ΚΟΡΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ


Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.183
Reaction score
27.657
Ένας Έλληνας προσπαθεί να βγάλει στην αγορά ένα αυτοκίνητο.
Αλλά δεν βλέπω να προσφέρεται κάποιος να βοηθήσει αυτόν τον μηχανικό να προωθήσει το δημιούργημά του.
Αλλά η φράση: "Η αρχική εκτίμηση κάνει λόγο για 50 αυτοκίνητα" μου θυμίζει την περίπτωση του Tucker στην αμερική, που έβγαλε 51 αυτοκίνητα και έκλεισε.
Ουσιαστικά την έκλεισαν.

Το ίδιο είχε γίνει εδώ και παλιότερα με άλλους Έλληνες που προσπάθησαν να βγάλουν σε παραγωγή τρίκυκλα οχήματα ελληνικής κατασκευής, αλλά λόγω διαφόρων συμφερόντων και λάθος πολιτικών και φορολογήσεων σταμάτησαν.
Όπως π.χ. η Εmilios motors και η Delta Δημητριάδη.

trikiklo.jpg


H Emilios motors σήμερα λέγεται Emilios trailers και παράγει τρέϊλερ για σκάφη και την διαχειρίζεται ο Αντώνης, γιος του Εμίλιου.

http://www.emiliostrailers.com/index.php/en/company

Αλλά και όσες άλλες προσπάθειες έγιναν, κατέληξαν.

https://www.caroto.gr/2011/12/29/history-of-greek-automotive-industry/
http://news247.gr/eidiseis/afieroma...llhnikhs-viomhxanias-aytokinhtwn.1579167.html
 

ika

News
Μηνύματα
13.751
Reaction score
12.819
Από 175.000 στερλίνες. Μήπως να το κοιτάζανε για στρατιωτική χρήση αρχικά?

 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ.

ΟΙ ΡΕΠΛΙΚΑ ΠΟΡΣΕ 356 ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΠΧ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΟ

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΦΙΑΤ 124 ΣΠΑΙΝΤΕΡ........
[DOUBLEPOST=1495866281][/DOUBLEPOST]ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΡΡΕ ΕΧΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΚΟΡΒΕΤ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ

60,000 ΔΟΛΑΡΙΑ ΟΤΑΝ Η ΚΟΡΒΕΤ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΕΙ 66000 ΔΟΛΑΡΙΑ......

ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΓΥΜΝΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΡΡΕ?

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ?
 


Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Δεν θα μπορούσαμε να παράγουμε και τους κινητήρες;
ΟΧΙ ΜΙΧΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΟ.

ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ....

[DOUBLEPOST=1495866974][/DOUBLEPOST]
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΚΙ ΕΔΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ

ΣΟΥΗΔΙΚΕΣ SAAB&VOLVO ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΟΠΟΥ Η

ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΒΡΙΘΕΙ ΑΠΟ "ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ" ΚΛΠ.


ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΗΤΑΝ ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.

ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ. (SCANIA & VOLVO).

ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΦΥΣΙΚΑ.



 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Η ΣΑΑΜΠ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΟΤΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ 100% ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ 94 ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΑ ΔΙΧΡΟΝΑ ΕΙΧΑΝ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙΦΑ.

ΣΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΛΥΝΔΡΑ 94 ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΑ ΕΙΧΑΝ ΒΕ4 ΦΟΡΝΤ.

ΣΤΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ 90/900/9000 ΤΡΑΙΟΜΦ 1,85 ΛΙΤ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ

ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΣΤΑ V6 2,8-3,0 ΗΤΑΝ GM ΠΛΕΟΝ.

ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΤΗΖΕΛ ΗΤΑΝ 2,2 GM (OPEL) KAI 1,9 FIAT ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΤ (TWIN TURBO) ΕΚΔΟΣΗ

ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΜΟΝΟ Η ΣΑΑΜΠ ΣΤΟ 9-3 ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

190ΗΡ.
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Η ΔΕ ΒΟΛΒΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

ΑΛΛΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ!!!!

ΘΥΜΙΖΩ....

ΤΑ 264 ΕΙΧΑΝ ΒΕ6 ΑΠΟ ΠΕΖΩ-ΡΕΝΩ.

ΤΑ 240 ΝΤΗΖΕΛ ΕΙΧΑΝ ΦΟΛΚΣΒΑΓΚΕΝ.

ΤΑ S80/XC90 V8 4,4 HTAN YAMAHA ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ ΒΑΡΙΑ ΕΞΩΛΕΜΒΙΑ!!!!!

ΤΑ 440 ΕΙΧΑΝ ΡΕΝΩ.

ΤΟ V40 T4 1,85 200HP ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΗ.



ΥΓ.ΤΑ ΣΜΑΡΤ ΝΤΗΖΕΛ 0,8 ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΗ.
 


Μηνύματα
1.123
Reaction score
725
Πιστευω θα αντεξει ο κορρες..αν πουλησει τα αυτοκινητα που θελει δεν θα μπει μεσα.
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Πιστευω θα αντεξει ο κορρες..αν πουλησει τα αυτοκινητα που θελει δεν θα μπει μεσα.
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ ΠΑΕΙ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ Η ΠΑΤΕΝΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗ.
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.218
Εξακολουθώ να πιστεύω πωs το καλύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη Γή είναι Ελληνικό .
Τό να του βάλειs ενα όμορφο ταμπλό και δερμάτινα καθίσματα , αεριζόμενα καί θερμαινόμενα ,
δεν είναι τίποτα .
Μπροστά του ή όποια μπέμπα , τό όποιο αστέρι .....είναι έτη φωτόs πίσω .
Αυτοκίνητο είναι αυτό που με πάει όπου θέλω , όποτε θέλω , σώο και αβλαβή .
( Θέλω να πώ πωs και με αυτό το αυτοκίνητο θα ένιωθα ακόμη περισσότερο ασφαλής )
Αν με την bmw m κάποιοs χαμογελά σήμερα , με αυτό τό αυτοκίνητο θά έκλαιγε απο χαρά !
Απολαύστε .....υπεύθυνα .
-

-
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Δεν είναι αυτοκίνητο παραγωγής ούτε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει, έστω ίσως και χειρότερο.
Αν παραγόταν θα κόστιζε πολύ περισσότερα χρήματα απο κάθε M. ;)

EDIT: Διαβάζω οτι γίνεται προσπάθεια πολύ μικρής παραγωγής με τιμή προ φόρων 230.000€.
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.786
Reaction score
28.218
Άν τό έβγαζαν στην παραγωγή Δημήτρη καί είχε την ίδια αξία με μιά Μ 3 , εγώ θά έπαιρνα αυτό .
Τό ότι δεν είναι στην παραγωγή αυτό τό αυτοκίνητο είναι μεγάλο ανέκδοτο . :hi:

-
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Τό ότι δεν είναι στην παραγωγή αυτό τό αυτοκίνητο είναι μεγάλο ανέκδοτο . :hi:
Το οτι δεν είναι στην παραγωγή σημαίνει οτι διάφοροι παράγοντες δεν λειτουργούν, δεν υπάρχει δηλαδή αγοραστικό ενδιαφέρον.
Και δεν είναι μοναδικό. Δες τα αυτοκίνητα των endurance αγώνων. Επίσης, δεν είναι αυτοκίνητο δρόμου και δεν έχει τις επιδόσεις που γράφουν.
Πιθανότατα δεν τηρεί (έτσι όπως είναι) τα βασικά για να κυκλοφορήσει στο δρόμο νόμιμα.

Είναι φυσικά μια αξιέπαινη προσπάθεια, αφού έφτιαξε τα πάντα στο χέρι. :hi:
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.115
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top