Καθε που βλεπω ροδες με ακτινες....





Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Καθε που βλεπω ροδες με ακτινες....

Χμμμ, δεν νομίζω ότι είναι μόνο οι ακτίνες. Είναι όλο το σχήμα, η σχεδίαση, η έμπνευση των τότε αυτ/των που δήλωνε αυτό που λέμε '' μεράκι ''. Δηλαδή πάθος γιά τη δουλειά, αμέτρητα ξενύχτια ( όχι ημερομίσθια) και όνειρα, πολά όνειρα. Σχεδιασμένα από ανθρώπους με βαριά ονόματα, τσαμπουκά και μαεστρία.

Κάποτε ρώτησα δύο αρχιτεκτόνισες δικού μας σχολείου ποιό είναι το έργο ενός αρχιτέκτονα. Μου απήντησαν το αυτονόητο και προφανές, ότι η δουλειά τους είναι να σχεδιάζουν κτίρια. Οταν τους είπα ότι άνθρωποι όπως ο Bertone και ο Pininfarina, είναι συνάδελφοί τους και ότι στους οίκους τους σχεδιάζουν από στυλό μέχρι τραίνα, με κοίταξαν λες και ήρθα από άλλο πλανήτη.

Κάποια πράγματα δεν διδάσκονται. Οι Ιάπωνες κάποια στιγμή κατάλαβαν ότι αντιγράφοντας δεν μπορούν να δημιουργήσουν. Ετσι έστελναν κόσμο να φοιτήσει σε Ιταλικά πανεπιστήμια αρχιτεκτονικής. Και πάλι τα αποτελέσματα ήταν φτωχά. Τώρα στέλνουν μικρά παιδιά ώστε να γαλουχηθούν στο πνεύμα και στο τρόπο ζωής των μεγάλων Ιταλών σχεδιαστών. Θα με πείσουν ότι αρκεί αυτό όταν δω κάποτε εμπνευσμένα σχέδια σαν τις Ferrari που έστειλε ο Αντρέας. Γιατί μέχρι τώρα αυτά που βλέπω είναι ένα άσχημο συνοθήλευμα ΙταλοΙαπωνικής αντιγραφομπασταρδοκουλτούρας. Γιά να μη παρεξηγηθώ από θιασώτες της Ιαπωνικής σχολής αναφέρομαι στην αρχιτεκτονική αίσθηση (όχι στη λειτουργική), η οποία κάλλιστα είναι υποκειμενική. Δηλαδή οι ακτινικές ρόδες σε άλλους δεν αρέσουν και θυμίζουν κάρρα.

Ομως μη στεκόμαστε μόνο στα αυτ/τα. Ας γυρίσουμε στο παρελθόν να θυμηθούμε δικούς μας εμπνευσμένους όπως ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης. Χωρίς να τελειώσουν κάποια μεγάλη σχολή οι άνθρωποι έμειναν στην αιωνιότητα. Ο καλλιτέχνης γεννιέται και στη συνέχεια διδάσκεται και μεγαλουργεί αει διδασκόμενος.

Μέσα σε μία εποχή βανδαλισμών, ισοπέδωσης, γρήγορου κέρδους, κακογουστιάς, κλεψιάς, συνεχίζουν να υπάρχουν έργα που αποτελούν παραδείγματα πολιτισμού του ανθρώπου. Ας είναι οι άνθρωποι αυτοί παράδειγμα προς μίμηση, γιατί ένα είναι σίγουρο. Οτι δεν πρέπει να χαθούν κάποιες βασικές αξίες. ( εαν ήμουν καθηγητής το θέμα που θα έθετα στους μαθητές μου είναι να βρουν τι σχέση έχουν οι ρόδες αυτές με τις ασχήμιες που γίνονται γύρω μας).

Και ναι ρε σείς. Οι ακτινικές ρόδες μιάς Ferrari είναι βασική σχεδιαστική, αλλά και μηχανολογική αξία.
 


VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Θυμασαι Ανδρεα τα τρελα παντηλικια...οταν ησουν μεσηλικας και περνουσες κλιμακτήριο...
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Re: Απάντηση: Καθε που βλεπω ροδες με ακτινες....

Μέσα σε μία εποχή βανδαλισμών, ισοπέδωσης, γρήγορου κέρδους, κακογουστιάς, κλεψιάς, συνεχίζουν να υπάρχουν έργα που αποτελούν παραδείγματα πολιτισμού του ανθρώπου. Ας είναι οι άνθρωποι αυτοί παράδειγμα προς μίμηση, γιατί ένα είναι σίγουρο. Οτι δεν πρέπει να χαθούν κάποιες βασικές αξίες. ( εαν ήμουν καθηγητής το θέμα που θα έθετα στους μαθητές μου είναι να βρουν τι σχέση έχουν οι ρόδες αυτές με τις ασχήμιες που γίνονται γύρω μας).

Και ναι ρε σείς. Οι ακτινικές ρόδες μιάς Ferrari είναι βασική σχεδιαστική, αλλά και μηχανολογική αξία.
Ευχαριστω πολυ Κωστα!:446:
 




Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Έχω μεγάλη τρέλα με αυτό που περιγράφει ο Ανδρέας...'50,'60s απίστευτα έργα τέχνης..
Απίστευτα...
Μπράβο Αντρίκο για το θέμα..δυστυχώς δεν έχω κάνει ακόμη account στο photobucket για να ποστάρω photos από την συλλογή μου σε 1/43 full detail modelcars της εποχής..
Πολύ ακτίνα..

(gstriftos μη κολλάς...δεν τα είχε ποτέ ο μπάρμπας..απλά επειδή έχει ωραία δάκτυλα ποδιών έκανε στα νιάτα του το μοντέλο για ξώφτερνα παπούτσια και ελβιέλλες..
Ε,είχε φωτογραφηθεί μια φορά μέσα σε ένα τέτοιο με ανοικτή την πόρτα και το ένα πόδι στην άσφαλτο..:137::137::137:)
 

Μηνύματα
32.946
Reaction score
27.964
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΞΥΛΙΝΕΣ ΤΟ 1915-20. ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ ΚΑΘΟΤΙ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ 1-2 ΒΑΡΕΜΕΝΟΥΣ ΜΙΚΡΟΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 5000 ΕΥΡΩ Ο ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΠΤΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΠΟΥΛΟΝΙ. ΣΤΟ MGB CABRIO ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟ 80 ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΞΕΒΙΔΩΝΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΒΙΔΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΟΠΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΗΡΧΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ ΠΟΥ ΞΕΒΙΔΩΝΕΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΠΟΥΛΟΝΙ. ΕΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΛΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CLASSIC CARS ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΛΥΝΟΝΤΑΝ ΚΟΜΜΑΤΙ-ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΗΣΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΤΟ 60-70 ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΘΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΕ.
 

Μηνύματα
800
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Καθε που βλεπω ροδες με ακτινες....

Χμμμ, δεν νομίζω ότι είναι μόνο οι ακτίνες. Είναι όλο το σχήμα, η σχεδίαση, η έμπνευση των τότε αυτ/των που δήλωνε αυτό που λέμε '' μεράκι ''. Δηλαδή πάθος γιά τη δουλειά, αμέτρητα ξενύχτια ( όχι ημερομίσθια) και όνειρα, πολά όνειρα. Σχεδιασμένα από ανθρώπους με βαριά ονόματα, τσαμπουκά και μαεστρία.

Κάποτε ρώτησα δύο αρχιτεκτόνισες δικού μας σχολείου ποιό είναι το έργο ενός αρχιτέκτονα. Μου απήντησαν το αυτονόητο και προφανές, ότι η δουλειά τους είναι να σχεδιάζουν κτίρια. Οταν τους είπα ότι άνθρωποι όπως ο Bertone και ο Pininfarina, είναι συνάδελφοί τους και ότι στους οίκους τους σχεδιάζουν από στυλό μέχρι τραίνα, με κοίταξαν λες και ήρθα από άλλο πλανήτη.

Κάποια πράγματα δεν διδάσκονται. Οι Ιάπωνες κάποια στιγμή κατάλαβαν ότι αντιγράφοντας δεν μπορούν να δημιουργήσουν. Ετσι έστελναν κόσμο να φοιτήσει σε Ιταλικά πανεπιστήμια αρχιτεκτονικής. Και πάλι τα αποτελέσματα ήταν φτωχά. Τώρα στέλνουν μικρά παιδιά ώστε να γαλουχηθούν στο πνεύμα και στο τρόπο ζωής των μεγάλων Ιταλών σχεδιαστών. Θα με πείσουν ότι αρκεί αυτό όταν δω κάποτε εμπνευσμένα σχέδια σαν τις Ferrari που έστειλε ο Αντρέας. Γιατί μέχρι τώρα αυτά που βλέπω είναι ένα άσχημο συνοθήλευμα ΙταλοΙαπωνικής αντιγραφομπασταρδοκουλτούρας. Γιά να μη παρεξηγηθώ από θιασώτες της Ιαπωνικής σχολής αναφέρομαι στην αρχιτεκτονική αίσθηση (όχι στη λειτουργική), η οποία κάλλιστα είναι υποκειμενική. Δηλαδή οι ακτινικές ρόδες σε άλλους δεν αρέσουν και θυμίζουν κάρρα.

Ομως μη στεκόμαστε μόνο στα αυτ/τα. Ας γυρίσουμε στο παρελθόν να θυμηθούμε δικούς μας εμπνευσμένους όπως ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης. Χωρίς να τελειώσουν κάποια μεγάλη σχολή οι άνθρωποι έμειναν στην αιωνιότητα. Ο καλλιτέχνης γεννιέται και στη συνέχεια διδάσκεται και μεγαλουργεί αει διδασκόμενος.

Μέσα σε μία εποχή βανδαλισμών, ισοπέδωσης, γρήγορου κέρδους, κακογουστιάς, κλεψιάς, συνεχίζουν να υπάρχουν έργα που αποτελούν παραδείγματα πολιτισμού του ανθρώπου. Ας είναι οι άνθρωποι αυτοί παράδειγμα προς μίμηση, γιατί ένα είναι σίγουρο. Οτι δεν πρέπει να χαθούν κάποιες βασικές αξίες. ( εαν ήμουν καθηγητής το θέμα που θα έθετα στους μαθητές μου είναι να βρουν τι σχέση έχουν οι ρόδες αυτές με τις ασχήμιες που γίνονται γύρω μας).

Και ναι ρε σείς. Οι ακτινικές ρόδες μιάς Ferrari είναι βασική σχεδιαστική, αλλά και μηχανολογική αξία.


Πρεπει να Ξαναδιαβαστει απο ολους
δεν σβηνω ουτε ενα (,)!
:624::624:
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καθε που βλεπω ροδες με ακτινες....

Πρέπει να Ξαναδιαβαστεί από όλους, δεν σβήνω ούτε ένα(,)!
Ο κ. Κωνσταντίνου δεν είναι τυχαίος, αν δεν κάνω λάθος, είναι ο δημιουργός των Sonus Aeterna. :444:
Τα οποία ευελπιστώ να καταφέρουμε, κάποια στιγμή, να ακούσουμε, ομαδικώς. :121:
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.933
Μηνύματα
3.067.398
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top