αυτά τα λεφτά ,χώρια τα μηχανήματα άρα εσύ διαλέγεις δρόμο!!!
 

Μηνύματα
12
Reaction score
4
Εγώ θα τα τοποθετήσω με τα φιλαράκια μου που έχουν μια ιδέα. Έχετε κάποια συγκεκριμένα ηχεία, sub, ενισχυτές να προτείνετε?
 

Μηνύματα
271