Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )


Μηνύματα
5.741
Reaction score
9.961
Ρε νούμερα , πήγα 5-6 ωρίτσες για μανιτάρια και γεμίσατε 6 σελίδες;

Έλα μία βόλτα από εδώ να ακούσουμε και τα 2 συστήματα που είναι στημένα έτοιμα με τα ίδια ηχεία, τραντζίστορ - λάμπες και να βγάλεις δικό σου συμπέρασμα. Οπότε μετά αν θες το ανεβάζεις για να σε συμπεριλάβει και εσένα το ΑΙ στις παπαριές που απαντάει στις αναζητήσεις😛

Τώρα που είπες για μανιτάρια, κάποια στιγμή διάβασα ότι υπάρχουν γύρω στα 2 εκατομμύρια διαφορετικά είδη μανιταριών και καθόμαστε εμείς εδώ και συζητάμε ποια τάξη είναι η καλύτερη :biggrin:

Θα περάσω κάποια στιγμή να σου δώσω και μερικες συμβουλές για να απογειώσεις τα ηχοσύστημα..
Θα βάλεις όμως κανονική μουσική, όχι αυτά τα τσικι τσικι που ακούτε όλοι εσείς οι audio people. :biggrin:

Για να επιστρέψουμε κσι στο θέμα μας, περιμένω τον @JOHN MARKOU να μας απαντήσει ποιο ή ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά, τεχνικά φαντάζομαι που μαρτυρουν το επίπεδο ποιότητας ενός ενισχυτή.

Για να το απλοποιησουμε δηλαδή κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παρακάτω ενισχυτή, ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας?
Εσύ @east electronics τι λες?

  • Leistung:
    • 2x 650 Watt RMS an 8 Ohm
    • 2x 1300 Watt RMS an 4 Ohm
  • Ein-/Ausgänge:
    • XLR-Eingänge
    • Speakon-Ausgänge
  • Eingangsempfindlichkeit: 1,2 V
  • Dämpfungsfaktor: >1000 an 8 Ohm
  • THD: <0,1% (20 Hz-20 kHz, 1 W)
  • Frequenzgang: 20-20.000 Hz (+/- 0,3 dB, 1 W an 8 Ohm)
  • Lautstärkeregelung: Elektronisch über das Display/Buttons
  • Gewicht: 13 kg
  • Maße: 1HE, 19 Zoll, 448 mm tief
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.542
Reaction score
1.502
Τώρα που είπες για μανιτάρια, κάποια στιγμή διάβασα ότι υπάρχουν γύρω στα 2 εκατομμύρια διαφορετικά είδη μανιταριών και καθόμαστε εμείς εδώ και συζητάμε ποια τάξη είναι η καλύτερη :biggrin:

Θα περάσω κάποια στιγμή να σου δώσω και μερικες συμβουλές για να απογειώσεις τα ηχοσύστημα..
Θα βάλεις όμως κανονική μουσική, όχι αυτά τα τσικι τσικι που ακούτε όλοι εσείς οι audio people. :biggrin:

Για να επιστρέψουμε κσι στο θέμα μας, περιμένω τον @JOHN MARKOU να μας απαντήσει ποιο ή ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά, τεχνικά φαντάζομαι που μαρτυρουν το επίπεδο ποιότητας ενός ενισχυτή.

Για να το απλοποιησουμε δηλαδή κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παρακάτω ενισχυτή, ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας?
Εσύ @east electronics τι λες?

  • Leistung:
    • 2x 650 Watt RMS an 8 Ohm
    • 2x 1300 Watt RMS an 4 Ohm
  • Ein-/Ausgänge:
    • XLR-Eingänge
    • Speakon-Ausgänge
  • Eingangsempfindlichkeit: 1,2 V
  • Dämpfungsfaktor: >1000 an 8 Ohm
  • THD: <0,1% (20 Hz-20 kHz, 1 W)
  • Frequenzgang: 20-20.000 Hz (+/- 0,3 dB, 1 W an 8 Ohm)
  • Lautstärkeregelung: Elektronisch über das Display/Buttons
  • Gewicht: 13 kg
  • Maße: 1HE, 19 Zoll, 448 mm tief
Κάπου έπαιζε το ερωτήμα πρώτα απο όλα για το αν κάποιος ενισχυτης διπλασιάζει την ισχυ που παει στα 4 Ω πάντα σε τάξη ΑΒ μιλάμε εδω .
Η απάντηση ειναι ναι αλλα όχι όλοι
Με βαθμό απόδοσης λιγο πανω απο 50% ένας ενισχυτης 2*100w θέλει 400w τροφοδοτικό για να παράξει αυτα στα 8Ω
Στα 4 θέλει 800W τροφοδοτικό..
Όμως δεν τελειώνουμε εκει πρέπει να εχει και το ανάλογο στάδιο εξοδου και την ανάλογη ψύξη να διαχειριστεί τις θερμικες απώλειες.

Οπότε στο consumer HIFI αυτο σπάνια γίνεται μόνο σε πολυ καλα μηχανήματα και οι λύσεις εναι δυο:
η τους αφήνουν να "κρεμανε" απο τροφοδοσία οπότε στα 4 Ω η ισχύς του τροφοδοτικού είναι λίγη για να κάνει ζημιά αλλα φυσικά τα διπλά βαττ δεν τα παίρνεις ποτε( Ιαπωνική και αγγλική προσέγγιση )και η παραμορφωση ειναι στον ουρανο σε "μεγαλη ισχυ" .

Η άλλη λύση ( στανταρ practice στα Ιαπωνικα )ειναι να τα πλακώνουν σε τάση αλλα όχι σε ισχύ τροφοδοσίας που σημαίνει ότι σε χαμηλες εντάσεις 8 και 4 Ω κερδίζεις headroom και πραγματι εχεις κάποια dynamic peaks που μπορει και να πλησιαζουν την υποτιθεμενη ισχυ.
Όταν πλακωθείς επεμβαίνει το VI limiter και τελικά την διπλή ισχυ δεν θα την πάρεις ποτε .

Για αυτο υπάρχουν και οι παλαβωμαρες στα specs οι οποίες δεν συνάδουν με το νόμο του Ωμ 100βαττ στα 8 αλλα 140 στα 4 όχι 200 σημαινει ότι το μηχάνημα λειτουργεί κάτω απο τις συνθηκες που περιγραφω.
________________________

Από τα specs που εχεις ανεβάσει λίγα συμπεράσματα μπορει να βγάλει κάποιος και αυτός που θέλει να εχει εικόνα πρέπει να το δει σε SPECTRUM για τα θέματα που έχουν σχέση με την ποιότητα.
Δείχνει για επαγγελματικό μηχανημα .
Για να δίνει bandwidth 20 20 σημαίνει ότι δεν μπορει να ειναι γραμμικός εκει μεσα σε αληθινές συνθήκες ( καλώδια +επαγωγικο φορτιο)
Για να δίνει αρκετή παραμόρφωση και μόνο στο 1W η οποια εκτός απο χαμηλή προδιαγραφή για hifi σημαίνει ότι σε μεγαλύτερη ισχυ θα ανεβαίνει κιαλλο .

Άρα εδω μιλάμε για επαγγελματικό μηχάνημα το οποίο λογικό ειναι να στοχεύει σε μεγάλη ισχυ ενώ έχει συμβιβαστεί σε κάποιο βαθμοβστην ποιότητα.

Ακόμα και τα w που λεει αν δεν εξηγει πως τα μετράει η πληροφορία ειναι άχρηστη .

Αν τα μετράει όπως η behringer με πρίζα Καραμπάμ στο 240 με ωμικο φορτίο στο 1 kHz οι μετρησεις του ΕΡ4000 βγαίνουν ακριβώς 2*500 στα 8
2*1000 στα 4
1*2000 στα 8 bridge.
Με απόλυτη ακρίβεια.
Στην πράξη όμως οι πρίζες ποτε δεν ειναι 240 στα επαγγελματικά η διανομή 8 στις 10 φορες ειναι χάλια, τα καλωδια ειναι δραμα, και τα φορτία πάντα επαγωγικά.....

Οπότε στον πάγκο βγάζει αυτές τις μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες αλλα στην πράξη μόλις τα λιμιτερ νιώσουν επαγωγικο φορτίο τελικά η εκμεταλευσιμη ισχύς απο αυτο το μηχάνημα είναι λίγο πανω απο την μέση και με πολύ παραμόρφωση......

Ακριβώς το ιδιο μηχανημα το ιδιο σχέδιο ειναι οι JBL της σειράς MPX ακριβώς ιδιο σχέδιο μόνο που ο BEHRINGER εχει 2 πυκνωτές ( η 4 δεν θυμάμαι) σε καθε καναλι ενώ η JBL εχει 12 σε κάθε κανάλι και το διπλάσιο βάρος λόγο του μερασχηματιστη και όγκο και μια χαρά τα βγάζει τα βατακια όλα .
 

Μηνύματα
443
Reaction score
467
Μια ανάλογη εμπειρία είχα πριν πολλά-πολλά χρόνια, με αυτή του Σάκη που περιγράφει στο αρχικό post του νήματος,
είχα λοιπόν ένα Α370 MUSICAL FIDELITY που οδηγούσε τα MGIIIA, με ένα καλώδιο QED που είχε φέρει ο αείμνηστος Ζωδιάτης, κάποια στιγμή αποφασίζω να αναβαθμίσω τα καλώδια και με το budget που μπορούσα να διαθέσω, καταλήγω στην ATLAS CABLE και συγκεκριμένα στο HYPER 3.5, τα είχε τότε ένας αντιπρόσωπος στο Νέο Ηράκλειο, ο οποίος τα τερμάτιζε με "ψυχρό" τρόπο, νομίζω τον έλεγαν Πέτρο.

Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε δύο εκδοχές την κανονική και την Bi Wire, η Bi Wire διέφερε σε σχέση με την κανονική ότι είχε ένα έξτρα αγωγό μονόκλωνο και φυσικά ήταν κατά τι ακριβότερη.

Έτυχε όταν επισκέφτηκα το κατάστημα, ο Πέτρος να έχει ένα demo της απλής εκδοχής σε συμφέρουσα τιμή, έτσι την προτίμησα, η διαφορά στον ήχο ήταν θεαματική τα πρίμα και τα μεσαία, τα καλύτερα που είχα ακούσει από τα ηχεία μέχρι τότε, και ενώ είμαι έτσι έκθαμβος, αντιλαμβάνομαι ότι έχουν εξαφανιστεί τα χαμηλά!

Τέλος ιστορίας, επιστροφή στον Πέτρο και αγορά της Bi Wire εκδοχής, που ούτως ή άλλως είχε συστήσει εξαρχής για το συγκεκριμένο set up, αλλά αφού υπήρχε το demo μια δοκιμή δεν θα έβλαπτε είχαμε πει, με αυτή την εκδοχή "ήρθαν" και τα μπάσα.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.542
Reaction score
1.502
By the way .......
Αν κάποιος αναζητάει ποιότητα τάξης ΑΒ και όλα τα καλούδια που έχει η τάξη D λύση υπάρχει και μάλιστα κανει σχεδόν ακριβώς αυτο που λέω.

Απλά δεν ειναι νόμιμη......στα καλώδια των ηχείων τρέχει 240 οπότε ναι ενα θέμα ασφάλειας το έχουμε.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.542
Reaction score
1.502
Μια ανάλογη εμπειρία είχα πριν πολλά-πολλά χρόνια, με αυτή του Σάκη που περιγράφει στο αρχικό post του νήματος,
είχα λοιπόν ένα Α370 MUSICAL FIDELITY που οδηγούσε τα MGIIIA, με ένα καλώδιο QED που είχε φέρει ο αείμνηστος Ζωδιάτης, κάποια στιγμή αποφασίζω να αναβαθμίσω τα καλώδια και με το budget που μπορούσα να διαθέσω, καταλήγω στην ATLAS CABLE και συγκεκριμένα στο HYPER 3.5, τα είχε τότε ένας αντιπρόσωπος στο Νέο Ηράκλειο, ο οποίος τα τερμάτιζε με "ψυχρό" τρόπο, νομίζω τον έλεγαν Πέτρο.

Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε δύο εκδοχές την κανονική και την Bi Wire, η Bi Wire διέφερε σε σχέση με την κανονική ότι είχε ένα έξτρα αγωγό μονόκλωνο και φυσικά ήταν κατά τι ακριβότερη.

Έτυχε όταν επισκέφτηκα το κατάστημα, ο Πέτρος να έχει ένα demo της απλής εκδοχής σε συμφέρουσα τιμή, έτσι την προτίμησα, η διαφορά στον ήχο ήταν θεαματική τα πρίμα και τα μεσαία, τα καλύτερα που είχα ακούσει από τα ηχεία μέχρι τότε, και ενώ είμαι έτσι έκθαμβος, αντιλαμβάνομαι ότι έχουν εξαφανιστεί τα χαμηλά!

Τέλος ιστορίας, επιστροφή στον Πέτρο και αγορά της Bi Wire εκδοχής, που ούτως ή άλλως είχε συστήσει εξαρχής για το συγκεκριμένο set up, αλλά αφού υπήρχε το demo μια δοκιμή δεν θα έβλαπτε είχαμε πει, με αυτή την εκδοχή "ήρθαν" και τα μπάσα.
Αυτο που εχει ουσια εδω να κρατησουμε αν η διαφορα ηταν σημανικη με το υβριδικο καλωδιο διπλοκαλωδιωσης σε σχεση με ενα απλο καλωδιο .
 

Μηνύματα
30.232
Reaction score
30.029
@ N.K. Δεν έγραψα για χαρακτηριστικά .
Αυτό έγραψα


Ο κόγιας αλλά και πολλοί άλλοι έχουν πει ότι δεν είναι απαραίτητος ο διπλασιασμός ισχύος σε υποδιπλασιασμό φορτίου.
Δεν δηλώνει αυτό την ποιότητα του ενισχυτή , αλλά την επάρκεια του τροφοδοτικού . Αλλού φαίνεται η ποιότητα .



Το που φαίνεται η ποιότητα σε έναν ενισχυτή , ξεκινάει από την σχεδίαση , την τοπολογία , τα υλικά που χρησιμοποιούνται , ο τρόπος που είναι υλοποιημένος και διάφορα άλλα τεχνικά , τα οποία μόνο ο Σάκης μπορεί να αντιληφθεί , και αυτός όχι πάντα .
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.630
Μηνύματα
3.057.867
Members
38.582
Νεότερο μέλος
NikolasLegend7
Top