Καταγγελία - Επιστολή προς LG

Μηνύματα
943
Reaction score
50
Η παρακάτω επιστολή εστάλη σήμερα στην LG, ελπίζοντας στην λύση των προβλημάτων της τηλεόρασης μου.

Θέμα : «Προβληματική τηλεόραση»


Με την παρούσα θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για την στάση της εταιρίας σας απέναντι στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζω σαν χρήστης της τηλεόρασης 32LC56.



Η εν λόγω συσκευή αγοράστηκε προ 8 μηνών περίπου (υπάρχει στην διάθεσή σας απόδειξη αγοράς) και από τότε έχει παρουσιάσει 4 φορές πρόβλημα. Μετά από κάθε επίσκεψη στο service η τηλεόραση επανέρχεται με νέα προβλήματα, ενδεικτικά αναφέρω:
  • Άνοιγμα της τηλεόρασης με τηλεχειριστήρια άλλων συσκευών ήχου και εικόνας άλλων κατασκευαστών.
  • Κλείσιμο της τηλεόρασης (standby mode) χωρίς δυνατότητα να ανοίξει αν δεν βγει από την πρίζα τροφοδοσίας.
  • Απενεργοποίηση του ήχου. Επαναφορά μόνο με κλείσιμο – άνοιγμα
Σε κάθε περίπτωση η “επισκευή” που γινόταν ήταν η αναβάθμιση λογισμικού.
Σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν υπήρχε ενημέρωση από μεριάς σας για την πορεία ή τον τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων.
Η μόνη επικοινωνία που είχα από την LGήταν μέσω του μεταφορέα όπου με ενημέρωνε ότι θα φέρει την τηλεόραση από το service.
Μετά την 4η φορά επίσκεψης στο service και αφού αρνήθηκα να παραλάβω – και πάλι ο μόνος που επικοινώνησε μαζί μου ήταν ο μεταφορέας – την επόμενη μέρα επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Δούπης από το τεχνικό τμήμα για να με ενημερώσει ότι δεν διαπιστώθηκε το πρόβλημα στην μια μέρα που είχαν την συσκευή στην διάθεσή τους και έγινε αναβάθμιση.
Θεωρώ ότι μετά από τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η συσκευή χρίζει η από μέρους σας μεγαλύτερη προσοχή στο ζήτημα και αντικατάσταση της συσκευής.

Κωνσταντίνος Ντάνος
Ηλεκτρονικός Μηχανικός
e-mail: [email protected]
 

Μηνύματα
205
Reaction score
0
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς περιμένουν να διορθωθεί μια δυσλειτουργία με μια αναβάθμιση. Όλη η σειρά δηλαδή είχε αυτό το πρόβλημα και το λύσαν έτσι? Και πώς καταδέχονται να πηγαινοέρχεται μια ολοκαίνουρια τηλεόραση στο service τους? RMA δεν προβλέπεται?
 

Μηνύματα
943
Reaction score
50
μετά την επιστολή είχα καλά νέα

Με ειδοποίησαν χθές ότι θα γίνει αντικατάσταση, όμως λόγω έλειψης του μοντέλου που έχω (λόγω παλαιότητας) μπορώ να πάω στο κατάστημα που την αγόρασα, όπου θα γίνει πίστωση και μπορώ να αγοράσω ότι θέλω (και μη LG προιόν)

Καλά νέα μέχρι στιγμής, αν και το απόγευμα που πέρασα από τα κατάστημα δεν είχαν ενημερωθεί ακόμα. Ελπίζω να τελειώσει καλά αυτή ιστορία και να μην έχουμε άλλα με το ποσό πίστωσης .... θα δούμε.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
δεν περίμενα να μην το δούν ζεστότερα το θέμα... ειδικά η LG δεν εχει κακό όνομα σαν αντιπροσωπεία. Αν εχεις ακόμα πρόβλημα ΠΜ me...
 

Μηνύματα
10
Reaction score
0
Η αλήθεια είναι ότι με την στάση της LG που αντιμετώπισα και εγώ, δεν ξανακοιτάω την εν λόγω εταιρία για μελλοντικές αγορές. Αγόρασα μια 22'' Monitor TV και όταν την έστησα μετά λύπης μου ανακάλυψα ότι είχε ένα καμμένο pixel. Γνωρίζω την πολιτική της εταιρίας για τα καμμένα pixel (0 pixel μόνο έως 20'') αλλά η δικιά μου ήταν DOA (damaged on arrival) κάτι το οποίο δεν αναγνώρησε η LG Hellas. Με άλλα λόγια έπαιξες και έχασες...
 

Μηνύματα
943
Reaction score
50
Και που να δεις τι απαντησαν στην επιστολή που κοινοποιήθηκε και σε περιοδικα ειδικού τύπου ....
με λίγα λόγια, αυτοί έχουν χόμπι να αλλάζουν πλακέτες σε μηχανήματα που ΔΕΝ έχουν πρόβλημα και εγώ έχω χόμπι να στέλνω την TV μου στο σέρβις κάθε λίγο.

Τεσπα, το δικό μου πρόβλημα λύθηκε τελικά και πήρα πιστωτικό, οπότε μια αντίστοιχη κίνηση από μέρους σου ίσως να φέρει αποτέλεσμα.
Γενικά από ότι έχω δει στα fora η LG προχωρά σε λύσεις όταν ζοριστεί λίγο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.437
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top