- Μηνύματα
- 77.598
- Reaction score
- 94.490
Subwoofers;
Subwoofers;
Μη του βάζεις ιδέες..Subwoofers;
Υπαρχει αυτο:Ναι ρε φίλε αλλά είναι φέρετρο.
Ακριβότερο φέρετρο με ρόδες πιστεύω δεν υπάρχει.
Απορώ πως επιτρέπουν να κυκλοφορεί.
Ούτε ένα αστέρι ;
View attachment 168114
Υπαρχει αυτο :Ναι ρε φίλε αλλά είναι φέρετρο.
Ακριβότερο φέρετρο με ρόδες πιστεύω δεν υπάρχει.
Απορώ πως επιτρέπουν να κυκλοφορεί.
Ούτε ένα αστέρι ;
View attachment 168114
Οι εργοστασιακες τιμες για την καταναλωση καυσιμου προερχονται απο μετρησεις υπο ιδανικες συνθηκες οικονομικης οδηγησης και στο δικο μου τουλαχιστον ειναι πραγματικες (6 lt / 100 Kw).20-30% παραπάνω από ότι λένε οι εργοστασιακές τιμές σε όλα τα αυτοκίνητα. Για εκτός πόλης πάντα μέχρι 130 χλμ/ώρα. Από κει και πάνω αλλάζουν, στην αρχή λίγο και μετά πολύ και πιο μετά πάρα πάρα πολύ.
Για τις μετρήσεις που έδιναν οι εταιρείες μέχρι πρότινος. Δεν ξέρω αν με την αλλαγή στον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2 άλλαξε κάτι και στις καταναλώσεις που δίνουν.
4 stars
Γιατί άλλαξαν οι προδιαγραφές.ΥΓ. Το panda του '11 που είχα, είχε βαθμολογία 4 αστέρων στην ασφάλεια, το επόμενο μοντέλο του '18 δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία...
Είναι δικαίωμα του καθενός να αγνοήσει τους πλέον ειδικούς στο θέμα, και να πάει με την εικόνα που έχει κάποιος ασφαλιστής, και με το πώς κατά την γνώμη του εφαρμόζονται οι νόμοι της φυσικής σε ένα ατύχημα.Ναι, ο.κ. αλλα εγω βλεπω τι συμβαινει στην καθημερινοτητα (στην πραξη) συν αυτα που ακουσα σε κουβεντα με γνωστο μου ασφαλιστη αυτοκινητων ( πολυ υψηλος δεικτης δυστυχηματων και θυματων). Υπαρχουν και οι νομοι της φυσικης σχετικα με την αποσταση του οδηγου απο το σημειο προσκρουσης.
Ετσι ειναι! Απλα εγω ειμαι απο αυτους που δινουν μεγαλυτερη βαρυτητα στην πραξη και στις πραγματικες συνθηκες σε σχεση με τη θεωρια και τις εργαστηριακες συνθηκες.Είναι δικαίωμα του καθενός να αγνοήσει τους πλέον ειδικούς στο θέμα, και να πάει με την εικόνα που έχει κάποιος ασφαλιστής, και με το πώς κατά την γνώμη του εφαρμόζονται οι νόμοι της φυσικής σε ένα ατύχημα.
Κατά τη γνώμη σου τα τεστ που κάνουν στο euroncap αποτυγχάνουν να προσομοιώσουν τις πραγματικές συνθήκες;Ετσι ειναι! Απλα εγω ειμαι απο αυτους που δινουν μεγαλυτερη βαρυτητα στην πραξη και στις πραγματικες συνθηκες σε σχεση με τη θεωρια και τις εργαστηριακες συνθηκες.
MONTEO ή S-MAX;Στις χρυσές εποχές, στην εποχή της αφθονίας, όταν δεν λογίζαμε κόστη κλπ. οι μαούνες ήταν στο φόρτε τους!
Δεν ξεχνώ την ροπή, το κράτημα, την ποιότητα κατασκευής, το δέσιμο , την ηδονή όταν στο φανάρι μου την έπεφτε κανένας πιτσιρίκος με τα γνωστά ''γρήγορα'' της εποχής!
2,5t, 220 ίπποι! Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο που πέρασε από τα χέρια μου. Βέβαια κάτω από τα 12-14 δεν έπεφτε με τίποτα!
s-max...MONTEO ή S-MAX;
Κατα ενα ποσοστο 20% ναι. Βασικα επειδη ισως (με ευθυνη μου) δεν εγινα κατανοητος, η επικινδυνοτητα του οχηματος συνισταται βασικα στη μεγαλη συχνοτητα συμμετοχης του σε δυστυχηματα, και κατα δευτερο λογο στις συνεπειες αυτων.Κατά τη γνώμη σου τα τεστ που κάνουν στο euroncap αποτυγχάνουν να προσομοιώσουν τις πραγματικές συνθήκες;
Σε 2.0 diesel το είχα πάρει, ήταν αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά πέρασαν τα χρόνια, δε θυμάμαι καλά..s-max...