Καλησπέρα... άλλος ένας για βοήθεια...

Reaction score
0
Καλώς σας βρήκα!... είμαι άλλος ένας απεγνωσμένος υποψήφιος αγοραστής τηλεόρασης TFT/LCD... δεν είμαι καθόλου καλός στισ αποφάσεις τέτοιου είδους... άρχισα να κοιτάω για 32άρα, το γύρισα στην 37άρα και κατέληξα να χαζεύω μέχρι και 40άρες... ό, τι να 'ναι δηλαδή... είμαι άσχετος με το αντικείμενο και έχς χάσει την μπάλα...

Σκοπός μου είναι να τη βάλω σε μέρος στο οποίο θα παρακολουθώ από τα 3,5 μέτρα περίπου... αργότερα ίσως πάει και πιο μακριά...

Κλίνω περισσότερο προς τις εξής:

LG 37LF75/76 (76 μάλλον, το κόκκινο σπάει τη μονοτονία)

Toshiba Regza 37Z3030DG

Γνωστές για πολλούς από εσάς... Η Toshiba παίζει στα 100Hz, αλλά ανεβαίνει και 400 ευρώ περίπου... και έχει και κοντράστ 6500:1, όταν η LG έχει 10000:1... (όσο για το response time της πρώτης είδα κάπου για 6 ms, για τη 2η δεν ξέρω)...

Ζητώ μία χείρα βοηθείας για να επιλέξω γενικώς... αν έχει κάποιος να προτείνει και κάποια άλλη (ακόμη και σε άλλες ίντσες)...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Reaction score
0
Απάντηση: Καλησπέρα... άλλος ένας για βοήθεια...

Καλώς σας βρήκα!... είμαι άλλος ένας απεγνωσμένος υποψήφιος αγοραστής τηλεόρασης TFT/LCD... δεν είμαι καθόλου καλός στισ αποφάσεις τέτοιου είδους... άρχισα να κοιτάω για 32άρα, το γύρισα στην 37άρα και κατέληξα να χαζεύω μέχρι και 40άρες... ό, τι να 'ναι δηλαδή... είμαι άσχετος με το αντικείμενο και έχς χάσει την μπάλα...

Σκοπός μου είναι να τη βάλω σε μέρος στο οποίο θα παρακολουθώ από τα 3,5 μέτρα περίπου... αργότερα ίσως πάει και πιο μακριά...

Κλίνω περισσότερο προς τις εξής:

LG 37LF75/76 (76 μάλλον, το κόκκινο σπάει τη μονοτονία)

Toshiba Regza 37Z3030DG

Γνωστές για πολλούς από εσάς... Η Toshiba παίζει στα 100Hz, αλλά ανεβαίνει και 400 ευρώ περίπου... και έχει και κοντράστ 6500:1, όταν η LG έχει 10000:1... (όσο για το response time της πρώτης είδα κάπου για 6 ms, για τη 2η δεν ξέρω)...