Καλώδια και θύματα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
15.053
Reaction score
46.806
Ta
Αυτό το φτιάχνεις εύκολα με κοντή πολυθρόνα. 😜
Οι δε υπόλοιπες διαστάσεις θ'αποκαθίστανται άνετα με...κουνιστή πολυθρόνα - συνοδεία της γνωστής τεχνικής για το μικρόφωνο.
 


Μηνύματα
5.850
Reaction score
9.837
Γιατί ποιός σου είπε εσένα ότι το slew rate χάνεται ,άμα οδηγείς παθητικά ηχεία?
Το όποιο sr έχεις από το dac και το xover , καλό είναι , αλλά αυτό που κάνει την διαφορά , είναι του ενισχυτή , που οδηγεί τα ηχεία.
Εκεί το χρειάζεσαι περισσότερο , και ακόμα καλύτερα ,αν πάει και σε παθητικό κροςς.
Ούτως ή αλλέως το sr σε ένα σκέτο μεγάφωνο περιορίζεται ,στις δυνατότητες του ενός μεγαφώνου.
Σε ένα παθητικό κροςς , μοιράζεται σε όλους τους δρόμους και ζμπρώχνει παθητικά εξαρτήματα καλύτερα ,από ότι θα έκανε σε ένα και μόνο μεγάφωνο ,που κάποιο μέρος του θα πήγαινε χαμένο λόγω του μεγαφώνου , το οποίο εξ ορισμού είναι πάντα πιο αργό από τον ενισχυτή.
Στη τελική απόδοση αναφέρομαι ωρε!!
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
3.449
Reaction score
11.044
ωχ... πιάσαμε άλλη παράμετρο τώρα... το slew rate :p
(πάντως και το πολύ υψηλό SR έχει ...μειονεκτήματα.... ωθεί τους ενισχυτές και τα μεγάφωνα στα άκρα...)

πάρτε class D να μην ασχολείστε με ...slew rate :p
 


Μηνύματα
5.762
Reaction score
7.114
Αυτό εξαρτάται από τη φασματική σύνθεση ανάμεσα σε επικαλυπτή κι επικαλυπτόμενο
Σε αυτό το θέμα, εκτός του άλλου πόστ μου θα ήθελα να συμπληρώσω τα εξής. Θα ήθελα να το διαβάσει και ο @head-stef.
α) Αυτό που λές σωστά το λές, ιδίως εαν το λές συμπληρωματικά για θέμα ακρίβειας. Απλώς ¨διαμαρτυρήθηκα" λίγο γιατί μπορεί να δώσει λάθος εντυπώσεις καθώς δεν έχει σχέση με το θέμα του noise floor (versus χαμηλής έντασης σήματα) που συζητάμε (και) με τον head stef.

Το noise των μηχανημάτων , όπως και το noise του δωματίου που πολλές φορές αναφέρουν όλοι ότι αποκρύπτει το noise των μηχανημάτων τους και μένουν "ήσυχοι" είναι και οι δύο incoherent ήχοι. (και για αυτό ο ένας μπορεί να κρύψει τον άλλο). Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να λοκάρει σε κάποια αλλαγή καθώς είναι ίδιοι.

Αντίθετα, το χαμηλής έντασης σήμα κάτω απο το noise (πολύ πιο κάτω) είναι coherent ήχος (με τις αρμονικές του και όλα του, μετρήσιμο με time averaging), και είναι αντιληπτό και ακουστό και ας είναι κάτω απο το noise floor.

Δεν τα λέω εγω τα λέει ο Earl Geddes, (καλό παλλικάρι αυτό με 3 μόνο πόστ του που διάβασα , Είναι γιατί είναι B.S , M.S φυσικός PhD Acoustics χα χα. και όχι μηχανικός χα χα. Καλύτερος βαθμός "ειλικρίνειας" κιόλας, εαν και κάτι παραπονάκια έχω και για αυτόν χα χα). Ανήκει στην Αγία Τριάδα και αυτός με Όλιβ και Τούλ ε ? χα χα. Εγω θα τον έβαζα πρώτο , με 3 πόστ του, μόνο που διάβασα. Δες το πόστ μου αργότερα στον head stef ,απο το diy audio forum απο το 2007 ! που τα λέει. Κάθισα και έψαξα να βρώ κάτι για να ποστάρω στον head stef που να "δικαιολογεί" και να "στηρίζει" τις εμπειιρικές θεωρίες μου χα χα. γιατί εμένα με έχει γραμμένο χα χα. Στάθηκα τυχερός, καθώς και πολλοί εδω, ανταποκρίνονται πιο καλά στο authority. (και καλά κάνουν αλλά με κάποιο πάντα μέτρο και ακόμα πιο πολύ μέτρο εαν έχεις να κάνεις με μηχανικούς και κατασκευαστές).

β) το digital (η επεξαργασία του σήματος εννοείται) αντίθετα με το αναλογικό , η πληροφορία κάτω απο το noise απλώς δεν υφιαστάται, δεν υπάρχει κάν, null , Κυρία Νούλα, μηδέν , έχει χαθεί εντελώς. Το αναλογικό δεν είναι έτσι και για αυτό μπορεί να ακούσεις πληροφορία κάτω απο το noise floor του.

Επίσης και η φύση του noise αλλά και των distortion (τoυλάχιστον στις πηγές πικάπ - cd πιο έντονα) είναι διαφορετική απο άλλο paper που είχα ποστάρει στο νήμα "πικάπ σαν το ψηφιακό" (και ψηφιακό σαν το πικάπ" χα χα) ... και κακώς συγκρίνονται. Αλλά ΟΚ εδω μιλάμε για ενισχυτές, αλλά είναι το ίδιο.

Δεν ενδιαφέρεται κανένας, τα λέει ο άνθρωπος , στο είπα και εγω ... όλοι είναι ικανοποιημένοι με το πως είναι η κατάσταση. ;) ;) . Ο Geddes βλέπω απο το 2007 και δεν είναι. Αυτός είναι επιστήμονας. Το έκανε πρώτος για τα κροσόβερ αλλά ακολούθησαν και άλλοι για τους ενισχυτές. μέθοδοι για μετρήσεις στο 1/1000 μέχρι και 1/1000000 του Watt. Και συσχετισμούς με υποκειμενικές ακροάσεις έχουν βγάλει (φυσικά αδημοσιευτες - κακώς αλλά εδω είναι corporate φάση - δεν τα παρακολουθω - δεν είναι δουλειά μου, αυτά είναι δουλειά των μηχανικών audio και όπως σου έχω πεί δεν θεωρώ ότι πρέπει να είναι η δουλειά ενός ερασιτέχνη, να εμβαθύνει τόσο αλλά ΟΚ "χόμπι" είναι. Για εμένα δεν είναι χόμπι, είναι άλλο πράγμα πιο σημαντικό. Χόμπι έχουν οι φλώροι και οι πλούσιοι χα χα). Και έχουμε και τον Αμίρ χα χα να μετράει εκεί που μετράει χα χα. και τα όργανα απο (200 mW μινιμουμ) 2 watt και πάνω. Λέει ο Geddes σε μια φάση, μιλάω με κατασκευαστές οργάνων και μου λένε κανένας κατασκευαστής δεν ενφιαφέρεται χα χα. Δεν διάβασα πάνω απο την τρίτη σελίδα.
 

Μηνύματα
347
Reaction score
268
Ta

Οι δε υπόλοιπες διαστάσεις θ'αποκαθίστανται άνετα με...κουνιστή πολυθρόνα - συνοδεία της γνωστής τεχνικής για το μικρόφωνο.
Και εκτός της θέσης ακρόασης μεσιέ;
Εκεί σε θέλω μάστορα..
Διατηρείται η στερεοφωνική εικόνα όπως θα έπρεπε;
:spiteful:
 

Μηνύματα
413
Reaction score
1.491
Σε αυτό το θέμα, εκτός του άλλου πόστ μου θα ήθελα να συμπληρώσω τα εξής. Θα ήθελα να το διαβάσει και ο @head-stef.
α) Αυτό που λές σωστά το λές, ιδίως εαν το λές συμπληρωματικά για θέμα ακρίβειας. Απλώς ¨διαμαρτυρήθηκα" λίγο γιατί μπορεί να δώσει λάθος εντυπώσεις καθώς δεν έχει σχέση με το θέμα του noise floor (versus χαμηλής έντασης σήματα) που συζητάμε (και) με τον head stef.

Το noise των μηχανημάτων , όπως και το noise του δωματίου που πολλές φορές αναφέρουν όλοι ότι αποκρύπτει το noise των μηχανημάτων τους και μένουν "ήσυχοι" είναι και οι δύο incoherent ήχοι. (και για αυτό ο ένας μπορεί να κρύψει τον άλλο). Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να λοκάρει σε κάποια αλλαγή καθώς είναι ίδιοι.

Αντίθετα, το χαμηλής έντασης σήμα κάτω απο το noise (πολύ πιο κάτω) είναι coherent ήχος (με τις αρμονικές του και όλα του, μετρήσιμο με time averaging), και είναι αντιληπτό και ακουστό και ας είναι κάτω απο το noise floor.

Δεν τα λέω εγω τα λέει ο Earl Geddes, (καλό παλλικάρι αυτό με 3 μόνο πόστ του που διάβασα , Είναι γιατί είναι B.S , M.S φυσικός PhD Acoustics χα χα. και όχι μηχανικός χα χα. Καλύτερος βαθμός "ειλικρίνειας" κιόλας, εαν και κάτι παραπονάκια έχω και για αυτόν χα χα). Ανήκει στην Αγία Τριάδα και αυτός με Όλιβ και Τούλ ε ? χα χα. Εγω θα τον έβαζα πρώτο , με 3 πόστ του, μόνο που διάβασα. Δες το πόστ μου αργότερα στον head stef ,απο το diy audio forum απο το 2007 ! που τα λέει. Κάθισα και έψαξα να βρώ κάτι για να ποστάρω στον head stef που να "δικαιολογεί" και να "στηρίζει" τις εμπειιρικές θεωρίες μου χα χα. γιατί εμένα με έχει γραμμένο χα χα. Στάθηκα τυχερός, καθώς και πολλοί εδω, ανταποκρίνονται πιο καλά στο authority. (και καλά κάνουν αλλά με κάποιο πάντα μέτρο και ακόμα πιο πολύ μέτρο εαν έχεις να κάνεις με μηχανικούς και κατασκευαστές).

β) το digital (η επεξαργασία του σήματος εννοείται) αντίθετα με το αναλογικό , η πληροφορία κάτω απο το noise απλώς δεν υφιαστάται, δεν υπάρχει κάν, null , Κυρία Νούλα, μηδέν , έχει χαθεί εντελώς. Το αναλογικό δεν είναι έτσι και για αυτό μπορεί να ακούσεις πληροφορία κάτω απο το noise floor του.

Επίσης και η φύση του noise αλλά και των distortion (τoυλάχιστον στις πηγές πικάπ - cd πιο έντονα) είναι διαφορετική απο άλλο paper που είχα ποστάρει στο νήμα "πικάπ σαν το ψηφιακό" (και ψηφιακό σαν το πικάπ" χα χα) ... και κακώς συγκρίνονται. Αλλά ΟΚ εδω μιλάμε για ενισχυτές, αλλά είναι το ίδιο.

Δεν ενδιαφέρεται κανένας, τα λέει ο άνθρωπος , στο είπα και εγω ... όλοι είναι ικανοποιημένοι με το πως είναι η κατάσταση. ;) ;) . Ο Geddes βλέπω απο το 2007 και δεν είναι. Αυτός είναι επιστήμονας. Το έκανε πρώτος για τα κροσόβερ αλλά ακολούθησαν και άλλοι για τους ενισχυτές. μέθοδοι για μετρήσεις στο 1/1000 μέχρι και 1/1000000 του Watt. Και συσχετισμούς με υποκειμενικές ακροάσεις έχουν βγάλει (φυσικά αδημοσιευτες - κακώς αλλά εδω είναι corporate φάση - δεν τα παρακολουθω - δεν είναι δουλειά μου, αυτά είναι δουλειά των μηχανικών audio και όπως σου έχω πεί δεν θεωρώ ότι πρέπει να είναι η δουλειά ενός ερασιτέχνη, να εμβαθύνει τόσο αλλά ΟΚ "χόμπι" είναι. Για εμένα δεν είναι χόμπι, είναι άλλο πράγμα πιο σημαντικό. Χόμπι έχουν οι φλώροι και οι πλούσιοι χα χα). Και έχουμε και τον Αμίρ χα χα να μετράει εκεί που μετράει χα χα. και τα όργανα απο (200 mW μινιμουμ) 2 watt και πάνω. Λέει ο Geddes σε μια φάση, μιλάω με κατασκευαστές οργάνων και μου λένε κανένας κατασκευαστής δεν ενφιαφέρεται χα χα. Δεν διάβασα πάνω απο την τρίτη σελίδα.
Χωρίς διάθεση ειρωνίας, για να πάρεις καλές απαντήσεις, πρέπει πρώτα να φροντίσεις το noise floor των ποστ σου. Είναι πολύ ψηλό και οι απορίες ή οι ενστάσεις σου χάνονται μέσα σ' αυτό ή απαιτείται πολύς χρόνος για αποκωδικοποίηση - προσωπικά δεν τον διαθέτω συχνά. (Επίσης ας εκφράζονται στο κατάλληλο νήμα.)
 

Μηνύματα
5.762
Reaction score
7.114
Φυσικός. Δεν πειράζει.
Ναιι βρε συ αυτό είχα καταλάβει στην αρχή και μετά you went all engineering και κλισέ on my ass. xa xa. και μπερδεύτηκα.

Μην τους ακούς τους μηχανικούς θα σε τρελλάνουν. :D

Εαν είσαι φυσικός εύγε και σου φτάνουν αυτά που σου πόσταρα για time theory κλπ (ή στον Μάρκου τα πόσταρα ?? ) Τέσπα δες το πόστ μου στον Κο John Markou ποιο πανω. Δεν θυμάμαι.

Ξέχνα αυτό με το LSB και το κάτω απο το noise floor του. Δεν γίνεται, αλλά εαν γινόταν και πάλι δεν θα ήταν αναλογικό αλλά θα ήταν αναλογικό για τα μέτρα και σταθμά του αυτιού και της αντίληψης ως τέτοιο καθώς θα το πλησίαζε.

Για το noise floor που λέγαμε δες το πόστ που έγραψα στον Bhutia και διάβασε αυτό απο το forum που γράφει ο Geddes (φυσικός). Ίσως καταλάβεις και το "αστείο" που έκανα. Στάθηκα τυχερός και το βρήκα και εαν δεις (και ξέρεις να διαβάσεις σαν φυσικός και πιο βαθιά) απαντάει σε πολλά πράγματα. απο την μέθοδο averaging στο time domain (κάνε τις αναγωγές σου του τι ισχύει στο digital) , μέχρι και για τον ντετερμνισμό των data. Αυτός είναι επιστήμονας.

Εγω διάβασα μόνο μέχρι την 3 σελίδα, έχω μπλέξει με κάτι έκτακτες υποχρεώσεις . Διαβασέ το όλο εαν θες αλλά τα πόστ 2/13/14/ 35/39/41/45 ΣΟΣ/ 53 ΣΟΣ/57 ΣΟΣ καλύπτουν το 90 % αυτών που θα ήθελα να σου πω (αυτά διαβασέ τα οπωσδήποτε)και για αυτό δεν διάβασα και παρακάτω. Με λίγο extrapolation συν τις άλλες γνώσεις σου, θα καταλάβεις πολλά.

As a sidenote και bonus , σε άλλο πόστ του (πάλι μέχρι την 3-4 σελίδα δε θυμαμαι που έφτασα) λέει και για την αποδεδειγμένη πλέον αίσθηση εμεπιρικά και επιστημονικά ανύπαρκτου συσχετισμού υποκειμενιής ακρόασης και μετρήσεων όσον αφορά THD, IM και στέκεται και αυτός (πάλι όπως σου είχα πει και εγω ) σε κατανομή , διαστρωμάτωση, υψηλού order αρμονικές κλπ. Εκεί είναι το μυστικό και για εμένα. (μέχρι τώρα). Η δουειά του πρωτοποριακή (για τα δεδομένα του κλάδου) αφορούσε τα κροσόβερ αλλά ακολούθησαν και άλλοι για τους ενισχυτές. (ενας που βρήκα πάλι για να σου τον πω, εγω είπαμε έχω τα αυτιά μου χα χα είναι ο Steve Keiser ιδρυτής της Β & Κ componenets και Luminance Audio). Μιλάμε για μέθοδο μέτρησης 1/1000 του Watt μέχρι και 1/500000 του watt

Χωρίς διάθεση ειρωνίας, για να πάρεις καλές απαντήσεις, πρέπει πρώτα να φροντίσεις το noise floor των ποστ σου. Είναι πολύ ψηλό και οι απορίες ή οι ενστάσεις σου χάνονται μέσα σ' αυτό ή απαιτείται πολύς χρόνος για αποκωδικοποίηση - προσωπικά δεν τον διαθέτω συχνά. (Επίσης ας εκφράζονται στο κατάλληλο νήμα.)
Κάτσε βρε φίλε δεν πρόλαβα, να ποστάρω κάν αυτό που ήθελα για εσένα. Μόλις το πόσταρα.

Ετσι είναι το φόρουμ , ότι θέλουμε γράφουμε , όπου θέλουμε χα χα.

Εσυ που είσαι πιο οργανωτικός άνοιξε ότι θέμα , νήμα σχετικό θές.

Κακώς τότε και εσυ άνοιξες θέμα συζήτησης τοποθετουμενος για noise, digital vs anaolog κλπ. Σχέση έχει (ή έστω αφορμή) .... εσυ δεν την βλέπεις.

Πολυ "σοβαρός" είσαι. Ελπίζω να μην μείνεις μόνο σε αυτό. Κακώς αχολήθηκα. Φιλολογικές και συνατακτικές παρατηρήσεις να κάνεις στον ευατό σου. Απαντήσεις εγω δεν ψάχνω. Οι ερωτήσεις είναι για εσας. Πάρτες και άνοιξε νήμα εαν τις έχεις και εσυ. Απο εμένα το ελεύθερο. Εγω δεν έχω χρόνο και διάθεση να το "τρεξω". Εχω άλλα ενδιαφέροντα απο το να είμαι εκολάπτόμενο λουλούδάκι. Είμαι τουρίστας και έστι το θέλω και μου αρέσει. Εσυ γίνε Αμίρ εδω στο σάιτ. χα χα
 
Last edited:

Μηνύματα
5.762
Reaction score
7.114
Όπχοιος δεν έχει ακουστικά AKG είναι μεγάλος μαλ... γκουχ! Πω-πω, καλέ πότε πήγε 16 ο μήνας; Άντε, καλό χειμώνα...
Εχω κάτι AKG K 500 (ή 550) δε θυμαμαι. Καλά είναι ? Λίγο που ακούω ριγκάρουν τα αυτιά μου χα χα πέφτουν οι νυχτερίδες στο τζάμι μου , νιαουρίζουν κάτι γάτες :D
@thva
Τι να το κάνεις το όποιο slew rate όταν παίζεις τα ηχεία παθητικά. Αντίθετα, εγώ όποιο slew rate κι αν έχω από το dac/crossover και αφού οι τελικοί έχουν νομίζω 60v/uS και αφού δεν έχω παθητικά κροσοβερ, όσο κι αν έχω λοιπόν, το εκμεταλλευομαι στο έπακρο. Καληνύχτα!!!
Σου είπα δεν έχει σχέση με αυτά που λές και λετε και με τον Κο Μάρκου.

Μιλάμε για op amps στα dacs που τα διαλέγουν για καλό ντιστόρτιον στο ακουστό φάσμα, με πολυ χαμηλό slew rate που δεν μπορούν να χειριστούν τα >20 ΜΗz σήματα που βγαίνουν απο την μετατροπή. Δεν έιναι κάν linear τόσο ψηλά (συν το feedback ακόμα χειρότερα) και βγάζουν παραμόρφωση στο ακουστό φάσμα. κανονικά εκει θα ήθελε video processing κυκλώματα και υλικά.
Και εκτός της θέσης ακρόασης μεσιέ;
Εκεί σε θέλω μάστορα..
Διατηρείται η στερεοφωνική εικόνα όπως θα έπρεπε;
:spiteful:
Μάστορας ? Για μάστορα καλέστε στο 11888. :D
 
Last edited:


Μηνύματα
5.762
Reaction score
7.114
πάρτε class D να μην ασχολείστε με ...slew rate
Μa στα D είναι το πρόβλημα, με τα >ΜΗΖ που πρέπει να διαχειριστεί ο σχεδιαστής και η διαρροή τους στο αναλογικό κύκλωμα. Οι άλλοι δεν έχουν πρόβλημα, τους φτάνουν και op amps με χαμηλό slew
επιτελους ! βρηκα τι μου συμβαινει με τα κ;λοπσηφιακα!
μπερδευουνε αυτο που υπαρχει μ αυτο που μ αρεσει
Χωρίς διάθεση ειρωνίας (είας), πρέπει πρώτα να φροντίσεις την σχετικότητα των ποστ σου με το θέμα του νήματος. Άνοιξε άλλο.
:D :D

πρέπει να κάνεις το (και να ποστάρεις στο) "πικάπ σου να ακούγεται σαν το ψηφιακό" και το "ψηφιακό σου να ακούγεται σαν τον πικάπ". :D
 
Last edited:

Μηνύματα
5.982
Reaction score
15.444
Χωρίς διάθεση ειρωνίας (είας), πρέπει πρώτα να φροντίσεις την σχετικότητα των ποστ σου με το θέμα του νήματος. Άνοιξε άλλο.
:D :D

πρέπει να κάνεις το (και να ποστάρεις στο) "πικάπ σου να ακούγεται σαν το ψηφιακό" και το "ψηφιακό σου να ακούγεται σαν τον πικάπ". :D
να μη σου χαλαω και τον ειρμο ε ?
Ετσι είναι το φόρουμ , ότι θέλουμε γράφουμε , όπου θέλουμε χα χα.
χαχαχαχα
 




Μηνύματα
5.762
Reaction score
7.114
Πάμε τα στοιχήματα. thva vs oldy.
¨Αδικο.... αφου εγω ο ίδιος ψηφίζω oldy χα χα.

Πάω να πο(υ)στάρω αλλού, βαρέθηκα την σοβαρότητα. :D
Ο χειμώνας ξεκίνησε νωρίς εφέτος...
¨Αρχισες να ακούς μουσική ? χα χα
 

Μηνύματα
413
Reaction score
1.491


Μηνύματα
5.762
Reaction score
7.114
Διατηρείται η στερεοφωνική εικόνα όπως θα έπρεπε;
Η στερεοφωνική εικόνα διατηρούνταν παλιά όταν στα στούντιο sound engineers ήταν αυτοί που κατασκευάζαν τις κονσόλες και ήξεραν. Μετά ανέλαβαν οι βοηθοί τους, τότε νεότεροι, που τους είχαν για να φέρνουν καφέδες και τους λέγανε βάλε εκεί το μικρόφωνο και έχουμε φτάσει εδω : :D

soundguy.jpg
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
165.090
Μηνύματα
2.670.092
Members
36.885
Νεότερο μέλος
MaikV
Top