Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
19.583
Reaction score
23.671
Αφήνω αυτό εδώ.
Σήμερα είναι η μέρα αφιερωμένη στις αρμονικές @thva :biggrin:

Overtones originating from other drivers (e.g., fundamental frequency = woofer, overtones = tweeter) arrive at different times. The attack of an instrument becomes imprecise. Spatiality and localization deteriorate. Phase problems occur, resulting in dips and peaks in the frequency response.

With time alignment (e.g., delay in the DSP or mechanical alignment): All frequency components of a signal (fundamental frequency + overtones) reach the ear synchronously. The impulse remains intact, resulting in a more natural sound. Improved spatiality and transparency. Reduced crossover interference.
Ναι το γνωρίζω. Κάνει και κάπου καλό το dsp. :D

Εγώ δεν το έχω ανάγκη. Φρoντίζω να έχω τόσο μεγάλο deacy time που αφού σβήσουν και φύγουν όλες οι ανώτερες αρμονικές και μείνει η funtamental τότε όλα τα άργανα αποκτούν την ίδια χροιά και το βιολί είναι ίδιο με το πιάνο. What ? What ?
 
Last edited:

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.115
Reaction score
23.379
Το Hi Fi σας το ξέρω και το έχω ακούσει. Είναι μια μπούρδα και μισή. Χαρά σε όποιον δεν ανήκει σε αυτό. Και για αυτό ο κόσμος σταμάτησε να ασχολείται εκτός των άλλων.. Αυτά που λες τα λέγανε το 1980 ακόμη την ίδια ελπίδα , παραμύθια πουλάνε ; Δεν κουράστηκαν ;
Είναι αυτό ακριβώς, για το οποίο αξίζει το hi-fi μας, ότι η στασιμότητα και η παρακμή δεν το αντέχουν. Το άφησαν να φύγει μπροστά.
 

Μηνύματα
19.583
Reaction score
23.671
το HIFI ειναι αυτο .
ο hi-fi μας,
Απο ότι γνωρίζω το "HI - Fi" είναι ενας γενικός ορισμός που δεν έχει καμμία συγκεκριμένη έννοια η επιστημονικό ορισμό και δεν σηματοδοτεί τίποτε όταν χρησιμοποιείται. Είναι ένας εμπορικός ορισμός λάστιχο που ο κάθενας του φορτώνει ότι ιδιότηες και χαρακτηριστικά θέλει ανάλογα και την εποχή. Οπότε μπορείτε να εννοείται ότι θέλετε και εσείς και όλοι.

Στασιμότητα και παρακμή είναι να μην ξέρεις την ιστορία του και να νομίζεις ότι ξεκίνησε απο εκει που θεωρείς εσυ (μια συγκεκριμένη χρονολογία) και εξυπηρετεί και υπηρετεί το αφήγημα που θέλεις ... σβήνοντας, απορρίπτοντας , αδιαφορώντας ή διαστρεβλωνοντας πως έφτασε μέχρι εκει και γιατί. Οι λύσεις που θα δώσεις δεν θα είναι καλές και η όποια βελτίωση και πρόοδος αμφισβητήσημη. Τόσο για την ποιοτητα της όσο και για την μελλοντική μακροημέρευση της νέας σου πορείας.
 
Last edited:


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.576
Reaction score
1.547
Απο ότι γνωρίζω το "HI - Fi" είναι ενας γενικός ορισμός που δεν έχει καμμία συγκεκριμένη έννοια η επιστημονικό ορισμό και δεν σηματοδοτεί τίποτε όταν χρησιμοποιείται. Είναι ένας εμπορικός ορισμός λάστιχο που ο κάθενας του φορτώνει ότι ιδιότηες και χαρακτηριστικά θέλει ανάλογα και την εποχή. Οπότε μπορείτε να εννοείται ότι θέλετε και εσείς και όλοι.
The definition of Hi-Fi, short for "high fidelity," refers to the high-quality reproduction of sound that is as faithful as possible to the original recording. This means the sound is clean, detailed, and has minimal distortion or unwanted noise.
Key characteristics of Hi-Fi audio include:
  • Minimal distortion and noise: The goal is to reproduce the sound without adding any hiss, hum, or other flaws that were not in the original recording.
  • Wide frequency response: Hi-Fi equipment can reproduce the full range of audible frequencies, from deep, low bass (around 20 Hz) to crisp, high treble (up to 20 kHz).
  • Instrument separation: A good Hi-Fi system can create an accurate "soundstage," allowing you to distinguish and locate individual instruments and vocalists in the recording.
  • Accurate tonal balance: The audio equipment does not over-emphasize or de-emphasize any part of the frequency range, resulting in a neutral and balanced sound.
 

Μηνύματα
19.583
Reaction score
23.671
Ωχ Χριστέ μου και Παναγία μου, δεν βγάζει κανείς άκρη με τους ανθρώπους του audio.

Ότι πείτε κύριοι , μη δίνετε σημασία στο τι λέω εγώ.
 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.576
Reaction score
1.547
Σας δινω ενα παραδειγμα τι σημαινει ενας τεχνικος η σχεδιαστης να μην ξερει ιστορια

Βγαζει η Technics την σειρα SUC 800 U και τον ενισχυτη SEA900 S κατασκευαστηκαν το 1997
Ηχητικα κατα την ταπεινη μου αποψη ηταν ενα δραμα , ενα τελειως consumer προιον αλλα οφειλουμε να παραδεχτουμε οτι ηταν πανεμορφα . Δραμα ηταν γιατι η σχεδιαση της εξοδου ανατεθηκε στην Philips, πρωτοφανες για Ιαπωνα να κανει συμφωνια με το διαολο αλλα η Technics εχει και στο παρελθον κανει τετοιες ταρζανιες .

Στον προενισχυτη ο επιλογεας εισοδων ειναι ηλεκτρονικος και τηλεχειριζομενος στημενος πανω στα TC 9163-9164 το οποιο πρωτο εμφανιστηκε γυρω στο 1990 και μεσα σε μια δεκαετια εφαγε και τρεις αναβαθμισεις γιατι ενω ηταν πρακτικο και τηλεχειριζομενο ηχητικα δεν ελεγε και πολλα πραγματα .
Το κακο ειναι οτι μια τετοια επιλογη κυριαρχει το τελικο αποτελεσμα γιατι αυτο θα ειναι ισο η χειροτερο με τον επιλογεα εισοδων εφοσον ολα τα σηματα περνανε απο εκει .

Γνωριζοντας η Technics οτι ο επιλογεας εισοδων τους δεν ελεγε εφιαξαν εκτος απο τις αλλες εισοδους και μια εισοδο premium η οποια περναει απο εξω απο τα TC και ειναι με ρελε .

σημαινει λοιπον οτι ενας σχεδιαστης δεν αρκει να παρει ενα σημερινο επιλογεα σε τσιπακι που ο κατασκευαστης υποσχεται κατω απο ιδανικες συνθηκες παπαδες και να τον θεωρησει δεδομενο , θα πρεπει να γνωριζει ιστορια πως το εκαναν οι αλλοι και γιατι και μετα να παρει τις αποφασεις του .
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.468
Reaction score
15.734
Αααα, για αυτό παίζει ντρμάς στο δωμάτιο μου και εγώ την ακούω σαν βιόλα ; Να σαι καλά βρε Ν.Κ. που μου το εξήγησες.
:smile::lol:
Για αυτό έκανα quote τον Κο Χρήστο μπας και γλυτώσω εγω να γράφω αλλά αυτός δεν ασχολείται και καλά κάνει. :D

Είπαμε δεν είναι ο μόνος λόγος. Επίσης άλλο η χροιά του κάθε οργάνου και άλλο ο τόνος της μουσικής που παράγει και η ποιότητα του. Το δεύτερο μέσα σε κάθε χώρο θα είναι διαφορετικό. Άρα έτσι θα επηρρεάσει και την χροιά του σε έναν βαθμό στα αυτιά σου. Αυτό δεν σημαίνει ότι η χροιά του είναι αυτό. Εγω πάντως την φωνή σου θα την γνωριζα και σε κλιμακοστάσιο εάν με φώναζες και στο φροντισμένο δωμάτιο σου. :D

Και αυτά όλα επηρρεάζουν που λες , και τα καλώδια και τα πάντα. Εσυ για παράδειγμα που το έχεις εκει μέσα τίγκα στα subs και στα χαμηλά και αυτά δρούνε σαν φίλτρο επειδή σου τσιρίζουν και λίγο οι υψηλές απο τον ενισχυτή σου :D και πρέπει να τις αντισταθμίσεις, το κλαρίνο του Κου Χρήστου θα ακουστεί παχύτερο. χα χα. Βεβαια μπορεί και λεπτότερο εάν καθίσεις αλλού. χα χα. Εάν δε , πας και σε καμιά γωνία θα το ακούσεις και εσυ βιόλα. χα χα. Εαν δε, στην συνθεση το βάζουν να παιζει με πιάνο πάλι θα το ακούσεις αλλιώς. Εάν το έχουν βάλει να παιζει με βιολιά συγχρονως είναι η καλύτερη ανάδειξη του. χα χα.
Τα φυσικα οργανα-εγχορδα πνευστα και κρουστα-δεν εχουν παραμορφωσεις;)
Παραμορφωσεις
αρχιζουν απο τα μικροφωνα τον χωρο οτι και αν ειναι αυτος τα καταγραφικα μηχανηματα τον ηχοληπτη ΝΑΙ μπορει σημερης να το κανει και αυτο;)
Η μουσικη αποτελειται απο τονους και ημιτονια πχ ντο ρε ειναι τονος ντο ρε διεση ειναι ημιτονιο
Αλλα υπαρχουν και τα μορια μεταξυ τονου και ημιτονιου λεγεται γλυσαντο γλυστριμα δηλαδης:smile:
ΟΙ μουσικοι μπορουν να το κανουν ανα πασα στιγμη δεν ειναι παραμορφωση;)
Του κουτρουλη ο γαμος γινεται με τα ηλεκτρικα οργανα
βαλε μεσα και κομπρεσορες και ολα πανε καλα οταν εχω κοντα μου εσενα απ λεει και το ασμα:gamer:
ειναι ολα ισοπεδωμενα δεν υπαρχει σιγα μετρια δυνατα πολυ δυνατα μια γραμμη ολουθε:gamer:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.468
Reaction score
15.734
Η λογική σου , σου φαίνεται ορθή (και θα ήταν) γιατί η αρχική υπόθεση που κάνεις περί του ότι είναι ή πρέπει να είναι μια αποδοση της πραγματικότητας ... είναι λανθασμένη. Ο σκοπός του audio δεν είναι, δεν μπορεί να είναι και δεν πρέπει να είναι η πραγματικότητα (ετσι όπως είναι τώρα τα πράγματα) , το αντίθετο.
:thumbsdown: Το θεμα ειναι συνεχεις προσπαθειες να πιασουμε την πραγματικοτητα οσο ειναι δυνατον ;)
 

Μηνύματα
476
Reaction score
803
Για πολλοστή φορά:

.............................. Άλλο πράγμα τί νομίζετε εσείς. Δεν είμαστε όλοι σαν εσάς.

...................................................................................

Σας αρέσει - δε σας αρέσει.
👍👍👍👍👍👍👍
 

Μηνύματα
2.132
Reaction score
5.044
Αξιζει επισκεψης το νημα του Bhutia για τις χροιες.
Δυο σελιδες με ο,τι χρειαζεται να ξερεις για το θεμα.
Η κακοποιηση των χροιων ξεκινα βεβαια στην ηχοληψια, και συνεχιζεται
στην παραγωγη και την αναπαραγωγη απο κακες σχεδιασεις.
Το αποτελεσμα ειναι ολα τα οργανα ανεξαρτητα απο την φυση τους
να ακουγονται ομογενοποιημενα σαν να εχουν μπει στο μπλεντερ.
Οσο πιο διαφοροποιημενα ακουγονται τα οργανα στο αυτι τοσο καλυτερο το συστημα.
 



Μηνύματα
5.757
Reaction score
9.983
Η αληθοφάνεια των χροιών κατά την αναπαραγωγή εξαρτάται όχι μόνο από την ενεργειακή κατανομή των αρμονικών στο φάσμα δεδομένου οργάνου αλλά και από την ανάπλαση της αυθεντικής του πολικής απόκρισης με πειστικό τρόπο και την αντίληψη προϊόντων από την εγγενή του ενδοδιαμόρφωση μεταξύ τόνων και αρμονικών τους.
Η ανάπλαση της αυθεντικής πολικής απόκρισης του οργάνου μαλλον επιτυγχάνεται κατα προσέγγιση με την χρήση κατάλληλων ηχειων και καναλιών αν κατάλαβα καλά.
Screenshot_20251114_164432_com.google.android.apps.docs.jpg


Με τα κατάλληλα μικρόφωνα στην ηχογράφηση και την κατάλληλη μίξη, τι είδους ανάπλαση πρέπει να επιτύχουμε κατά την αναπαραγωγή?
Δεν κατάλαβα :biggrin:
 

Μηνύματα
3.979
Reaction score
7.171
Μου πηρε τα αυτια η παραμορφωση απο τις λαμπες

Δεν φταίνε οι λάμπες. Είναι κακό το ηχείο, δεν είναι τζένελεκ και "κορνάρει"..😛

Αξιζει επισκεψης το νημα του Bhutia για τις χροιες.
Δυο σελιδες με ο,τι χρειαζεται να ξερεις για το θεμα.
Η κακοποιηση των χροιων ξεκινα βεβαια στην ηχοληψια, και συνεχιζεται
στην παραγωγη και την αναπαραγωγη απο κακες σχεδιασεις.
Το αποτελεσμα ειναι ολα τα οργανα ανεξαρτητα απο την φυση τους
να ακουγονται ομογενοποιημενα σαν να εχουν μπει στο μπλεντερ.
Οσο πιο διαφοροποιημενα ακουγονται τα οργανα στο αυτι τοσο καλυτερο το συστημα.
Δυστυχώς τα περισσότερα οικιακά συστήματα ( που κάποιοι από αυτούς τους κατόχους κουνάνε και δάχτυλο και κάνουν υποδείξεις και το χειρότερο είναι ότι (άθελα τους θέλω να πιστεύω παρασέρνουν κόσμο που δεν έχει την κατάλληλη εμπειρία όπως κάποτε έπαθα και εγώ ) παίζουν έτσι όπως ακριβώς το είπες. μπλέντερ ή χειρότερα μπουγάδα απλωμένη μπροστά τους -> δηλαδή χωρίς να έχει διαστάσεις και διαχωρισμούς η σκηνή και με "βάθος" υπό το ΜΗΔΕΝ.
Βλέπεις ηχεία κολλημένα στους τοίχους για καλύτερο μπάσο ( ΧΑ ΧΑ) , συστήματα με πολλά ηχεία και φουλ επεξεργασία και ότι ναναι χρονισμούς και άλλα πολλά "ευφάνταστα" κόλπα😀😀 έτσι να κάνουμε εντύπωση.
Προσωπικά ήμουν πάρα πολύ τυχερός που μπήκαν στη ζωή μου 1-2 άνθρωποι που γνωρίζουν και μου έδειξαν το κανονικό χάι φάι γιατί ήμουν δέκα φορές χειρότερος ταλιμπάν από τον μεγαλύτερο (όποιος και να είναι αυτός) που συμμετέχει σε αυτό το νήμα😂
 


Μηνύματα
19.583
Reaction score
23.671
Δεν φταίνε οι λάμπες. Είναι κακό το ηχείο, δεν είναι τζένελεκ και "κορνάρει"..😛



Δυστυχώς τα περισσότερα οικιακά συστήματα ( που κάποιοι από αυτούς τους κατόχους κουνάνε και δάχτυλο και κάνουν υποδείξεις και το χειρότερο είναι ότι (άθελα τους θέλω να πιστεύω παρασέρνουν κόσμο που δεν έχει την κατάλληλη εμπειρία όπως κάποτε έπαθα και εγώ ) παίζουν έτσι όπως ακριβώς το είπες. μπλέντερ ή χειρότερα μπουγάδα απλωμένη μπροστά τους -> δηλαδή χωρίς να έχει διαστάσεις και διαχωρισμούς η σκηνή και με "βάθος" υπό το ΜΗΔΕΝ.
Βλέπεις ηχεία κολλημένα στους τοίχους για καλύτερο μπάσο ( ΧΑ ΧΑ) , συστήματα με πολλά ηχεία και φουλ επεξεργασία και ότι ναναι χρονισμούς και άλλα πολλά "ευφάνταστα" κόλπα😀😀 έτσι να κάνουμε εντύπωση.
Προσωπικά ήμουν πάρα πολύ τυχερός που μπήκαν στη ζωή μου 1-2 άνθρωποι που γνωρίζουν και μου έδειξαν το κανονικό χάι φάι γιατί ήμουν δέκα φορές χειρότερος ταλιμπάν από τον μεγαλύτερο (όποιος και να είναι αυτός) που συμμετέχει σε αυτό το νήμα😂
a1 cos t + b1 sin t 👍👂

a
2 cos 2t + b2 sin 2t 👍👂

a
3 cos 3t + b3 sin 3t 👎👂

f(t+π)=−f(t) 👎👎👂


:D:D
 

Μηνύματα
7.738
Reaction score
12.748
Με τέτοια ευαισθησία και εμπέδηση που βλέπω να έχουν τα ηχεία που κυκλοφορούν πλέον στην αγορά ... βάλε και άλλο. :D
Τα ενεργά όμως σας χαλάνε. Καλά να πάθετε.

Το Hi Fi σας το ξέρω και το έχω ακούσει. Είναι μια μπούρδα και μισή. Χαρά σε όποιον δεν ανήκει σε αυτό. Και για αυτό ο κόσμος σταμάτησε να ασχολείται εκτός των άλλων.. Αυτά που λες τα λέγανε το 1980 ακόμη την ίδια ελπίδα , παραμύθια πουλάνε ; Δεν κουράστηκαν ;
Γούστα είναι αυτά. Πάντως, όπως θα έχεις καταλάβει, ούτε εγώ αρέσκομαι στη δική σας ακουστική. Και όπως έχω ξαναπεί, έχω ακούσει λαμπάτα μηχανήματα. Εσύ μπορεί να αρέσκεσαι στη παραμόρφωση του κλιπαρίσματός τους. Εγώ απο την άλλη, το βρήκα εξωπραγματικό να κλιπάρει ένας ενισχυτής στις εντάσεις που άκουγα, όταν ο δικός μου ( ο ένας, όχι το ζεύγος που έχω τώρα ) σε αυτές τις εντάσεις έπαιζε "χαλαρά". Δηλαδή, κάπου καταντά αστείο.

Οι βελτιώσεις αυτές που λες εδω αλλά και που επιτυγχάνετε και κυνηγάτε στο audio και τις θεωρείται σημαντικές είναι σταγόνα μπροστα στην πραγματκότητα. Καλά όλα δηλαδή αλλά δεν φτάνουν με τίποτε. Η όποια ηχητική "βελτίωση" που κοιτάει να επιτύχει κάποιος δεν οφείλεται μόνο και τόσο σε αυτά. Αυτά είναι η βάση. Οφείλεται σε πιο πολύπλοκα ζητήματα διατρέβλωσης της πραγματικότητας που να εγείρουν άλλα συναισθήματα. Εξάλλου εγω δεν είπα ούτε υπονόησα όλα αυτα που γράφεις και δεν ξέρω απο που τα συμπεραίνεις απο αυτό (κάτι συγκεκριμένο) που ήθελα να σου μεταδώσω. Όλα αυτά που λες κιόλας για limiter eq κλπ όπως καταλαβαίνεις δεν εχουν σχέση με την πραγματικότητα. Οπότε πως συμπέρανες ότι θα μπορούσα να είμαι κατά αυτών ; Ανήκουν μέσα στα πολλά "κόλπα" που αναφέρθηκα για να δημιουργήσουν το ιλλούζιον αυτής.
Αγαπητέ, εγώ όταν θα ακούσω το τύμπανο έξω, θα αράξω και θα το απολαύσω. Και τη κιθάρα. Και το βιολί. Και όσο πιο κοντά έρχεται το σύστημά μου σε αυτή την ακουστική, τόσο περισσότερο χαίρομαι. Πρόσεξε τη λεπτομέρεια, για να μη παίρνει θάρρος και ο Σάκης: όσο πιο κοντά, χωρίς να έχω αυταπάτες ότι μπορώ στο σπίτι να απολαύσω τις αρετές του φυσικού οργάνου, κάτι που γνωρίζω ότι είναι ανέφικτο ξεκινώντας απο το τρόπο που ηχογραφείται η μουσική, μέχρι την επεξεργασία της για να φτάσει να την ακούσω στο σύστημά μου, με τα όποια μειονεκτήματά του.

Αν καποιος παει να το συγκρινει αυτο με το πως παιζιε φυσικα ενα οργανο σε ανοιχτο χωρο η σε καποιο χωρο ακροασης εχει θεσει τους στοχους του παρα μα παρα πολυ λαθος, και προφανως δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με HIFI η hiend

H εκτελεση ενος εργου θα ακουγεται τελειως διαφρετικα στουντιακη και τελειως διαφορετικα σε ζωντανη ηχογραφηση . και ολα μαζι θα ακουγονται διαφρετικα σε ζωντανη ακροαση
Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει. Αυτό κατάλαβες ότι είπα και ενώ στην ίδια πρόταση ξεκαθάρισα ότι γνωρίζω πως είναι ανέφικτο να έχουμε τις ιδιότητες φυσικών οργάνων σε ηχοσυστήματα; Μάλλον έτσι σε βολεύει για να δείξεις ότι εσύ ξέρεις κι εμείς δεν το κατέχουμε.

Δυστυχώς τα περισσότερα οικιακά συστήματα ( που κάποιοι από αυτούς τους κατόχους κουνάνε και δάχτυλο και κάνουν υποδείξεις και το χειρότερο είναι ότι (άθελα τους θέλω να πιστεύω παρασέρνουν κόσμο που δεν έχει την κατάλληλη εμπειρία όπως κάποτε έπαθα και εγώ ) παίζουν έτσι όπως ακριβώς το είπες. μπλέντερ ή χειρότερα μπουγάδα απλωμένη μπροστά τους -> δηλαδή χωρίς να έχει διαστάσεις και διαχωρισμούς η σκηνή και με "βάθος" υπό το ΜΗΔΕΝ.
Βλέπεις ηχεία κολλημένα στους τοίχους για καλύτερο μπάσο ( ΧΑ ΧΑ) , συστήματα με πολλά ηχεία και φουλ επεξεργασία και ότι ναναι χρονισμούς και άλλα πολλά "ευφάνταστα" κόλπα😀😀 έτσι να κάνουμε εντύπωση.
Προσωπικά ήμουν πάρα πολύ τυχερός που μπήκαν στη ζωή μου 1-2 άνθρωποι που γνωρίζουν και μου έδειξαν το κανονικό χάι φάι γιατί ήμουν δέκα φορές χειρότερος ταλιμπάν από τον μεγαλύτερο (όποιος και να είναι αυτός) που συμμετέχει σε αυτό το νήμα😂
Προφανώς, τα συστήματα που είχες δεν ήταν του γούστου σου και τώρα έχεις βρει τη νιρβάνα σου. Σεβαστό. Παράσυρση όμως δεν είναι να πει κάποιος ότι όταν μιλάμε για HIFI, πρέπει να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις, δηλαδή ότι το ιδανικό για HIFI είναι το σύστημα να μη χρωματίζει καθόλου. Παράσυρση είναι το να υποστηρίζει κάποιος ότι κυνηγώντας τον έντονο χρωματισμό, ακούει HIFI, να προτείνει καλώδια και μαντζούνια κλπ. Αυτά που περιγράφεις σχετικά με τη τοποθέτηση των ηχείων, δεν τα λέει κάποιος άσχετος, τα λέει η επιστήμη της Φυσικής. Ή θα πρέπει να έχεις πολύ μακριά τα ηχεία απο τους τοίχους ή θα πρέπει να τα έχεις κολλητά ή θα πρέπει να τα έχεις όπου θέλεις αλλά οι χαμηλές συχνότητες θα πρέπει να αναπαράγονται απο subs τοποθετημένα σε σημεία που ο χώρος επιβάλει να τοποθετηθούν για να ακουστούν. Διαφορετικά θα έχεις ακυρώσεις. Αν κάποιος έχει σύστημα με επεξεργαστή και δεν έχει προβεί σε ρύθμιση των χρονισμών, είναι απλά βλαξ γιατί αν είναι κάτι που προσφέρει απλόχερα ένας επεξεργαστής, είναι ο συγχρονισμός των ηχείων. Δεν φταίει ο επεξεργαστής, φταίει ο χειριστής του που είτε δεν πλήρωσε τον μάστορη να του το ρυθμίσει, είτε δεν έκατσε να διαβάσει, να πάρει ένα μικροφωνάκι καλιμπραρισμένο και να κάτσει να το σετάρει μόνος του.
Χαίρομαι που σου έκατσε η φάση και βρήκες "γνώστες" του αντικειμένου, εμένα δεν μου έκατσε η φάση. Βλέπεις, όταν άρχισα να φιλτράρω τις πληροφορίες και να αναλύω τις γνώσεις που παρείχαν οι δόκτωρες ( και να τις αποδέχομαι με αποδείξεις στο χώρο, στα αυτιά και στην οθόνη του υπολογιστή μου ), έβγαλαν μια μεγάλη δόση τοξικότητας. Είσαι τυχερός λοιπόν που βρήκες "γνώστες" που δεν ψάχνουν για αυλικούς και κλακαδόρους. Εύγε.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.576
Reaction score
1.547
Καποιοι απο εσας εδω νομιζετε οτι ειμαστε σε καποια μορφης GAMING και ο νικητης ειναι αυτος που θα εκτοπισει τον αλλον σαν αποψη η σαν προσωπο .....
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.665
Μηνύματα
3.058.868
Members
38.588
Νεότερο μέλος
dark2030@
Top