Κακώς κείμενα ..

Μηνύματα
41
Reaction score
32
Αναζήτησα που εύστοχα θα μπορούσε να αναρτηθεί η παρακάτω ιστορία μα δεν βρήκα ένα χωρος διαμαρτυρίας .
Έτσι κατέληξα εδώ , για να περιγράψω πως μια αντιπροσωπεια μπορεί να εξευτελίζει με την συμπεριφορά της ένα καταναλωτή που τίμησε τα προϊόντα της .
Κάπου εκεί λοιπόν άνοιξη
του 2018 αγορασα καινούργιο ένα Cambridge Audio One . Δυστηχως μετά από έξη μήνες έπαψε να λειτουργεί και τον Οκτωμβριο του ίδιου έτους το επέστρεψα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα που με την σειρά του το εστηλε στο σέρβις . Μετά από λίγο καιρό η αντιπροσωπεια αλλάζει χέρια και ξεκινα η πλάκα ....


στις 07/12/2018
Στους πέντε μήνες πλακέτα . Το αστείο ξεκινάει τώρα. Είναι στο σέρβις ήδη 30 μέρες σε αναμονή πλακέτας από Κίνα να πάει Αγγλία και από εκεί Ελλάδα ....

Το ανταλλακτικό ακόμα έρχεται ... Ντροπή .... 8/4/2019

Τα ανταλλακτικά "θα έρθουν" μέσα στον μήνα αυτόν ......
1/7/2019

υπό νέα αντιπροσωπεία αναμένουμε ακόμα το θαύμα 23/9/2019
τα λόγια είναι περιττά ....

Η νέα αντιπροσωπεία δεν αναλαμβάνει να αντικαταστήσει ενα μηχανημα που δεν μπορεί να διορθώσει και το οποίο δεν δούλεψε περισσότερο από πέντε μήνες το μόνο που μπορεί να μου προσφέρει είναι σε προνομιακή τιμή ένα καινούργιο .... Να κυνηγήσω λένε αυτόν που μου το πούλησε στο Ηράκλειο Κρήτης .... Καλά κρασιά ......
11/12/2019

Η κοροϊδία συνεχίζεται από την νέα αντιπροσωπεία που δεν αντικαθιστά ένα προϊόν που δεν μπορεί να διορθώσει διότι αγοραστηκε από τον προηγούμενο αντιπροσωπο
14/4/2020

Η συσκευή 18 ολόκληρους μήνες εξακολουθει να είναι για σέρβις ......
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.058
συγνώμη φίλε μου....αλλά 18 μήνες δεν θεωρείται πλέον σέρβις...αλλά λίζινγκ

γιατί δεν επικοινώνησες με τα κεντρικά της Cambridge ?

κανένα χαρτί από την εισαγωγή στο σερβις έχεις?

τόσος καιρός είναι αδικαιολόγητος και από την αντιπροσωπεία αλλά και από σένα...
 

Μηνύματα
41
Reaction score
32
συγνώμη φίλε μου....αλλά 18 μήνες δεν θεωρείται πλέον σέρβις...αλλά λίζινγκ

γιατί δεν επικοινώνησες με τα κεντρικά της Cambridge ?

κανένα χαρτί από την εισαγωγή στο σερβις έχεις?

τόσος καιρός είναι αδικαιολόγητος και από την αντιπροσωπεία αλλά και από σένα...
Κάπως έτσι είναι όπως τα λες...
μα οι 18 μήνες ουσιαστικά μοιράζονται από Κρήτη προς δύο αντιπροσωπειες με το μηχάνημα να επιστρέφει Κρήτη και να ξανά πάει Αθήνα στην καινούργια . Με πωλητή της οποίας μίλησα μα δεν ... Βλέπεις την προμήθεια της πώλησης δεν την καρπώθηκε αυτός ...
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.058
Κάπως έτσι είναι όπως τα λες...
μα οι 18 μήνες ουσιαστικά μοιράζονται από Κρήτη προς δύο αντιπροσωπειες με το μηχάνημα να επιστρέφει Κρήτη και να ξανά πάει Αθήνα στην καινούργια . Με πωλητή της οποίας μίλησα μα δεν ... Βλέπεις την προμήθεια της πώλησης δεν την καρπώθηκε αυτός ...
δεν έχει να κάνει με καμιά προμήθεια...
φαίνεται ότι υπάρχει ένα πρόβλημα διαχείρισης...
αλλά τόσο καιρό είναι ανεπίτρεπτο....

και επαναλαμβάνω και ας φανώ κακός.....το άφησες πάρα πολύ καιρό.....
από την στιγμή που είσαι εντός εγγύησης σε καλύπτουν κάποιοι νόμοι

Υ.Γ. Έχεις στα χέρια σου κάποιο χαρτί παραλαβής-παράδοσης με ημερομηνία ?
 

Μηνύματα
41
Reaction score
32
δεν έχει να κάνει με καμιά προμήθεια...
φαίνεται ότι υπάρχει ένα πρόβλημα διαχείρισης...
αλλά τόσο καιρό είναι ανεπίτρεπτο....

και επαναλαμβάνω και ας φανώ κακός.....το άφησες πάρα πολύ καιρό.....
από την στιγμή που είσαι εντός εγγύησης σε καλύπτουν κάποιοι νόμοι

Υ.Γ. Έχεις στα χέρια σου κάποιο χαρτί παραλαβής-παράδοσης με ημερομηνία ?
Σήμερα που μιλησα με το κατάστημα αγοράς στο Ηράκλειο Κρήτης έψαξε ο άνθρωπος το αρχείο του και βρήκε την ημερομηνία που το παρέλαβε από εμένα . Πιστοποίηση που του ζήτησα να προσκομίσει στην εταιρία μαζί με το τιμολόγιο αγοράς . Εδώ στο Ηράκλειο απόλυτα εξειδικευμένα καταστήματα ήχου έχουμε ένα ίσως δύο γνωριζόμαστε χρόνια υπάρχει εμπιστοσύνη που ενίοτε εκφράζεται και με εσκεμμένη αμέλεια πίεσης ..

Θυμάμαι τον συγκεκριμένο άνθρωπο από τους τελευταίους του είδους στα 65+ στο πάτωμα με μαλλια σαν το χιόνι πάνω από τα παλιά μου ηχεία με τόση φροντίδα και επιμέλεια να ανακατασκευαζει το εσωτερικο των καμπινών σαν να ήταν δικά του. Και να περιγραφεί ιστορίες πως σαν φοιτητής πριν 40 χρόνια μαζί με τον κολλητό του κατασκεύαζαν και πούλαγα ηχεία για το χαρτζιλίκι τους .... Άντε τώρα βάλε του τις φωνές για κάτι που δεν έχει αυτός την ευθύνη ουσιαστικά και ας τον βλέπω εγώ σας Cambridge Audio ....
 

Μηνύματα
1.391
Reaction score
1.083
Αναζήτησα που εύστοχα θα μπορούσε να αναρτηθεί η παρακάτω ιστορία μα δεν βρήκα ένα χωρος διαμαρτυρίας .
Έτσι κατέληξα εδώ , για να περιγράψω πως μια αντιπροσωπεια μπορεί να εξευτελίζει με την συμπεριφορά της ένα καταναλωτή που τίμησε τα προϊόντα της .
Κάπου εκεί λοιπόν άνοιξη
του 2018 αγορασα καινούργιο ένα Cambridge Audio One . Δυστηχως μετά από έξη μήνες έπαψε να λειτουργεί και τον Οκτωμβριο του ίδιου έτους το επέστρεψα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα που με την σειρά του το εστηλε στο σέρβις . Μετά από λίγο καιρό η αντιπροσωπεια αλλάζει χέρια και ξεκινα η πλάκα ....


στις 07/12/2018
Στους πέντε μήνες πλακέτα . Το αστείο ξεκινάει τώρα. Είναι στο σέρβις ήδη 30 μέρες σε αναμονή πλακέτας από Κίνα να πάει Αγγλία και από εκεί Ελλάδα ....

Το ανταλλακτικό ακόμα έρχεται ... Ντροπή .... 8/4/2019

Τα ανταλλακτικά "θα έρθουν" μέσα στον μήνα αυτόν ......
1/7/2019

υπό νέα αντιπροσωπεία αναμένουμε ακόμα το θαύμα 23/9/2019
τα λόγια είναι περιττά ....

Η νέα αντιπροσωπεία δεν αναλαμβάνει να αντικαταστήσει ενα μηχανημα που δεν μπορεί να διορθώσει και το οποίο δεν δούλεψε περισσότερο από πέντε μήνες το μόνο που μπορεί να μου προσφέρει είναι σε προνομιακή τιμή ένα καινούργιο .... Να κυνηγήσω λένε αυτόν που μου το πούλησε στο Ηράκλειο Κρήτης .... Καλά κρασιά ......
11/12/2019

Η κοροϊδία συνεχίζεται από την νέα αντιπροσωπεία που δεν αντικαθιστά ένα προϊόν που δεν μπορεί να διορθώσει διότι αγοραστηκε από τον προηγούμενο αντιπροσωπο
14/4/2020

Η συσκευή 18 ολόκληρους μήνες εξακολουθει να είναι για σέρβις ......
Αυτά που περογράφεις έπρεπε να το έχεις ήδη στείλει στην Cambridge Audio. Αυτοί επιλέγουν τον αντιπρόσωπο τους, αυτοί θα σου λύσουν, αν θέλουν να λύσουν το πρόβλημα σου. Ότι και να γράψεις εδώ λύση δε θα βρεις.

Φταις που το άφησες 18μηνο. Εγώ στον μήνα θα χα στείλει email στην εταιρεία.
 

Μηνύματα
119
Reaction score
269
Αυτά που περογράφεις έπρεπε να το έχεις ήδη στείλει στην Cambridge Audio. Αυτοί επιλέγουν τον αντιπρόσωπο τους, αυτοί θα σου λύσουν, αν θέλουν να λύσουν το πρόβλημα σου. Ότι και να γράψεις εδώ λύση δε θα βρεις.

Φταις που το άφησες 18μηνο. Εγώ στον μήνα θα χα στείλει email στην εταιρεία.
α) email στον κατασκευαστη
β) στην προστασια καταναλωτη.
γ) ΑΡΓΗΣΕΣ


Δεν φανταζεσεσαι ποσα δικαιωματα εχουμε! Ετυχε να ασχοληθω οταν πηρα καινουργιο ενισχυτη και δεν επαιζε το ενα καναλι απο το κουτι του. Στην αρχη μου ειπαν φερε τον να στον φτιαξουμε. Ειπα θελω αντικατασταση. Τι διαολο quality εχει ο κατασκευαστης? Μου ειπαν οτι δεν γινεται. Τα πηρα στο κρανιο και αρχισα να το ψαχνω, στο τελος με παρακαλαγαν οταν τους εγραψα ενα κατεβατο πραγματων που ηταν υποχρεψμενοι να κανουν και αρνουνταν (ειχα ψαξει την νομοθεσια (δεν ειμαι δικηγορος τα βρισκεις στο Ιντερνετ) Τελικα πηρα τα χρηματα πισω και αγορασα απο αλλου..
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.194
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top