Θα το αναγνωρίσει ως πρόβλημα η Sony ; Θεωρείτε πως είναι αποδεκτό ;

Θα το αναγνωρίσει ;

  • Θα το αναγνωρίσει και θα επισκευάσει / αντικαταστήσει την tv

    Votes: 3 30,0%
  • Οχι , θα θεωρήσουν πως είναι μέσα στα πλαίσια λειτουργίας της tv

    Votes: 7 70,0%

  • Total voters
    10
D

Deleted member vinyl

Guest
Νοεμβριο του 2020 πηρα την KD-75XH9096, full array led με επεκταση εγγυησης στα πεντε χρονια, εληξε πριν τρεις μηνες.

Περιπου εναμιση χρονο μετα μου εβγαλε σταδιακα τις ιδιες σταμπες στις 4 γωνιες. Στεναχωρηθηκα. Ειχα ομως πολλα και διαφορα στο κεφαλι μου, δεν ασχοληθηκα. Συνηθισα το προβλημα.

Πλεον δεν με ενοχλει, αλλωστε οταν βλεπω τιβι οι εικονες εχουν χρωμα.
Σε ταινιες βαζω "κανονικη" ή "ζωηρη" εικονα και ρυθμιζω την φωτεινοτητα, ουτε που παιρνω χαμπαρι τις μουτζουρες.

Αποδεκτο δεν ειναι σε καμμια περιπτωση.
Τα ίδια και σε μένα μια KD-55X85L μέσα στα 2 χρόνια παρουσίασε σκιές στις γωνιές. Προσωπικά δεν με ενοχλούν και φαίνονται ελάχιστα μόνο σε μονόχρωμο ανοιχτό background.
 


Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
Καλησπέρα παιδιά τελικά σήμερα το πρωί κατάφερα να βρίσκομαι στο σπίτι για να περάσει τεχνικός να δει το πρόβλημα.
Ήρθε ,είδε ,είπε πως δεν το καλύπτει η εγγύηση και έφυγε.

Με πήρε τηλέφωνο μισή ώρα μετά μου είπε πως έστειλε στην Sony τις φωτογραφίες που τράβηξε και αυτή αποφάνθηκε πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση , τόνισε πως θα γίνει κατ εξαίρεση και εάν εμφανιστεί παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον δεν θα ξανά αλλαχθεί.
Δεν έδωσα σημασία όπως δεν είχα δώσει και όταν ήρθε σπίτι και μου είπε πως δεν το καλύπτει η εγγύηση , δεν ήμουν σε διάθεση να πιέσω καταστάσεις, ότι γίνει έγινε εξάλλου ναι μεν με ενοχλούσε οπότε το θυμόμουν αλλά δεν είχε έρθει και το τέλος του κόσμου, μια χαρά έβλεπα και βλέπω τηλεόραση
Ομολογώ δεν περίμενα να προχωρήσει η Sony σε αντικατάσταση.

Ρώτησα εάν ξέρει με τι μοντέλο θα αλλαχθεί είπε θα με ενημερώσουν δεν γνωρίζει.
Έψαξα λίγο και είδα ότι υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μου την αλλάξουν με refurbished μοντέλο κάτι που δεν θέλω σε καμία περίπτωση.
Γνωρίζει κάποιος να ας πει δυο πράγματα παραπάνω για το πως γίνονται οι αλλαγές ;
Η τηλεόραση δεν υπάρχει πια στην αγορά 85’ X95K , ήταν η flagship τηλεόραση της Sony το 2022.
Αντίστοιχα τωρινά μοντέλα βλέπω πως είναι η Bravia 9 και η Bravia 7 σε mini led αλλά η 7 υστερεί σε γωνίες θέασης και anti reflective coating σε σχέση με τη δικιά μου.
Υπάρχει περίπτωση να με πάνε σε oled ; Αυτές βλέπω βγαίνουν έως 83'.
Είδα λίγα review στο πόδι , δεν έχω το χρόνο που είχα τότε να το ψάξω σε βάρος το θέμα τηλεόρασης.

Η ερώτηση είναι η εξής , ποια μοντέλα θεωρείτε πως θα είναι τουλάχιστον ισάξια / τίμια αντικατάσταση της 85X95K;
 

daharis666

Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
43.270
Reaction score
86.762
Καλησπέρα παιδιά τελικά σήμερα το πρωί κατάφερα να βρίσκομαι στο σπίτι για να περάσει τεχνικός να δει το πρόβλημα.
Ήρθε ,είδε ,είπε πως δεν το καλύπτει η εγγύηση και έφυγε.

Με πήρε τηλέφωνο μισή ώρα μετά μου είπε πως έστειλε στην Sony τις φωτογραφίες που τράβηξε και αυτή αποφάνθηκε πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση , τόνισε πως θα γίνει κατ εξαίρεση και εάν εμφανιστεί παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον δεν θα ξανά αλλαχθεί.
p@p@ries..
η sony δεν είναι ο μάστορας της γειτονιάς...είναι τεράστια εταιρία και κατ εξαίρεση δεν υπάρχει λέξη γι αυτούς...
μόλις αναγνώρισαν το πρόβλημα ( ανυπαίτια βλάβη) και την ευθύνη τους απέναντί σου (εγγύηση)
φρόντισε την επικοινωνία αυτή της αντικατάστασης να την έχεις γραπτώς ζητησε την

αν δεν έρθει καινούρια ή κάτι σε αντίστοιχο του κουτιού μοντέλο τράβα το στον συνήγορο του καταναλωτή ...θα βγεις κερδισμένος..έως και επιστροφή όλου του ποσού που έδωσες ;)
 

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
αν δεν έρθει καινούρια ή κάτι σε αντίστοιχο του κουτιού μοντέλο τράβα το στον συνήγορο του καταναλωτή
Στους όρους πάντως αναφέρουν ότι έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν το προιόν με ίδιο "like new" ελεγμένο από τους τεχνικούς της Sony με εγγυημένη καλή λειτουργία.
Αυτό τώρα μπορεί να είναι οτιδήποτε, στην καλύτερη ένα κομμάτι που δεν πωλήθηκε ποτέ και τους το έστειλε πίσω το κατάστημα μέχρι ανακατασκευασμένο εκθεσιακό μοντέλο με εκατοντάδες ώρες στο πάνελ ή κάποιο ταλαιπωρημένο μοντέλο σε σπίτι καπνιστή , καταστήματος κτλ. Θα δω τι θα μου προτείνουν και ελπίζω να πουν αλήθεια για την προέλευση της αντικατάστασης.
Πρώτον η απεγκατάσταση / εγκατάσταση τόσο μεγάλης τηλεόρασης είναι μπελάς δεν έχω όρεξη για τρεχάματα σε περίπτωση κακής ποιότητας αντικατάστασης και δεύτερον και σημαντικότερο δεν θα ήθελα για κανένα λόγο καμία έκπτωση σε ποιότητα για τη βασική οθόνη όπου κάνω όλες τις σοβαρές μου θεάσεις. Τη δική μου την πρόσεχα πάρα πολύ δεν έχει ούτε μισή δαχτυλιά.
 

daharis666

Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
43.270
Reaction score
86.762
πάρε τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή πες τους τι έγινε και ενημερώσου άμεσα να είσαι βήματα μπροστά...
 

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.457
Reaction score
24.179
αλλά δεν είχε έρθει και το τέλος του κόσμου, μια χαρά έβλεπα και βλέπω τηλεόραση
υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μου την αλλάξουν με refurbished μοντέλο κάτι που δεν θέλω σε καμία περίπτωση.
Τις απαντήσεις τις έχεις δώσει ήδη. Αν ήμουν στη θέση σου, θα έδινα πρώτιστη προτεραιότητα στην ηρεμία μου, δεν θα ζητούσα αντικατάσταση, και με το πλήρωμα του χρόνου θα έπαιρνα μια oled, και πάλι Sony - γιατί όχι.
 

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
Επικοινώνησε το service της Sony για να γίνει η αντικατάσταση , θα το αλλάξουν με ακριβώς ίδιο μοντέλο.
Σε ερώτηση που έκανα για την προέλευση του νέου μοντέλου μου είπαν πως είναι ανακασκευασμένο.

Δεν ήθελαν να δώσουν παραπάνω λεπτομέρειες , πίεσα να μάθω τι πρόβλημα είχε το νέο μοντέλο που θα έρθει , πόσες ώρες έχει το πάνελ σε τι κατάσταση είναι εξωτερικά μιας και προορίζεται για σαλόνι , είναι μεγάλη η τηλεόραση και είναι μπελάς τα φέρε βάλε πάρε κτλ.. Δεν έλεγαν τίποτα μόνο ότι είναι σε άριστη κατάσταση συσκευασμένο απ' το εργοστάσιο με αλλαγμένα τα πάντα μέσα μόνο τα πλαστικά κράτησαν.

Όσο τους ζόριζα να μου πουν τόσα νεύρα έβγαζαν , τελικά δεν πήρα απάντηση.
Η κυρία που μίλαγα μου το γύρισε στο τέλος ότι κατ' εξαίρεση κάνουν αντικατάσταση επειδή ο τεχνικός είπε πως το πάνελ έχει πιάσει σκόνη από λάθος δικό μου. Πήγε να μου το πουλήσει ως χάρη και να μη ρωτάω πολλά.
Είπε ο τεχνικός που το είδε για δυο λεπτά και έπιανε την τηλεόραση και την τράβαγε λες και τράβαγε καναπέ σε μετακόμιση και έβηξε πάνω στο πάνελ. Πόνεσε η ψυχή μου.

Εννοείται τα άκουσαν, εννοείται πως δεν υπάρχει καμία χάρη εννοείται πως δεν είναι σκόνη που μαζεύτηκε ξαφνικά σε μια νύχτα. Εαν ισχύει πως είναι σκόνη τότε μου πούλησαν τηλεόραση με σκόνη απ την πρώτη μέρα στις 4 γωνίες του πάνελ.

Φυσικά και ξέρω πολύ καλά τι ανεκτό "ζήτημα" υπάρχει στις γωνίες των πάνελ και τι ζήτημα προέκυψε αργότερα σε σημείο εκτός γωνιών αυτή την φορά ενοχλητικό και απαράδεκτο για flagship μοντέλο.

Που να στείλω ρε παιδιά να βρω μια άκρη να έχω κάτι γραπτώς ; Στο service επιμένουν ότι την αλλάζουν χαριστικά και πως εάν ξανά κάνει το ίδιο δεν θα την αλλάξουν.
Φοβάμαι μήπως αυτή που θα μου φέρουν θα βγάλει το ίδιο πρόβλημα σε σημείο ακόμα πιο ενοχλητικό πχ στο κέντρο.
 

daharis666

Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
43.270
Reaction score
86.762
Σου το είπα κ πριν επικοινώνησε με τον συνήγορο του καταναλωτή…κ ενημέρωσε τους για την κατάσταση…τσάμπα σκας
 

Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
Επικοινώνησε το service της Sony για να γίνει η αντικατάσταση , θα το αλλάξουν με ακριβώς ίδιο μοντέλο.
Σε ερώτηση που έκανα για την προέλευση του νέου μοντέλου μου είπαν πως είναι ανακασκευασμένο.
Στον συνήγορο του καταναλωτή, όταν τους πεις ότι σου απάντησε η Sony και προτίθεται να σου αλλάξει την τηλεόραση με ακριβώς ίδιο μοντέλο (refurbished) , ειλικρινά θα ήθελα να μας γράψεις εδώ τι ακριβώς θα σου απαντήσουν
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.270
Reaction score
12.160
Σε όλους τους όρους εγγύησης που έχω δει γράφει καθαρά ότι είναι στην ευχέρεια της εταιρίας αν θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει τη συσκευή.
 

Μηνύματα
322
Reaction score
69
Τα ιδια ειχα σε σαμσουνγκ.
Ειναι κλαουντινγκ αυτο που εχεις και ειναι εγγενες προβλημα των lcd.
Μου την αλλαξαν αλλα, ειχε παρομοιο θεμα το καινουριο πανελ και δεν ξαναασχοληθηκα.
 

ika

News
Μηνύματα
21.780
Reaction score
18.852
.......

Που να στείλω ρε παιδιά να βρω μια άκρη να έχω κάτι γραπτώς ; ..
Εγώ θα έστελνα ένα μεηλ στον Πιότρ, εκφράζοντας παράλληλα και την δυσαρέσκειά μου για την ποιότητα κατασκευής του μοντέλου της TV.
Θα έγραφα και το αλισιβερίσι με τον τοπική ΣΟΝΥ, λογικά θα επικοινωνήσουν μαζί τους.

Τυπικά υπεύθυνος απέναντί σου είναι ο πωλητής. Έχει την υποχρέωση να στην δώσει επισκευασμένη και μόνο αν κρίνουν συμφερότερο να την αντικαταστήσουν, όπως λέει στο #31 ο TGD.

Ρώτησες πως αν δεκτείς την εργοστασιακά επισκευασμένη, τι εγγύηση θα έχει?
Νέα πλήρη, το υπόλοιπο της δικής σου ή άλλο?
 
Last edited:

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
Εγώ θα έστελνα ένα μεηλ στον Πιότρ, εκφράζοντας παράλληλα και την δυσαρέσκειά μου για την ποιότητα κατασκευής του μοντέλου της TV.
Θα έγραφα και το αλισιβερίσι με τον τοπική ΣΟΝΥ, λογικά θα επικοινωνήσουν μαζί τους.

Τυπικά υπεύθυνος απέναντί σου είναι ο πωλητής. Έχει την υποχρέωση να στην δώσει επισκευασμένη και μόνο αν κρίνουν συμφερότερο να την αντικαταστήσουν, όπως λέει στο #31 ο TGD.

Ρώτησες πως αν δεκτείς την εργοστασιακά επισκευασμένη, τι εγγύηση θα έχει?
Νέα πλήρη, το υπόλοιπο της δικής σου ή άλλο?
Ένα τέτοιο mail έψαχνα , ευχαριστώ.
Η sony, το service της sony βασικά μου είπε πως θα έχει δυο χρόνια. Το θέμα είναι πως είχα αγοράσει επέκταση 5 έτη απ΄το sony center, όταν το ανέφερα μου είπαν να μιλήσω με το κατάστημα.
H αγορά έγινε πριν δυο χρόνια άρα το Sony center οφείλει να με καλύψει ένα επιπλέον έτος για να βγουν στο σύνολο τα πέντε έτη.
Μίλησα με το κατάστημα τους ενημέρωσα , είπαν θα το ψάξουν και πως η εγγύηση είναι της sony , αυτοί όφειλαν να μου απαντήσουν χωρίς να με παραπέμψουν στο κατάστημα. Έχω την αίσθηση πως το παιδί που μιλούσα στο τηλέφωνο δεν του άρεσε που θα μου την αλλάξουν με ανακατασκευασμένη , ρωτούσε με περίεργο ύφος τύπου ποιος ξέρει τι σαβούρα θα σου δώσουν. Είπε για να μην ταλαιπωρηθώ θα το τρέξει αυτός και θα με πάρει πίσω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
21.153
Reaction score
35.007
Βασικά ότι είπε ο TGD. Όπως λένε και δύο ΑΙ δεν υπάρχει σαφής οδηγία ότι η αντικατάσταση θα γίνεται μόνο με καινούργιο προϊόν. Αλλά ούτε λέει κάτι για refurbished.


Eσύ όμως πίεσε και ότι γίνει.
 

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
" Αγαπητέ πελάτη,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ηλεκτρονικό σας μήνυμα καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στα προϊόντα της Sony.

Σε συνέχεια επικοινωνίας μας, σας ενημερώνουμε πως έχουμε καταγράψει το αίτημα σας. Λυπούμαστε πραγματικά για το ατυχές περιστατικό της παρακάτω βλάβης.

Επειδή η επισκευή της δικής σας τηλεόρασης θα είχε ένα υψηλό κόστος αφού το πρόβλημα σχετίζεται με σκόνη στο πάνελ, η εταιρεία έκανε την αντικατάσταση της με ανακατασκευασμένη συσκευή βάση των όρων εγγύησης. Η Sony εγγυάται ότι το προϊόν είναι απαλλαγμένο από κάθε ελάττωμα σχετιζόμενο με τα υλικά ή την κατασκευή."

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε τους όρους εγγύησης και τις πληροφορίες σχετικά με την ασφαλεία (Περιορισμοί στη χρήση).
https://www.sony.com/electronics/su...4492f6b3b0e3ffabcfd63c0f9ff1cf2/50471071M.pdf

Επιμένουν στην μλκια για τη σκόνη που διέγνωσε ο μπούφος που έστειλαν σπίτι μου.
Έστειλα στην Sony EU και περιμένω

I am contacting you as a long time Sony customer, as I currently own multiple Sony televisions and monitors used throughout my home. I have always trusted Sony products for their quality and consistency.

I am writing regarding my Sony Bravia XR-85X95K television, purchased approximately 2 years ago.

After around 18 months of normal household use, the television developed an unexpected panel issue where three distinct circular clouding/shadow spots suddenly appeared within a single day in the main viewing area of the screen. The issue is clearly visible during normal use and affects viewing quality.

The authorized service center informed me that the unit will be replaced with another XR-85X95K, described as a factory refurbished unit. However, I have not been provided with sufficient technical information regarding either the original fault or the replacement unit.

In particular, I have not received clarification on the root cause of the original panel issue or the technical reasoning behind the diagnosis provided.

I was also informed verbally that the issue is related to internal dust contamination and user responsibility. This is a point of concern for me, as I own multiple Sony televisions and displays throughout my home, and none of them have ever shown any form of internal dust contamination or similar issues under the same environmental conditions.

The visible artifacts on the panel are of a similar type to the well-known uniformity characteristics such as corner vignetting commonly observed in LED televisions. While I understand that a certain level of vignetting at the edges from the first day can be considered acceptable, I find it unacceptable that similar artifacts suddenly appeared within the active viewing area of a premium large format display after carefully maintained in a home theater enviroment.

What also concerns me is that I was informed the replacement is being offered only once as a special exception, and that if the same issue appears again in the future, it will not be replaced again. This creates uncertainty regarding the long term support of the replacement unit.

In addition, I have not been given detailed information regarding the condition of the refurbished replacement television.

Specifically, I would like to know the usage hours of the panel, its previous history, whether it had any prior defects or repairs, and what quality control process it has undergone before being reissued.

Given the size and complexity of this television, any replacement involves significant effort, time, and coordination, and I believe it is important that it is handled properly and transparently.

The usage hours of the panel are particularly important to me, as I use this television for critical viewing purposes where image accuracy matters, and this was one of the main reasons I chose this model in the first place.

For transparency, I kindly request written clarification on the the official technical diagnosis of the original panel issue, the reasoning behind the attribution to dust contamination, the condition, history, and verification process of the replacement unit,confirmation of full warranty and support coverage for the replacement device.

If the alternative being offered is a refurbished unit of unknown history, with no clear information regarding the original fault, the repair process, or most importantly the total panel usage hours, then I would honestly prefer to retain my current unit, which I know has been carefully used and maintained over time in a properly controlled home theater environment.

I would appreciate your assistance in ensuring full transparency and a clear written explanation of this case.
 

Μηνύματα
2.941
Reaction score
4.382
Εξαιρετικό mail.
Αν έχεις case number βάλτο ΝΑ Υπαρχει.

Προβλέπω ΝΈΑ ΟΛΟΚΑΊΝΟΥΡΙΑ TV Bravia 8 η 9

Mark my words Ανδρέα.


:drinks:
 

Μηνύματα
796
Reaction score
1.467
Εξαιρετικό mail.
Αν έχεις case number βάλτο ΝΑ Υπαρχει.

Προβλέπω ΝΈΑ ΟΛΟΚΑΊΝΟΥΡΙΑ TV Bravia 8 η 9

Mark my words Ανδρέα.


:drinks:
Τα έχω βάλει όλα απλά τα έκοψα όταν το έβαλα εδώ., δεν είχα πρόθεση να κερδίσω καλύτερο μοντέλο , μακάρι να δούλευε άψογα η δική μου και να μην έτρεχα.
Αλήθεια το λέω ότι προτιμώ να κρατήσω αυτή που ήδη έχω και ξέρω πως την έχω μεταχειριστεί από τα να μου έρθει ένα κομμάτι αμφιβόλου μεταχείρισης.
 

Μηνύματα
322
Reaction score
69
Οταν ειχα κανει το αναλογο με τη Σαμσουνγκ, ειχα στειλει δηλαδη μέιλ στην ευρωπαικη Σαμσουνγκ μου απαντησαν
να απευθυνθω στην τοπικη.
Κατι τετοιο βλεπω να σου απαντουν.
Το επομενο βημα που εκανα ηταν να ερθει φιλος καλιμπρατορας που ηταν πιστοποιημενος με ISF να παρει μετρησεις
και να τις στειλω στον συνηγορο.
Εκει δια μαγειας αναγνωρισαν το προβλημα και αποφασισαν να μου αλλαξουν πανελ.
Μολις δηλαδη τους εβαλε ''χερι'' ο συνηγορος.
 

Μηνύματα
213
Reaction score
149
Οταν ειχα κανει το αναλογο με τη Σαμσουνγκ, ειχα στειλει δηλαδη μέιλ στην ευρωπαικη Σαμσουνγκ μου απαντησαν
να απευθυνθω στην τοπικη.
Κατι τετοιο βλεπω να σου απαντουν.
Το επομενο βημα που εκανα ηταν να ερθει φιλος καλιμπρατορας που ηταν πιστοποιημενος με ISF να παρει μετρησεις
και να τις στειλω στον συνηγορο.
Εκει δια μαγειας αναγνωρισαν το προβλημα και αποφασισαν να μου αλλαξουν πανελ.
Μολις δηλαδη τους εβαλε ''χερι'' ο συνηγορος.
Το ίδιο έχει συμβεί σε μένα με όλες τις μάρκες και σε laptop και σε τηλεοράσεις και σε πολλά άλλα. Μόνο σε μια TurboX μου επέστρεψε το Πλαίσιο τα χρήματα χωρίς πολλές κουβέντες και όπου φύγει φύγει. Αυτά μετά από e-mail και απάντηση σε ένα μήνα. Μου είπαν για αντικατάσταση της τηλεόρασης που δεν ήθελα αλλά πήγα στο κατάστημα. Εκεί μου λέει ο υπάλληλος μήπως θες πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.
Επιστροφή χρημάτων και άντε γεια.
Γνωστό ότι έπαιρνα υποδεέστερη τηλεόραση αλλά ξαφνικά να μου κάνει restart και να χάνει τις μνήμες ήταν μη αναμενόμενο.
Πάτησα πάνω στο ότι μου πούλησαν άλλο προϊόν από αυτό που είχε το site 2 HDMI αντί για τρεις και κάτι άλλες ευκολίες έλειπαν.
δεν το περίμενα από το Πλαίσιο.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.344
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top