Κάψιμο woofer Atc Scm 40 v2


Μηνύματα
195
Reaction score
47
Όταν έχεις ένα ηχείο με μονάδα χαμηλών 7 ιντσών και ευαισθησία λίγο πάνω από τα 80 db, αναγκάζεσαι να δώσεις ισχύ από τον ενισχυτή, ακόμα και εκεί που θεωρείς πως ακούς σε <<λογικές>> στάθμες.
Και βέβαια η ζημιά δεν έγινε με τις συνθήκες που περιγράφεις αλλά κάποια φορά που τα <<έτσουξες>>.
Κάνε έναν απλό έλεγχο στον ενισχυτή, καλού-κακού, για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.
Θα σου έλεγα να μην σκεφτείς καν την επισκευή της μονάδας αλλά να προχωρήσεις σε αντικατάσταση της.
Μείνε ψύχραιμος όταν ακούσεις την τιμή... 8-)
Xaxaxa
Ισχύει είναι λίγο τσουχτερή η τιμή.
500ε η μονάδα εκτός μεταφορικών από Αγγλία(με brexit θα είναι πολλά)
και 180ε το recone kit της atc.
Διάλεξα το δεύτερο μετά από συνομιλία με την atc και την αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα.
 

Μηνύματα
23.823
Reaction score
20.172
Τις τυχόν διαφορές μεταξύ του νέου και του παλιού όμως δεν τις υπολόγισες :roflmao:
Για κοίτα και για δεύτερο recone kit , Να είναι ακριβώς τα ίδια.
 

Μηνύματα
195
Reaction score
47
Τις τυχόν διαφορές μεταξύ του νέου και του παλιού όμως δεν τις υπολόγισες :roflmao:
Για κοίτα και για δεύτερο recone kit , Να είναι ακριβώς τα ίδια.
Αρα όλα τα αλλάζουμε σαν σετ;
Αρα όλα τα αλλάζουμε σαν σετ;
Είναι σχετικά καινούργια τα ηχεια.
Δεν έχουν παίξει πολυ
 


Μηνύματα
195
Reaction score
47
Αρα όλα τα αλλάζουμε σαν σετ;

Είναι σχετικά καινούργια τα ηχεια.
Δεν έχουν παίξει πολυ
Κατασκευή 1/2 ετους.
Τα πήρα demo.
Από ότι μου ειπαν είναι σχεδόν αστρωτα.
Εγώ τα έχω 7 μήνες.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
17.167
Reaction score
44.046
- γιατί να μην επισκευαστει με γνώμονα το κόστος ? . . .
 
Last edited:

Μηνύματα
1.487
Reaction score
4.207
Κανε εναν ελεγχο οπωσδηποτε στον ενισχυτη,αλλα παιζει και η αστοχια υλικου,εγγυηση δεν σου έδωσαν;
Για να φτασει να καει ενα μεγαφωνο πρεπει να το ξεσκίζεις για ωρα,η να του δωσεις πολυ αποτομα ενταση,και γενικα να του φερθεις πολυ ασχημα για αρκετη ωρα,Και συνηθως παθαινουν βλαβη πρωτα τα tweeter ,τα mid ,και τελευταια με διαφορα τα midbass - woofers.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
24.374
Reaction score
18.362
Στα 3.10μ περίπου είναι η απόσταση μου από τα ηχεια
Η απόσταση είναι πολύ μεγάλη για ένα 6.5άρι γούφερ. Άλλαξε το γούφερ, αλλά πλησίασε στα ηχεία σε απόσταση κάτω των 2 μέτρων. Αλλιώς θα το ξαναπάθεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.703
Reaction score
103.923
Η απόσταση είναι πολύ μεγάλη για ένα 6.5άρι γούφερ. Άλλαξε το γούφερ, αλλά πλησίασε στα ηχεία σε απόσταση κάτω των 2 μέτρων. Αλλιώς θα το ξαναπάθεις.
Πιο σημαντικό από την απόσταση ακρόασης, είναι το να υπάρχει κρος στο δορυφόρο, με κλίση σωστή (24dB/oct), ώστε κροσσαρισμένο στα 80, να μην ζορίζεται καθόλου στην πρώτη οκτάβα, στην οποία απλώς κάνει διαδρομές το μεγάφωνο, χωρίς να μπορεί να παράξει ακροασιμα επίπεδα στάθμης σε αυτές τις συχνότητες.

Και βεβαίως στην 1η οκτάβα, και κυρίως στο δεύτερο μισό της, βρίσκεται η μεγαλύτερη ποσότητα ισχύος που δίνει ο ενισχυτής στο μεγάφωνο, και το ταλαιπωρεί τζάμπα κι αδίκως.

Η απόσταση ακρόασης, θα επιτρέψει σωστή στάθμη στην 3η οκτάβα (80-160) και δυστυχώς ή ευτυχώς, Φακτς οφ φακιν λαιφ, στα 2μ δεν μπορεί το εξαμισαρι, θέλει μικρότερη.

ΥΓ. Τώρα το είδα, κι εσύ έγραψες μικρότερη των 2 μέτρων. Συμφωνούμε 1000%.
 

Μηνύματα
195
Reaction score
47
Πιο σημαντικό από την απόσταση ακρόασης, είναι το να υπάρχει κρος στο δορυφόρο, με κλίση σωστή (24dB/oct), ώστε κροσσαρισμένο στα 80, να μην ζορίζεται καθόλου στην πρώτη οκτάβα, στην οποία απλώς κάνει διαδρομές το μεγάφωνο, χωρίς να μπορεί να παράξει ακροασιμα επίπεδα στάθμης σε αυτές τις συχνότητες.

Και βεβαίως στην 1η οκτάβα, και κυρίως στο δεύτερο μισό της, βρίσκεται η μεγαλύτερη ποσότητα ισχύος που δίνει ο ενισχυτής στο μεγάφωνο, και το ταλαιπωρεί τζάμπα κι αδίκως.

Η απόσταση ακρόασης, θα επιτρέψει σωστή στάθμη στην 3η οκτάβα (80-160) και δυστυχώς ή ευτυχώς, Φακτς οφ φακιν λαιφ, στα 2μ δεν μπορεί το εξαμισαρι, θέλει μικρότερη.

ΥΓ. Τώρα το είδα, κι εσύ έγραψες μικρότερη των 2 μέτρων. Συμφωνούμε 1000%.
Δυστυχώς αυτό είναι αδύνατο στο σαλόνι μου και γενικά θεωρώ σε ένα οικιακό σαλόνι γενικά.
Τα έχω φέρει όσο πιο μπροστά μπορώ από θέματα εργονομίας χώρου-οικογένειας.
Αν είχα έναν ξεχωριστό χώρο ναι το δέχομαι.
Τώρα όσον αφορά το cross δυστυχώς με ένα sub δε γίνεται δουλεια γι’αυτο και τα atc τα έχω full range.
Για δεύτερο πάλι λόγο χώρου είμαι καπως δύσκολος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.703
Reaction score
103.923
Οκ, αντιληπτά και σεβαστά τα προβλήματα χώρου και οι δυνατότητες διευθέτησης.

Υπό αυτές τις συνθήκες όμως, διαθέτεις λάθος δορυφόρους και λάθος οδηγουμενους, χωρίς να φταίνε σε τίποτα οι ίδιοι, μια χαρά δορυφόροι είναι, για να μη πω εξαιρετικοί.

Για τις συνθήκες που αναφέρεις, ακόμα και τα 45, με 2 όμοια μεγάφωνα και τριδρομο


Θα τα είχα κροσαρισμενα στους 80, με 2 σαμπ μίνιμουμ.

Αυτά όμως, σε αντίθεση με το δικό σου, θα ήταν επαρκεστατα στην 3η οκτάβα.

Βεβαίως και αυτά στην 1η οκτάβα δε βγάζουν τίποτα. Από 70 και πάνω όμως, είναι θαυμάσια.
 
Last edited:

Μηνύματα
195
Reaction score
47
Υπό αυτές τις συνθήκες όμως, διαθέτεις λάθος δορυφόρους και λάθος οδηγουμενους, χωρίς να φταίνε σε τίποτα οι ίδιοι, μια χαρά δορυφόροι είναι, για να μη πω εξαιρετικοί.
Θα αλλάζατε δλδ τελικό;
Θεωρητικά και μεγαλύτερο τελικό να έπαιρνα το αποτέλεσμα θα ήταν ελάχιστα καλύτερα στην ίδια απόσταση.
Έτσι δεν είναι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.703
Reaction score
103.923
Θα αλλάζατε δλδ τελικό;
Θεωρητικά και μεγαλύτερο τελικό να έπαιρνα το αποτέλεσμα θα ήταν ελάχιστα καλύτερα στην ίδια απόσταση.
Έτσι δεν είναι;
Ο τελικός δεν αποτελεί τμήμα του προβλήματος.

Η αλλαγή τελικού με ισχυρότερο, δεν θα βοηθήσει καθόλου και σε τίποτα.
Δεν κατάλαβες προφανώς το πρόβλημα ποιο είναι.

Η οδήγηση του δορυφόρου με φουλ φάσμα, σε αυτήν την απόσταση ακρόασης, αποτελεί διπλό πρόβλημα.

Το 1ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι εφαρμογή κρος στους 80 κυκλους, 24db/Oct.

Το 2ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι ζεύγος σαμπ, σωστά ενσωματωμένων, με κρος στο ίδιο σημείο. Δηλαδή, χρειάζεται Dirac.

Το 3ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι μείωση της απόστασης ακρόασης, ή ανύψωση του σημείου κρος μεταξύ σαμπ και δορυφόρων, στους 120 κύκλους. Με κατάλληλα σαμπ και σωστά τοποθετημένα, γίνεται, ώστε να μετατρέψεις τρόπον τινά ένα ηχείο 2 δρόμων σε ηχείο 3 δρόμων. Τα σαμπ θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως βάσεις για τους δορυφόρους. Με κρος στους 120, μια χαρά θα παίξουν οι εν λόγω δορυφόροι στην απόσταση ακρόασης που έχεις.

Θα χρειαστεί να πάρεις σοβαρά σαμπ, χαμηλών παραμορφωσεων στην 3η οκτάβα. Με κρος στους 120, τα σαμπ θα βγάζουν περιεχόμενο μέχρι τους 240, άρα θα χρειαστεί να έχουν νορμάλ απόκριση μέχρι τους 300 κύκλους.

Αντιστοίχως, με κρος στους 120, οι δορυφόροι θα βγάζουν χρήσιμη απόκριση μέχρι τους 60 κύκλους.

Έτσι δουλεύει το κρος.
 
Last edited:


Μηνύματα
195
Reaction score
47
Ο τελικός δεν αποτελεί τμήμα του προβλήματος.

Η αλλαγή τελικού με ισχυρότερο, δεν θα βοηθήσει καθόλου και σε τίποτα.
Δεν κατάλαβες προφανώς το πρόβλημα ποιο είναι.

Η οδήγηση του δορυφόρου με φουλ φάσμα, σε αυτήν την απόσταση ακρόασης, αποτελεί διπλό πρόβλημα.

Το 1ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι εφαρμογή κρος στους 80 κυκλους, 24db/Oct.

Το 2ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι ζεύγος σαμπ, σωστά ενσωματωμένων, με κρος στο ίδιο σημείο. Δηλαδή, χρειάζεται Dirac.

Το 3ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι μείωση της απόστασης ακρόασης, ή ανύψωση του σημείου κρος μεταξύ σαμπ και δορυφόρων, στους 120 κύκλους. Με κατάλληλα σαμπ και σωστά τοποθετημένα, γίνεται, ώστε να μετατρέψεις τρόπον τινά ένα ηχείο 2 δρόμων σε ηχείο 3 δρόμων. Τα σαμπ θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως βάσεις για τους δορυφόρους. Με κρος στους 120, μια χαρά θα παίξουν οι εν λόγω δορυφόροι στην απόσταση ακρόασης που έχεις.

Θα χρειαστεί να πάρεις σοβαρά σαμπ, χαμηλών παραμορφωσεων στην 3η οκτάβα. Με κρος στους 120, τα σαμπ θα βγάζουν περιεχόμενο μέχρι τους 240, άρα θα χρειαστεί να έχουν νορμάλ απόκριση μέχρι τους 300 κύκλους.

Αντιστοίχως, με κρος στους 120, οι δορυφόροι θα βγάζουν χρήσιμη απόκριση μέχρι τους 60 κύκλους.

Έτσι δουλεύει το κρος.
Δυστυχώς ο προ που έχω έχει cross 12 db/oct.
Είναι ο Parasound p5.
Το sub svs 2000 pro έχει ότι χρειάζομαι από ρυθμίσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
44.703
Reaction score
103.923
Προφανώς έχεις λάθος εξοπλισμό για αυτή τη χρήση και για υλοποίηση όσων περιγράφω.

ΥΓ.

Τα σαμπ θα πρέπει να έχουν δυνατότητα ακύρωσης ή παράκαμψης του κρος της πλάτης τους, ώστε να παίζουν ελεύθερα όλο το φάσμα, ώστε να δώσεις εσύ κρος μέσω του pro μέσω Ντιράκ κλπ.
Δηλαδή, από την πλάτη του κρος, δε θα πρέπει να κάνεις τίποτα απολύτως. Όλα μηδενισμενα, απλώς ένας ενισχυτής να παίζει το μεγάφωνο.

Έτσι στήνεται το σεταπ σωστά.
Θα μπορεί να παίξει σε νορμάλ στάθμες (φυσιολογικές, μη φανταστείς κλαμπισιες στάθμες, αυτά δε γίνονται χωρίς αίμα = πολλά λεφτά)

Αλλος σωστός τρόπος, δεν υπάρχει στο γνωστό σύμπαν, στο υπογράφω.😎


ΥΓ. 2.
Βεβαίως, μετά από τα ανωτέρω, θα έχεις τον χώρο να παλέψεις. Κι εκεί θέλει θυσίες, ένα Ντιράκ δεν αρκεί.
Δατς λαιφ.
Λαιφ σακς. 🤣😜😂
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
3.449
Reaction score
11.044
Δυστυχώς ο προ που έχω έχει cross 12 db/oct.
Είναι ο Parasound p5.
Και 12 db/oct καλά είναι... απ' το ολότελα που τα έχεις τώρα;;; (full range)

Μακάρι να είχαν κι άλλοι προενισχυτές αυτά και ας ήταν στα 12 db/oct !!!

Απλά κόψε λίγο πιο ψηλά, 90-100

1655991482027.png
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
24.374
Reaction score
18.362
Τώρα όσον αφορά το cross δυστυχώς με ένα sub δε γίνεται δουλεια γι’αυτο και...
Η χειρότερη ενσωμάτωση sub είναι πάντοτε προτιμώτερη από την ανυπαρξία του, ειδικά όταν τα ηχεία είναι αναιμικά στα μπάσα όπως εν προκειμένω. Δεν ξέρω αν κάποιος επιτήδειος ή ημιμαθής σε έχει επηρεάσει, μη τυχόν και "χαλάσεις τις χροιές" και "καταστρέψεις τη φάση", κι αφήνεις το sub και τις δυνατότητες του προενισχυτή σου αναξιοποίητες. Σύνδεσε το sub απόψε κιόλας. Ας είναι όπου θέλει. Σε λάθος θέση. Ένα μόνο.

p5_back_silver.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
165.090
Μηνύματα
2.670.127
Members
36.886
Νεότερο μέλος
kostas armii
Top