Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Δυστυχως μ αυτο το κ@λ%μαγαζο δεν θα δω μου φαινεται ασπρη μερα. Αγορασα λοιπον τον e-great m34b και ολα πηγαιναν καλα μεχρι που μια μερα δεν τον εβλεπε ο προβολεας. Μετα απο καμμια 15 μερες αρχισε να μην τον βλεπει και η οθονη υπολογιστη και ταυτοχρονως και η τηλεοραση. Τον παραδιδω λοιπον στο καταστημα πριν περιπου μια βδομαδα για επισκευη. Μου ερχεται ειδοποιηση χτες στο κινητο μου οτι δεν βρεθηκε κανενα προβλημα και θα μου επιστραφει αμεσα το μηχανημα. Σημερα το μεσημερι το παρελαβα. Δυστυχως το προβλημα παρεμεινε οπως ηταν πριν τον επιστρεψω. Τωρα θ ακολουθησω την δικαστικη οδο για 115 ευρω. Τους εχω σιχαθει. Οτι εχω αγορασει απ αυτους που βρεθηκα στην δυσαρεστη θεση ν απευθυνθω στο σερβις τους ηταν μια αγανακτηση και νευρα. Παντως δεν θα τους αφησω να περασει στο ντουκου.
 

Μηνύματα
102
Reaction score
0
Απάντηση: Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

Μπορεί να το βάλανε για λίγο και να έπαιζε τι να πω ? μου φαίνεται λίγο δύσκολο να το επιστρέφουνε χωρίς καμμία δοκιμή.
Οπως και νάχει σίγουρα μην το αφήσεις αν δεν σου το φτιάξουνε/αντικαταστήσουνε .
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Απάντηση: Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

Μπορεί να το βάλανε για λίγο και να έπαιζε τι να πω ? μου φαίνεται λίγο δύσκολο να το επιστρέφουνε χωρίς καμμία δοκιμή.
Οπως και νάχει σίγουρα μην το αφήσεις αν δεν σου το φτιάξουνε/αντικαταστήσουνε .
Δεν παιζει καθολου. Η οθονη του υπολογιστη βγαζει ενα μηνυμα "no signal" και οι υπολοιπες εναι σα να μην εχεις συνδεσει απολυτως τιποτα επανω τους.
 

Μηνύματα
768
Reaction score
1
Ναι, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σε αυτούς έπαιξε.

Δεν μου έχει τύχει να μου γυρίσουν πίσω κάτι που είναι εντελώς χαλασμένο.
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

Γιατί δεν το δοκιμάζεις σε μια οθόνη του μαγαζιού; Τέτοια προβλήματα είναι εύκολο να διαπιστωθούν επιτόπου. Σε ποιο eshop point απευθύνθηκες; Λογικά πρέπει να έχει κάνει με το ποιο eshop point απευθύνεσαι μιας και εγώ έχω βιώσει και ακούσει και από άλλους διάφορες τρελές ιστορίες, όπου είχαν άδικο και πέρασε στο service η συσκευή τους. Η μόνη αρνητική άποψη που σχημάτισε φίλος για eshop ήταν από το πρώτο eshop point στην Γιαννιτσών Θεσ/νίκη.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Απάντηση: Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

παιδιά ενα μαγαζί που πουλάει τόσα πράγματα απο μικρά μπιχλιμπίδια μέχρι πανάκριβα ηλεκτρονικά, σίγουρα θα εχει και τις αστοχίες του.

Για το eshop δεν εχω την καλύτερη εικόνα για το σερβις τους, αλλά όποτε εχω βλάβη σε αγορά μου, σχεδόν πάντα μου την άλλαξαν. Τώρα αν η αλλαγή ήταν αμεση και χωρίς ταλαιπωρία αυτό είναι αλλο θέμα, και στο μόνο μαγαζί που εχω πάντα την περισσότερο ευκολη και απροβλημάτιστη αλλαγή/αντικατάσταση/πίστωση είναι το ΠΛΑΙΣΙΟ. Για αυτό το λόγο και αν εχει 1-2 ευρώ ακριβότερα την τιμή του το ΠΛΑΙΣΙΟ πάω εκεί. Επίσης οφείλω να πω οτι τσεκάροντας και τα δύο μαγαζιά οι τιμές τους είναι κοντινές και οι διαφορές ασήμαντες οπότε και η επιλογή μου εύκολη.

Τώρα αν σε κάποιο προιόν το eshop είναι με διαφορά φθηνότερο τότε επιλέγω το eshop και με αγορά απο το ΜΕΝΙΔΙ ωστε αν χρειασθώ αλλαγή να είμαι κοντύτερα στο στόκ τους. δηλαδή να μην χρειασθεί να σταλεί απο την αποθήκη του Μενιδίου η αντικατάσταση μου στο μαγαζί αγοράς.
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Απάντηση: Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

παιδιά ενα μαγαζί που πουλάει τόσα πράγματα απο μικρά μπιχλιμπίδια μέχρι πανάκριβα ηλεκτρονικά, σίγουρα θα εχει και τις αστοχίες του.

Για το eshop δεν εχω την καλύτερη εικόνα για το σερβις τους, αλλά όποτε εχω βλάβη σε αγορά μου, σχεδόν πάντα μου την άλλαξαν. Τώρα αν η αλλαγή ήταν αμεση και χωρίς ταλαιπωρία αυτό είναι αλλο θέμα, και στο μόνο μαγαζί που εχω πάντα την περισσότερο ευκολη και απροβλημάτιστη αλλαγή/αντικατάσταση/πίστωση είναι το ΠΛΑΙΣΙΟ. Για αυτό το λόγο και αν εχει 1-2 ευρώ ακριβότερα την τιμή του το ΠΛΑΙΣΙΟ πάω εκεί. Επίσης οφείλω να πω οτι τσεκάροντας και τα δύο μαγαζιά οι τιμές τους είναι κοντινές και οι διαφορές ασήμαντες οπότε και η επιλογή μου εύκολη.

Τώρα αν σε κάποιο προιόν το eshop είναι με διαφορά φθηνότερο τότε επιλέγω το eshop και με αγορά απο το ΜΕΝΙΔΙ ωστε αν χρειασθώ αλλαγή να είμαι κοντύτερα στο στόκ τους. δηλαδή να μην χρειασθεί να σταλεί απο την αποθήκη του Μενιδίου η αντικατάσταση μου στο μαγαζί αγοράς.

Συμφωνω μαζο σου, απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ποτε δεν ειχα προβλημα απο το σερβις του. Οποτε ειχα να κανω με το e-shop παντα νευρα, χασιμο χρονο και τελικα μια μεγαλη αγανακτηση. Δυστυχως το e-great το φερνει μονο to e-shop και καταλαβαινεις τωρα πρεπει να παρατησω τις δουλειες μου, να ξανατρεχω στο e-shop για να τους εξηγω τα αυτονηητα, να το ξαναστειλουν στην Αθηνα στο σερβις τους και οι αθεοφοβοι δεν κανουν ενα τηλεφωνο να πουν οτι π.χ. σε μας επαιξε κανονικα τι συμβαινει? Για ενα κ@λ%πραγματακι των 100 ευρω μας χαλαει την διαθεση και δυσφημιζεται στα φορουμ την στιγμη που ολες οι εταιριες πληρωνουν για να διαφημησθουν.
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Και παλι προβλημα με το σερβις του e-shop

Σε ποιο eshop point το έχεις επιστρέψει φίλε μου; Πριν παρατήσεις την δουλειά σου, στείλε ένα μήνυμα εδώ ή πάρε ένα τηλέφωνο για να εκφράσεις παράπονα. Απαίτησε να έρθουν και να το πάρουν από τον χώρο που σε βολεύει και ας μην είναι εύκολο να γίνει. Για όλα τα καταστήματα έχω ακούσει παράπονα (googlαρε προβλημα πλαισιο), το Πλαίσιο τώρα τελευταία έχει βελτιωθεί αισθητά. Για μένα ο ποιο φτηνός και με κατάστημα στην περιοχή μου είναι μονόδρομος. Μετά αν έχεις πρόβλημα βρίσκεις ποιο εύκολα το δίκιο σου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.949
Μηνύματα
3.035.374
Members
38.522
Νεότερο μέλος
Stearsa
Top