Κακή συμπεριφορά αντιπροσωπου σε service ενισχυτή.


ika

News
Μηνύματα
20.100
Reaction score
17.710
Πάντως και ο gskar πολύ χαλαρά δείχνει να το έχει πάρει. Σαν να τρέχουν τα λ7 απ΄ τα μπατζάκια....
Ένα χρόνο δεν ακούει μουσική, αλλά πάνω απ' όλα μην εκτεθεί/προσβληθεί ο αντιπρόσωπος και ο κατασκευαστής.
Είμαι περίεργος σε πόσο καιρό παίρνει το αυτοκίνητο του από το service, όταν το πάει....
 
Last edited:

Μηνύματα
749
Reaction score
1.410
αλλά πάνω απ' όλα μην εκτεθεί/προσβληθεί ο αντιπρόσωπος και ο κατασκευαστής.
Δεν φοβάται μην εκθέσει τον αντιπρόσωπο. Ο αντιπρόσωπος τον έχει πείσει πως είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να του φτιάξει το μηχάνημα , φοβάται μήπως παρεξηγηθεί ο μάστορας, πεισμώσει και δε του φτιάξει τίποτα.
Γιαυτο λέω πως είναι λάθος του που δεν αναφέρει λεπτομέρειες, δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύει το παραπάνω.
 

ika

News
Μηνύματα
20.100
Reaction score
17.710
Δεν φοβάται μην εκθέσει τον αντιπρόσωπο. ....
Στο #26 λέει πως του ζήτησε ο αντιπρόσωπος να μην επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή, για να μην εκτεθεί ο αντιπρόσωπος
 

Μηνύματα
828
Reaction score
1.610
Προ ετών είχε χρειαστεί να πάω το πικαπ μου σε γνωστό αθηναϊκό σέρβις για έλεγχο στον βραχίονα, μετά από ένα ατύχημα δικής μου κουλαμάρας.

Το βλέπει ο μάστορας, «α θα χρειαστούμε καινούργιο ανταλλακτικό, και αν το βρουμε, γιατί είναι σε έλλειψη. Αστο μου και θα σε ενημερώσω τηλεφωνικά».

Περνάει μήνας, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το μαστορι, παίρνω τηλέφωνο, «άστο φίλε, ακόμα το ψάχνουμε, θα σε ειδοποιήσω».

Κλείνουμε δίμηνο, κάνω πάλι το εθιμοτυπικό τηλεφώνημα, παίρνω πάλι την εθιμοτυπική απάντηση «είμαστε ακόμα στο ψάξιμο».

Στο τρίμηνο αποφασίζω να πάω να το μαζέψω το μηχάνημα και να το πάω αλλού. Παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω τι ώρα βολεύει να περάσω την επομένη να το πάρω. «Δώσε μου μισό λεπτό», λέει ο μάστορας και επανέρχεται. «Λοιπόν, είσαι πολύ τυχερός, σήμερα μόλις μου το έφεραν το ανταλλακτικό, αύριο πρωί σε έχω ετοιμο».

Μα πόσο κ@λοφαρδος είμαι ο πστς τελικά.
 

ika

News
Μηνύματα
20.100
Reaction score
17.710
Προ ετών είχε χρειαστεί να πάω το πικαπ μου σε γνωστό αθηναϊκό σέρβις για έλεγχο στον βραχίονα, μετά από ένα ατύχημα δικής μου κουλαμάρας.

Το βλέπει ο μάστορας, «α θα χρειαστούμε καινούργιο ανταλλακτικό, και αν το βρουμε, γιατί είναι σε έλλειψη. Αστο μου και θα σε ενημερώσω τηλεφωνικά».

Περνάει μήνας, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το μαστορι, παίρνω τηλέφωνο, «άστο φίλε, ακόμα το ψάχνουμε, θα σε ειδοποιήσω».

Κλείνουμε δίμηνο, κάνω πάλι το εθιμοτυπικό τηλεφώνημα, παίρνω πάλι την εθιμοτυπική απάντηση «είμαστε ακόμα στο ψάξιμο».

Στο τρίμηνο αποφασίζω να πάω να το μαζέψω το μηχάνημα και να το πάω αλλού. Παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω τι ώρα βολεύει να περάσω την επομένη να το πάρω. «Δώσε μου μισό λεπτό», λέει ο μάστορας και επανέρχεται. «Λοιπόν, είσαι πολύ τυχερός, σήμερα μόλις μου το έφεραν το ανταλλακτικό, αύριο πρωί σε έχω ετοιμο».

Μα πόσο κ@λοφαρδος είμαι ο πστς τελικά.
Για να του την σπάσεις, κανονικά θα έπρεπε να περάσεις μετά από 3 μήνες να το πάρεις.
:gamer::dance2::boast::lol:
 

Μηνύματα
223
Reaction score
476
Πέρα από την οποια πλακα , χαβαλέ ή τι θα καναμε ή τι βιώσαμε εμείς , καλο θα ειναι να μαθουμε καποια στιγμή για ποιον προκειται ώστε να προφυλαχθούν και τα υπόλοιπα μέλη και πόσο μαλον οι έχοντες ιταλικούς ενισχυτες.

Σκεψου αυτούς at least ώστε να έχει και κάποια αξία και νόημα η έναρξη αυτού του ποστ...αλλιώς τι νοημα εχει να γραψεις εδώ...εκτός αν ηθελες ψυχολογική υποστηριξη και το απαραιτητο boostarisma !!🙂

Έστω και με ενα π.μ. σε οποιον ενδιαφερεται και καίγεται να μάθει τηρώντας φυσικά απόλυτη εχεμύθεια αν ειμαστε αντρακλες κ σωστοί.

Εξάλλου δεν λες και ψέματα για κατι ...

Ολοι καποια στιγμή έχουμε έρθει αντιμετώποι με αναλογες της περιπτωσης αυτης καταστάσεις. Ειτε με σερβις αμαξιων σε no names service centers που κάθονται μια αιωνιότητα , ειτε με καθυστερηση παραλαβης κινητου απο σερβις γερμανού , είτε καθυστερηση ενεργοποιησης ιντερνετ στο σπιτι , απειρα παραδειγματα τελοσπαντων.

Μετά από 4 σελίδες πιστεύω θα εχες βαλει σε μια σειρά τις σκεψεις σου για το πως πρεπει να δράσεις...

Προσωπικά επειδή ταυτίζομαι , θα είχα στείλει ο ίδιος email στην εταιρια εξω (χρησιμοποιώντας email αλλο φυσικά) αν εχει τα ανταλλακτικα που ψαχνω και ποσο χρόνο κανει η αποστολή αυτών για Ελλάδα ωστε να εχω μια ενδειξη χρονική κυρίως , ενδειξη διαθεσιμότητας αλλά και ως αποδεικτικό για αργότερα....

Έπειτα ξενερωμένος με την απάντηση που θα έπαιρνες , πας μπροστα στην πορτα του , του ζητάς ευγενικά να στον δώσει πίσω γιατι ειναι δικό σου και το θες τελικά χαλασμένο να το βλέπεις γιατι ετσι "φτιάχνεσαι" , παιρνεις και τα χρήματα για τα ανταλλακτικά που εχεις πληρώσει και του λες καλες γιορτές με υγεία !!!

Θα εχεις τετοια χαρά φεύγοντας που δεν θα σε ένοιαζε καν αν ακομα ειναι χαλασμένο!!!!!Τουλάχιστον θα είναι στα χέρια σου🥳🥳🥳
 

Μηνύματα
14.211
Reaction score
7.246
Δε διάβασα όλες τις απαντήσεις αλλά έχω την εντύπωση οτι κάποιος ακούει εδώ και μήνες μουσική με τον ενισχυτή σου.....σπίτι του,στο μαγαζί του δεν ξέρω.
 

Μηνύματα
223
Reaction score
476
Δε διάβασα όλες τις απαντήσεις αλλά έχω την εντύπωση οτι κάποιος ακούει εδώ και μήνες μουσική με τον ενισχυτή σου.....σπίτι του,στο μαγαζί του δεν ξέρω.
Δυστυχώς φιλε μου δεν ειναι μόνο ένας...τι ανθρωποι κυκλοφορουν αναμεσα μας...ουτε τον κωλο μας δεν εμπιστευομαστε πια😂
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.841
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top