- Μηνύματα
- 14.192
- Reaction score
- 11.875
Νταλίπης, Τοπογράφος μηχανικός. Ο πατέρας ηλεκτρονικός.Ωπ ? Δαλιπης ?
Συναδελφος ?
ΕΜΠ η αλλη σχολη ?
Νταλίπης, Τοπογράφος μηχανικός. Ο πατέρας ηλεκτρονικός.Ωπ ? Δαλιπης ?
Συναδελφος ?
ΕΜΠ η αλλη σχολη ?
Ρε νούμερα , πήγα 5-6 ωρίτσες για μανιτάρια και γεμίσατε 6 σελίδες;
Έλα μία βόλτα από εδώ να ακούσουμε και τα 2 συστήματα που είναι στημένα έτοιμα με τα ίδια ηχεία, τραντζίστορ - λάμπες και να βγάλεις δικό σου συμπέρασμα. Οπότε μετά αν θες το ανεβάζεις για να σε συμπεριλάβει και εσένα το ΑΙ στις παπαριές που απαντάει στις αναζητήσεις![]()


Κάπου έπαιζε το ερωτήμα πρώτα απο όλα για το αν κάποιος ενισχυτης διπλασιάζει την ισχυ που παει στα 4 Ω πάντα σε τάξη ΑΒ μιλάμε εδω .Τώρα που είπες για μανιτάρια, κάποια στιγμή διάβασα ότι υπάρχουν γύρω στα 2 εκατομμύρια διαφορετικά είδη μανιταριών και καθόμαστε εμείς εδώ και συζητάμε ποια τάξη είναι η καλύτερη
Θα περάσω κάποια στιγμή να σου δώσω και μερικες συμβουλές για να απογειώσεις τα ηχοσύστημα..
Θα βάλεις όμως κανονική μουσική, όχι αυτά τα τσικι τσικι που ακούτε όλοι εσείς οι audio people.
Για να επιστρέψουμε κσι στο θέμα μας, περιμένω τον @JOHN MARKOU να μας απαντήσει ποιο ή ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά, τεχνικά φαντάζομαι που μαρτυρουν το επίπεδο ποιότητας ενός ενισχυτή.
Για να το απλοποιησουμε δηλαδή κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παρακάτω ενισχυτή, ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας?
Εσύ @east electronics τι λες?
- Leistung:
- 2x 650 Watt RMS an 8 Ohm
- 2x 1300 Watt RMS an 4 Ohm
- Ein-/Ausgänge:
- XLR-Eingänge
- Speakon-Ausgänge
- Eingangsempfindlichkeit: 1,2 V
- Dämpfungsfaktor: >1000 an 8 Ohm
- THD: <0,1% (20 Hz-20 kHz, 1 W)
- Frequenzgang: 20-20.000 Hz (+/- 0,3 dB, 1 W an 8 Ohm)
- Lautstärkeregelung: Elektronisch über das Display/Buttons
- Gewicht: 13 kg
- Maße: 1HE, 19 Zoll, 448 mm tief
Αυτο που εχει ουσια εδω να κρατησουμε αν η διαφορα ηταν σημανικη με το υβριδικο καλωδιο διπλοκαλωδιωσης σε σχεση με ενα απλο καλωδιο .Μια ανάλογη εμπειρία είχα πριν πολλά-πολλά χρόνια, με αυτή του Σάκη που περιγράφει στο αρχικό post του νήματος,
είχα λοιπόν ένα Α370 MUSICAL FIDELITY που οδηγούσε τα MGIIIA, με ένα καλώδιο QED που είχε φέρει ο αείμνηστος Ζωδιάτης, κάποια στιγμή αποφασίζω να αναβαθμίσω τα καλώδια και με το budget που μπορούσα να διαθέσω, καταλήγω στην ATLAS CABLE και συγκεκριμένα στο HYPER 3.5, τα είχε τότε ένας αντιπρόσωπος στο Νέο Ηράκλειο, ο οποίος τα τερμάτιζε με "ψυχρό" τρόπο, νομίζω τον έλεγαν Πέτρο.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε δύο εκδοχές την κανονική και την Bi Wire, η Bi Wire διέφερε σε σχέση με την κανονική ότι είχε ένα έξτρα αγωγό μονόκλωνο και φυσικά ήταν κατά τι ακριβότερη.
Έτυχε όταν επισκέφτηκα το κατάστημα, ο Πέτρος να έχει ένα demo της απλής εκδοχής σε συμφέρουσα τιμή, έτσι την προτίμησα, η διαφορά στον ήχο ήταν θεαματική τα πρίμα και τα μεσαία, τα καλύτερα που είχα ακούσει από τα ηχεία μέχρι τότε, και ενώ είμαι έτσι έκθαμβος, αντιλαμβάνομαι ότι έχουν εξαφανιστεί τα χαμηλά!
Τέλος ιστορίας, επιστροφή στον Πέτρο και αγορά της Bi Wire εκδοχής, που ούτως ή άλλως είχε συστήσει εξαρχής για το συγκεκριμένο set up, αλλά αφού υπήρχε το demo μια δοκιμή δεν θα έβλαπτε είχαμε πει, με αυτή την εκδοχή "ήρθαν" και τα μπάσα.
Πολύ ορθά όλα αυτά, αλλά δεν μπορούμε να υποβιβάζουμε την σημασία της τροφοδοσίας, κατ' αρχήν μπορείς να το δεις και αντίστροφα, ένας ωραίος κυκλωματικά σχεδιασμένος ενισχυτής, με διαλεχτά υλικά δεν θα αποδίδει στο 100% των δυνατοτήτων του με "κουτσουρεμένη" τροφοδοσία, που γίνεται για λόγους συνήθως οικονομίας στην τελική τιμή του προϊόντος.@ N.K. Δεν έγραψα για χαρακτηριστικά .
Αυτό έγραψα
Ο κόγιας αλλά και πολλοί άλλοι έχουν πει ότι δεν είναι απαραίτητος ο διπλασιασμός ισχύος σε υποδιπλασιασμό φορτίου.
Δεν δηλώνει αυτό την ποιότητα του ενισχυτή , αλλά την επάρκεια του τροφοδοτικού . Αλλού φαίνεται η ποιότητα .
Το που φαίνεται η ποιότητα σε έναν ενισχυτή , ξεκινάει από την σχεδίαση , την τοπολογία , τα υλικά που χρησιμοποιούνται , ο τρόπος που είναι υλοποιημένος και διάφορα άλλα τεχνικά , τα οποία μόνο ο Σάκης μπορεί να αντιληφθεί , και αυτός όχι πάντα .