Καταγγελία service LG OLED55B7

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.774
Reaction score
78.510
Προσωπικά αγοράζω απο όλο τον κόσμο ακόμη και ακριβότερα σε απολυτες τιμές απο τους εγχωριους μυαλοπωληδες μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ησυχο για την περίπτωση της επιστροφής ...
Και πώς στέλνεις μια 55" oled στο εξωτερικό; Με τι κόστος;
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.156
Reaction score
2.896
Και πώς στέλνεις μια 55" oled στο εξωτερικό; Με τι κόστος;
Στην χειρότερη περίπτωση, αν δεν έχεις κάνει δηλαδή κάποια ειδική συμφωνία με τον πωλητη οι τιμές θα είναι μεταξύ 100 -200 ευρώ για γερμανια. Μπορει να σου λέω και πολλά...

Κατι ηχεία που αγόρασα απο Δανία και τελικά επέστρεψα, μου κόστισαν 25 ευρώ.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.774
Reaction score
78.510
Με αφορμή αυτό το θέμα, μπήκα κι εγώ στην διαδικασία ελέγχου της δικής μου τηλεόρασης. Η τηλεόρασή μου αγοράστηκε τον Ιανουάριο του 2018 και ήταν η LG OLED55B7V, ίδιο μοντέλο με του @svellinis

Πράγματι, σε προβολή καρτέλας magenda παρουσιάστηκε burn-in στην δεξιά πλευρά της οθόνης, πoυ αντιστοιχούσε στο κόκκινο σήμα του mute της LG.
lg-b7-2.jpg


Παρουσιάστηκε επίσης ένα burn-in μεγάλης επιφάνειας στο κάτω κεντρικό μέρος της οθόνης, άγνωστο από πού προκλήθηκε.
lg-b7-1.jpg


Μετά από αυτό επικοινώνησα με την LG και 2 ημέρες μετά, στις 20/11/2019, η τηλεόραση παρελήφθη από το service Μανωλόπουλου. Η πρώτη ενημέρωση που είχα κατά την παραλαβή, ήταν ότι ή θα γινόταν αντικατάσταση του πάνελ, ή αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούρια.

Προχθές, 27/11/2019, επικοινώνησαν μαζί μου από την LG, για να με ενημερώσουν ότι δεν βρέθηκε πάνελ ώστε να αντικατασταθεί, οπότε και θα γινόταν αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούρια.

Πράγματι, σήμερα το πρωί μου παραδόθηκε από το service Μανωλόπουλου μια καινούρια σφραγισμένη LG OLED55B9, μοντέλο του 2019, για το οποίο μάλιστα ισχύει και νέα διετής εγγύηση!
lg-b9.jpg


Από μένα λοιπόν respect στην LG! :hi:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
32.563
Reaction score
67.428
Με αφορμή αυτό το θέμα, μπήκα κι εγώ στην διαδικασία ελέγχου της δικής μου τηλεόρασης. Η τηλεόρασή μου αγοράστηκε τον Ιανουάριο του 2018 και ήταν η LG OLED55B7V, ίδιο μοντέλο με του @svellinis

Πράγματι, σε προβολή καρτέλας magenda παρουσιάστηκε burn-in στην δεξιά πλευρά της οθόνης, πoυ αντιστοιχούσε στο κόκκινο σήμα του mute της LG.
View attachment 145490

Παρουσιάστηκε επίσης ένα burn-in μεγάλης επιφάνειας στο κάτω κεντρικό μέρος της οθόνης, άγνωστο από πού προκλήθηκε.
View attachment 145491

Μετά από αυτό επικοινώνησα με την LG και 2 ημέρες μετά, στις 20/11/2019, η τηλεόραση παρελήφθη από το service Μανωλόπουλου. Η πρώτη ενημέρωση που είχα κατά την παραλαβή, ήταν ότι ή θα γινόταν αντικατάσταση του πάνελ, ή αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούρια.

Προχθές, 27/11/2019, επικοινώνησαν μαζί μου από την LG, για να με ενημερώσουν ότι δεν βρέθηκε πάνελ ώστε να αντικατασταθεί, οπότε και θα γινόταν αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούρια.

Πράγματι, σήμερα το πρωί μου παραδόθηκε από το service Μανωλόπουλου μια καινούρια σφραγισμένη LG OLED55B9, μοντέλο του 2019, για το οποίο μάλιστα ισχύει και νέα διετής εγγύηση!
View attachment 145493

Από μένα λοιπόν respect στην LG! :hi:
να σου στείλω την C9 ?:whistling::lol:


Υ.Γ.κακομοίρη.....αν μου γίνει μλκία εσένα θα τρέχω να ξερς>:(
 

Μηνύματα
11.472
Reaction score
14.054
Με αφορμή αυτό το θέμα, μπήκα κι εγώ στην διαδικασία ελέγχου της δικής μου τηλεόρασης. Η τηλεόρασή μου αγοράστηκε τον Ιανουάριο του 2018 και ήταν η LG OLED55B7V, ίδιο μοντέλο με του @svellinis

Πράγματι, σε προβολή καρτέλας magenda παρουσιάστηκε burn-in στην δεξιά πλευρά της οθόνης, πoυ αντιστοιχούσε στο κόκκινο σήμα του mute της LG.
View attachment 145490

Παρουσιάστηκε επίσης ένα burn-in μεγάλης επιφάνειας στο κάτω κεντρικό μέρος της οθόνης, άγνωστο από πού προκλήθηκε.
View attachment 145491

Μετά από αυτό επικοινώνησα με την LG και 2 ημέρες μετά, στις 20/11/2019, η τηλεόραση παρελήφθη από το service Μανωλόπουλου. Η πρώτη ενημέρωση που είχα κατά την παραλαβή, ήταν ότι ή θα γινόταν αντικατάσταση του πάνελ, ή αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούρια.

Προχθές, 27/11/2019, επικοινώνησαν μαζί μου από την LG, για να με ενημερώσουν ότι δεν βρέθηκε πάνελ ώστε να αντικατασταθεί, οπότε και θα γινόταν αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούρια.

Πράγματι, σήμερα το πρωί μου παραδόθηκε από το service Μανωλόπουλου μια καινούρια σφραγισμένη LG OLED55B9, μοντέλο του 2019, για το οποίο μάλιστα ισχύει και νέα διετής εγγύηση!
View attachment 145493

Από μένα λοιπόν respect στην LG! :hi:
καλα ας μην τους ειχε κανει πτανα ο @svellinis και θα σου λεγα τι θα επερνες πισω
 


ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
926
Ωραία...όλοι θα τρέχουμε να τσεκάρουμε για burn out, εεεε, burn in ήθελα να πω. Ρε τι τραβάμε...
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.774
Reaction score
78.510
Στα πάνελς του 2019 δεν έχουν -ακόμα... :tongue:- αναφερθεί προβλήματα. Καλού κακού απόφυγε το mute.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
41.774
Reaction score
78.510
καλα ας μην τους ειχε κανει πτανα ο @svellinis και θα σου λεγα τι θα επερνες πισω
Δεν ανέφερα το avsite και το θέμα που ανοίχθηκε εδώ στην LG. Στην χειρότερη θα μου άλλαζαν πάνελ, πράγμα το οποίο περίμενα έτσι κι αλλιώς.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
32.563
Reaction score
67.428
Στα πάνελς του 2019 δεν έχουν -ακόμα... :tongue:- αναφερθεί προβλήματα. Καλού κακού απόφυγε το mute.
καλά καλά....ο γέρος μου θα σε κυνηγάει....όχι εγώ :roflmao:
θα του δώκω το τηλέφωνό σου την Κυριακή στο τραπέζι.....να το κολλήσει πίσω από την τιβι....
αν προκύψει κάτι
:fuckyou::cry::roflmao:
 



Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Για την Lg το θεμα αντικαταστασης της τηλεορασης ή αντικαταστασης του panel ειναι μονο θεμα αποθεματος ή οχι Panel .Εχει πανελ το αντικαθιστα δεν εχει το αλλαζει τηλεοραση απλο . Αυτο ισχυει για ολες τις τηλεορασεις δεν χρειαζεται respect ειναι υποχρεωση τους .... Οπως και υποχρεωση τους ειναι να ρυθμιζουν το πανελ που αλλαζουν οπως υποχρεωση τους ειναι να απαντανε με ειλικρίνεια στον πελατη ......Και καλα εγω εχω τα οργανα και ξερω πως να μπω στο service menu και να ρυθμισω την τηλεοραση και καταφερα να εχω το επιθυμητο αποτελεσμα οι υπολοιποι φουκαραδες που ζουν ευτυχισμενοι στην αγνοια τους ?
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
30.687
Reaction score
64.713
Και καλα εγω εχω τα οργανα και ξερω πως να μπω στο service menu και να ρυθμισω την τηλεοραση και καταφερα να εχω το επιθυμητο αποτελεσμα οι υπολοιποι φουκαραδες που ζουν ευτυχισμενοι στην αγνοια τους ?
Οι 9 στους 10 δεν θα είχαν καν προσέξει τα προβλήματα που είχες, όπως και το πιο πιθανό είναι ότι ένα τέλειο κατασκευαστικά πάνελ βρίσκεται σε σπίτι καταναλωτή που δεν έχει ιδέα από εικόνα. Αυτούς θέλει να έχει ικανοποιημένους η κάθε εταιρεία. Οι ψαγμένοι είναι οι "χειρότεροι" πελάτες σε όλα τα επίπεδα.
 


Μηνύματα
2.684
Reaction score
638
Εσύ έχεις την 65" καρντιά μου. Τα 55" πάνελς αποδείχθηκαν προβληματικά. Λούσου την τώρα. :tongue: :roflmao:
Προσεχε γιατι υπαρχει περίπτωση να εχουν αποθεμα panels για την 65 αρα και να μας φωναζεις να ρυθμισουμε service menu
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
926
Για LG 55'' B6V πως το κόβετε; Φυσικά εκτός εγγύησης. Πως τσεκάρω; Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα;
 



Staff online

  • spylab
    We wellcome chechen Peace Corps
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.706
Μηνύματα
2.655.812
Members
36.819
Νεότερο μέλος
IreneM
Top