ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
Ιδρυτής
- Μηνύματα
- 30.058
- Reaction score
- 731
...κατι παθαινω...:140:
Ευχαριστω πολυ Κωστα!:446:Μέσα σε μία εποχή βανδαλισμών, ισοπέδωσης, γρήγορου κέρδους, κακογουστιάς, κλεψιάς, συνεχίζουν να υπάρχουν έργα που αποτελούν παραδείγματα πολιτισμού του ανθρώπου. Ας είναι οι άνθρωποι αυτοί παράδειγμα προς μίμηση, γιατί ένα είναι σίγουρο. Οτι δεν πρέπει να χαθούν κάποιες βασικές αξίες. ( εαν ήμουν καθηγητής το θέμα που θα έθετα στους μαθητές μου είναι να βρουν τι σχέση έχουν οι ρόδες αυτές με τις ασχήμιες που γίνονται γύρω μας).
Και ναι ρε σείς. Οι ακτινικές ρόδες μιάς Ferrari είναι βασική σχεδιαστική, αλλά και μηχανολογική αξία.
Αυτα καποτε περασαν απο τα χερακια μου...Αχχχχχχχχ
![]()
Βαχχχχχχ
![]()
Ζηλεύωωωωωωωωω...................:134:Αυτα καποτε περασαν απο τα χερακια μου...
Χμμμ, δεν νομίζω ότι είναι μόνο οι ακτίνες. Είναι όλο το σχήμα, η σχεδίαση, η έμπνευση των τότε αυτ/των που δήλωνε αυτό που λέμε '' μεράκι ''. Δηλαδή πάθος γιά τη δουλειά, αμέτρητα ξενύχτια ( όχι ημερομίσθια) και όνειρα, πολά όνειρα. Σχεδιασμένα από ανθρώπους με βαριά ονόματα, τσαμπουκά και μαεστρία.
Κάποτε ρώτησα δύο αρχιτεκτόνισες δικού μας σχολείου ποιό είναι το έργο ενός αρχιτέκτονα. Μου απήντησαν το αυτονόητο και προφανές, ότι η δουλειά τους είναι να σχεδιάζουν κτίρια. Οταν τους είπα ότι άνθρωποι όπως ο Bertone και ο Pininfarina, είναι συνάδελφοί τους και ότι στους οίκους τους σχεδιάζουν από στυλό μέχρι τραίνα, με κοίταξαν λες και ήρθα από άλλο πλανήτη.
Κάποια πράγματα δεν διδάσκονται. Οι Ιάπωνες κάποια στιγμή κατάλαβαν ότι αντιγράφοντας δεν μπορούν να δημιουργήσουν. Ετσι έστελναν κόσμο να φοιτήσει σε Ιταλικά πανεπιστήμια αρχιτεκτονικής. Και πάλι τα αποτελέσματα ήταν φτωχά. Τώρα στέλνουν μικρά παιδιά ώστε να γαλουχηθούν στο πνεύμα και στο τρόπο ζωής των μεγάλων Ιταλών σχεδιαστών. Θα με πείσουν ότι αρκεί αυτό όταν δω κάποτε εμπνευσμένα σχέδια σαν τις Ferrari που έστειλε ο Αντρέας. Γιατί μέχρι τώρα αυτά που βλέπω είναι ένα άσχημο συνοθήλευμα ΙταλοΙαπωνικής αντιγραφομπασταρδοκουλτούρας. Γιά να μη παρεξηγηθώ από θιασώτες της Ιαπωνικής σχολής αναφέρομαι στην αρχιτεκτονική αίσθηση (όχι στη λειτουργική), η οποία κάλλιστα είναι υποκειμενική. Δηλαδή οι ακτινικές ρόδες σε άλλους δεν αρέσουν και θυμίζουν κάρρα.
Ομως μη στεκόμαστε μόνο στα αυτ/τα. Ας γυρίσουμε στο παρελθόν να θυμηθούμε δικούς μας εμπνευσμένους όπως ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης. Χωρίς να τελειώσουν κάποια μεγάλη σχολή οι άνθρωποι έμειναν στην αιωνιότητα. Ο καλλιτέχνης γεννιέται και στη συνέχεια διδάσκεται και μεγαλουργεί αει διδασκόμενος.
Μέσα σε μία εποχή βανδαλισμών, ισοπέδωσης, γρήγορου κέρδους, κακογουστιάς, κλεψιάς, συνεχίζουν να υπάρχουν έργα που αποτελούν παραδείγματα πολιτισμού του ανθρώπου. Ας είναι οι άνθρωποι αυτοί παράδειγμα προς μίμηση, γιατί ένα είναι σίγουρο. Οτι δεν πρέπει να χαθούν κάποιες βασικές αξίες. ( εαν ήμουν καθηγητής το θέμα που θα έθετα στους μαθητές μου είναι να βρουν τι σχέση έχουν οι ρόδες αυτές με τις ασχήμιες που γίνονται γύρω μας).
Και ναι ρε σείς. Οι ακτινικές ρόδες μιάς Ferrari είναι βασική σχεδιαστική, αλλά και μηχανολογική αξία.
Ο κ. Κωνσταντίνου δεν είναι τυχαίος, αν δεν κάνω λάθος, είναι ο δημιουργός των Sonus Aeterna. :444:Πρέπει να Ξαναδιαβαστεί από όλους, δεν σβήνω ούτε ένα(,)!