Κασετόφωνο. Προτάσεις;

Μηνύματα
85
Reaction score
120
Χαιρετώ τα μέλη και απευθύνω ερώτημα: Μετά από πολλά χρόνια... αποχής από τις πολυαγαπημένες κασέτες, ποιό Deck να επιλέξω; Στα specs μου: να είναι μαύρο, μονό deck με LED meters και counter, κατά προτίμηση 3κέφαλο. Στα υποψήφια είναι τα Aiwa AD-F810, Teac V-1030, Denon DRM-700. Κατασκευής 1990 και μετά. Επίσης, αν ξέρετε κάποιον "μερακλή" τεχνικό, παλιό μάστορα, αν και είμαι πολύ του "καλύτερα έγω" μετά από πολύ ψάξιμο φυσικά... Τώρα περί κασετών προς εγγραφή, με βλέπω να ξαναγράφω πολλές που είχα γράψει από 83 - 93 με αδιάφορο περιεχόμενο. Ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
7.238
Reaction score
11.776
Χμ, έχε το νου σου και για το Aiwa AD-S950. Τρικέφαλο, κουκλί και απο όσο θυμάμαι, πολύ καλές εγγραφές. Στο πακέτο ερχόταν και το τηλεχειριστήριό του. Απο όσο θυμάμαι, στην εποχή του ήταν η κορυφή της Aiwa.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
Ο,τιδήποτε από TEAC V-580 και πάνω δεν παίζεται.
το "σέρβις" της TEAC κατά περιόδους γινόταν σε διάφορους εξωτερικούς τεχνικούς, με αποτελέσματα... κυμαινόμενα. Για τις άλλες μάρκες δεν ξέρω

Και να μην ξαναγράψεις κασέτες. Να ψηφιοποιήσεις όσες έχεις.

Και αν επιμένεις να γράφεις, ΠΑΛΙ να ψηφιοποιείς.
Γιατί οι κασέτες γερνούν, αρκετές πολύ άσχημα - αν έχεις καιρό να παίξεις τις δικές σου, θα το διαπιστώσεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
85
Reaction score
120
Χμ, έχε το νου σου και για το Aiwa AD-S950. Τρικέφαλο, κουκλί και απο όσο θυμάμαι, πολύ καλές εγγραφές. Στο πακέτο ερχόταν και το τηλεχειριστήριό του. Απο όσο θυμάμαι, στην εποχή του ήταν η κορυφή της Aiwa.
Φυσικά... δεν το ανέφερα καν γιατί δε νομίζω να μπορεί κανείς να το βρει, πόσο μάλλον σε τέλεια κατάσταση...
[DOUBLEPOST=1554383495][/DOUBLEPOST]
Ο,τιδήποτε από TEAC V-580 και πάνω δεν παίζεται.
το "σέρβις" της TEAC κατά περιόδους γινόταν σε διάφορους εξωτερικούς τεχνικούς, με αποτελέσματα... κυμαινόμενα. Για τις άλλες μάρκες δεν ξέρω

Και να μην ξαναγράψεις κασέτες. Να ψηφιοποιήσεις όσες έχεις.

Και αν επιμένεις να γράφεις, ΠΑΛΙ να ψηφιοποιείς.
Γιατί οι κασέτες γερνούν, αρκετές πολύ άσχημα - αν έχεις καιρό να παίξεις τις δικές σου, θα το διαπιστώσεις.
Πολλές με μιξαρισμένα προγράμματα που έκανα... τότε, ναι αξίζει να τις ψηφιοποιήσω και να "φτιάξω" τον ήχο, όσο γίνεται, ψηφιακά. Άλλες απλά και μόνο για να γίνει εγγραφή από ψηφιακά αρχεία που έχω. Το πιο σημαντικό: Η όλη διαδικασία είναι ένα ταξίδι στο χρόνο. Αυτό είναι κατα βάθος αυτό που μας αρέσει περισσότερο :)
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Εμένα προσωπικά μεταξύ τριών maranz ενός aiwa τριών τεσσάρων akai και δύο nagamichi που έχω ακούσει με κασέτες διαφόρων τύπων μου καθόταν πολύ καλύτερα ο ήχος των τελευταίων. Επίσης κάτι άλλο που τσεκάρισα αν σε ενδιαφέρει ( μεταξύ αυτών που προανέφερα εννοείται χωρίς να θυμάμαι μοντέλα, έχουν περάσει και χρόνια από τότε ) είναι το εξής. Κασέτα γραμμένη στο akai έπαιζε καλά μόνο σε αυτό. Στα marantz επίσης. Στο aiwa δεν είχα τέτοια δοκιμή. Από το nag έπαιζε παντού καλά όσο μπορούσε να παίξει η κάθε συσκευή;)
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Γιατί μάλλον κάτι είχαν αρρύθμιστο τα πρώτα κασετόφωνα. Μάλλον το αζιμούθιο της κεφαλής ή/και την ταχύτητα περιστροφής.
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Χωρίς να είμαι μάστορας φαντάζομαι ότι αυτό ισχύει και στην αναπαραγωγή, όχι μόνο στην εγγραφή.
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.013
Δεν είναι η ταχύτητα Πέτρο. Το αζιμούθιο της κεφαλής είναι που είναι κουκουρούκου.
Τα πιο πολλά κασ/να το είχαν αυτό το πρόβλημα. Ιδιαίτερα δε τα Nacamichi.
Aλλά πως να πείς στον πελάτη που μόλις ακούμπησε ένα σεβαστό ποσό πέρνα από το service να σου το κατσαβιδιάσουν να ρυθμίσουν αζιμούθιο οι τεχνικοί.
Και να φανταστείτε πόσο ενδιέφερε τις εταιρείες το θέμα του αζιμούθιου , ρύθμιζαν αζιμούθιο με θέση. Δλδ βίδα 2 στροφές βίδωμα και τέλος. Ετσι σε μία παραγωγή 50000 κομμάτια τα πρώτα 1000 ήταν οκ, τα επόμενα λίγο off και τα τελευταία τόσο off που η κασσέτα δεν έπαιζε πουθενά.
Είχαμε δεί στο service τέτοιες περιπτώσεις πολλές.
Η δε ΝΑΚ είχε ένα τελείως δικό της σύστημα που δεν έπαιζε πουθενά κασσέτα γραμμένη από Νακ. Κάποιες φορές ούτε σε άλλα ΝΑΚ.
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Ρε συ Γιάννη σε εμένα πρν από 8-9 χρόνια που έτυχε να περάσουν αυτά που προανέφερα από τα χέρια μου συνέβη το αντίθετο. Μόνο του νακ οι εγγραφές έπαιζαν καλά παντού. Και δεν το κράτησα αυτό γιατί δεν ήταν δικό μου. Πήρα κάποιο άλλο τυχαία από αγγελία και το τσεκάρισα με άλλα και ίσχυε το ίδιο. Έχω κρατήσει και ένα akai GX-F66RC γιατί έχει πολύ μάτι αλλά οι κασέτες από το νακ παίζουν και στα δύο καλύτερα.
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Χωρίς να είμαι μάστορας φαντάζομαι ότι αυτό ισχύει και στην αναπαραγωγή, όχι μόνο στην εγγραφή.
Για αυτό έπαιζε καλά μόνο εκεί που γράφτηκε. Απλοϊκά μιλώντας, αντιστράφηκε το λάθος.
[DOUBLEPOST=1554394846][/DOUBLEPOST]
Δεν είναι η ταχύτητα Πέτρο. Το αζιμούθιο της κεφαλής είναι που είναι κουκουρούκου.
Τα πιο πολλά κασ/να το είχαν αυτό το πρόβλημα. Ιδιαίτερα δε τα Nacamichi.
Aλλά πως να πείς στον πελάτη που μόλις ακούμπησε ένα σεβαστό ποσό πέρνα από το service να σου το κατσαβιδιάσουν να ρυθμίσουν αζιμούθιο οι τεχνικοί.
Και να φανταστείτε πόσο ενδιέφερε τις εταιρείες το θέμα του αζιμούθιου , ρύθμιζαν αζιμούθιο με θέση. Δλδ βίδα 2 στροφές βίδωμα και τέλος. Ετσι σε μία παραγωγή 50000 κομμάτια τα πρώτα 1000 ήταν οκ, τα επόμενα λίγο off και τα τελευταία τόσο off που η κασσέτα δεν έπαιζε πουθενά.
Είχαμε δεί στο service τέτοιες περιπτώσεις πολλές.
Η δε ΝΑΚ είχε ένα τελείως δικό της σύστημα που δεν έπαιζε πουθενά κασσέτα γραμμένη από Νακ. Κάποιες φορές ούτε σε άλλα ΝΑΚ.
Αυτό λέω Γιάννη, κατά βάση. Ο πατέρας μου είναι τεχνικός και τον είχα δει αμέτρητες φορές να ρυθμίζει αζιμούθιο με κασέτα τεστ.
 

Μηνύματα
85
Reaction score
120
Δεν είναι η ταχύτητα Πέτρο. Το αζιμούθιο της κεφαλής είναι που είναι κουκουρούκου.
Τα πιο πολλά κασ/να το είχαν αυτό το πρόβλημα. Ιδιαίτερα δε τα Nacamichi.
Aλλά πως να πείς στον πελάτη που μόλις ακούμπησε ένα σεβαστό ποσό πέρνα από το service να σου το κατσαβιδιάσουν να ρυθμίσουν αζιμούθιο οι τεχνικοί.
Και να φανταστείτε πόσο ενδιέφερε τις εταιρείες το θέμα του αζιμούθιου , ρύθμιζαν αζιμούθιο με θέση. Δλδ βίδα 2 στροφές βίδωμα και τέλος. Ετσι σε μία παραγωγή 50000 κομμάτια τα πρώτα 1000 ήταν οκ, τα επόμενα λίγο off και τα τελευταία τόσο off που η κασσέτα δεν έπαιζε πουθενά.
Είχαμε δεί στο service τέτοιες περιπτώσεις πολλές.
Η δε ΝΑΚ είχε ένα τελείως δικό της σύστημα που δεν έπαιζε πουθενά κασσέτα γραμμένη από Νακ. Κάποιες φορές ούτε σε άλλα ΝΑΚ.
Τα σχόλια από μάστορα, απλά μετράνε περισσότερο. Κάποια (λίγα) κασετόφωνα είχαν ρύθμιση αζιμουθίου χωρίς κατσαβίδι - δεν έχω δει όμως τέτοιο. Σε γενικές γραμμές, όσοι είχαν ακριβό εξοπλισμό, απλά άκουγαν τις κασέτες που έγραφαν... στο μηχάνημα που τις έγραψαν. Οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί άκουγαν σε ραδιοκασετόφωνα "ό,τι να'ναι". Δε θυμάμαι καμία κασέτα που έγραψα σε deck να την άκουσαν σε μηχάνημα της προκοπής :)
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.013
Το μοναδικό ίσως κασ/νο που παρείχε ρύθμιση αζιμουθίου στον χρήστη ήταν το TANDBERG TCD 330 340 3004. Και αυτό αυτά με περιορισμούς. Δλδ με την προυπόθεση ότι η κεφαλή εγγραφής ήταν σωστά ρυθμισμένη και έφερνε ο χρήστης το αζιμούθιο της κεφαλής αναπαραγωγής έτσι ώστε να συμφωνεί με την κεφαλή εγγραφής.
Δεν μπορώ να θυμηθώ αν έκανε το ίδιο και το NAKAMICHI 100O ZXL.
 

Μηνύματα
1.169
Reaction score
185
Το μοναδικό ίσως κασ/νο που παρείχε ρύθμιση αζιμουθίου στον χρήστη ήταν το TANDBERG TCD 330 340 3004. Και αυτό αυτά με περιορισμούς. Δλδ με την προυπόθεση ότι η κεφαλή εγγραφής ήταν σωστά ρυθμισμένη και έφερνε ο χρήστης το αζιμούθιο της κεφαλής αναπαραγωγής έτσι ώστε να συμφωνεί με την κεφαλή εγγραφής.
Δεν μπορώ να θυμηθώ αν έκανε το ίδιο και το NAKAMICHI 100O ZXL.
Επίσης χειροκίνητο playback azimuth είχαν και τα nakamichi cassette deck 1 και τα dr 1 και 10.
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
Ο,τιδήποτε από TEAC V-580 και πάνω δεν παίζεται.
το "σέρβις" της TEAC κατά περιόδους γινόταν σε διάφορους εξωτερικούς τεχνικούς, με αποτελέσματα... κυμαινόμενα. Για τις άλλες μάρκες δεν ξέρω
Ουπς! ετσι όπως το 'γραψα το "δεν παίζεται" ίσως παρανοηθεί.
Εννοώ λοιπόν οτι όλα αυτά τα TEAC ήσαν ΠΟΛΥ καλά κασετόφωνα, το καθένα στην κατηγορία τιμής του. Δυστυχώς το σέρβις (μερικές φορές) δεν ήταν αντάξιο της ποιότητάς τους.

Από κασέτες TDK και πάλι TDK. Δυναμική περιοχή σκέτη απόλαυση - ακόμα και ελαφρά μέσα στο κόκκινο, όπου οι άλλες δεν ακούγονταν.
Κασέτες μετάλου; από 'μενα μακρυά!
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
... Το πιο σημαντικό: Η όλη διαδικασία είναι ένα ταξίδι στο χρόνο. Αυτό είναι κατα βάθος αυτό που μας αρέσει περισσότερο :)
+1, σε νοιώθω απόλυτα. Εχω μια βαλίτζα κασέτες γραμμένες από ραδιόφωνο! Ημουν μονίμως με την βελόνα του (κατευθείαν συνδεδεμένου στα rec του TEAC ) Sanyo Plus, στο χέρι...
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Πάντως ένα AIWA που είχα, στα σίγουρα είχε τρυπούλα για να βάλεις κατσαβίδι και να το ρυθμίσεις...
Και αφού δεν είχα κάποια κασέτα test ή κάτι τέτοιο.... το ρύθμισα απλά με μια κασέτα που είχε γραφεί σε κάποιο ακριβό deck και το θεωρούσα πιο σωστό... εποχές....

(η φωτό τυχαία από το δίκτυο)
aiwa.jpg
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.207
Reaction score
11.484
Ο Αναγνωστοπουλος στην Καλλιθέα είχε κάποια καλά κομμάτια στα ράφια του.
Αν υπάρχουν ακόμη θα είναι πλήρως λειτουργικά γιατί είναι Ηλεκτρονικος «παλαιας κοπής»
 

Μηνύματα
4.544
Reaction score
3.085
Kenwood KX-9050S
και εδώ:
https://www.canuckaudiomart.com/details/649502625-kenwood-kx9050s-dolby-bcs-single-cassette-deck/

Το προτείνω ανεπιφύλακτα, αν το βρεις κάπου φυσικά εντός Ελλάδας ή εντός Ε.Ε. Στο eBay Γερρμανίας που το βρήκα, το πουλάνε 400 ευρώ, αλλά νομίζω ότι είναι απαγορευτική μια τέτοια τιμή, συν τα μεταφορικά. Πάλι εσύ ξέρεις και αποφασίζεις.

Στην Ελλάδα, όταν το πουλούσαν, η τιμή του ήταν κοντά στις 170.000~180.000 δραχμές, δηλαδή κοντά στα 500+ ευρώ, με την ισοτιμία 1€=341 δραχμές.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.614
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top