- Μηνύματα
- 943
- Reaction score
- 50
Η παρακάτω επιστολή εστάλη σήμερα στην LG, ελπίζοντας στην λύση των προβλημάτων της τηλεόρασης μου.
Θέμα : «Προβληματική τηλεόραση»
Με την παρούσα θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για την στάση της εταιρίας σας απέναντι στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζω σαν χρήστης της τηλεόρασης 32LC56.
Η εν λόγω συσκευή αγοράστηκε προ 8 μηνών περίπου (υπάρχει στην διάθεσή σας απόδειξη αγοράς) και από τότε έχει παρουσιάσει 4 φορές πρόβλημα. Μετά από κάθε επίσκεψη στο service η τηλεόραση επανέρχεται με νέα προβλήματα, ενδεικτικά αναφέρω:
Σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν υπήρχε ενημέρωση από μεριάς σας για την πορεία ή τον τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων.
Η μόνη επικοινωνία που είχα από την LGήταν μέσω του μεταφορέα όπου με ενημέρωνε ότι θα φέρει την τηλεόραση από το service.
Μετά την 4η φορά επίσκεψης στο service και αφού αρνήθηκα να παραλάβω – και πάλι ο μόνος που επικοινώνησε μαζί μου ήταν ο μεταφορέας – την επόμενη μέρα επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Δούπης από το τεχνικό τμήμα για να με ενημερώσει ότι δεν διαπιστώθηκε το πρόβλημα στην μια μέρα που είχαν την συσκευή στην διάθεσή τους και έγινε αναβάθμιση.
Θεωρώ ότι μετά από τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η συσκευή χρίζει η από μέρους σας μεγαλύτερη προσοχή στο ζήτημα και αντικατάσταση της συσκευής.
Κωνσταντίνος Ντάνος
Ηλεκτρονικός Μηχανικός
e-mail: [email protected]
Θέμα : «Προβληματική τηλεόραση»
Με την παρούσα θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για την στάση της εταιρίας σας απέναντι στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζω σαν χρήστης της τηλεόρασης 32LC56.
Η εν λόγω συσκευή αγοράστηκε προ 8 μηνών περίπου (υπάρχει στην διάθεσή σας απόδειξη αγοράς) και από τότε έχει παρουσιάσει 4 φορές πρόβλημα. Μετά από κάθε επίσκεψη στο service η τηλεόραση επανέρχεται με νέα προβλήματα, ενδεικτικά αναφέρω:
- Άνοιγμα της τηλεόρασης με τηλεχειριστήρια άλλων συσκευών ήχου και εικόνας άλλων κατασκευαστών.
- Κλείσιμο της τηλεόρασης (standby mode) χωρίς δυνατότητα να ανοίξει αν δεν βγει από την πρίζα τροφοδοσίας.
- Απενεργοποίηση του ήχου. Επαναφορά μόνο με κλείσιμο – άνοιγμα
Σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν υπήρχε ενημέρωση από μεριάς σας για την πορεία ή τον τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων.
Η μόνη επικοινωνία που είχα από την LGήταν μέσω του μεταφορέα όπου με ενημέρωνε ότι θα φέρει την τηλεόραση από το service.
Μετά την 4η φορά επίσκεψης στο service και αφού αρνήθηκα να παραλάβω – και πάλι ο μόνος που επικοινώνησε μαζί μου ήταν ο μεταφορέας – την επόμενη μέρα επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Δούπης από το τεχνικό τμήμα για να με ενημερώσει ότι δεν διαπιστώθηκε το πρόβλημα στην μια μέρα που είχαν την συσκευή στην διάθεσή τους και έγινε αναβάθμιση.
Θεωρώ ότι μετά από τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η συσκευή χρίζει η από μέρους σας μεγαλύτερη προσοχή στο ζήτημα και αντικατάσταση της συσκευής.
Κωνσταντίνος Ντάνος
Ηλεκτρονικός Μηχανικός
e-mail: [email protected]